Προς το περιεχόμενο

Βενζίνη η Diesel


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά, είμαι σε φάση αλλαγής οχήματος και σκέφτομαι στην απόκτηση diesel, οι φήμες όμως περί απαγόρευση τους με κομπλάρουν λίγο και σκέφτομαι να πάρω Βενζίνη... Τι λέτε;

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
10 ώρες πριν, mariosave είπε

Καλησπέρα παιδιά, είμαι σε φάση αλλαγής οχήματος και σκέφτομαι στην απόκτηση diesel, οι φήμες όμως περί απαγόρευση τους με κομπλάρουν λίγο και σκέφτομαι να πάρω Βενζίνη... Τι λέτε;

Αν έχεις πάρα πολύ κοντά σε εσένα πρατήριο με Φυσικό αέριο και δεν υπάρχει περίπτωση να μετακόμισης κάπου μακριά, τότε πας σε Φ.Α.

Αν κάνεις αρκετά χιλιόμετρα κάθε έτος και δεν έχεις πρατήριο με Φυσικό αέριο πολύ κοντά σε εσένα πας χωρίς δεύτερη σκέψη σε Πετρέλαιο.

Αν συνεχίσεις να ακούς τις διάφορες Κασσάνδρες ότι καταργείται το πετρέλαιο κλπ κλπ και δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα, τότε πας σε βενζίνη…

  • Like 4
Δημοσ.
13 ώρες πριν, mariosave είπε

Καλησπέρα παιδιά, είμαι σε φάση αλλαγής οχήματος και σκέφτομαι στην απόκτηση diesel, οι φήμες όμως περί απαγόρευση τους με κομπλάρουν λίγο και σκέφτομαι να πάρω Βενζίνη... Τι λέτε;

Οι "φήμες" δεν λένε μόνο για απαγόρευση diesel, λένε και γενικότερα για απαγόρευση κινητήρων εσωτερικής καύσης, αν τις πάρεις στα σοβαρά μάλλον αμιγώς ηλεκτρικό πρέπει να πάρεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 hours ago, mariosave said:

Καλησπέρα παιδιά, είμαι σε φάση αλλαγής οχήματος και σκέφτομαι στην απόκτηση diesel, οι φήμες όμως περί απαγόρευση τους με κομπλάρουν λίγο και σκέφτομαι να πάρω Βενζίνη... Τι λέτε;

Εχουν ειπωθει πολλες φορες:

Το μοντελο που κοιτας τι διαφορα τιμης εχει στην αρχικη τιμη του μεταξυ βενζινης και ντιζελ; Με βαση τα χιλιομετρα που κανεις κατα μεσο ορο καθε χρονο, ποσα χρονια θα σου παρει για να κανεις αποσβεση αυτη τη διαφορα;

Γενικα το diesel η ΕΕ το εχει στοχοποιησει και παιρνει συνεχως μετρα για να το περιορισει με οτι αυτο συνεπαγεται μελλοντικα για τους κατοχους του. Αυτο μην το παιρνεις ως υποθεση και "μπορει". Ειναι δεδομενο. Υπαρχουν παραδειγματα μεγαλων κατασκευαστων κινητηρων diesel που ανακοινωσαν οτι σταματουν την εξελιξη αυτου του ειδους κινητηρων για ΙΧ γιατι πλεον, μετα τη σταση της ΕΕ ειναι ασυμφορο για τις ιδιες.

Σαν υποθεση μπορεις ομως να παρεις το οτι η κυβερνηση ανα πασα στιγμη μπορει να (ξανα)αυξησει τη φορολογηση του ειτε στο καυσιμο, ειτε στον κινητηρα (πχ τελη κυκλοφοριας).

Προσωπικα δε θα επαιρνα diesel αυτην την περιοδο, ανεξαρτητως του ποσο κυκλοφορω το αυτοκινητο μου. Θα γλυκοκοιταζα σε βενζινη τους downsized κινητηρες που ειναι φθηνοι σε running costs και τιμιοτατοι τυπου 1.0T-1.2T και αν με επαιρνε οικονομικα, θα κοιταζα για υβριδικο.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ.

Να σημειωθει πως πλεον η Peugeot σταματησε στο Opel Corsa τον diesel κινητηρα της φιατ.

Η Hyundai σταματησε τον diesel κινητηρα στο i20

Και νομιζω πως η VW group εκει βαδιζει και αυτη.

Οποτε είτε κοιτας για μεταχειρισμενο, που συνηθως ειναι εξωτερικου με 450.000 Km και στο πουλανε για 80,000Km, είτε για καινουργιο Nissan Micra Diesel ή κατι αναλογο.

 

Για οικονομικο αυτοκινητο αν εισαι αθηνα η λογικη ειναι να πας στο CNG,ακα Φυσικο αεριο. Δεν θα ανεβει η τιμη οσο του Diesel-Βενζινης.

Τα 2 αρνητικα ειναι

α) ΔΕΝ θα υπαρχει για πολυ καιρο καποιος μαστορας να το επισκευαζει, και αν υπαρξει θα ειναι πανακριβος.

β) Προσωρινά είναι λίγα τα πρατήρια με cng.

 

Δημοσ.

Συγνωμη εσεις που προτεινετε φυσικο αεριο εχετε βαλει??

πρατηρια υπαρχει εκτος αθηνας και θεσσαλονικης??

και επισης αναφερεστε σε καινουριο οχημα που κατασκευαστηκε να λειτουργει με φυσικο αεριο καυσιμο η μετατροπη και οτι συνεπαγεται για διαφορετικες θερμοκρασιες καυσης/συσταση καυσαεριων που σχετιζεται με καταλυτη διαφορετικο αυξημενο βαρος με διαφορετικες αντοχες στην αναρτηση και οτι αλλο προκυψει

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, di maria kun είπε

Συγνωμη εσεις που προτεινετε φυσικο αεριο εχετε βαλει??

πρατηρια υπαρχει εκτος αθηνας και θεσσαλονικης??

και επισης αναφερεστε σε καινουριο οχημα που κατασκευαστηκε να λειτουργει με φυσικο αεριο καυσιμο η μετατροπη και οτι συνεπαγεται για διαφορετικες θερμοκρασιες καυσης/συσταση καυσαεριων που σχετιζεται με καταλυτη διαφορετικο αυξημενο βαρος με διαφορετικες αντοχες στην αναρτηση και οτι αλλο προκυψει

Προσωπικα εγώ έχω ήδη από 25/5 στη κατοχή μου εργοστασιακό Seat ibiza tgi με ήδη 12000χλμ διανυθεντα

Πρατήρια υπάρχουν.. Μια απλή αναζήτηση χρειάζεται.. Www.fisikon.gr και έχει και άλλες πολλές χρήσιμες πληροφορίες 

  • Thanks 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, terry308 είπε

Προσωπικα εγώ έχω ήδη από 25/5 στη κατοχή μου εργοστασιακό Seat ibiza tgi με ήδη 12000χλμ διανυθεντα

Πρατήρια υπάρχουν.. Μια απλή αναζήτηση χρειάζεται.. Www.fisikon.gr και έχει και άλλες πολλές χρήσιμες πληροφορίες 

Βρε terry308, το είπαμε 100 φορές ότι για το μεγαλύτερο ποσοστό, τα πρατήρια δεν καλύπτουν….

Εσύ είσαι «τυχερός» γιατί ενώ ζεις στην Βέροια, η εργασία σου είναι στην Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα εξαιρετικά κοντά από πρατήριο με ΦΑ.

Αν δεν εργαζόσουν στην Θεσσ. και ήθελες 200km πήγαινε - έλα για να φουλάρεις τα 10-11 κιλά ΦΑ, όπου τα μισά θα τα είχες καταναλώσει μόνο για να πας να φουλάρεις , τότε δεν συμφέρει.

Συμφέρει μόνο αν είσαι πολύ κοντά στα 2 πρατήρια της Θεσσ.  Εξαιρετικά κοντά (αν όχι δίπλα) στα πρατήρια Αθήνας και Μόνιμος κάτοικος Λάρισας, Βόλου Λαμίας.

Λύσε μου μια απορία.

Γιατί δεν μετακόμισες στην Θεσσαλονίκη μιας και εκεί είναι η μόνιμη εργασία σου και προτίμησες να ξοδέψεις χρήματα για νέο αυτοκίνητο γιατί η εργασία είναι πολύ μακριά, να ξοδεύεις χρήματα καθημερινά για αέριο ή βενζίνη για 200km, μαζί να συνυπολογίσεις  την ταλαιπωρία… και φυσικά να σπαταλάς ασυλλόγιστα τον πολύτιμο χρόνο σου (1,5-2 ώρες) κάθε μέρα στον δρόμο….

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, bromiaris είπε

Το είπαμε 100 φορές ότι για το μεγαλύτερο ποσοστό, τα πρατήρια δεν καλύπτουν….

Τζάμπα γράφουμε ο καθένας μιας και ο ts έβαλε ένα δίλημμα χωρίς πληροφορίες,οπότε...

ΓΙα τις υπόλοιπες απορίες σου θα σου πω απλά για προσωπικούς και οικογενειακούς λόγους,ελπίζω να σε κάλυψα. 

Εμενα χρόνια Θεσσαλονίκη (κέντρο) 

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.

αρα εχεις εργοστασιακο cng και οχι απο μετατροπη

αλλη μια ερωτηση/τι μεταλλο ειναι η δεξαμενη??

μου φαινεται περιεργο γιατι διαβαζω σε αρκετα αρθρα για το μεγαλο επιπλεον βαρος και οτι ειναι καλυτερο να μπαινει σε μεσαιας κατηγοριας και ανω οχηματα ενω εσυ εχεις μικρο ,εχεις καποιο ιδιαιτερο μηχανισμο πισω αναρτησης ειναι συμβατικη η πολλαπλων συνδεσμων η κατι αλλο?

Δημοσ.
20 ώρες πριν, di maria kun είπε

αρα εχεις εργοστασιακο cng και οχι απο μετατροπη

αλλη μια ερωτηση/τι μεταλλο ειναι η δεξαμενη??

Τα Ibiza μέχρι τώρα φορούν τύπου 3 που είναι μίξη χάλυβα και είναι βαρύτερες από του τύπου 4 που θα φοράνε τα νεότερα με ανθρακονηματα. 

Σε βάρος έξτρα, είναι ενός ανθρώπου ~ 70kg, όπως λέγαμε αντίστοιχα και στην Υγραεριοκίνηση, ότι μετα την μετατροπή είναι σα να κουβαλάς έναν άνθρωπο..συνέχεια παρέα.. 

Και αυτή η διαφορά βάρους είναι και μεταξύ των μοντέλων βενζίνης - πετρελαίου, από όσο ξέρω δεν έχει κάτι διαφορετικό στο σύστημα αναρτήσεων. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγώ στη θέση σου θα έπαιρνα βενζίνη με LPG εργοστασιακό αν γίνεται . Αν όχι αυτό θα κοιτούσα για υβριδικό . Όλα τα άλλα έρχονται δεύτερα / τρίτα για διαφορετικούς λόγους.

Επεξ/σία από gbras
Δημοσ.

Όσοι θέλετε diesel και σας φρενάρουν τυχόν απαγορεύσεις κτλ,σκεφτείτε ότι κυκλοφορούν ενα σωρό euro 4 χωρίς να έχει ακουστεί κάτι για παραβάτες...

Επίσης κυκλοφορούν όλα τα σαπιό ταξί euro 0 χωρίς καταλύτες-φίλτρα σωματιδίων και τα βρωμό αστικά-φορτηγά που βγάζουν ντουμάνια απο πίσω,που είναι επικίνδυνα για την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον...

Και μετά λένε οτι θα απαγορεύσουν τα ουτε 5ετιας diesel .

Ας διορθώσουν πρώτα αυτα που ανεφερα και μετα να απαγορευσουν τα euro 5-6-7 diesel.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...