QuantumWanderer Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 Μιλάμε για αγορά καινούριου ή μεταχειρισμένου; Προφίλ χρήσης; Ετήσια χιλιόμετρα; Μεταφορά πόσων ατόμων; Λογική αντικατάστασης; Μεταπώληση πριν το τέλος ζωής ή λιώσιμο μέχρι το πέταμα; Φιλοσοφία κίνησης και τυχόν ανάγκη για συγκεκριμένο οικολογικό αποτύπωμα; 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 19/9/2018 στις 11:43 ΜΜ, mariosave είπε Καλησπέρα παιδιά, είμαι σε φάση αλλαγής οχήματος και σκέφτομαι στην απόκτηση diesel, οι φήμες όμως περί απαγόρευση τους με κομπλάρουν λίγο και σκέφτομαι να πάρω Βενζίνη... Τι λέτε; Αν παρεις καινουριο και δεν κανεις χιλιομετρα ταριφα, τοτε να παρεις downsized βενζινη. ΦΑ μονο αν ειναι στο μπατζετ σου κι εχεις κοντα πρατηρια.
toyo73 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 23 Σεπτεμβρίου 2018 Στις Σάββατο, 22 Σεπτέμβριος 2018 στις 12:56 ΜΜ, spyrossss είπε Όσοι θέλετε diesel και σας φρενάρουν τυχόν απαγορεύσεις κτλ,σκεφτείτε ότι κυκλοφορούν ενα σωρό euro 4 χωρίς να έχει ακουστεί κάτι για παραβάτες... Επίσης κυκλοφορούν όλα τα σαπιό ταξί euro 0 χωρίς καταλύτες-φίλτρα σωματιδίων και τα βρωμό αστικά-φορτηγά που βγάζουν ντουμάνια απο πίσω,που είναι επικίνδυνα για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον... Και μετά λένε οτι θα απαγορεύσουν τα ουτε 5ετιας diesel . Ας διορθώσουν πρώτα αυτα που ανεφερα και μετα να απαγορευσουν τα euro 5-6-7 diesel. Αυτα δεν μπορουν να τα "χτυπησουν" γιατι ειναι επαγγελματικα.Δεν μπορεις να πεις σε ενα φορτηγατζη που φυτοζωη με θηλιες στο λαιμο να σκαζει 200.000 για να παρει καινουργιο φορτηγο.
QuantumWanderer Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Αυτό που ακούγεται είναι ότι θα αρχίσει «σκούπα» να πιαστούν αυτοί που οδηγούν EURO 4 diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Είναι εύκολη η διασταύρωση, διεύθυνσης και τύπου αυτοκινήτου, χωρίς να χρειαστούν αναλυτικοί έλεγχοι στους δρόμους. Έρχονται δύσκολες μέρες για το diesel στις ευρωπαϊκές πόλεις. Σίγουρα σταδιακά η νομοθεσία θα ενσωματώνει μέτρα με απαγόρευση κυκλοφορίας σε παλιότερα πρότυπα. Π.χ. όταν βγει μέσα στο 2019 το EURO 7, είναι πολύ πιθανό να απαγορευτεί η κυκλοφορία και στα EURO 5. Δεν είναι τυχαίο ότι στη Γερμανία αρχίζουν τέτοια μέτρα από αρκετές πόλεις (εκεί έχουν τέτοια δικαιοδοσία οι Δήμοι) και οι γερμανοί αρχίζουν μαζικώς να ξεφορτώνονται τα diesel ...... και μαντέψτε σε ποιές χώρες της ΕΕ θα «ξεφορτώνονται» τα παλιά diesel. 2
Dare-Devil Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Στις 20/9/2018 στις 1:23 ΜΜ, YourTrueLegend είπε Εχουν ειπωθει πολλες φορες: Το μοντελο που κοιτας τι διαφορα τιμης εχει στην αρχικη τιμη του μεταξυ βενζινης και ντιζελ; Με βαση τα χιλιομετρα που κανεις κατα μεσο ορο καθε χρονο, ποσα χρονια θα σου παρει για να κανεις αποσβεση αυτη τη διαφορα; Γενικα το diesel η ΕΕ το εχει στοχοποιησει και παιρνει συνεχως μετρα για να το περιορισει με οτι αυτο συνεπαγεται μελλοντικα για τους κατοχους του. Αυτο μην το παιρνεις ως υποθεση και "μπορει". Ειναι δεδομενο. Υπαρχουν παραδειγματα μεγαλων κατασκευαστων κινητηρων diesel που ανακοινωσαν οτι σταματουν την εξελιξη αυτου του ειδους κινητηρων για ΙΧ γιατι πλεον, μετα τη σταση της ΕΕ ειναι ασυμφορο για τις ιδιες. Σαν υποθεση μπορεις ομως να παρεις το οτι η κυβερνηση ανα πασα στιγμη μπορει να (ξανα)αυξησει τη φορολογηση του ειτε στο καυσιμο, ειτε στον κινητηρα (πχ τελη κυκλοφοριας). Προσωπικα δε θα επαιρνα diesel αυτην την περιοδο, ανεξαρτητως του ποσο κυκλοφορω το αυτοκινητο μου. Θα γλυκοκοιταζα σε βενζινη τους downsized κινητηρες που ειναι φθηνοι σε running costs και τιμιοτατοι τυπου 1.0T-1.2T και αν με επαιρνε οικονομικα, θα κοιταζα για υβριδικο. Σχετικά όλα είναι . Η Bosch έλυσε το πρόβλημα με τους ρύπους των Diesel πριν μερικούς μήνες και είναι θέμα χρόνου να εφαρμοστεί η τεχνολογία απο τους κατασκευαστές . 10 φορές λιγότερους ρύπους NOx απο αυτούς που έχει θέσει όριο η Ε.Ε για το 2020 . Όχι δεν είναι κάποια τεχνολογία που θα προσθέσει κόστος . Είναι λογισμικό που βελτιστοποιεί τις υπάρχουσες μηχανικές και ηλεκτρικές τεχνολογίες που εφαρμόζονται στους κινητήρες diesel ήδη . https://www.google.gr/search?q=bosch+new+technology+for+emmisions&oq=bosch+new+technology+for+emmisions&aqs=chrome..69i57j33.13854j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8
QuantumWanderer Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2018 Το νερό στο αυλάκι για το diesel έχει πάρει ήδη ροή. Ακόμα κι αν πάει με μικρότερη κλίση προς την οριστική κατάργησή του σε επιβατικά οχήματα, θα καταργηθεί σε κάποια χρόνια. Αυτό έχει να κάνει με τα κέντρα αποφάσεων που είναι πανίσχυρα και δεν ασχολούνται με την τρίχα της τριχιάς, αλλά με τη μετατόπιση της κανονιστικής συμμόρφωσης και την αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών. 1
gbras Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Στην Αθήνα υποτίθεται τα diesel θα απαγορευτούν από το 2025
Joshua21 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 15 λεπτά πριν, gbras είπε Στην Αθήνα υποτίθεται τα diesel θα απαγορευτούν από το 2025 Επειδή το είπε ο Καμίνης? 1
Dare-Devil Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 4/10/2018 στις 11:37 ΜΜ, gbras είπε Στην Αθήνα υποτίθεται τα diesel θα απαγορευτούν από το 2025 Μια προφορική ΑΟΡΙΣΤΗ πρόθεση σε ένα συνέδριο-συνάντηση δεν μπορεί να ληφθεί υπόψιν και στην τελική δεν έχουν ξεκαθαρίσει όταν το είπαν αν θα απαγορευθεί στο σύνολο το diesel ή όπως σε κάποιες πόλεις της Γερμανίας όπου θα απαγορέψουν μέχρι και Euro 5 . "ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης ανακοίνωσε την πρόθεσή του για την «έξωσή» τους από την πρωτεύουσα έως το 2025. Στο Μεξικό, όπου διεξήχθη η Σύνοδος Κορυφής Δημάρχων C40, προέκυψε ότι πέντε μεγάλες πόλεις θα δείξουν άμεσα κόκκινη κάρτα στα diesel αυτοκίνητα. Ετσι, μαζί με το Παρίσι, τη Μαδρίτη, τη Ρώμη και την Πόλη του Μεξικού, ο κ. Καμίνης δήλωσε ότι στις προθέσεις του είναι να σταματήσουν να κυκλοφορούν diesel οχήματα στην πρωτεύουσα μέχρι το 2025. Οι τοπικοί άρχοντες αναφέρθηκαν στις βλαβερές συνέπειες που πηγάζουν από τη χρήση πετρελαιοκίνητων οχημάτων, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον τους σε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης. " https://www.protothema.gr/greece/article/771955/ti-tha-kanoun-500000-katohoi-diesel-ix/ Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από Dare-Devil 1
gbras Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Dare-Devil είπε Μια προφορική ΑΟΡΙΣΤΗ πρόθεση σε ένα συνέδριο-συνάντηση δεν μπορεί να ληφθεί υπόψιν και στην τελική δεν έχουν ξεκαθαρίσει όταν το είπαν αν θα απαγορευθεί στο σύνολο το diesel ή όπως σε κάποιες πόλεις της Γερμανίας όπου θα απαγορέψουν μέχρι και Euro 5 . "ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης ανακοίνωσε την πρόθεσή του για την «έξωσή» τους από την πρωτεύουσα έως το 2025. Στο Μεξικό, όπου διεξήχθη η Σύνοδος Κορυφής Δημάρχων C40, προέκυψε ότι πέντε μεγάλες πόλεις θα δείξουν άμεσα κόκκινη κάρτα στα diesel αυτοκίνητα. Ετσι, μαζί με το Παρίσι, τη Μαδρίτη, τη Ρώμη και την Πόλη του Μεξικού, ο κ. Καμίνης δήλωσε ότι στις προθέσεις του είναι να σταματήσουν να κυκλοφορούν diesel οχήματα στην πρωτεύουσα μέχρι το 2025. Οι τοπικοί άρχοντες αναφέρθηκαν στις βλαβερές συνέπειες που πηγάζουν από τη χρήση πετρελαιοκίνητων οχημάτων, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον τους σε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης. " https://www.protothema.gr/greece/article/771955/ti-tha-kanoun-500000-katohoi-diesel-ix/ Καλα να πω την αληθεια και εγω χλωμο το κοβω να εφαρμοστει , απο την αλλη αφου υπαρχει η πιθανοτητα υπαρχει και καποιο ρισκο. Αλλα το θεμα ειναι οτι η υπαρχει η ταση γενικοτερα το diesel να καταργηθει. Οσο παιρναει ο καιρος τοσο θα ειναι υπο διωγμο τετοια αυτοκινητα, με αποτελεσμα η αξια τους να πεφτει ραγδαια. Οποιος αγορασει σημερα diesel πρεπει να εχει κατα νου οτι σε 10 χρονια η μεταπωλητικη αξια θα ειναι 0. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από gbras
Edel Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Από αμάξια δε το κατέχω. Διάβασα το θέμα προσεκτικά αλλά άκρη δεν έβγαλα. Ο πατέρας μου παρήγγειλε το nissan qasqai με βενζίνη. Εγώ του πα γιατί δε πάει σε diesel, κανα χιλιάρικο είναι η διαφορά. Μου απάντησε για αυτό που ακούγεται για κατάργηση. Του λέω θα το ψάξω λίγο και ήρθα στο insomnia. Τι θα παίρνατε εσείς? Χιλιόμετρα κάνει ο πατέρας μου. Και σε διακοπές με τη μητέρα, και στο χωριό κατεβαίνει μέσα στο χρόνο κάμποσες φορές. Να σημειώσω επίσης ότι η έκδοση με βενζίνη έχει λιγότερα κυβικά από την έκδοση με πετρέλαιο αλλά βγάζει περισσότερα άλογα. Δεν έχω ιδέα τι σημαίνει αυτό, απλά το αναφέρω Επεξ/σία 20 Νοεμβρίου 2018 από Edel
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2018 παιδια εγω κατεληξα σε βενζινη μετα απο καιρο τελικα... πηρα ενα Golf gt 1.4 με 140πονυ... μετα απο πολυ ψαξιμο για τα diesel δεν κατεληξα.. επισης ενας γνωστος που ειναι μεσα στο υπουργειο μεταφορων μου ειπε οτι θα βαλουν χαρατσι στα diesel στα μελλοντικα σχεδια, τυπου χαρατσι που ειχε μπει στα 2λιτρα.. δεν ξερω αν ισχυει η λεει μπαρουφες εγω δεν ρισκαρω και να μην μπορω να το ξεφορτωθω μετα..
AristidisZ Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2018 11 λεπτά πριν, mariosave είπε παιδια εγω κατεληξα σε βενζινη μετα απο καιρο τελικα... πηρα ενα Golf gt 1.4 με 140πονυ... μετα απο πολυ ψαξιμο για τα diesel δεν κατεληξα.. επισης ενας γνωστος που ειναι μεσα στο υπουργειο μεταφορων μου ειπε οτι θα βαλουν χαρατσι στα diesel στα μελλοντικα σχεδια, τυπου χαρατσι που ειχε μπει στα 2λιτρα.. δεν ξερω αν ισχυει η λεει μπαρουφες εγω δεν ρισκαρω και να μην μπορω να το ξεφορτωθω μετα.. Είναι νομοτελειακό ότι σύντομα θα αλλάξει κάτι με τα τέλη Όσο σιγά σιγά αλλάζουν τα αμάξια και πάμε προς πιο "οικονομικούς" κινητήρες (χαμηλότερων εκπομπών - άρα με μειωμένα τέλη), ο λογαριασμός δε θα τους βγαίνει και κάτι θα σκεφτούνε...
ManFromEarth Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2018 Μια χαρα γινεται το ξεστοκαρισμα των βενζινοκινητων με τις διαρροες απ οτι βλεπω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα