Προς το περιεχόμενο

Ως καταναλωτές προτιμάτε να σας απευθύνονται στον ενικό ή τον πληθυντικό ;


Kenny McCormick

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Just now, defacer said:

Did you just assume mate? 😄

Δεν θέλω να οδηγήσω πουθενά την κουβέντα, είμαι σε μια δημόσια συζήτηση όπου αναφέρθηκε κάτι που μου δίνει αφορμή να κάνω ένα σχόλιο που θεωρώ σημαντικό να ειπωθεί, και το κάνω.

Εσύ είσαι απλά ο συγγραφέας του σχολίου που έδωσε την αφορμή.

Αυτο δεν ισχυει για οσο εδινες/δινεις λαθος ερμηνεια στα λεγομενα μου.

Αν απλως εψαχνες σχολιο να πατησεις για να πεις την ιστορια σου, καλως, αρκει να μην παρερμηνευες οσα ειπα εγω, μεσα απο το σχολιο σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 225
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 minutes ago, defacer said:

Το γεγονός παραμένει πως αν κρίνουμε την "αξία" κάποιου άγνωστου από το παρουσιαστικό του (πράγμα που είναι πολύ ανθρώπινο βέβαια), το συμπέρασμα που μπορούμε αντικειμενικά να βγάλουμε είναι για αυτόν που κρίνει, όχι για αυτόν που κρίνεται.

Δεν διαφωνω σε κατι. Λεω ξανα, οτι ετσι γινεται απο πολλους. Δεν θα κατσω εγω να τους δικαιολογησω, επειδη απλα ειπα/παρατηρησα οτι συμβαινει. Οποτε αδικως απαντας σε εμενα που εχω πει 3 φορες οτι δε συμφωνω με τη σταση τους. Εκτος αν κανεις qfe.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλω να μου μιλάνε στον ενικό.Τον σεβασμό ο άλλος τον δείχνει με πράξεις και όχι με το σου/σας.Δε λέω να μου αρχίσει τα έλα ρε μαλακα αλλά τον πληθυντικό προς το πρόσωπό μου τον απεχθάνομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Craven είπε

Όταν καταλάβεις πως η δουλειά σου είναι επιτυχημένη όχι γιατί έχεις προσωπικό με ωραίο ντύσιμο αλλά γιατί έχεις κάποια μετρημένα άτομα με γνώσεις (και όταν καταλάβεις πως όποιος απο κάτω σου είναι πιο φιγουρατζής, 90% ΔΕΝ θα είναι αυτός που θα έχει κάνει επιτυχημένη την δουλειά σου) τότε θα δεις πως αν νομίζεις πως έχεις κάτι τόσο επιτυχημένο, πολύ πιθανόν εσύ ο ίδιος το έχεις κρατήσει χαμηλά απ το να απογειωθεί με τα κριτήρια που έχεις για τους ανθρώπους και για το τι είναι σημαντικό. Αυτά απο εμένα, over and out :)

Πιάνεις τα λόγια και τα προσαρμόζεις εκεί που θέλεις εσύ. Ποτέ δεν έγραψα ότι η δουλειά μου είναι επιτυχημένη μόνο λόγω του σωστού ντυσίματος. Είπα όμως ότι η εικόνα που δίνει το προσωπικό στον κόσμο μετράει πάρα πολύ. Δεν μπορεί ο πελάτης να μην εισπράττει μια professional εικόνα. Καμία σχέση λοιπόν το ένα με το άλλο. Πες μου μια σοβαρή δουλειά στη Ευρώπη, εκτός ίσως από το IT που δεν γνωρίζω, που να μπορείς να πας έστω και για interview χωρίς γραβάτα, ή χωρίς τουλάχιστον καλό ντύσιμο.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι Έλληνες, ανέκαθεν στον ενικό μιλούσαμε. Ακόμα και στο Βυζάντιο , στον Αυτοκράτορα, στον ενικό αριθμό του μιλούσαν. Η "λεκτική ευγένεια" είναι ξενόφερτη και δει με ρίζες από την Γαλλία. Προσωπικά προτιμώ ως καταναλωτή  με τις πράξεις να μου δείχνουν σεβασμό παρά με τα λόγια.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, BritGreek είπε

Πιάνεις τα λόγια και τα προσαρμόζεις εκεί που θέλεις εσύ. Ποτέ δεν έγραψα ότι η δουλειά μου είναι επιτυχημένη μόνο λόγω του σωστού ντυσίματος. Είπα όμως ότι η εικόνα που δίνει το προσωπικό στον κόσμο μετράει πάρα πολύ. Δεν μπορεί ο πελάτης να μην εισπράττει μια professional εικόνα. Καμία σχέση λοιπόν το ένα με το άλλο. Πες μου μια σοβαρή δουλειά στη Ευρώπη, εκτός ίσως από το IT που δεν γνωρίζω, που να μπορείς να πας έστω και για interview χωρίς γραβάτα, ή χωρίς τουλάχιστον καλό ντύσιμο.  

Έχω κάνει edit απο τότε αλλά απάντησες σε παλιότερη "κόπια" (έγραψα ότι εξαιρώ όσους έχουν άμεση επαφή με πελάτες για συγκεκριμένους λόγους) όπως και να χει, το ΙΤ δεν διαφέρει σε κάτι γιατί στην συνέντευξη δεν θα περάσει μόνο απ το ΙΤ, θα περάσει από HR ή και ψηλότερα. Εγώ λοιπόν δεν πήγα ποτέ με γραβάτα και κουστούμι σε συνέντευξη αλλά με το απλό νορμαλ μπλουζάκι μου, το απλό παντελόνι μου και τα απλά παπούτσια μου, δεν έβγαλα το σκουλαρίκι μου για να δουλέψω τον άλλο κτλ.. και δεν είχα ποτέ θέμα να πιάσω δουλειά γιατί κουβάλαγα και ένα καλό βιογραφικό πίσω μου. Δούλεψα από μεγάλα έργα εντός εταιρειών μέχρι μεγάλα έργα σε τράπεζες στα κεντρικά τους κτλ και ακόμα και όταν πήγα αλλού δεν φόρεσα ποτέ κανένα κουστούμι και με εκτίμησαν για το τι πρόσφερα. Αν λοιπόν εσύ και οποιοσδήποτε, προσπεράσει ένα τέτοιο βιογραφικό γιατί ο επόμενος φοράει ένα ωραίο Αρμάνι τότε καταλαβαίνεις ότι η εταιρεία σου έχασε (χωρίς να λέω για εσένα εδώ, γενικά μιλάω.. δεν ξέρω και δεν με νοιάζει, είναι δικαίωμα σου πως κρίνεις εσύ στις συνεντεύξεις). Είναι απλά μαθηματικά αυτά. Αν εγώ λοιπόν έχω έτσι όπως με έχω περιγράψει, δουλέψει σε ομίλους, στο χρηματιστήριο κτλ κτλ ε κάτι θα ήξεραν παραπάνω απ το να κρίνουν σωστά το τι έχει αξία και τι όχι. 

Ξαναλέω εδώ πως εξαιρώ όσους έχουν άμεση επαφή με έναν πελάτη απλά και μόνο γιατί υπάρχουν πελάτες με τέτοια λανθασμένα κριτήρια που καλώς η κακώς δεν θες να τους χάσεις, οπότε εκεί (για διαφορετικούς λόγους βέβαια) συμφωνώ μαζί σου.

Τέλος μάλλον εσύ παρεξήγησες τα δικά μου λόγια.. ποτέ δεν είπα ότι έγραψες "ότι η δουλειά μου είναι επιτυχημένη μόνο λόγω του σωστού ντυσίματος".. είπα ότι πρέπει να καταλάβεις και εσύ και κάθε επιχειρηματίας ότι η δουλειά σου είναι επιτυχημένη κυρίως γιατί έχεις κάποιους άξιους ανθρώπους χωρίς να σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και αυτοί που "φιγουράρουν" καλύτερα (όπως γίνεται συνήθως). Αυτό αυτόματα αναιρεί την σημαντικότητα πχ του ντυσίματος, οπότε όταν διαβάζω για το πόσο σημαντικό αυτό είναι, αυτόματα βλέπω πως για την δική μου οπτική και εμπειρία, έχει δοθεί λάθος βαρύτητα σε λάθος πράγματα. Το συμπέρασμα μου λοιπόν ήταν και όχι ότι αυτό είπες εσύ. Νόμιζα ότι είναι ξεκάθαρο το τι έγραψα αλλά πιθανόν να μην έγινε κατανοητό έτσι όπως το έγραψα, ελπίζω να το ξεκαθάρισα. Αλλά όπως είπα και μετά το edit μου στο προηγούμενο post, δεν έχει νόημα η όποια αντιπαράθεση, αν δεν σε ενδιαφέρει η συμβουλή μου πέτα την, δικιά σου εταιρεία είναι ότι γουστάρεις κάνεις και ότι κριτήρια θες μπορείς να έχεις οπότε όπως είπα, πάω πάσο μιας και είπα ότι ήθελα να πω και πλέον θα πάμε σε κάποια ανούσια αντιπαράθεση αν το συνεχίσουμε. Για να μην παρεξηγούμαστε, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να έχουμε την ίδια άποψη γύρω απο ένα θέμα

Επεξ/σία από Craven
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Από τη στιγμή που δεν υπάρχει διάθεση προσβολής ξαναλέω.

Δεν έχει σημασία. Ορισμένα πράγματα είναι θέμα αρχών. Μη στραβώσεις όταν οι άλλοι θα στραβώσουν μαζί σου και σε κάνουν στη μπάντα. Ειδικά όταν κάποιος περιμένει μια συγκεκριμένη συμπεριφορά από σένα, το τι νομίζεις ή έχεις μάθει εσύ δεν έχει σημασία.

Και να στο τραβήξω παραπέρα. Αν πιάσεις δουλειά σε ρεσεψιόν μεγάλου ξενοδοχείου, θα μιλάς στον ενοικό στους πελάτες; Θα φύγεις σφαίρα. Μπορώ να σου δώσω πολλά παραδείγματα πέρα από το απλό κοινωνείν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποιο είναι πιο "ενοχλητικό", να σου μιλάνε στον πληθυντικό και να πετάνε μέσα 2ο ενικό σε διάφορες στιγμές ή να σου μιλάνε full ενικό? 😛

Προσωπικά το 1ο, αν είναι να το κάνεις, κάντο σωστά αλλιώς γάμα το...

Επεξ/σία από ThReSh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, spectaculator είπε

Καθόλου! Ίσα-ίσα που πληρώνεις με το ίδιο νόμισμα.

αρα η επικοινωνια με διαφορετικο πρωτοκολλο, που ομως ειναι κατανοητο απ ολους, ισοδυναμει με την αρνηση επικοινωνιας?

κυριε, μηπως μικρος πεσατε με το κεφαλι απο τη κουνια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Ποιο είναι πιο "ενοχλητικό", να σου μιλάνε στον πληθυντικό και να πετάνε μέσα 2ο ενικό σε διάφορες στιγμές ή να σου μιλάνε full ενικό? 😛

Προσωπικά το 1ο, αν είναι να το κάνεις, κάντο σωστά αλλιώς γάμα το...

Έχω συνάδελφο κοντά μου που μιλάει καθημερινά με αμέτρητους πελάτες για συγκεκριμένη υπηρεσία και κάνει ακριβώς αυτό, μισό πληθυντικό, μισό ενικό (προφανώς ασυναίσθητα ο άνθρωπος). 

Θεωρώ πως όταν γίνεται, δεν γίνεται επίτηδες καθώς συνήθως γίνεται απο ανθρώπους που σφίγγονται λόγω θέσης να χρησιμοποιήσουν πληθυντικό οπότε εκ των πραγμάτων τους ξεφεύγει, αλλά συμφωνώ ότι ακουστικά δεν είναι ότι καλύτερο. Εγώ πχ σαν πελάτης ίσως με ενοχλούσε (κυρίως λόγω OCD), δεν ξέρω, δεν μου έχει τύχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Lezantas26 είπε

αρα η επικοινωνια με διαφορετικο πρωτοκολλο, που ομως ειναι κατανοητο απ ολους, ισοδυναμει με την αρνηση επικοινωνιας?

κυριε, μηπως μικρος πεσατε με το κεφαλι απο τη κουνια?

Πουλάς πνεύμα κει που δε σε παίρνει! Το άξεστος και η χαμηλή νοημοσύνη πάνε πάντα μαζί μιας και το πρώτο είναι πάντα προιόν του δεύτερου.

Παρανοείς τ' ότι μπορείς να μιλάς όπως θες. Πάντα όμως θα υπάρχει κι αντίστοιχη συμπεριφορά από την άλλη πλευρά (εκτός κι αν μιλάς μόνο σε όμοιούς σου).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ερωτηση πάντως ειναι αν σαν καταναλωτές σας αρέσει να σας μιλάνε στον ενικο η στον πλυθηντικο.

Αν κάποιος δεν έχει προβλημα να πηγαίνει σε μια τράπεζα, σε ένα μαγαζι με ρουχα, σε ένα εστιατοριο και να του μιλάμε στον ενικο, ειναι επιλογή του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...