Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Ελπιζω να μην τις πληρωνεις ολες online.

Το να κρατας τα χρηματα ενα μηνα και να εξυπηρετεις δικες σου αναγκες ομως δεν ειναι και οτι καλυτερο.'

συμφωνούμε οτι δεν ειναι οτι καλυτερο. Δεν πιστευω να ισχυρίζεται κανεις οτι το efood λειτουργεί ρολοι.. Προφανως υπαρχουν σημεια που χρειάζεται βελτίωση.

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για όσους δεν γνωρίζουν η συγκεκριμένη μπισνα έγινε ήδη μονοπωλειο . Ο μέτοχος του e food εξαγόρασε πολλές μικρές εταιρίες και πριν μήνες και τον μεγάλο ανταγωνιστή του delivers .Ποτε το μονοπωλειο δεν είναι καλο σε μια αγορά .

Τωρα σαν πελάτης έβλεπα κανονικά όλες τις θετικές αξιολογήσεις που εγραψα .

Η μοναδική αρνητική κριτική που εκανα εξαφανίστηκε 2 μέρες μετά την ανάρτηση της . 

Σε Mail που έστειλα γιατί τα πηρα κρανίο μου έδωσαν μια απάντηση λες και μίλαγαν σε ιθαγενή που του έδωσαν καθρεφτάκι . 

Παραλληλα έτυχε να μου στείλουν Mail για να αξιολογήσω τις υπηρεσίες τους . Ανέφερα το γεγονός και τόνισα ότι 

επιφυλασομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου. Η αξιολόγηση ως δια μαγείας εμφανίστηκε .

Επεξ/σία από Alexandros7474
  • Thanks 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Alexandros7474 είπε

Για όσους δεν γνωρίζουν η συγκεκριμένη μπισνα έγινε ήδη μονοπωλειο . Ο μέτοχος του e food εξαγόρασε πολλές μικρές εταιρίες και πριν μήνες και τον μεγάλο ανταγωνιστή του delivers .Ποτε το μονοπωλειο δεν είναι καλο σε μια αγορά .

Τωρα σαν πελάτης έβλεπα κανονικά όλες τις θετικές αξιολογήσεις που εγραψα .

Η μοναδική αρνητική κριτική που εκανα εξαφανίστηκε 2 μέρες μετά την ανάρτηση της . 

Σε Mail που έστειλα γιατί τα πηρα κρανίο μου έδωσαν μια απάντηση λες και μίλαγαν σε ιθαγενή που του έδωσαν καθρεφτάκι . 

Παραλληλα έτυχε να μου στείλουν Mail για να αξιολογήσω τις υπηρεσίες τους . Ανέφερα το γεγονός και τόνισα ότι 

επιφυλασομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου. Η αξιολόγηση ως δια μαγείας εμφανίστηκε .

Εμένα έχουν περάσει οι αρνητικές, μερικές με έντονο ύφος και ειρωνία, χωρίς βρισιές προφανώς.

Όντως αργούν λίγο, φαντάζομαι υπάρχει τμήμα που τις κοιτάει.

Και σίγουρα κάπου θα έχουν σβηστεί μερικές για διάφορους λόγους.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα όταν μου έκανε τέτοιο κολπακι το skroutz με αρνητική μου (που ήταν σε νορμάλ πλαίσια,χωρίς βρισιές και ειρωνίες κτλπ) για μαγαζί που έκανε παγαποντια, τους έστειλα mail με βαριά λογακια και την εμφάνισαν ως δια μαγείας μετά από μερικές ώρες! (Ήταν λέει υπό έλεγχο και άλλα τέτοια ψέματα) αλλά όταν είναι για θετική για οτιδηποτε βγαίνει στην φορά μέσα σε 0.0001 sec!!

Επεξ/σία από stelios18120
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γενικά αξιολόγηση κάνω τη πρώτη φορά που θα πάρω από μαγαζί. Αν είναι θετικη,δε ξανακάνω για τις επόμενες που είναι θετικες.

Αν είναι αρνητική τη πρώτη φορά δε θα ξαναπάρω.

Αν έχω πρώτη θετική δεύτερη αρνητική, δίνω άλλη μια ευκαιρία και αν υπάρξει δεύτερη αρνητική το κόβω

Επεξ/σία από panossar95
Δημοσ.
4 ώρες πριν, panossar95 είπε

Χρησιμοποιώ την εφαρμογή καιρό τώρα, σίγουρα 2-3 φορές τη βδομάδα, πιο πολύ για φαγητό και κάνα καφέ.

Το 90% των αγορών μου είναι με τη κάρτα μου.

Προχθές πήρα σουβλάκια αξίας 5,40 και ενώ πάτησα αποστολή παραγγελίας μου έβγαλε μήνυμα ότι η παραγγελία απέτυχε.

Μπαίνω στην εφαρμογή της εθνικής και βλέπω ότι τα λεφτά τα πήρε από τη κάρτα μου κανονικά.

Μιλάω με κατάστημα η παραγγελία δε πήγε ποτέ, ενώ με το efood που μίλησα φαινόταν ότι ενώ τα λεφτά τα τράβηξε η παραγγελία δε πήγε.

Με ρώτησε ο υπάλληλος στο τηλεφωνικό κέντρο τους αν είχα wifi ή δεδομένα μήπως χάθηκε το σήμα.

Με τα πολλά μου είπε ότι αν θέλω να ξαναπάραγγειλω, πρέπει να χρεωθώ πάλι και θα μου επιστρέψουν τα λεφτά.

Όπως και έγινε. Ούτε καθυστερήσεις ούτε πολλά πολλά, μίλησα μια φορά μαζί τους και όλα έγιναν κομπλέ.

Για μένα η καλύτερη εφαρμογή στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Άμεσοι, κατανόηση 100% και συγκεκριμένοι όσο αναφορά την εξυπηρέτηση τους.

Μπράβο!

Είχατε ανάλογη εμπειρία? Και επίσης πιστεύετε ότι υπάρχει αλλά εφαρμογή στην Ελλάδα που να λειτουργεί τόσο σωστά ?

Το έχω πάθει δύο ή τρεις φορές αυτό, σε διάστημα 3ων ετών. Δεν ξέρω πως την πάλευα χωρίς efood, μιλάμε πραγματικά σου λύνει τα χέρια όταν θες να φας. Ειδικά αν είσαι με παρέα

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, talibanakos είπε

Επαυξανω.

Μη γ@μιεστε,σε μικρα μαγαζια πληρωστε με μετρητα,δε θα παθετε τιποτα.

 

2 ώρες πριν, flienky είπε

Πολύ εύστοχο ποστ πραγματικά. Ποτέ δεν ειπα οτι αυτές οι υπηρεσίες ειναι κακές. Αλλα αν παιρνουν 15% του ποσού της παραγγελίας(δλδ 20% αν βγαλεις φπα κοστη κλπ) ειναι νταβατζήδες τι δεν καταλαβαίνεις; Ελέγχουν μια αγορά απο το πουθενά, και κάνουν ο,τι γουστάρουν

 

2 ώρες πριν, talibanakos είπε

Διαφορετικα πραματα. Το σκρουτζ ειναι μηχανη αναζητησης,το efood ειναι επιχειρηση,η οποια παιρνει και νταβατζιλικι ποσοστο για την υπηρεσια,και κραταει 1 μηνα τα χρηματα πριν τα αποδοσει στον επιχειρηματια.

 

2 ώρες πριν, panossar95 είπε

Και γιατί να με νοιάζει αυτό σαν καταναλωτή? 

Νοιάζει τον επιχειρηματία πόσα βγάζω το μήνα?

Θα λυπηθώ τον κάθε μαγαζάτορα και θα πληρώνω με μετρητά όταν ο ίδιος μαγαζάτορας όταν είχε αυξηθεί ο ΦΠΑ στην εστίαση 10%, πολύ σωστά αύξησε και τις τιμές 10%, αλλά όταν μειώθηκε μετά από κάτι μήνες ο ΦΠΑ σχεδόν όλοι τους, κράτησαν το +10% και σχεδόν κανένας δεν μείωσε τις τιμές.

Μετά που ξανά αυξήθηκε ο ΦΠΑ, πάλι οι τιμές +10% και ξανά αύξησαν πάλι τις ήδη αυξημένες τιμές και πήγαμε στο +20%…

Τώρα οι ντεμεκ αριστεροί θα ξανά κατεβάσουν 10%, όπου πάλι κανένας δεν θα μειώσει τις τιμές… και όλο αυτό μεταφράζεται σε +30% αύξηση των τιμών εις βάρος του κορόιδου καταναλωτή..

Επεξ/σία από bromiaris
  • Thanks 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Θα λυπηθώ τον κάθε μαγαζάτορα και θα πληρώνω με μετρητά όταν ο ίδιος μαγαζάτορας όταν είχε αυξηθεί ο ΦΠΑ στην εστίαση 10%, πολύ σωστά αύξησε και τις τιμές 10%, αλλά όταν μειώθηκε μετά από κάτι μήνες ο ΦΠΑ όλοι τους, κράτησαν το +10% και σχεδόν κανένας δεν μείωσε τις τιμές.

Μετά που ξανά αυξήθηκε ο ΦΠΑ, πάλι οι τιμές +10% και ξανά αύξησαν πάλι τις ήδη αυξημένες τιμές και πήγαμε στο +20%…

Τώρα οι ντεμεκ αριστεροί θα ξανά κατεβάσουν 10%, όπου πάλι κανένας δεν θα μειώσει τις τιμές… και όλο αυτό μεταφράζεται σε +30% αύξηση των τιμών εις βάρος του κορόιδου καταναλωτή..

Μπουγάτσα με καβούρια και Ντέμεκ ότι να ναι επιχειρηματολογία φίλε . 

Διαβασε τι σημαίνει πληθωρισμός καλύτερα 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Alexandros7474 είπε

Μπουγάτσα με καβούρια και Ντέμεκ ότι να ναι επιχειρηματολογία φίλε . 

Διαβασε τι σημαίνει πληθωρισμός καλύτερα 

  Καλά φίλος. Εσύ συνέχισε να κοιτάς το συμφέρων του εμπόρου και όχι του καταναλωτή και παρήγγειλε πίτα με πληθωρισμό…

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, bromiaris είπε

  Καλά φίλος. Εσύ συνέχισε να κοιτάς το συμφέρων του εμπόρου και όχι του καταναλωτή και παρήγγειλε πίτα με πληθωρισμό…

Καλά φίλε δεν ισχύει ότι έχει  αυξηθεί 30% η Πιτα στην Θεσσαλονίκη για να τα λέμε όπως είναι . Έχει σχεδόν σταθερές τιμές 3 χρόνια τωρα 

Δημοσ.

Έπαιρνα κάθε μέρα από efood για αρκετούς μήνες ώσπου μία μέρα ένα από τα συνεργαζόμενα μαγαζιά μου έφερε ληγμένο προϊόν, πάρα τίς συνεχείς οχλήσεις μου στο efood η κριτική πού έκανα δεν ανέβηκε πότε.

Από τότε εδώ καί 5 μήνες έχω σταματήσει νά παραγγέλνω από efood.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Exodia The Forbidden One είπε

Έπαιρνα κάθε μέρα από efood για αρκετούς μήνες ώσπου μία μέρα ένα από τα συνεργαζόμενα μαγαζιά μου έφερε ληγμένο προϊόν, πάρα τίς συνεχείς οχλήσεις μου στο efood η κριτική πού έκανα δεν ανέβηκε πότε.

Από τότε εδώ καί 5 μήνες έχω σταματήσει νά παραγγέλνω από efood.

Γιατί δε πήγες διαφορετικά? Δικαστικά εννοώ, σοβαρό θέμα για να περάσει έτσι.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Exodia The Forbidden One είπε

να παω δικαστηκα γιατι για να ζητησω και καλα λεφτα ?

Βασικά να κλείσει το σκατόμαγαζο και ότι άλλο διεκδικήσεις μετά.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...