Προς το περιεχόμενο

EAGET S30 - 32GB USB 3.0 Stick alumetall @ dresslily, 4,48€ [ΞΑΝΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, theofanis20 είπε

Το δοκίμασα και στο λαπτοπ και εκεί τα ίδια, από ότι φαίνεται έπεσα σε προβληματικό κομμάτι 

Και εγώ έπεσα σε προβληματικό κομμάτι. Με χίλια βάσανα το κατάφερα για λίγο να το αναγνωρίσει το laptop, προσπάθησα να τρέξω benchmark, έτρεξε για λίγο, κόλλησε και τέλος.

Το κακό είναι ότι μπαίνει ιδιαίτερα σφιχτά στην θύρα usb, οπότε βάλε-βγάλε μήπως το καταφέρω να δουλέψει, ταλαιπώρησα και τις θύρες usb του Laptop μου.

Επεξ/σία από taxtax
  • Απαντ. 96
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Είχα κάνει παραγγελία στο 3ο κύμα με τα 3,29€ στις 10/10 και μόλις τώρα ήρθε αυτό το e-mail: 

Dear Valued Customer, 

Thank you for placing an order with us. We apologize that you have yet to receive your package. 

There has been a slight delay to your delivery due to the shipping company is overwhelmed packages. However, please rest assured that we have urged the shipping company to arrange shipment for you. Please kindly wait for your package to arrive. 

If you have any questions, please feel free to contact us, we will try our best to help you.

We sincerely appreciate your patience and kind support. 

Best regards, 

DressLily Customer Service

 

Έλαβε και κανένας άλλος αυτό το e-mail που να είχε κάνει παραγγελία στα 3,29€;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, koooleeek είπε

Είχα κάνει παραγγελία στο 3ο κύμα με τα 3,29€ στις 10/10

21/10 αγόρασα, 25 το έστειλαν.

Δημοσ.
Στις 23/10/2018 στις 9:07 ΜΜ, taxtax είπε

Και εγώ έπεσα σε προβληματικό κομμάτι. Με χίλια βάσανα το κατάφερα για λίγο να το αναγνωρίσει το laptop, προσπάθησα να τρέξω benchmark, έτρεξε για λίγο, κόλλησε και τέλος.

Το κακό είναι ότι μπαίνει ιδιαίτερα σφιχτά στην θύρα usb, οπότε βάλε-βγάλε μήπως το καταφέρω να δουλέψει, ταλαιπώρησα και τις θύρες usb του Laptop μου.

Και σε εμένα είχε θέματα από την αρχή. Έστειλα video στο support και αναμένω...

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Doubt είπε

21/10 αγόρασα, 25 το έστειλαν.

25 στο έστειλαν και σου έδωσαν tracking number ή 25 παρέλαβες;

Γιατί εμένα το έστειλαν στις 17/10 και επειδή άργησε μου έστειλαν το mail αυτό.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, koooleeek είπε

Είχα κάνει παραγγελία στο 3ο κύμα με τα 3,29€ στις 10/10 και μόλις τώρα ήρθε αυτό το e-mail: 

Dear Valued Customer, 

Thank you for placing an order with us. We apologize that you have yet to receive your package. 

There has been a slight delay to your delivery due to the shipping company is overwhelmed packages. However, please rest assured that we have urged the shipping company to arrange shipment for you. Please kindly wait for your package to arrive. 

If you have any questions, please feel free to contact us, we will try our best to help you.

We sincerely appreciate your patience and kind support. 

Best regards, 

DressLily Customer Service

Έλαβε και κανένας άλλος αυτό το e-mail που να είχε κάνει παραγγελία στα 3,29€;

Το ιδιο μειλ ηρθε και σε μενα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, giorgionats είπε

Και σε εμένα είχε θέματα από την αρχή. Έστειλα video στο support και αναμένω...

Εμένα μου επέστρεψαν ήδη τα 4$ χωρίς πολλά-πολλά.

Πολύ καλύτεροι από κάποιους άλλου κινέζους που σε πρήζουν.

Επεξ/σία από taxtax
  • Like 2
  • Thanks 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Παρέλαβα και εγώ και έχει και σε εμένα πρόβλημα.

1482679068_2018-11-1214-44-53.png.230aaa0fde373fe23eccb28c2e633907.png375740704_2018-11-1214-40-10.png.469dae862587233521b38dbf3134c9e1.png

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, billomnia είπε

Παρέλαβα και εγώ και έχει και σε εμένα πρόβλημα.

  Απόκρυψη περιεχομένων

1482679068_2018-11-1214-44-53.png.230aaa0fde373fe23eccb28c2e633907.png375740704_2018-11-1214-40-10.png.469dae862587233521b38dbf3134c9e1.png

Με ποιο προγραμμα το τσεκαρετε, αν δεν ειναι αυτό των windows 10;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 27/10/2018 στις 11:08 ΠΜ, koooleeek είπε

Είχα κάνει παραγγελία στο 3ο κύμα με τα 3,29€ στις 10/10 και μόλις τώρα ήρθε αυτό το e-mail: 

Dear Valued Customer, 

Thank you for placing an order with us. We apologize that you have yet to receive your package. 

There has been a slight delay to your delivery due to the shipping company is overwhelmed packages. However, please rest assured that we have urged the shipping company to arrange shipment for you. Please kindly wait for your package to arrive. 

If you have any questions, please feel free to contact us, we will try our best to help you.

We sincerely appreciate your patience and kind support. 

Best regards, 

DressLily Customer Service

Έλαβε και κανένας άλλος αυτό το e-mail που να είχε κάνει παραγγελία στα 3,29€;

και εμενα μου ηρθε το ιδιο εμαιλ πριν 12 μερες ακομα περιμενω

EDIT: Εκανα την παραγγελια στης 10/10/18

να και το tracking

Screenshot_1.png

Επεξ/σία από snakegaminggr
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...