petran91 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, Sheogorath είπε Ε ναι. Αγγλικα θα το γράψεις. Όλα είναι στα ελληνικά γι αυτό
Salvation81 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, petran91 είπε Όλα είναι στα ελληνικά γι αυτό Υπαρχει και Logitech Hellas γιαυτο αναγκαστικα το σαιτ τους βγαινει και στα Ελληνικα (αν και αυτο ειναι σχετικα προσφατη εξελιξη - η αντιπροσωπεια υπαρχει εδω και μια δεκαετια τουλαχιστον).
petran91 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 9 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Υπαρχει και Logitech Hellas γιαυτο αναγκαστικα το σαιτ τους βγαινει και στα Ελληνικα (αν και αυτο ειναι σχετικα προσφατη εξελιξη - η αντιπροσωπεια υπαρχει εδω και μια δεκαετια τουλαχιστον). Άρα γράφω μήνυμα στα αγγλικά ?
Salvation81 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, petran91 είπε Άρα γράφω μήνυμα στα αγγλικά ? Δεν εχω ιδεα, αφου αλλοι εχουν γραψει στα αγγλικα κανε το ιδιο και εσυ.
insomiaistas Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, petran91 είπε Άρα γράφω μήνυμα στα αγγλικά ? Εγώ όπως σου είπα και σε pm μιλούσα ελληνικά στο τηλέφωνο σε έναν κουλό αριθμό που ήταν σε μια άλλη μακρινή χώρα (χωρίς χρέωση ) και δούλευε ένας Έλληνας αντιπρόσωπος της Ελλάδας. Το τηλέφωνο μου το έδωσε η Logitech ελλαδας Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2018 από insomiaistas
petran91 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Ευχαριστώ για την καθοδήγηση. Προς το παρόν ξαναέγραψα το κείμενο στα αγγλικά και περιμένω 2 24ωρα. Αν δεν απαντήσουν θα καλέσω logitech hellas να μου πουν τι να κάνω.
fwn Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 25/9/2018 στις 10:32 ΠΜ, petran91 είπε Επειδή κι εγώ χρειάζομαι RMA για τα Logitech z506 μου. Πώς επικοινωνώ μαζί τους? Μπήκα στο logitech support ( https://support.logitech.com ) και άνοιξα υπόθεση αλλά απάντηση δεν βλέπω. Εκεί είναι το σωστό μέρος να απευθυνθώ, ή κάπου αλλού; Μήπως παίζει ρόλο ότι έγραψα το πρόβλημα μου στα ελληνικά; Ναλι φίλε μου στα αγγλικά,σε οποιοδήποτε support απο μεγάλες εταιρίες. 1
CalaFTW Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 21/9/2018 στις 6:12 ΜΜ, fwn είπε μπορείς να πουλήσεις καί τα 2,ΑΛΛΑ εγγύηση υσχίει για τον serial Number του 2ου προΪόντος,οπότε RMA δεν υσχίει για το 1ο προΪόν γιατί βλέπουν ότι το προΪον "1" στον τάδε καταναλωτή αντικαταστάθηκε απ το "2",οπότε το 1ο πληκτρολόγιο μπορείς να το πουλήσεις χωρίς εγγύηση (ως ελαττωματικό) για να είσαι καλυμένος και εσύ. Ποσο σιγουροι ειμαστε για αυτο ? Ρωταω γιατι εχω το εξης θεμα, ειχα αγορασει ενα πληκτρολογιο πριν απο 3 χρονια περιπου, αξιας 130+ ευρω και μετα απο 1μιση χρονο μου χαλασαν κατι λαμπακια. Απο την logitech χρησιμοποιωντας το s/n ειδαν οτι οντως ηταν ακομα σε εγγυηση και μου εδωσαν αλλο χωρις κανενα προβλημα σχεδον κατευθειαν. Τωρα το πληκτρολογιο που μου ειχαν δωσει ξεκινησε κατι θεματακια (παλι μετα απο 1-1μιση χρονο) και οταν τους εδωσα το s/n μου ειπαν οτι ειναι εκτος εγγυησης γιατι ειναι προιον του 2015.... (ενω μου το ειχαν δωσει καποια στιγμη περσι ως προιον αντικαταστασης) και οτι ισχυει η εγγυηση του πρωτου πληκτρολογιου. Καμια ιδεα για το πως να κινηθω ? Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2018 από CalaFTW
fwn Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, CalaFTW είπε Ποσο σιγουροι ειμαστε για αυτο ? Ρωταω γιατι εχω το εξης θεμα, ειχα αγορασει ενα πληκτρολογιο πριν απο 3 χρονια περιπου, αξιας 130+ ευρω και μετα απο 1μιση χρονο μου χαλασαν κατι λαμπακια. Απο την logitech χρησιμοποιωντας το s/n ειδαν οτι οντως ηταν ακομα σε εγγυηση και μου εδωσαν αλλο χωρις κανενα προβλημα σχεδον κατευθειαν. Τωρα το πληκτρολογιο που μου ειχαν δωσει ξεκινησε κατι θεματακια (παλι μετα απο 1-1μιση χρονο) και οταν τους εδωσα το s/n μου ειπαν οτι ειναι εκτος εγγυησης γιατι ειναι προιον του 2015.... (ενω μου το ειχαν δωσει καποια στιγμη περσι ως προιον αντικαταστασης) και οτι ισχυει η εγγυηση του πρωτου πληκτρολογιου. Καμια ιδεα για το πως να κινηθω ? χμμ δεν ξέρω τί έγινε έκει αλλά πρέπει να επιμείνεις λίγο αφού η logitecη δινει εγγύηση ( 2-3 χρονια στο προϊόν; ) υποτίθεται πως πρέπει να υσχίει η εγγύηση για το κάθε προϊον άσχετα εαν αυτό είναι απο αντικατάσταση ή άμεση αγορά,έστειλες σίγουρα τον αριθμό προϊοντος του πληκτρολογίου αντικατάστασης;εάν ναι στείλε και άλλο αναλυτικό mail στο support και πές με ακρίβεια είχα αυτο το πληκτρολόγιο με αριθμο xxxxxxx.... και αντικαταστάθηκε απ το πληκτρολόγιο με αριθμο xxxxx τότε η ημερονηνία αγοράς τότε η η μερομηνία αντικατάστασης,και ρώτα ευθέως εάν το πληκτρολογίο αντικατάστασης έχει εγγύηση άν έχει και χάλασε μέσα στην εγγύηση πρέπει να στο αλλάξουν.(ο αριθμός που αναφέρω πρέπει να έιναι στο κάτω μέρος και λεει S/N:xxxxxxx και model:xxxxx) Επεξ/σία 26 Σεπτεμβρίου 2018 από fwn
Salvation81 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 27 λεπτά πριν, fwn είπε χμμ δεν ξέρω τί έγινε έκει αλλά πρέπει να επιμείνεις λίγο αφού η logitecη δινει εγγύηση ( 2-3 χρονια στο προϊόν; ) υποτίθεται πως πρέπει να υσχίει η εγγύηση για το κάθε προϊον άσχετα εαν αυτό είναι απο αντικατάσταση ή άμεση αγορά,έστειλες σίγουρα τον αριθμό προϊοντος του πληκτρολογίου αντικατάστασης;εάν ναι στείλε και άλλο αναλυτικό mail στο support και πές με ακρίβεια είχα αυτο το πληκτρολόγιο με αριθμο xxxxxxx.... και αντικαταστάθηκε απ το πληκτρολόγιο με αριθμο xxxxx τότε η ημερονηνία αγοράς τότε η η μερομηνία αντικατάστασης,και ρώτα ευθέως εάν το πληκτρολογίο αντικατάστασης έχει εγγύηση άν έχει και χάλασε μέσα στην εγγύηση πρέπει να στο αλλάξουν.(ο αριθμός που αναφέρω πρέπει να έιναι στο κάτω μέρος και λεει S/N:xxxxxxx και model:xxxxx) Αυτο ισχυε παλια με αρκετες εταιρειες δεν ξερω πλεον αν ισχυει ακομα παντως. Παντα θεωρουσα παραλογο να εχει εκ νεου εγγυηση προιον αντικαταστασης. Δλδ φαντασου ενα τζιμανι να χαλαει επιτηδες κατι πριν ληξη η εγγυηση παντα ωστε να λαβει κατι αλλο. Με λιγα λογια θα ειναι σαν να αγορασε κατι εφορου ζωης. 1
fwn Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, Salvation81 είπε Αυτο ισχυε παλια με αρκετες εταιρειες δεν ξερω πλεον αν ισχυει ακομα παντως. Παντα θεωρουσα παραλογο να εχει εκ νεου εγγυηση προιον αντικαταστασης. Δλδ φαντασου ενα τζιμανι να χαλαει επιτηδες κατι πριν ληξη η εγγυηση παντα ωστε να λαβει κατι αλλο. Με λιγα λογια θα ειναι σαν να αγορασε κατι εφορου ζωης. υσχίει αυτο που λές αλλά απ την άλλη δεν είναι παράλογο να βγαίνει προϊόν χωρίς εγγύηση από μιά εταιρία όπως η logitech? εκέι βασίζομαι πιο πολύ και το λέω
Salvation81 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, fwn είπε υσχίει αυτο που λές αλλά απ την άλλη δεν είναι παράλογο να βγαίνει προϊόν χωρίς εγγύηση από μιά εταιρία όπως η logitech? εκέι βασίζομαι πιο πολύ και το λέω Προφανως και δηλωσαν τον κωδικο σαν κατι που αγοραστηκε το 2015 ωστε να εχει την αρχικη εγγυηση, λογικο το θεωρω αν οντως ειναι ετσι. 1
fwn Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2018 25 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Προφανως και δηλωσαν τον κωδικο σαν κατι που αγοραστηκε το 2015 ωστε να εχει την αρχικη εγγυηση, λογικο το θεωρω αν οντως ειναι ετσι. ναι έχει βάση αυτο που λες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα