kat kat Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Καλημερα παιδιά, Είχα πάρει το tablet ALLDOCUBE iPlay 10 απο gearbest πριν απο 4 μηνες και σήμερα είδα οτι φούσκωσε η μπαταρία του. Επειδή απο το support του gearbest δεν περιμένω και πολλά αξίζει να το παω για επισκευ ή θα μου ζητήσουν περισσότερο απο οσο αξιζει το tablet; Ευχαριστώ
saruman123 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Η μπαταρίες έχουν εγγύηση 6 μήνες οπότε μιλά με gearbest για αλλαγή. 2
kat kat Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2018 Ευχαριστώ για την απάντηση, το θέμα είναι ότι οι επιλογές που μου δίνουν δεν με καλύπτουν. Δηλαδή μπορούν είτε να το επισκευάσουν και αν δεν φτιάχνεται να μου στείλουν refurbished, που μπορεί να είναι σε χειρότερη κατάσταση από το δικό μου ή να παρουσιάσει πρόβλημα μέσα στους επόμενους μήνες ή μου δίνουν τα μισό περίπου της αξίας σε refund και το φτιαχνω εγώ (θα καλύψει την αλλαγή της μπαταρίας). Τα έξοδα για να το στείλω πίσω είναι 15ευρώ. Δεν ξέρω τι να κάνω.
Alexandros_D Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Αν έχεις κάποιον που να γνωρίζει, με 20 το πολύ βρίσκεις μπαταρία. Αλλά αν το πας για service σε κάποιο επώνυμο ή και όχι κατάστημα, κοντά στα 40και βάλε το βλέπω να πληρώνεις. 1
kat kat Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2018 Πίεσα gearbest και θα το στειλω πίσω με full refund και το paypal μου πίστωσε ήδη τα έξοδα απόστολής, οπότε όλα κομπλέ. Το θέμα ήταν ότι η μπαταρία ήταν χάλια και όταν δουλευε, δηλαδη άντεχε το πολύ 2 ωρες video και μετά ήθελε φόρτιση, οπότε και να μου έστελναν άλλο ή να έβαζαν καινούργια μπαταρία δεν με κάλυπτε. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα