yannis888 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 19/9/2018 στις 2:24 ΜΜ, dimitrisdim14 είπε Πληρώνω για τις υπηρεσίες τους ... να βλέπω τα δεδομένα που είπες εγώ σαν χρήστης ... αν τα χρησιμοποιούν και άλλου δεν με ενδιαφέρει προσωπικά γιατί δεν είναι και καμία γυμνή φωτογραφία μου ... με την ίδια λογική μη δουλεύεις κανένα social media ... κανένα chat app ... κανένα smartphone ... μην βάλεις ποτέ gps στο αμάξι σου γτ ξέρει η navigon που πας και που μένεις και που δουλεύεις ... και γενικά μην έχεις account πουθενά και μην χρησιμοποιείς κάρτα για πληρωμές γτ ξέρουν τα πάντα για σένα καί τις κινήσεις των λογαριασμών σου ... μην αγοράζεις από μαγαζιά με μεθόδους αποστολής γτ ξέρουν που μένεις ... Δεν είναι λογική αυτή σε μια κοινωνία του 2018 Γνωνη μου καθαρά ... Μηπως να δωσεις και τα κλειδια του σπιτιου σου ! δεν θα σε πειραξει ? φιλικα 1 1
gassim Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Bluedive είπε Τα απροσωπα δεδομενα "παντρευονται" με προσωπικα δεδομενα που συλλεγονται αλλου. Ετσι χτιζεται το προφιλ καθε χρηστη. Τα πραγματα ειναι απλα. Οτι ανεβαζεις παυει να ειναι δικο σου εξορισμου ΟΤΙ και να λενε οι πολιτικες και οι πρακτικες καθε εταιρειας. Τίποτα δεν παντρεύεται, δεν έχεις πιάσει το πραγματικό νόημα. Δεν ενδιαφέρεται κανένας να κάνει προφίλ σε κάθε άνθρωπο στην γη ξεχωριστά. Αυτό που έχει σημασία είναι η συγκέντρωση μεγάλων όγκων δεδομένων και η ανάλυση τους για περαιτέρω χρήση. Παραδείγματος χάρη, τις εταιρείες τις ενδιαφέρει να ξέρουν ποια ώρα βλέπει τηλεόραση κάποιος που είναι 35 ετών, φιλελεύθερος με σκύλο και κυκλοφορεί με ποδήλατο γιατί έχουν κάνει ήδη την ανάλυση οτι αυτό είναι το προφίλ του ανθρώπου που είναι πιο πιθανό να αγοράσει το τάδε προιόν και εκείνη την ώρα θα ρίξουν την διαφήμιση στην τηλεόραση. Σε άλλο παράδειγμα μπορεί μια εταιρεία να αναλύσει την κίνηση σε συγκεκριμένους δρόμους ωστε να κατευθύνει ανάλογα τα ταξί της ή να προβάλει διαφημίσεις κτλ. Τέτοιοι μέθοδοι χρησιμοποιούνται πάρα πολύ στις αμερικάνικές εκλογές, που προβάλουν σποτ των κομμάτων σε μέσα και διαφημιστικές ζώνες μελετημένα ώστε να τα δούν αυτοί που πρέπει. Με αυτή την έννοια μπορεί κάποιος να ασκήσει κριτική καθώς κατά κάποιο τρόπο όποιος έχει στην διάθεση του την πληροφορία ανεβάζει και κατεβάζει κυβερνήσεις. Αλλά οτι θα σου κάνουν ένα προφιλ ατομικό με το ονομα σου την διευθυνση σου και θα κάθεται κάποιος στην google να ασχολείται με το αν πήγες σήμερα στην δουλειά ή στο σινεμά δεν παίζει. Φυσικά η πληροφορία χρησιμοποιείται και για την βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που χρησιμοποιούμε όλοι. Για παράδειγμα η google πως θα παρέχει πληροφορίες για την κίνηση στους δρόμους αν δεν βλέπει που είναι ο κόσμος; Και τελος τα δεδομένα που ανεβάζει ολόκληρος ο πλανήτης είναι το "φαι" που τρώει για να αναπτυχθεί η τεχνητή νοημοσύνη. Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου 2018 από gassim 1
dimitrisdim14 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, yannis888 είπε Μηπως να δωσεις και τα κλειδια του σπιτιου σου ! δεν θα σε πειραξει ? φιλικα 1 ώρα πριν, yannis888 είπε Μηπως να δωσεις και τα κλειδια του σπιτιου σου ! δεν θα σε πειραξει ? φιλικα Με κάλυψε στην απάντηση του ο @gassim... Τα είπε όλα...
Mixail_Aggelos Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 19/9/2018 στις 12:01 ΜΜ, Tsakalos! είπε Εαν δε σε πειραζει να εισαι "δωρεαν" πειραματοζωο για να πλουτιζουν καποιοι, εισαι μια χαρα... Ναι, αλλά ξέρω το τι τρέχει και με την δική μου υγεία, γιατί, νομίζεις η Microsoft, Google και Facebook δεν πουλάνε τα δεδομένα σου σε άλλες εταιρείες;
Jophiel Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, gassim είπε Τίποτα δεν παντρεύεται, δεν έχεις πιάσει το πραγματικό νόημα. Δεν ενδιαφέρεται κανένας να κάνει προφίλ σε κάθε άνθρωπο στην γη ξεχωριστά. Αυτό που έχει σημασία είναι η συγκέντρωση μεγάλων όγκων δεδομένων και η ανάλυση τους για περαιτέρω χρήση. Παραδείγματος χάρη, τις εταιρείες τις ενδιαφέρει να ξέρουν ποια ώρα βλέπει τηλεόραση κάποιος που είναι 35 ετών, φιλελεύθερος με σκύλο και κυκλοφορεί με ποδήλατο γιατί έχουν κάνει ήδη την ανάλυση οτι αυτό είναι το προφίλ του ανθρώπου που είναι πιο πιθανό να αγοράσει το τάδε προιόν και εκείνη την ώρα θα ρίξουν την διαφήμιση στην τηλεόραση. Σε άλλο παράδειγμα μπορεί μια εταιρεία να αναλύσει την κίνηση σε συγκεκριμένους δρόμους ωστε να κατευθύνει ανάλογα τα ταξί της ή να προβάλει διαφημίσεις κτλ. Τέτοιοι μέθοδοι χρησιμοποιούνται πάρα πολύ στις αμερικάνικές εκλογές, που προβάλουν σποτ των κομμάτων σε μέσα και διαφημιστικές ζώνες μελετημένα ώστε να τα δούν αυτοί που πρέπει. Με αυτή την έννοια μπορεί κάποιος να ασκήσει κριτική καθώς κατά κάποιο τρόπο όποιος έχει στην διάθεση του την πληροφορία ανεβάζει και κατεβάζει κυβερνήσεις. Αλλά οτι θα σου κάνουν ένα προφιλ ατομικό με το ονομα σου την διευθυνση σου και θα κάθεται κάποιος στην google να ασχολείται με το αν πήγες σήμερα στην δουλειά ή στο σινεμά δεν παίζει. Φυσικά η πληροφορία χρησιμοποιείται και για την βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που χρησιμοποιούμε όλοι. Για παράδειγμα η google πως θα παρέχει πληροφορίες για την κίνηση στους δρόμους αν δεν βλέπει που είναι ο κόσμος; Και τελος τα δεδομένα που ανεβάζει ολόκληρος ο πλανήτης είναι το "φαι" που τρώει για να αναπτυχθεί η τεχνητή νοημοσύνη. Τα έχεις μπλέξει λίγο. Οι δύο bold εκφράσεις σου είναι αντίθετου νοήματος. Από την μία γράφεις ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται για εξειδικευμένο προφίλ και από την άλλη παρουσιάζεις ένα εξειδικευμένο προφίλ. Προφανώς και ενδιαφέρονται για εξειδικευμένα προφίλ και φακέλωμα του κάθε ανθρώπου ξεχωριστά, απλά δεν τους ενδιαφέρουν τα προσωποποιημένα στοιχεία πχ το ονοματεπώνυμό σου. Τους ενδιαφέρουν αυτά που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να σου προβάλουν τα κατάλληλα προϊόντα. Το παρακάτω παράδειγμα των αμερικανικών εκλογών κάθε άλλο παρά αθώο είναι... Απορώ πώς στηρίζεις επιχείρημα με κάτι το οποίο αποδεικνύει το αντίθετο από αυτό που ισχυρίζεσαι. Γράφεις, ουσιαστικά, ότι ανεβάζουν και κατεβάζουν κυβερνήσεις και με κάποιο μαγικό τρόπο θεωρείς ότι η δύναμη όλου αυτού του όγκου πληροφορίας σταματάει εκεί και δεν έχει επεκταθεί σε ένα μεγάλο όγκο καθημερινών αγαθών που είναι πχ πιο ακριβά από ότι πρέπει γιατί έχουν μετρήσει ότι ένα μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού είναι διατεθειμένο να δώσει πολλά χρήματα για να τα αποκτήσει... Τροφή για σκέψη δίνω... Η βελτιστοποίηση των υπηρεσιών είναι ίσως η πιο αθώα χρήση των προσωπικών μας δεδομένων, αλλά είναι η κορυφή του παγόβουνου και όχι η ουσία. Η Google να κάτσει στα αυγά της και να σταματήσει να μας αγαπάει τόσο... Όλα δωρεάν μας τα δίνει... Τϊ καλή εταιρεία... Όλες αυτές οι υπηρεσίες δωρεάν και το μονο που θέλει είναι την τεχνολογική πρόοδο, την βελτίωση των υπηρεσιών της και μερικές αθώες διαφημισούλες. Γι αυτό προσπαθεί να μάθει ακόμα και τί βρακί φοράμε... Για το καλό μας και την πρόοδο του ανθρώπινου γένους με ένα μικρό αντίτιμο μόνο: να προβάλει διαφημισούλες... Πόσο αθώοι είστε μερικοί... 53 λεπτά πριν, Mixail_Aggelos είπε Ναι, αλλά ξέρω το τι τρέχει και με την δική μου υγεία, γιατί, νομίζεις η Microsoft, Google και Facebook δεν πουλάνε τα δεδομένα σου σε άλλες εταιρείες; Άρα: αν δεν μπορείς να αποφύγεις τον βιασμό χαλάρωσε και απόλαυσέ τον... Ωραία λογικη για όσους τους αρέσει ο βιασμός... Υπάρχει και η επιλογή να έχουμε όλα αυτά, αλλά χωρίς τέτοιο mining προσωπικών δεδομένων. Απλά μας το παρουσιάζουν σαν "πρόοδο" το να είμαστε τα πουτ@ν@κι@ των εταιρειών και να μπορούν όποτε θέλουν να βουτάνε ότι προσωπικό μας δεδομένο γουστάρουν... Γιατί πχ να ανεβάσει τα δεδομένα σου στην Α ή τη Β εταιρεία το smartwatch και να μην έχεις την επιλογή να αποθηκευτούν ΜΟΝΟ τοπικά (στο ρολόι ή το κινητό σου). Με αυτό τον τρόπο δε θα μάθαινες για την υγεία σου; Πού είναι η πρόοδος; Στο ότι ανεβαίνουν αυτόματα;.. Πραγματική τεχνολογία αιχμής... Εκτος αυτού δεν πλήρωσες για τη χρήση του smartwatch και του software που το συνοδεύει; Γιατί να σου πάρει επιπλέον χρήματα πουλώντας τα προσωπικά σου δεδομένα; Αν είναι έτσι να σου πουν πόσο τα κοστολογούν και να τα αφαιρέσουν από την τιμή και όχι να βρίσκεσαι "και κερατάς και δαρμένος"... Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου 2018 από Jophiel 1
Mixail_Aggelos Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Jophiel είπε Τα έχεις μπλέξει λίγο. Οι δύο bold εκφράσεις σου είναι αντίθετου νοήματος. Από την μία γράφεις ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται για εξειδικευμένο προφίλ και από την άλλη παρουσιάζεις ένα εξειδικευμένο προφίλ. Προφανώς και ενδιαφέρονται για εξειδικευμένα προφίλ και φακέλωμα του κάθε ανθρώπου ξεχωριστά, απλά δεν τους ενδιαφέρουν τα προσωποποιημένα στοιχεία πχ το ονοματεπώνυμό σου. Τους ενδιαφέρουν αυτά που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να σου προβάλουν τα κατάλληλα προϊόντα. Το παρακάτω παράδειγμα των αμερικανικών εκλογών κάθε άλλο παρά αθώο είναι... Απορώ πώς στηρίζεις επιχείρημα με κάτι το οποίο αποδεικνύει το αντίθετο από αυτό που ισχυρίζεσαι. Γράφεις, ουσιαστικά, ότι ανεβάζουν και κατεβάζουν κυβερνήσεις και με κάποιο μαγικό τρόπο θεωρείς ότι η δύναμη όλου αυτού του όγκου πληροφορίας σταματάει εκεί και δεν έχει επεκταθεί σε ένα μεγάλο όγκο καθημερινών αγαθών που είναι πχ πιο ακριβά από ότι πρέπει γιατί έχουν μετρήσει ότι ένα μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού είναι διατεθειμένο να δώσει πολλά χρήματα για να τα αποκτήσει... Τροφή για σκέψη δίνω... Η βελτιστοποίηση των υπηρεσιών είναι ίσως η πιο αθώα χρήση των προσωπικών μας δεδομένων, αλλά είναι η κορυφή του παγόβουνου και όχι η ουσία. Η Google να κάτσει στα αυγά της και να σταματήσει να μας αγαπάει τόσο... Όλα δωρεάν μας τα δίνει... Τϊ καλή εταιρεία... Όλες αυτές οι υπηρεσίες δωρεάν και το μονο που θέλει είναι την τεχνολογική πρόοδο, την βελτίωση των υπηρεσιών της και μερικές αθώες διαφημισούλες. Γι αυτό προσπαθεί να μάθει ακόμα και τί βρακί φοράμε... Για το καλό μας και την πρόοδο του ανθρώπινου γένους με ένα μικρό αντίτιμο μόνο: να προβάλει διαφημισούλες... Πόσο αθώοι είστε μερικοί... Άρα: αν δεν μπορείς να αποφύγεις τον βιασμό χαλάρωσε και απόλαυσέ τον... Ωραία λογικη για όσους τους αρέσει ο βιασμός... Υπάρχει και η επιλογή να έχουμε όλα αυτά, αλλά χωρίς τέτοιο mining προσωπικών δεδομένων. Απλά μας το παρουσιάζουν σαν "πρόοδο" το να είμαστε τα πουτ@ν@κι@ των εταιρειών και να μπορούν όποτε θέλουν να βουτάνε ότι προσωπικό μας δεδομένο γουστάρουν... Γιατί πχ να ανεβάσει τα δεδομένα σου στην Α ή τη Β εταιρεία το smartwatch και να μην έχεις την επιλογή να αποθηκευτούν ΜΟΝΟ τοπικά (στο ρολόι ή το κινητό σου). Με αυτό τον τρόπο δε θα μάθαινες για την υγεία σου; Πού είναι η πρόοδος; Στο ότι ανεβαίνουν αυτόματα;.. Πραγματική τεχνολογία αιχμής... Εκτος αυτού δεν πλήρωσες για τη χρήση του smartwatch και του software που το συνοδεύει; Γιατί να σου πάρει επιπλέον χρήματα πουλώντας τα προσωπικά σου δεδομένα; Αν είναι έτσι να σου πουν πόσο τα κοστολογούν και να τα αφαιρέσουν από την τιμή και όχι να βρίσκεσαι "και κερατάς και δαρμένος"... Σύμφωνο μαζί σου, έχω τώρα να καταλάβεις, μαθαίνω Android app development για να φτιάξω δικιά μου εφαρμογή για μηνύματα, ότι μπορούμε το φτιάχνουν μόνοι μας, αλλά δεν μπορούμε να φτιάξουμε ένα smartwatch, οπότε αν θέλουμε αυτά που προσφέρει, θα το φάμε στην μάπα, αν και δεν θα έπρεπε.
Tsakalos! Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 4 ώρες πριν, Jophiel είπε Τα έχεις μπλέξει λίγο. Οι δύο bold εκφράσεις σου είναι αντίθετου νοήματος. Από την μία γράφεις ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται για εξειδικευμένο προφίλ και από την άλλη παρουσιάζεις ένα εξειδικευμένο προφίλ. Προφανώς και ενδιαφέρονται για εξειδικευμένα προφίλ και φακέλωμα του κάθε ανθρώπου ξεχωριστά, απλά δεν τους ενδιαφέρουν τα προσωποποιημένα στοιχεία πχ το ονοματεπώνυμό σου. Τους ενδιαφέρουν αυτά που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να σου προβάλουν τα κατάλληλα προϊόντα. Το παρακάτω παράδειγμα των αμερικανικών εκλογών κάθε άλλο παρά αθώο είναι... Απορώ πώς στηρίζεις επιχείρημα με κάτι το οποίο αποδεικνύει το αντίθετο από αυτό που ισχυρίζεσαι. Γράφεις, ουσιαστικά, ότι ανεβάζουν και κατεβάζουν κυβερνήσεις και με κάποιο μαγικό τρόπο θεωρείς ότι η δύναμη όλου αυτού του όγκου πληροφορίας σταματάει εκεί και δεν έχει επεκταθεί σε ένα μεγάλο όγκο καθημερινών αγαθών που είναι πχ πιο ακριβά από ότι πρέπει γιατί έχουν μετρήσει ότι ένα μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού είναι διατεθειμένο να δώσει πολλά χρήματα για να τα αποκτήσει... Τροφή για σκέψη δίνω... Η βελτιστοποίηση των υπηρεσιών είναι ίσως η πιο αθώα χρήση των προσωπικών μας δεδομένων, αλλά είναι η κορυφή του παγόβουνου και όχι η ουσία. Η Google να κάτσει στα αυγά της και να σταματήσει να μας αγαπάει τόσο... Όλα δωρεάν μας τα δίνει... Τϊ καλή εταιρεία... Όλες αυτές οι υπηρεσίες δωρεάν και το μονο που θέλει είναι την τεχνολογική πρόοδο, την βελτίωση των υπηρεσιών της και μερικές αθώες διαφημισούλες. Γι αυτό προσπαθεί να μάθει ακόμα και τί βρακί φοράμε... Για το καλό μας και την πρόοδο του ανθρώπινου γένους με ένα μικρό αντίτιμο μόνο: να προβάλει διαφημισούλες... Πόσο αθώοι είστε μερικοί... Άρα: αν δεν μπορείς να αποφύγεις τον βιασμό χαλάρωσε και απόλαυσέ τον... Ωραία λογικη για όσους τους αρέσει ο βιασμός... Υπάρχει και η επιλογή να έχουμε όλα αυτά, αλλά χωρίς τέτοιο mining προσωπικών δεδομένων. Απλά μας το παρουσιάζουν σαν "πρόοδο" το να είμαστε τα πουτ@ν@κι@ των εταιρειών και να μπορούν όποτε θέλουν να βουτάνε ότι προσωπικό μας δεδομένο γουστάρουν... Γιατί πχ να ανεβάσει τα δεδομένα σου στην Α ή τη Β εταιρεία το smartwatch και να μην έχεις την επιλογή να αποθηκευτούν ΜΟΝΟ τοπικά (στο ρολόι ή το κινητό σου). Με αυτό τον τρόπο δε θα μάθαινες για την υγεία σου; Πού είναι η πρόοδος; Στο ότι ανεβαίνουν αυτόματα;.. Πραγματική τεχνολογία αιχμής... Εκτος αυτού δεν πλήρωσες για τη χρήση του smartwatch και του software που το συνοδεύει; Γιατί να σου πάρει επιπλέον χρήματα πουλώντας τα προσωπικά σου δεδομένα; Αν είναι έτσι να σου πουν πόσο τα κοστολογούν και να τα αφαιρέσουν από την τιμή και όχι να βρίσκεσαι "και κερατάς και δαρμένος"... Εγραψες πραγματικα οτι βαριομουν να γραψω εγω! Με καλυψες 100% Μακαρι να ειχαμε ολοι κριτικη σκεψη...
gassim Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 20/9/2018 στις 7:40 ΜΜ, Jophiel είπε Τα έχεις μπλέξει λίγο. Οι δύο bold εκφράσεις σου είναι αντίθετου νοήματος. Από την μία γράφεις ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται για εξειδικευμένο προφίλ και από την άλλη παρουσιάζεις ένα εξειδικευμένο προφίλ. Προφανώς και ενδιαφέρονται για εξειδικευμένα προφίλ και φακέλωμα του κάθε ανθρώπου ξεχωριστά, απλά δεν τους ενδιαφέρουν τα προσωποποιημένα στοιχεία πχ το ονοματεπώνυμό σου. Τους ενδιαφέρουν αυτά που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να σου προβάλουν τα κατάλληλα προϊόντα. Το παρακάτω παράδειγμα των αμερικανικών εκλογών κάθε άλλο παρά αθώο είναι... Απορώ πώς στηρίζεις επιχείρημα με κάτι το οποίο αποδεικνύει το αντίθετο από αυτό που ισχυρίζεσαι. Γράφεις, ουσιαστικά, ότι ανεβάζουν και κατεβάζουν κυβερνήσεις και με κάποιο μαγικό τρόπο θεωρείς ότι η δύναμη όλου αυτού του όγκου πληροφορίας σταματάει εκεί και δεν έχει επεκταθεί σε ένα μεγάλο όγκο καθημερινών αγαθών που είναι πχ πιο ακριβά από ότι πρέπει γιατί έχουν μετρήσει ότι ένα μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού είναι διατεθειμένο να δώσει πολλά χρήματα για να τα αποκτήσει... Τροφή για σκέψη δίνω... Η βελτιστοποίηση των υπηρεσιών είναι ίσως η πιο αθώα χρήση των προσωπικών μας δεδομένων, αλλά είναι η κορυφή του παγόβουνου και όχι η ουσία. Η Google να κάτσει στα αυγά της και να σταματήσει να μας αγαπάει τόσο... Όλα δωρεάν μας τα δίνει... Τϊ καλή εταιρεία... Όλες αυτές οι υπηρεσίες δωρεάν και το μονο που θέλει είναι την τεχνολογική πρόοδο, την βελτίωση των υπηρεσιών της και μερικές αθώες διαφημισούλες. Γι αυτό προσπαθεί να μάθει ακόμα και τί βρακί φοράμε... Για το καλό μας και την πρόοδο του ανθρώπινου γένους με ένα μικρό αντίτιμο μόνο: να προβάλει διαφημισούλες... Πόσο αθώοι είστε μερικοί… Tίποτα δεν έμπλεξα, ξέρω πολύ καλά τι λέω. Είπα οτι δεν ενδιαφέρεται καμία εταιρεία να παντρέψει συνήθειες χρηστών με προσωπικά δεδομένα όπως ανέφερε κάποιος χρήστης παραπάνω. Το προφίλ που παρουσίασα είναι εξειδικευμένο αλλά αφορά κάποια εκατομμύρια ανθρώπων και ως εκ τούτου δεν υπάρχει παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Υπάρχει μόνο εθελοντική παραχώρηση στοιχείων σε εταιρείες που δεσμεύονται να μην τα δημοσιοποιήσουν. Τις προάλλες που το facebook απο λάθος άφησε τρίτη εφαρμογή να αποκτήσει πρόσβαση σε προσωπικά στοιχεία χρηστών στήθηκαν ειδικά δικαστήρια σε δυο ηπείρους και ο ίδιος ο ζούκεμπερκ έκατσε στο σκαμνί. Το παράδειγμα των αμερικανικών εκλογών δείχνει την δύναμη της ανάλυσης δεδομένων. Το χρησιμοποίησα ως μια πραγματική περίπτωση όπου κάποιος μπορεί να ασκήσει κριτική αντι να φοβάται οτι ενδιαφέρεται η google για τον ίδιο προσωπικά. Ναι μπορεί να υπάρξει κακή χρήση της τεχνολογίας αλλά υπάρχει μια τάση όλοι να επικεντρώνονται σε αυτή και να παραβλέπουν τα τεράστια οφέλη που ήδη προκύπτουν. Η δύναμη της ανάλυσης δεδομένων είναι λοιπόν τεράστια αλλά τεράστια είναι και η ωφέλεια που μπορεί να προκύψει απο την χρήση της. Ηδη έχει ξεκινήσει η διάγνωση θανατηφόρων ασθενειών απο έξυπνα συστήματα που αναλύουν εκατομμύρια περιπτώσεις για να προτείνουν την σωστή εξειδικευμένη θεραπεία. Μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν εργαλεία που μέχρι πρότινος μόνο οι γίγαντες του χώρου είχαν στα χέρια τους επειδή πλήρωναν στρατιές στατιστικολόγων και αναλυτών αγοράς. Σήμερα ο οποιοσδηποτε μικροεπιχειρηματίας έχει την δυνατότητα να διαφημιστεί στοχευμένα με το 1/100 του κόστους της διαφήμισης στην τηλεόραση και να επιτύχει τα 100πλάσια αποτελέσματα. Οι έξυπνες πόλεις όπου τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα κινούνται ακριβώς εκεί που πρέπει και όσο πρέπει, με αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα και μηδέν τροχαία ατυχήματα θα είναι αποτέλεσμα της ανάλυσης δεδομένων. Σου δίνω κι εγώ λίγη τροφή για σκέψη.... Η google στηρίζει το 80 % των κερδών της στα έσοδα απο το σύστημα διαφημίσεων που είναι πολύ οικονομικό αλλα καθόλου δωρεάν. Οι δωρεάν υπηρεσίες είναι το όχημα εξάπλωσης της διαφημιστικής πλατφόρμας. Μέσω αυτού του οχήματος αποκτήσαμε λεπτομερή χαρτογράφηση ολόκληρου του πλανήτη (και μερικών ακόμα), smartphones, έρευνα πάνω σε θανατηφόρες ασθένειες, έρευνα πάνω στα αυτοοδηγούμενα οχήματα και πολλά άλλα. Ταυτόχρονα επωφελούμαστε και απο τις ίδιες τις διαφημίσεις καθώς οι μεν καταναλωτές βλέπουν στοχευμένες διαφημίσεις που τους ενδιαφέρουν οι δε επιχειρηματίες αποκτούν πρόσβαση σε ενα κοινο που ενδιαφέρεται συγκεκριμένα για τα προιόντα τους. Και φυσικά όπως είπα και πριν τα δεδομένα είναι το φαγητό της τεχνητής νοημοσύνης που έρχεται. Δεν ξέρω απο που προέρχεται αυτή η εμμονή που έχετε ορισμένοι οτι για να είναι κάποιος καλός θα πρέπει να μην κερδίζει τίποτα και να σας δίνει τσάμπα πράγματα. Δεν είμαι αθώος καθώς ποτέ δεν πίστεψα, ούτε και ανέμενα κάτι τέτοιο απο κανέναν. Μάλλον άλλοι ανακαλύπτουν τώρα τον κόσμο και πέφτουν απο τα σύννεφα της αθωότητας. Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2018 από gassim
dimtsef Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 19/9/2018 στις 2:17 ΜΜ, Tsakalos! είπε Μα δεν εχει να κανει με το να σου ΚΑΝΟΥΝ κατι... Κερδιζουν λεφτα, κανουν μπιζνες με.τα δεδομενα σου, και εσυ οχι μονο δεν εχεις καποιο κερδος αλλα τους πληρωνεις κιολας για να αγορασεις το μεσο που θα τους δωσει τα βιομετρικα σου. Εαν εσενα δεν σε πειραζει αυτο, κανενα προβλημα. Εμενα με πειραζει. μακαρι να ημουν και εγω τοσο μαγκας να το εκανα και να πλουτιζω χωρις να ενοχλω κανεναν !
crashnburn Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 19/9/2018 στις 3:44 ΜΜ, aeljim είπε Μόνο με πολλά δεδομένα μπορούν να κάνουν επαναστατικές εφαρμογές που να μας προειδοποιούν για πιθανές παθήσεις και να σώσουν στο μέλλον ζωές πιστευεις κ στον αη βασιλη φανταζομαι ε; 2
aeljim Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 11 ώρες πριν, crashnburn είπε πιστευεις κ στον αη βασιλη φανταζομαι ε; Καλά άστο καληνύχτα, σε λάθος φόρουμ είσαι το έχουμε ξανά πει. Την Ελεύθερη Ώρα σου και στο καφενείο και άσε μας να πιστεύουμε οτι θέλουμε. 1
Jophiel Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 21/9/2018 στις 11:30 ΜΜ, gassim είπε Tίποτα δεν έμπλεξα, ξέρω πολύ καλά τι λέω. Είπα οτι δεν ενδιαφέρεται καμία εταιρεία να παντρέψει συνήθειες χρηστών με προσωπικά δεδομένα όπως ανέφερε κάποιος χρήστης παραπάνω. Το προφίλ που παρουσίασα είναι εξειδικευμένο αλλά αφορά κάποια εκατομμύρια ανθρώπων και ως εκ τούτου δεν υπάρχει παραβίαση προσωπικών δεδομένων. Υπάρχει μόνο εθελοντική παραχώρηση στοιχείων σε εταιρείες που δεσμεύονται να μην τα δημοσιοποιήσουν. Τις προάλλες που το facebook απο λάθος άφησε τρίτη εφαρμογή να αποκτήσει πρόσβαση σε προσωπικά στοιχεία χρηστών στήθηκαν ειδικά δικαστήρια σε δυο ηπείρους και ο ίδιος ο ζούκεμπερκ έκατσε στο σκαμνί. Δεν νομίζω ότι το έχεις ξεκαθαρίσει. Έχεις μπλέξει τα προσωπικά δεδομένα με τα προσωποποιημένα δεδομένα. Οι επιλογές μου σε οτιδήποτε είναι προσωπικά δεδομένα, το ότι κανένας δεν ξέρει ότι είμαι εγώ σημαίνει ότι δεν είναι προσωποποιημένα. Με αυτό το τέχνασμα-λογοπαίγνιο έχουν κερδίσει κάποιες εταιρείες να μαζεύουν τα προσωπικά δεδομένα. Ο συνδυασμός επιλογών μου δεν ανταποκρίνεται σε εκατομύρια χρήστες. Ακόμα κι αν το έκανε δε θα έπαυε να είναι οι προσωπικές μου επιλογές, αποτέλεσμα των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της προσωπικότητάς μου, άρα τα προσωπικά μου δεδομένα. Αν ήταν το ίδιο σε εκατομμύρια ανθρώπους, τότε δε θα είχε νόημα να μαζεύουν τόση πληροφορία από την αρχή. Στο facebook του έκλ@σ@ν τα ... φρύδια... Το πρόβλημα ήταν ότι η εφαρμογή που είχε αναπτύξει ο ακαδημαϊκός του Πανεπιστημίου του Κέμπριτζ και η οποία συνέλεγε μέσω Facebook τις πληροφορίες που πέρασαν στην εταιρεία πολιτικών συμβούλων Cambridge Analytica, συνέλεγε επίσης και προσωπικά μηνύματα χρηστών, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Guardian. Συνέλεξε προσωποποιημένα δεδομένα. Εκεί υπήρχε προβλημα. Με τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγει καθημερινά το Facebook δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Δες λίγο τη συμφωνία απορρήτου του Facebook... Στις 21/9/2018 στις 11:30 ΜΜ, gassim είπε Το παράδειγμα των αμερικανικών εκλογών δείχνει την δύναμη της ανάλυσης δεδομένων. Το χρησιμοποίησα ως μια πραγματική περίπτωση όπου κάποιος μπορεί να ασκήσει κριτική αντι να φοβάται οτι ενδιαφέρεται η google για τον ίδιο προσωπικά. Ναι μπορεί να υπάρξει κακή χρήση της τεχνολογίας αλλά υπάρχει μια τάση όλοι να επικεντρώνονται σε αυτή και να παραβλέπουν τα τεράστια οφέλη που ήδη προκύπτουν. Μα η Google δεν ενδιαφέρεται για κανένα προσωπικά. Αυτό δεν έχεις καταλάβει. Αυτό έχεις μπλέξει. Δεν τη νοιάζει πώς σε λένε, τη νοιάζει ποιος πραγματικά είσαι. Σε ξέρει καλύτερα και από σένα. Είσαι ένα πρόβατο, μέρος του κοπαδιού. Θέλουν να μάθουν τί σκέφτεσαι. Μετά από έρευνες κατάλαβαν ότι τα προσωπικά δεδομένα έχουν αξία όταν είναι αυθόρμητα, δηλαδή όταν το υποκείμενο αισθάνεται ασφαλής. Μόνο τότε εκφράζει τον πραγματικό του εαυτό, γι αυτό και οι μακροσκελέστατες συμφωνίες απορρήτου που μιλάνε για "σεβασμό της προσωπικότητας του χρήστη", αλλά σε καμία περίπτωση δεν του προσφέρεται η δυνατότητα να απολαύσει οποιαδήποτε υπηρεσία ΧΩΡΙΣ να γίνει συλλογή προσωπικών δεδομένων... Τροφή για σκέψη. Στις 21/9/2018 στις 11:30 ΜΜ, gassim είπε Η δύναμη της ανάλυσης δεδομένων είναι λοιπόν τεράστια αλλά τεράστια είναι και η ωφέλεια που μπορεί να προκύψει απο την χρήση της. Ηδη έχει ξεκινήσει η διάγνωση θανατηφόρων ασθενειών απο έξυπνα συστήματα που αναλύουν εκατομμύρια περιπτώσεις για να προτείνουν την σωστή εξειδικευμένη θεραπεία. Μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν εργαλεία που μέχρι πρότινος μόνο οι γίγαντες του χώρου είχαν στα χέρια τους επειδή πλήρωναν στρατιές στατιστικολόγων και αναλυτών αγοράς. Σήμερα ο οποιοσδηποτε μικροεπιχειρηματίας έχει την δυνατότητα να διαφημιστεί στοχευμένα με το 1/100 του κόστους της διαφήμισης στην τηλεόραση και να επιτύχει τα 100πλάσια αποτελέσματα. Οι έξυπνες πόλεις όπου τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα κινούνται ακριβώς εκεί που πρέπει και όσο πρέπει, με αυτοοδηγούμενα αυτοκίνητα και μηδέν τροχαία ατυχήματα θα είναι αποτέλεσμα της ανάλυσης δεδομένων. Σου δίνω κι εγώ λίγη τροφή για σκέψη.... Δεν είμαι κατά της συλλογής προσωπικών δεδομένων. Επίσης και εκεί τα έχεις μπλέξει. Είμαι υπέρ της συλλογής προσωπικών (ανώνυμων βέβαια) δεδομένων για ερευνητικούς ή σκοπους που έχουν να κάνουν με την υγεία. Για λόγους διαφήμισης και marketing είμαι κατά. Η όλη αυτή συλλογή είναι υπεύθυνη για τη γενική πτώση ποιότητας των αγαθών σε συνδυασμό με την συνολική αύξηση τιμών: ξέρουν τί θέλεις και πόσο είναι το μέγιστο ποσό που είσαι διατεθειμένος να πληρώσεις. Στις 21/9/2018 στις 11:30 ΜΜ, gassim είπε Η google στηρίζει το 80 % των κερδών της στα έσοδα απο το σύστημα διαφημίσεων που είναι πολύ οικονομικό αλλα καθόλου δωρεάν. Οι δωρεάν υπηρεσίες είναι το όχημα εξάπλωσης της διαφημιστικής πλατφόρμας. Μέσω αυτού του οχήματος αποκτήσαμε λεπτομερή χαρτογράφηση ολόκληρου του πλανήτη (και μερικών ακόμα), smartphones, έρευνα πάνω σε θανατηφόρες ασθένειες, έρευνα πάνω στα αυτοοδηγούμενα οχήματα και πολλά άλλα. Ταυτόχρονα επωφελούμαστε και απο τις ίδιες τις διαφημίσεις καθώς οι μεν καταναλωτές βλέπουν στοχευμένες διαφημίσεις που τους ενδιαφέρουν οι δε επιχειρηματίες αποκτούν πρόσβαση σε ενα κοινο που ενδιαφέρεται συγκεκριμένα για τα προιόντα τους. Με ποιο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κόστος αναρρωτιέμαι... Όλα αυτά που περιγράφεις δεν τα έκανε κάποιος οργανισμός κοινωφελούς σκοπού, αλλά ΜΙΑ εταιρεία... Αυτό σε κάνει να αισθάνεσαι καλά;.. Εμένα όχι... Οι διαφημίσεις των επιχειρηματιών σε στοχευμένο επίπεδο, απλά δημιούργησαν νέα στάνταρ υπερκατανάλωσης και ανθρώπους που αγοράζουν πράγματα που δεν χρειάζονται πραγματικά. Αυτός ήταν και ο στόχος εξαρχής και όχι το καλό της ανθρωπότητας, αυτό δε δίνει χρήματα στη Google για να το υπερασπιστεί... Η υπερκατανάλωση δίνει.. Στις 21/9/2018 στις 11:30 ΜΜ, gassim είπε Και φυσικά όπως είπα και πριν τα δεδομένα είναι το φαγητό της τεχνητής νοημοσύνης που έρχεται. Δεν ξέρω απο που προέρχεται αυτή η εμμονή που έχετε ορισμένοι οτι για να είναι κάποιος καλός θα πρέπει να μην κερδίζει τίποτα και να σας δίνει τσάμπα πράγματα. Δεν είμαι αθώος καθώς ποτέ δεν πίστεψα, ούτε και ανέμενα κάτι τέτοιο απο κανέναν. Μάλλον άλλοι ανακαλύπτουν τώρα τον κόσμο και πέφτουν απο τα σύννεφα της αθωότητας. Η τεχνητή νοημοσύνη δεν πρέπει να προηγείται της φυσικής νοημοσύνης... Εκεί είναι το πρόβλημα. Δημοιυργούν σταδικά ανθρώπους που δεν χρησιμοποιούν τη νοημοσύνη τους. Είμαι υπέρ του να πληρώνω τα προϊόντα που χρησιμοποιώ, αλλά να μη συγκεντρώνουν προσωπικά μου δεδομένα και δυσκολεύομαι πολύ να τα βρω και ξέρεις γιατί; Γιατί η συγκέντρωση των προσωπικών δεδομένων έχει πολύ μεγαλύτερη αξία από αυτή που θα μπορούσαν να σου ζητήσουν και να μην τη θεωρήσεις παράλογη. Το ποστ μου βγήκε πολύ μεγαλύτερο από όσο θα ήθελα, γι αυτό και σταματάω τη συζήτηση εδώ. Δεν έχω στόχο να λογομαχήσω με κανένα. Έγραψα τη γνώμη μου και δεν την επιβάλω σε κανένα. Να σαι καλά φίλε μου.🙂
nikolis2000 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Ευτυχως δεν βγηκατε καθολου εκτος θεματος και εγω που θελω να παρω το ρολοι βρηκα οτι πληροφορια ηθελα....απλα σε διπλανο φορουμ....
capt_dimitris Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2019 Μπορεί κάποιος να μ απαντήσειμε σιγουριά αν το συγκεκριμένο ρολόι. Μπορεί να λάβει φωτογραφίες από το κινητό και αν μπορώ να κάνω και zoom σε αυτές;;; αν όχι ξέρετε Ποιο smartwatch Να πάρω για να περνάω να βλέπω φωτο και να μπορώ να κάνω και zoom
capt_dimitris Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2019 Γνωρίζει κανείς αν αυτό το smartwatch ανοίγει φωτο που να μπορείς να κάνεις και zoom ??και αν όχι αυτό γνωρίζετε μήπως κάποιο που να κάνει;;;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα