Προς το περιεχόμενο

Βενζίνη η Diesel


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μιλάμε για αγορά καινούριου ή μεταχειρισμένου;

Προφίλ χρήσης; Ετήσια χιλιόμετρα; Μεταφορά πόσων ατόμων;

Λογική αντικατάστασης; Μεταπώληση πριν το τέλος ζωής ή λιώσιμο μέχρι το πέταμα;

Φιλοσοφία κίνησης και τυχόν ανάγκη για συγκεκριμένο οικολογικό αποτύπωμα;

  • Thanks 1
  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 19/9/2018 στις 11:43 ΜΜ, mariosave είπε

Καλησπέρα παιδιά, είμαι σε φάση αλλαγής οχήματος και σκέφτομαι στην απόκτηση diesel, οι φήμες όμως περί απαγόρευση τους με κομπλάρουν λίγο και σκέφτομαι να πάρω Βενζίνη... Τι λέτε;

Αν παρεις καινουριο και δεν κανεις χιλιομετρα ταριφα, τοτε να παρεις downsized βενζινη. 

ΦΑ μονο αν ειναι στο μπατζετ σου κι εχεις κοντα πρατηρια. 

 

Δημοσ.
Στις Σάββατο, 22 Σεπτέμβριος 2018 στις 12:56 ΜΜ, spyrossss είπε

Όσοι θέλετε diesel και σας φρενάρουν τυχόν απαγορεύσεις κτλ,σκεφτείτε ότι κυκλοφορούν ενα σωρό euro 4 χωρίς να έχει ακουστεί κάτι για παραβάτες...

Επίσης κυκλοφορούν όλα τα σαπιό ταξί euro 0 χωρίς καταλύτες-φίλτρα σωματιδίων και τα βρωμό αστικά-φορτηγά που βγάζουν ντουμάνια απο πίσω,που είναι επικίνδυνα για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον...

Και μετά λένε οτι θα απαγορεύσουν τα ουτε 5ετιας diesel .

Ας διορθώσουν πρώτα αυτα που ανεφερα και μετα να απαγορευσουν τα euro 5-6-7 diesel.

Αυτα δεν μπορουν να τα "χτυπησουν" γιατι ειναι επαγγελματικα.Δεν μπορεις να πεις σε ενα φορτηγατζη που φυτοζωη με θηλιες στο λαιμο να σκαζει 200.000  για να παρει  καινουργιο φορτηγο.

Δημοσ.

Αυτό που ακούγεται είναι ότι θα αρχίσει «σκούπα» να πιαστούν αυτοί που οδηγούν EURO 4 diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Είναι εύκολη η διασταύρωση, διεύθυνσης και τύπου αυτοκινήτου, χωρίς να χρειαστούν αναλυτικοί έλεγχοι στους δρόμους.

Έρχονται δύσκολες μέρες για το diesel στις ευρωπαϊκές πόλεις.

Σίγουρα σταδιακά η νομοθεσία θα ενσωματώνει μέτρα με απαγόρευση κυκλοφορίας σε παλιότερα πρότυπα. Π.χ. όταν βγει μέσα στο 2019 το EURO 7, είναι πολύ πιθανό να απαγορευτεί η κυκλοφορία και στα EURO 5.

Δεν είναι τυχαίο ότι στη Γερμανία αρχίζουν τέτοια μέτρα από αρκετές πόλεις (εκεί έχουν τέτοια δικαιοδοσία οι Δήμοι) και οι γερμανοί αρχίζουν μαζικώς να ξεφορτώνονται τα diesel ...... και μαντέψτε σε ποιές χώρες της ΕΕ θα «ξεφορτώνονται» τα παλιά diesel.

  • Like 2
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

 

Στις 20/9/2018 στις 1:23 ΜΜ, YourTrueLegend είπε

Εχουν ειπωθει πολλες φορες:

Το μοντελο που κοιτας τι διαφορα τιμης εχει στην αρχικη τιμη του μεταξυ βενζινης και ντιζελ; Με βαση τα χιλιομετρα που κανεις κατα μεσο ορο καθε χρονο, ποσα χρονια θα σου παρει για να κανεις αποσβεση αυτη τη διαφορα;

Γενικα το diesel η ΕΕ το εχει στοχοποιησει και παιρνει συνεχως μετρα για να το περιορισει με οτι αυτο συνεπαγεται μελλοντικα για τους κατοχους του. Αυτο μην το παιρνεις ως υποθεση και "μπορει". Ειναι δεδομενο. Υπαρχουν παραδειγματα μεγαλων κατασκευαστων κινητηρων diesel που ανακοινωσαν οτι σταματουν την εξελιξη αυτου του ειδους κινητηρων για ΙΧ γιατι πλεον, μετα τη σταση της ΕΕ ειναι ασυμφορο για τις ιδιες.

Σαν υποθεση μπορεις ομως να παρεις το οτι η κυβερνηση ανα πασα στιγμη μπορει να (ξανα)αυξησει τη φορολογηση του ειτε στο καυσιμο, ειτε στον κινητηρα (πχ τελη κυκλοφοριας).

Προσωπικα δε θα επαιρνα diesel αυτην την περιοδο, ανεξαρτητως του ποσο κυκλοφορω το αυτοκινητο μου. Θα γλυκοκοιταζα σε βενζινη τους downsized κινητηρες που ειναι φθηνοι σε running costs και τιμιοτατοι τυπου 1.0T-1.2T και αν με επαιρνε οικονομικα, θα κοιταζα για υβριδικο.

Σχετικά όλα είναι . Η Bosch έλυσε το πρόβλημα με τους ρύπους των Diesel πριν μερικούς μήνες  και είναι θέμα χρόνου να εφαρμοστεί η τεχνολογία απο τους κατασκευαστές .
10 φορές λιγότερους ρύπους NOx  απο αυτούς που έχει θέσει όριο η Ε.Ε για το 2020 . 

Όχι δεν είναι κάποια τεχνολογία που θα προσθέσει κόστος . Είναι λογισμικό  που βελτιστοποιεί τις υπάρχουσες μηχανικές και ηλεκτρικές τεχνολογίες που εφαρμόζονται στους κινητήρες diesel  ήδη .
https://www.google.gr/search?q=bosch+new+technology+for+emmisions&oq=bosch+new+technology+for+emmisions&aqs=chrome..69i57j33.13854j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Δημοσ.

Το νερό στο αυλάκι για το diesel έχει πάρει ήδη ροή. Ακόμα κι αν πάει με μικρότερη κλίση προς την οριστική κατάργησή του σε επιβατικά οχήματα, θα καταργηθεί σε κάποια χρόνια.

Αυτό έχει να κάνει με τα κέντρα αποφάσεων που είναι πανίσχυρα και δεν ασχολούνται με την τρίχα της τριχιάς, αλλά με τη μετατόπιση της κανονιστικής συμμόρφωσης και την αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών.

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, gbras είπε

Στην Αθήνα υποτίθεται τα diesel θα απαγορευτούν από το 2025

Επειδή το είπε ο Καμίνης?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/10/2018 στις 11:37 ΜΜ, gbras είπε

Στην Αθήνα υποτίθεται τα diesel θα απαγορευτούν από το 2025

Μια προφορική ΑΟΡΙΣΤΗ πρόθεση σε ένα συνέδριο-συνάντηση δεν μπορεί να ληφθεί υπόψιν και στην τελική δεν έχουν ξεκαθαρίσει όταν το είπαν αν θα απαγορευθεί στο σύνολο το diesel ή όπως σε κάποιες πόλεις της Γερμανίας όπου θα απαγορέψουν μέχρι και Euro 5  . 

"ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης ανακοίνωσε την πρόθεσή του για την «έξωσή» τους από την πρωτεύουσα έως το 2025. Στο Μεξικό, όπου διεξήχθη η Σύνοδος Κορυφής Δημάρχων C40, προέκυψε ότι πέντε μεγάλες πόλεις θα δείξουν άμεσα κόκκινη κάρτα στα diesel αυτοκίνητα. Ετσι, μαζί με το Παρίσι, τη Μαδρίτη, τη Ρώμη και την Πόλη του Μεξικού, ο κ. Καμίνης δήλωσε ότι στις προθέσεις του είναι να σταματήσουν να κυκλοφορούν diesel οχήματα στην πρωτεύουσα μέχρι το 2025. Οι τοπικοί άρχοντες αναφέρθηκαν στις βλαβερές συνέπειες που πηγάζουν από τη χρήση πετρελαιοκίνητων οχημάτων, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον τους σε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης. "

https://www.protothema.gr/greece/article/771955/ti-tha-kanoun-500000-katohoi-diesel-ix/

Επεξ/σία από Dare-Devil
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Dare-Devil είπε

Μια προφορική ΑΟΡΙΣΤΗ πρόθεση σε ένα συνέδριο-συνάντηση δεν μπορεί να ληφθεί υπόψιν και στην τελική δεν έχουν ξεκαθαρίσει όταν το είπαν αν θα απαγορευθεί στο σύνολο το diesel ή όπως σε κάποιες πόλεις της Γερμανίας όπου θα απαγορέψουν μέχρι και Euro 5  . 

"ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης ανακοίνωσε την πρόθεσή του για την «έξωσή» τους από την πρωτεύουσα έως το 2025. Στο Μεξικό, όπου διεξήχθη η Σύνοδος Κορυφής Δημάρχων C40, προέκυψε ότι πέντε μεγάλες πόλεις θα δείξουν άμεσα κόκκινη κάρτα στα diesel αυτοκίνητα. Ετσι, μαζί με το Παρίσι, τη Μαδρίτη, τη Ρώμη και την Πόλη του Μεξικού, ο κ. Καμίνης δήλωσε ότι στις προθέσεις του είναι να σταματήσουν να κυκλοφορούν diesel οχήματα στην πρωτεύουσα μέχρι το 2025. Οι τοπικοί άρχοντες αναφέρθηκαν στις βλαβερές συνέπειες που πηγάζουν από τη χρήση πετρελαιοκίνητων οχημάτων, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον τους σε εναλλακτικούς τρόπους μετακίνησης. "

https://www.protothema.gr/greece/article/771955/ti-tha-kanoun-500000-katohoi-diesel-ix/

Καλα να πω την αληθεια και εγω χλωμο το κοβω να εφαρμοστει , απο την αλλη αφου υπαρχει η πιθανοτητα υπαρχει και καποιο ρισκο. Αλλα το θεμα ειναι οτι η υπαρχει η ταση γενικοτερα το diesel να καταργηθει. Οσο παιρναει ο καιρος τοσο θα ειναι υπο διωγμο τετοια αυτοκινητα, με αποτελεσμα η αξια τους να πεφτει ραγδαια. Οποιος αγορασει σημερα diesel πρεπει να εχει κατα νου οτι σε 10 χρονια η μεταπωλητικη αξια θα ειναι 0.

Επεξ/σία από gbras
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από αμάξια δε το κατέχω. Διάβασα το θέμα προσεκτικά αλλά άκρη δεν έβγαλα. 

Ο πατέρας μου παρήγγειλε το nissan qasqai με βενζίνη. Εγώ του πα γιατί δε πάει σε diesel, κανα χιλιάρικο είναι η διαφορά. Μου απάντησε για αυτό που ακούγεται για κατάργηση. Του λέω θα το ψάξω λίγο και ήρθα στο insomnia.

Τι θα παίρνατε εσείς? Χιλιόμετρα κάνει ο πατέρας μου. Και σε διακοπές με τη μητέρα, και στο χωριό κατεβαίνει μέσα στο χρόνο κάμποσες φορές.

Να σημειώσω επίσης ότι η έκδοση με βενζίνη έχει λιγότερα κυβικά από την έκδοση με πετρέλαιο αλλά βγάζει περισσότερα άλογα. Δεν έχω ιδέα τι σημαίνει αυτό, απλά το αναφέρω :P

Επεξ/σία από Edel
Δημοσ.

παιδια εγω κατεληξα σε βενζινη μετα απο καιρο τελικα... πηρα ενα Golf gt 1.4 με 140πονυ... μετα απο πολυ ψαξιμο για τα diesel δεν κατεληξα.. επισης ενας γνωστος που ειναι μεσα στο υπουργειο μεταφορων μου ειπε οτι θα βαλουν χαρατσι στα diesel στα μελλοντικα σχεδια, τυπου χαρατσι που ειχε μπει στα 2λιτρα.. δεν ξερω αν ισχυει η λεει μπαρουφες εγω δεν ρισκαρω και να μην μπορω να το ξεφορτωθω μετα..

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, mariosave είπε

παιδια εγω κατεληξα σε βενζινη μετα απο καιρο τελικα... πηρα ενα Golf gt 1.4 με 140πονυ... μετα απο πολυ ψαξιμο για τα diesel δεν κατεληξα.. επισης ενας γνωστος που ειναι μεσα στο υπουργειο μεταφορων μου ειπε οτι θα βαλουν χαρατσι στα diesel στα μελλοντικα σχεδια, τυπου χαρατσι που ειχε μπει στα 2λιτρα.. δεν ξερω αν ισχυει η λεει μπαρουφες εγω δεν ρισκαρω και να μην μπορω να το ξεφορτωθω μετα..

Είναι νομοτελειακό ότι σύντομα θα αλλάξει κάτι με τα τέλη 

Όσο σιγά σιγά αλλάζουν τα αμάξια και πάμε προς πιο "οικονομικούς" κινητήρες (χαμηλότερων εκπομπών - άρα με μειωμένα τέλη), ο λογαριασμός δε θα τους βγαίνει και κάτι θα σκεφτούνε... 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...