Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Δεν ξέρω αν είμαι στο σωστό tab για να το ποστάρω αλλά πρόκειται για pc hardware. Αγόρασα ένα πληκτρολογιο απο την logitech πριν απο μερικούς μήνες. Στην πορεία, ξεκίνησαν μερικά κουμπια να κανουν διπλα κλικ, υπερβολικά αραία μεν ωστε να MHN δημιουργει προβλημα στην καθημερινη χρηση του, αλλα αδικαιολόγητο για ένα προιον της ταξεως των 150 ευρώ χωρις να εχει υποστει την παραμικρη κακομεταχειριση. Να σημειωθει εδω οτι σκοπευα να το πουλησω γιατι θελω να αγορασω καποιο αλλο ασυρματο μηχανικο πληκτρολογιο. Αφοτου εξηγησα στο technical support τι γινεται, ειπαν θα μου στειλουν αλλο. Τους ρωτησα τι να κανω με το παλιο, και μου ειπαν οτι μπορω να το κρατησω. 

 

Το ερωτημα ειναι, απο την στιγμη που τα πληκτρολογια ειναι καταχωρημενα με product id στο ονομα μου, αν τα πουλησω και χρειαστει να ξαναπανε για service απο τους νεους κατοχους, υπαρχει περιπτωση να δημιουργηθει καποιο θεμα νομικης φυσεως?Υποθετω οτι ειναι παρατραβηγμενο, αλλα σε forum Κλπ που εψαχνα τι ισχυει, διαπιστωσα οτι υπαρχουν ατομα που χρησιμοποιησαν αυτη την μεθοδο για να εξαπατησουν την εταιρια.

Ευχαριστώ

Επεξ/σία από Blein
Δημοσ.

Διορθωσε με αν κάνω λάθος. Ρωτάς τι θα γίνει αν πουλήσεις το χαλασμένο πληκτρολόγιο σε κάποιον, ο οποιός δεν θα γνωρίζει οτι ειναι χαλασμένο και το πάει για rma επειδή παρουσιάζει τα προβληματα που ξερεις εσύ και η εταιρεία, σωστά;

Ρωτώ τη διευκρίνηση γιατί ο αγοραστης αν ξέρεις οτι ειναι χαλασμένο εκτός rma, δεν θα παει στην εταιρεία.

Η εταιρεία σου ειπε "κάνε οτι θες" γιατί θεωρεί λογικό οτι εσύ δεν θα το πουλήσεις σαν "λειτουργικό" και σκασίλα της για το νομικό της υποθεσης. Θεωρεί οτι εσύ θα το ανακυκλώσεις, άντε στη ζουλα να το πουλήσεις και σαν μερικώς χαλασμένο, εκτος rma.  Θα ριξει πόρτα στον αγοραστή σου (αν παει) και αυτός μπορει να κινηθεί νομικα εναντίον σου, μπορει να ερθει να σε βρει και να σου ταίσει το πληκτρολόγιο ή μπορει και να μην κάνει τιποτα.

Blein ειλικρινα, ευχομαι να ειμαι λάθος στο συλλογισμό μου, γιατί βλέπω οτι εχεις αγγελίες.

9 λεπτά πριν, Blein είπε

Καλησπέρα. Δεν ξέρω αν είμαι στο σωστό tab για να το ποστάρω αλλά πρόκειται για pc hardware. Αγόρασα ένα πληκτρολογιο απο την logitech πριν απο μερικούς μήνες. Στην πορεία, ξεκίνησαν μερικά κουμπια να κανουν διπλα κλικ, υπερβολικά αραία μεν ωστε να δημιουργει προβλημα στην καθημερινη χρηση του, αλλα αδικαιολόγητο για ένα προιον της ταξεως των 150 ευρώ χωρις να εχει υποστει την παραμικρη κακομεταχειριση. Να σημειωθει εδω οτι σκοπευα να το πουλησω γιατι θελω να αγορασω καποιο αλλο ασυρματο μηχανικο πληκτρολογιο. Αφοτου εξηγησα στο technical support τι γινεται, ειπαν θα μου στειλουν αλλο. Τους ρωτησα τι να κανω με το παλιο, και μου ειπαν οτι μπορω να το κρατησω. 

Το ερωτημα ειναι, απο την στιγμη που τα πληκτρολογια ειναι καταχωρημενα με product id στο ονομα μου, αν τα πουλησω και χρειαστει να ξαναπανε για service απο τους νεους κατοχους, υπαρχει περιπτωση να δημιουργηθει καποιο θεμα νομικης φυσεως?Υποθετω οτι ειναι παρατραβηγμενο, αλλα σε forum Κλπ που εψαχνα τι ισχυει, διαπιστωσα οτι υπαρχουν ατομα που χρησιμοποιησαν αυτη την μεθοδο για να εξαπατησουν την εταιρια.

Ευχαριστώ

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Οντως εισαι λαθος. Αυτο που  με ενδιαφερει ειναι να πουλησω αυτο που θα ερθει απο το rma σαν προιον καινουργιο ( που αν δεν κανω λαθος, καινουργιο μου στελνουν) που θα το εκανα ουτως η αλλως γιατι δεν με περιοριζει κανενας μιας και το προιον μου ανηκει κανονικοτατα. Απο την στιγμη ομως που με αφηνουν να κρατησω και το παλιο, με περιοριζει κανενας στο να πουλησω και αυτο ? Προφανως θα δηλωσω το προβλημα που εχει και η τιμη του θα ειναι αρκετα χαμηλοτερη απ οτι να ηταν απλα μεταχειρισμενο 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Blein είπε

Οντως εισαι λαθος. Αυτο που  με ενδιαφερει ειναι να πουλησω αυτο που θα ερθει απο το rma σαν προιον καινουργιο ( που αν δεν κανω λαθος, καινουργιο μου στελνουν) που θα το εκανα ουτως η αλλως γιατι δεν με περιοριζει κανενας μιας και το προιον μου ανηκει κανονικοτατα. Απο την στιγμη ομως που με αφηνουν να κρατησω και το παλιο, με περιοριζει κανενας στο να πουλησω και αυτο ? Προφανως θα δηλωσω το προβλημα που εχει και η τιμη του θα ειναι αρκετα χαμηλοτερη απ οτι να ηταν απλα μεταχειρισμενο 

Απλά απαράδεκτο αυτό που γράφεις.

Η εταιρεία δεν στο «αφήνει» για να το μεταπουλησεις...

Οπως καταλαβαίνεις εσυ αυτή τη στιγμή εξαπατάς την εταιρεία...

*καλο θα ήταν να το διαχειριστείς σαν ανύπαρκτο γιατί όπως είπε ο @isay αν ο μελλοντικός αγοραστής αγνοήσει αυτό που αναφέρεις και κινηθεί για rma (δικαίωμα του) τότε φοβάμαι πως θα μπλέξει πολύ η κατάσταση μιας και όπως είπες τα στοιχεία σου είναι δηλωμένα...

ΜΦΧ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, kormos είπε

Απλά απαράδεκτο αυτό που γράφεις.

Η εταιρεία δεν στο «αφήνει» για να το μεταπουλησεις...

Οπως καταλαβαίνεις εσυ αυτή τη στιγμή εξαπατάς την εταιρεία...

*καλο θα ήταν να το διαχειριστείς σαν ανύπαρκτο γιατί όπως είπε ο @isay αν ο μελλοντικός αγοραστής αγνοήσει αυτό που αναφέρεις και κινηθεί για rma (δικαίωμα του) τότε φοβάμαι πως θα μπλέξει πολύ η κατάσταση μιας και όπως είπες τα στοιχεία σου είναι δηλωμένα...

ΜΦΧ

Δεν καταλαβαινω ποιο ακριβως ειναι το απαραδεκτο. Το οτι αντικατεστησα το πληκτρολογιο το οποιο εβγαλε προβλημα, το οτι εγω ο ιδιος ρωτησα αν θελουν με καποιον τροπο να τους επιστρεψω το αλλο πληκτρολογιο η το οτι απο την στιγμη που μου αφηνουν να κρατησω και το 2ο ενω δεν το θελω, να το πουλήσω?

 

Επεξ/σία από Blein
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Blein είπε

Δεν καταλαβαινω ποιο ακριβως ειναι το απαραδεκτο. Το οτι αντικατεστησα το πληκτρολογιο το οποιο εβγαλε προβλημα, το οτι εγω ο ιδιος ρωτησα αν θελουν με καποιον τροπο να τους επιστρεψω το αλλο πληκτρολογιο η το οτι απο την στιγμη που μου αφηνουν να κρατησω και το 2ο ενω δεν το θελω, να το πουλήσω?

Διάβασε τι έγραψες στο αρχικό μήνυμα σου, τι αναφέρεις στη συνέχεια και "πάντρεψε" όλα τα υπόλοιπα...

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Blein είπε

υπερβολικά αραία μεν ωστε να MHN δημιουργει προβλημα στην καθημερινη χρηση του,

Υποθετω οτι ξεχασα να γραψω την λεξη ΜΗΝ. Παρ'ολα αυτά, απο την στιγμη που εξηγησα στην εταιρια ακριβως ποιο ειναι το προβλημα και εκεινοι δεχτηκαν να μου το αντικαταστησουν και να με αφησουν να το κρατησω, δεν καταλαβαινω το πως φταιω εγω σε αυτο. Αν δηλωνα ψευδές προβλημα, τοτε θα ήταν όντως απαραδεκτο. Και γι αυτο ρωταω για το αν μπορω να το πουλησω. Δηλαδη συγγνωμη, αν εγω το βαλω για πουλημα στα 50 ας πουμε ( -100 της αρχικης) και εξηγησω επακριβως και το προβλημα και το οτι εχω καψει το δικαιωμα ρμα για το συγκεκριμενο, πως ακριβως ειμαι απαραδεκτος? Δεν εξαπατω τον αγοραστη αφου τον εχω ενημερωσει πληρως για το τι συμβαινει. Εκτος αν μου διαφευγει κατι 

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Blein είπε

Υποθετω οτι ξεχασα να γραψω την λεξη ΜΗΝ. Παρ'ολα αυτά, απο την στιγμη που εξηγησα στην εταιρια ακριβως ποιο ειναι το προβλημα και εκεινοι δεχτηκαν να μου το αντικαταστησουν και να με αφησουν να το κρατησω, δεν καταλαβαινω το πως φταιω εγω σε αυτο. Αν δηλωνα ψευδές προβλημα, τοτε θα ήταν όντως απαραδεκτο. Και γι αυτο ρωταω για το αν μπορω να το πουλησω. Δηλαδη συγγνωμη, αν εγω το βαλω για πουλημα στα 50 ας πουμε ( -100 της αρχικης) και εξηγησω επακριβως και το προβλημα και το οτι εχω καψει το δικαιωμα ρμα για το συγκεκριμενο, πως ακριβως ειμαι απαραδεκτος? Δεν εξαπατω τον αγοραστη αφου τον εχω ενημερωσει πληρως για το τι συμβαινει. Εκτος αν μου διαφευγει κατι 

Κράτα το νέο, σβήσε το serial number απο το παλιό και δώσε το αναφέροντας ξεκάθαρα ότι ΔΕΝ έχει εγγύηση και το πρόβλημα που έχει. Και με την ανάλογη τιμή (πχ 40-60?). 

Αυτή είναι πιστεύω η καλύτερη επίλογή αν θες να βγάλεις κανα ψιλό.

Και προτίμησε Logitech αν σου δωθεί η ευκαιρία άλλη φορά, για να τιμήσεις την εταιρία. Γιατί αυτό που κάνουν, ούτε η Corsair δεν το κάνει.

  • Like 6
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Sheogorath είπε

Κράτα το νέο, σβήσε το serial number απο το παλιό και δώσε το αναφέροντας ξεκάθαρα ότι ΔΕΝ έχει εγγύηση και το πρόβλημα που έχει. Και με την ανάλογη τιμή (πχ 40-60?). 

Αυτή είναι πιστεύω η καλύτερη επίλογή αν θες να βγάλεις κανα ψιλό.

Και προτίμησε Logitech αν σου δωθεί η ευκαιρία άλλη φορά, για να τιμήσεις την εταιρία. Γιατί αυτό που κάνουν, ούτε η Corsair δεν το κάνει.

Γενικα εχω πολυ καλες εντυπωσεις απο την εταιρια και απο θεμα προιοντων και εξυπηρετησης. Λιγο καιρο μετα το πληκτρολογιο αγορασα και το mx 2s.Αψογο ποντικι

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η logitech δεν σου είπε Καντο ότι θέλεις σου ζήτησε να το πετάξεις και κατά προτίμηση σε κάδο ανακύκλωσης, αν προσπαθήσεις να το κάνεις rma (το προβληματικό) τότε δεν θα το δεχτούν το σύστημα το βλέπει ότι έχει "καταστραφεί"

Επεξ/σία από Inuyasha
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Inuyasha είπε

Η logitech δεν σου είπε Καντο ότι θέλεις σου ζήτησε να το πετάξεις και κατά προτίμηση σε κάδο ανακύκλωσης, αν προσπαθήσεις να το κάνεις rma (το προβληματικό) τότε δεν θα το δεχτούν το σύστημα το βλέπει ότι έχει "καταστραφεί"

Ναι, δεν σκοπευα να ξανακανω το παλιο ρμα προφανως. Επισης ευχαριστω για την σαφη απαντηση. Η εταιρια δεν μου ειπε να το ανακυκλωσω η να το πεταξω. Βασικα δεν μου ειπε τιποτα συγκεκριμενο ακομα και οταν ρωτησα. Μου ειπαν απλα κρατα το.Και γι αυτο ρωτησα εδω για να δω αν μπορω να το αξιοποιησω. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

***Ακυρο αλλά Άκουσα Logitech ***.

Πριν από 3 χρόνια είχα αγοράσει κάτι ηχεία για πισι αξίας 130 ευρώ . Αυτά ήταν 5.1 και είχα ένα ελάττωμα να χαλάει το δεξί ηχείο τους .Μου εστείλαν τρεις φορές καινούργια σετ και παράλληλα κράτησα και τα παλιά ,σύνολο έχω 4 σετ ηχεία τα οποία δουλεύουν άψογα αφού έφτιαξα κάθε χαλασμένο ηχείο . LOGITECH FOR LIFE!!!

Επεξ/σία από insomiaistas
  • Like 1
Δημοσ.

μπορείς να πουλήσεις καί τα 2,ΑΛΛΑ εγγύηση υσχίει για τον serial Number  του 2ου προΪόντος,οπότε RMA δεν υσχίει για το 1ο προΪόν γιατί βλέπουν ότι το προΪον "1" στον τάδε καταναλωτή αντικαταστάθηκε απ το "2",οπότε το 1ο πληκτρολόγιο μπορείς να το πουλήσεις χωρίς εγγύηση (ως ελαττωματικό) για να είσαι καλυμένος και εσύ.

 

Δημοσ.

Επειδή κι εγώ χρειάζομαι RMA για τα Logitech z506 μου. Πώς επικοινωνώ μαζί τους? Μπήκα στο logitech support ( https://support.logitech.com ) και άνοιξα υπόθεση αλλά απάντηση δεν βλέπω. Εκεί είναι το σωστό μέρος να απευθυνθώ, ή κάπου αλλού; Μήπως παίζει ρόλο ότι έγραψα το πρόβλημα μου στα ελληνικά;

Δημοσ.
1 ώρα πριν, petran91 είπε

Επειδή κι εγώ χρειάζομαι RMA για τα Logitech z506 μου. Πώς επικοινωνώ μαζί τους? Μπήκα στο logitech support ( https://support.logitech.com ) και άνοιξα υπόθεση αλλά απάντηση δεν βλέπω. Εκεί είναι το σωστό μέρος να απευθυνθώ, ή κάπου αλλού; Μήπως παίζει ρόλο ότι έγραψα το πρόβλημα μου στα ελληνικά;

Ε ναι. Αγγλικα θα το γράψεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...