Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Vasivouzoukos είπε

Και που ξέρουμε πως δεν δουλεύεις για το e-food; 😕

Πρέπει να είσαι στις ελληνικές μυστικές υπηρεσίες εσύ γατονι μου.

Με βρήκες, το παραδέχομαι... Είναι όλα θέμα διαφημισης...

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Εντάξει, υπάρχει αρκετός κόσμος που έχει αντίθετη άποψη πάντως και για τις υπηρεσίες και την εξυπηρέτησή τους αλλά και για το πως αντιμετωπίζουν τα λάθη που γίνονται

( από κριτικές και αξιολογήσεις που βλέπω.)  

Προσωπικά δεν είχα ποτέ θέμα , αν και παραγγέλνω μία στο τόσο και μόνο αν τρέχει κάποια αξιόλογη προσφορά.  

Τέτοιες εφαρμογές είναι χρήσιμες σε κάποιες περιπτώσεις (πχ Αν είσαι σε περιοχή που δε γνωρίζεις, Αν είναι αργία και θες να δεις ποια μαγαζιά είναι ανοιχτά, Θες να δεις αναλυτικά το μενού)  καλό είναι όμως να μην το χρησιμοποιούμε απόλυτα. Δηλαδή αν πλέον έχεις κατασταλάξει σε ποιο μαγαζί σου αρέσει για καφέ ή σουβλάκι, ε απευθύνσου στο μαγαζί, τι τον θες τον μεσάζοντα. 

Ειδικά πλέον που όλοι οι μεγάλοι παίχτες του κλάδου όπως και ο Deliveras ανήκουν στον ίδιο όμιλο αποκτούν μεγάλη δύναμη επάνω στα καταστήματα και ζητάνε τρελές προμήθειες και γενικότερα κόβουν και ράβουν (δεν εμφανίζουν κριτικές  καταστημάτων κοκ)

Πάντως γενικά έχω παρατηρήσει σε αρκετές περιοχές της Αθήνας, ότι τα καλύτερα μαγαζιά στο κλάδο τους που είναι γνωστά για τη ποιότητά τους, δεν συμμετέχουν σε τέτοιες εφαρμογές μιας και δεν το έχουν ανάγκη. 

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, opcorsa είπε

σωστα, απλα φαντασου ενα μαγαζι 3Χ3 να εχει 10 παραγγελιες των 10 ευρω καθε μερα και να μην τα εχει στο ταμειο του αλλα στον "κουμπαρα"...

δεν εχω τετοιο μαγαζι, απλα δουλευοντας σκεφτεσαι και διαφορετικα

ναι απλά αν πρέπει να τα βρουν με καποιον ειναι με το efood, οχι με τους πελάτες.

επίσης σκέψου οτι μπορεί χωρίς efood αυτό το κατάστημα να είχε 3 παραγγελίες αντι για 10.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Εντάξει, υπάρχει αρκετός κόσμος που έχει αντίθετη άποψη πάντως και για τις υπηρεσίες και την εξυπηρέτησή τους αλλά και για το πως αντιμετωπίζουν τα λάθη που γίνονται

( από κριτικές και αξιολογήσεις που βλέπω.)  

Προσωπικά δεν είχα ποτέ θέμα , αν και παραγγέλνω μία στο τόσο και μόνο αν τρέχει κάποια αξιόλογη προσφορά.  

Τέτοιες εφαρμογές είναι χρήσιμες σε κάποιες περιπτώσεις (πχ Αν είσαι σε περιοχή που δε γνωρίζεις, Αν είναι αργία και θες να δεις ποια μαγαζιά είναι ανοιχτά, Θες να δεις αναλυτικά το μενού)  καλό είναι όμως να μην το χρησιμοποιούμε απόλυτα. Δηλαδή αν πλέον έχεις κατασταλάξει σε ποιο μαγαζί σου αρέσει για καφέ ή σουβλάκι, ε απευθύνσου στο μαγαζί, τι τον θες τον μεσάζοντα. 

Ειδικά πλέον που όλοι οι μεγάλοι παίχτες του κλάδου όπως και ο Deliveras ανήκουν στον ίδιο όμιλο αποκτούν μεγάλη δύναμη επάνω στα καταστήματα και ζητάνε τρελές προμήθειες και γενικότερα κόβουν και ράβουν (δεν εμφανίζουν κριτικές  καταστημάτων κοκ)

Πάντως γενικά έχω παρατηρήσει σε αρκετές περιοχές της Αθήνας, ότι τα καλύτερα μαγαζιά στο κλάδο τους που είναι γνωστά για τη ποιότητά τους, δεν συμμετέχουν σε τέτοιες εφαρμογές μιας και δεν το έχουν ανάγκη. 

Εγώ ας πούμε ξέρω από που θέλω να πάρω 9/10 φορές.

Αλλά μέχρι να φτάσω εκει, δοκίμασα αρκετά.

Πιο πολύ θα το χρησιμοποιήσω λόγο κάρτας.

Ο κύριος λόγος για μένα είναι αυτός και για προσφορές εννοείται/ πινιατα.

Επεξ/σία από panossar95
Δημοσ.

Δεν εχω εμπειρία με την εφαρμογή του efood αλλά παλιά όταν ήμουν Ελλάδα και μπήκε η ISDN κάνανε ανοίγματα εστιατόρια με online παραγγελίες όπως η Pizza Hut η οποία ήταν ΤΟΤΕ επιεικώς απαράδεκτη και πανάκριβη. Πρόπερσι που είχα έρθει καλοκαίρι πάλι Ελλάδα και εγώ έμεινα πίσω λόγο δουλειάς ενώ όλοι πήγαν στις διακοπές τους την έβγαζα με την ιστοσελίδα της Pizza Fan, μπορώ να πω ότι είναι κορυφαία, φτηνή, δώρο αναψυκτικά και κατά καιρούς κι άλλα, ποιότητα, κανόνιζες ΕΣΥ τι ώρα να έρθει και πάντα ήταν ακριβώς στην ώρα τους. Μια φορά είχαν ξεχάσει να βάλουν μια Pepsi που έβαλα στην παραγγελία και μάλωνα με τον ντελίβερι ότι δεν είναι αναγκασμένος να πάει να μου την φέρει, δεν ήρθε και το τέλος του κόσμου, ήταν τόσο επίμονος που στο τέλος λέω "τι να σου πω... αν θες να ταλαιπωρήσε...", σε 10 λεπτά την έφερε. Αλλά efood θα δοκιμάσω σίγουρα Χριστούγεννα που θα έρθω πάλι 100%.

Δημοσ.

To efood είναι πολύ χρήσιμο για να βρίσκεις μαγαζιά που δεν γνωρίζεις, ειδικά αν ψάχνεις ανα κατηγορία και για να πληρώνεις με κάρτα.

Αμα βρεις κάποιο μαγαζί που σου αρέσει, μπορείς πλέον να παραγγέλνεις απευθείας.

  • Like 1
Δημοσ.

Από γνωστό μου σε τοπικό σουβλατζίδικο το οποίο είναι και αρκετά καλό έχω την πληροφορία ότι το σουβλάκι είναι κατά 20 λεπτά πιο ακριβο στο ιφουντ από ότι στο κατάστημα. Σε τηλεφωνική παραγγελία παραμένει η τιμή καταστήματος. 

Δε το έχω τσεκαρει ακόμα αλλά θα το κάνω άμεσα, θα περάσω μια μέρα να δω πόσο το έχει.

 

Και επίσης από το ίδιο άτομο, μου είπε πως δίνουν προτεραιότητα στις τηλεφωνικές από ότι στις ηλεκτρονικές παραγγελίες.

Δε ξέρω αν ισχύει το ίδιο για όλα τα καταστήματα ή μεγάλο μέρος αυτών.

Μπινια πάντως τα 20 λεπτά παραπάνω.

Και το έχει κάνει μόνο στις πίτες, τα υπόλοιπα είναι ίδια τιμή καταστήμα/ιφουντ

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, panossar95 είπε

Από την άποψη ότι αυτός δεν είναι στο efood φαντάζομαι και χάνει δουλειά?

Δυστυχώς παίζει να ισχύει, αλλά 2018.

Όχι, αυτος είναι στο efood ! Και δουλεύει μόνο με αυτό! Αποτι θυμάμαι 8% προμήθεια μου ειπε!!

Δημοσ.

Ξεχνατε και τον αλλο βασικο λογο που προτιμάμε το efood: διοτι δεν θελουμε να μιλησουμε στο τηλεφωνο

  • Like 20
  • Thanks 3
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, *nenya* είπε

Ξεχνατε και τον αλλο βασικο λογο που προτιμάμε το efood: διοτι δεν θελουμε να μιλησουμε στο τηλεφωνο

Διότι δε καταλαβαίνουν και πουλάνε και μαγκιά 😂

14 λεπτά πριν, NemeSis1990 είπε

Όχι, αυτος είναι στο efood ! Και δουλεύει μόνο με αυτό! Αποτι θυμάμαι 8% προμήθεια μου ειπε!!

Τότε πως τον κατέστρεψε το ιφουντ? Δε κατάλαβα, από το ποσοστό?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγχαρητήρια σε όλους εσάς που αγοράζετε μέσω efood, δώσατε δύναμη σε έναν τρίτο να μπει στην αγορά και να την κουμαντάρει όπως θέλει ουσιαστικά εκβιαζοντας τα κάθε μαγαζιά, σε στυλ, ή πληρώνεις το 8 10 15 % η απλά δεν σε βαζω στο efood και κανεις δεν μαθαίνει ότι υπάρχεις Γτ όλοι αγοράζουν από εμένα. Μπράβο που δώσατε την δύναμη σε μια εταιρία να κουμαντάρει έναν ολόκληρο κλάδο όπως ακριβώς γουστάρει αυτη. 

Αλλά συγνώμη, ενταξει έλυσε το πρόβλημα των λάθων που γινόντουσαν στις παραγγελίες, που προσωπικά μετά από τόσες παραγγελίες που έχω κάνει τηλεφωνικά, επαναλαμβάνω ότι του είπα και δεν έχει γίνει ποτέ λάθος.

Αλλά εντάξει, είναι πιο κουλ να αγοράζετε μέσω της εφαρμογής, το παίζω ότι είμαι πιο μπροστά και κυριλέ. 

Σορρυ για το hate, αλλά πραγματικά δεν έχετε ιδεα πόσο κακό κάνει το εφοοδ στους καταναλωτές (3 2 1, μα flienky το εφοοδ βγάζει προσφορές γαρ γαρ) . 

Η το άλλο επιχείρημα, μα το efood φέρνει κόσμο στο μαγαζί μου. Λάθος φίλε μου, όσα πίτογυρα έτρωγαν όλοι Έλληνες πριν το εφοοδ τόσα τρώνε και μετά, απλά αντί να παραγγείλουν από τηλέφωνο το κάνουν από το efood. 

 

ΥΓ το εφοοδ απαγορεύει στα καταστήματα να έχουν διαφορετικές τιμές στον κατάλογο και διαφορετικές στο εφοοδ

Επεξ/σία από flienky
  • Like 1
  • Confused 3
Δημοσ.

Εγώ θυμάμαι φυλλάδιο καταστήματος κάτω από τη πόρτα μου που έλεγε πάνω ότι οι τιμές καταλόγου είναι Χ %  φθηνότερες αν η παραγγελία γίνει μέσω τηλεφώνου και όχι μέσω e-food.... χαχα  Δηλαδή το κατάστημα συμμετείχε στο e-food αλλά στο φυλλάδιό του σε προέτρεπε να μην το χρησιμοποιείς.  

Φαντάζομαι μόλις το έμαθε αυτό το e-food δε θα το πήρε και πολύ καλά....  Αν δε κάνω λάθος απαγορεύεται και από τους όρους του ,το κατάστημα να δίνει άλλες τιμές σε παραγγελίες εκτός εφαρμογής.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...