Προς το περιεχόμενο

H VW στοχεύει να πουλήσει 10 εκ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα βασίζονται στη νέα της πλατφόρμα MEB


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 49
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Ilbabis είπε

Εγώ ήθελα να ρωτήσω κάτι που σκέφτομαι από καιρό... Ωραία η οικολογική άποψη του θέματος, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα προφανώς δεν θα παράγουν ρύπους. Η κατασκευή μπαταριών όμως και η ενέργεια που θα χρησιμοποιηθεί για την φόρτιση θα είναι εξίσου πράσινη; Έχουμε τις υποδομές για τόση παραγωγή πράσινης ενέργειας ; Η θα φορτίζω το αυτοκίνητο για να μην μπουκώνουν οι συμπολίτες μου και να πνίγονται στην Πτολεμαΐδα; 

Σε χωρα που εχει μερη με τουλαχιστον 300++ μερες το χρονο ηλιο,βαζεις φωτοβολταϊκά και εχεις ρεύμα για αμάξι σπίτι 

Επεξ/σία από stathis97
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ηλεκτρονικά αυτοκίνητα για πάντα υπέροχο disign 

ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει πολύ λιγότερα σημεία βλαβών

Επεξ/σία από leandros60
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, leandros60 είπε

Ηλεκτρονικά αυτοκίνητα για πάντα υπέροχο disign 

ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει πολύ λιγότερα σημεία βλαβών

ναι αλλα ΠΟΛΥ ακριβοτερα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Ilbabis είπε

Η θα φορτίζω το αυτοκίνητο για να μην μπουκώνουν οι συμπολίτες μου και να πνίγονται στην Πτολεμαΐδα; 

Έτσι ακριβώς. Ότι γίνεται με αυτούς που δεν χρησιμοποιούν για θέρμανση φυσικό αέριο, πετρέλαιο, καυσόξυλα,αλλά μόνο A/C. Ας τρώει η Πτολεμαΐδα τον καρκίνο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως είπε ένας φίλος πιο πάνω τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πολύ λιγότερα μηχανικά μέρη (κινητήρα) από τα βενζινοκίνητα/πετρελαιοκίνητα. Αυτό σημαίνει λιγότερα service που οικονομικά όμως αντισταθμίζεται αν μία φορά στα 5-10 χρόνια το πολύ χρειάζεται αλλαγή μπαταριών. Γαι μένα το πρόβλημα είναι πολύ πιο πρακτικό. Πχ παίρνω το αμάξι και πάω σε ένα φίλο σε μια πόλη 400χλμ μακρυά ο οποίος μένει σε πολυκατοικία χωρίς πυλωτή. Πώς ακριβώς το φορτίζω; Κρεμάω μπαλαντέζα από τον 4ο για όλο το βράδυ; Ή πρώτα περνάω από το βενζινάδικο (έστω κι αν είναι 10 το βράδυ) και περιμένω κανένα μισάωρο να φορτίσει ένα ποσοστό; Και μια και είπα για το μισάωρο, θα πρέπει στα ταξίδια (ειδικά σε αυτά που περιλαμβάνουν πχ πλοία) να υπολογίζω και χρόνους για φόρτιση, γιατί προς το παρόν το να γεμίσω το αυτοκίνητο παίρνει "βαριά" 5 λεπτά. Αν πρέπει να κάνω 2 στάσεις για φόρτιση σημαίνει αμέσως-αμέσως 1 ώρα τουλάχιστον καθυστέρηση. Και τον βενζινά πώς τον πληρώνω για το ρεύμα του αν δεν έχει είδικό μετρητή στην πρίζα φόρτισης;

Αυτό που θέλω να πω είναι πως προς το παρόν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο τουλάχιστον στην Ελλάδα που ζούμε έχει νόημα μόνο στην πόλη για το πήγαινε έλα στη δουλειά μας και αυτό με την προϋπόθεση ότι εκεί που μένουμε μπορούμε άνετα να το φορτίζουμε το βράδυ (ή 1-2 φορές την εβδομάδα να περιμένουμε κάπου καμμιά ώρα για να φορτίσει πλήρως). Τώρα το πόσο μπορεί κάποιος να έχει 2 αυτοκίνητα (το ένα ηλεκτρικό -που κοστίζει σαν ένα καλό συμβατικό- και ένα συμβατικό) ή είναι διατεθειμένος να "ταλαιπωρείται" λίγο παραπάνω στα ταξίδια του, εξαρτάται από τις ανάγκες και την ιδιοσυγκρασία του. Απλά -προσωπική μου γνώμη- είναι λίγο νωρίς για πλήρη μετάβαση σε τέτοιες υλοποιήσεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Istros είπε

Πολλά θα αλλάξουν ,τα πάντα σχετικά με τον κινητήρα γιατί τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη θα μείνουν ίδια.Αμορτισερ,ψαλίδια,μπαλάκια,

ημιαξόνια,κρεμαριερα,ημιαξόνια κτλ.αυτα θα παραμείνουν απλά αντί για κινητηρα θα έχει ηλεκτροκινητήρα με τα αντίστοιχα προβλήματα.Συνεργειο στην αντιπροσωπεία με σχετική εκπαίδευση η σε μηχανικό για μηχανικά μέρη  και  ηλεκτρολόγο για κινητηρα.Αυτοι που θα την πατήσουν θα είναι τα βενζινάδικα,εξατμισαδες,αυτοί που πουλάνε λάδια,φιλτρα κτλ(ότι έχει σχέση με κινητήρα) και οι Άραβες και τυχεροί οι πάροχοι και όσοι πήραν μετοχές της ΔΕΗ

Θα βαλουν στα βενζιναδικα ταχυφορτιστες. Θα πηγαινεις να το φορτισεις μιση ωρα. Το βενζιναδικο θα κερδισει απο την καταναλωση που θα κανεις σε προϊόντα σουπερ μαρκετ ή φαγητο - καφε που θα παρεις κατα τη διαρκεια της αναμονης. Στην Ελλαδα κατι τετοιο θα κανουν, να εισαι σιγουρος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα βενζινοκίνητα της WV το 2018 ακόμα καίνε λάδια, καίγονται αισθητήρες και ανάβουν λαμπάκια.....ας αποκτήσει το γκρουπ 10ετή εμπειρία και μετά να ρθει μας τα πει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, orck είπε

Να δω τι εξυπναδα θα σκεφτουν παλι για να κλεψουν για να πουλησουν γερμανικη ανωτεροτητα.

Ο μαστορας που επισκευαζει το αυτοκινητο μας ΔΕΝ λεγεται μηχανικος, λεγεται τεχνικος.
Οι μηχανικοι ειναι κατι πολυ παραπανω απο το αλλαζω λαδια, τακακια και τσιμουχακια στις βαλβιδες. Αυτες ειναι οι δουλειες των τεχνικων.

Πρώτη φορά ακούω τεχνικό αυτοκινήτων. Μηχανικός αυτοκινήτων λέγεται. Του ΕΜΠ είσαι; Μήπως να καταχωρήσετε τη λέξη "Μηχανικός" εκεί πέρα για αποκλειστική χρήση;

Επεξ/σία από DragonFighter
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Nix_ είπε

Θα βαλουν στα βενζιναδικα ταχυφορτιστες. Θα πηγαινεις να το φορτισεις μιση ωρα. Το βενζιναδικο θα κερδισει απο την καταναλωση που θα κανεις σε προϊόντα σουπερ μαρκετ ή φαγητο - καφε που θα παρεις κατα τη διαρκεια της αναμονης. Στην Ελλαδα κατι τετοιο θα κανουν, να εισαι σιγουρος.

Το κακό είναι ότι τα βενζινάδικα βρίσκονται σε σημεία όπου εξυπηρέτουν διερχόμενους.Λογικα θα βάλουν ταχυφορτιστη και σε σημεία στάθμευσης όπου θα εξυπηρετούν περισσότερο.super market,mall,parking κ.α.

Επεξ/σία από Istros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, rapidrag είπε

Τα βενζινοκίνητα της WV το 2018 ακόμα καίνε λάδια, καίγονται αισθητήρες και ανάβουν λαμπάκια.....ας αποκτήσει το γκρουπ 10ετή εμπειρία και μετά να ρθει μας τα πει.

Ελα ντε ..Χειρότερα αμάξια με χειρότερη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα. Πρέπει να εχουν φάει ατελείωτες αγωγές...

Αν δεν υπάρχουν και εναλλακτικές για service λόγο μπαταρίων θα ληστεύουν ανενόχλητοι.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, stathis97 είπε

Σε χωρα που εχει μερη με τουλαχιστον 300++ μερες το χρονο ηλιο,βαζεις φωτοβολταϊκά και εχεις ρεύμα για αμάξι σπίτι 

Λογικά κάποια στιγμή όταν εξελιχθεί και άλλο η τεχνολογία θα δούμε και φωτοβολταϊκά στην οροφή του αυτοκινήτου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Istros είπε

Μη το πεις σε κανένα μηχανικό αυτο!αυτοί θεωρούν ότι είναι μηχανικοί αυτοκινήτων.Η τουλάχιστον πες το αρκεί να σου έχει επισκευάσει το αυτοκίνητο και τον έχεις πληρώσει.ο Α και Β μηχανικοι στα καράβια πως λέγονται?

Εγώ συμφωνώ με το φίλο μας επάνω , περί μηχανικού και τεχνικού ,,,, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι ο τεχνικός διαφέρει από το μηχανικό κατά παρά πολύ ,,,,,,σε καμία περίπτωση δεν είναι ίδια αυτά τα δυο ,,,, ο μηχανικός-οί  της fiat-toyota-Honda-ferrari- Bentley κλπ είναι δυνατόν να είναι ίδιοι με τους καλύτερους τεχνικούς επάνω στο κινητήρα ενός αυτοκινήτου !;!;!;!;!;!;!;!.....και οι περισοτεροι «τεχνικοί» που θέλουν να λέγονται μηχανικοί , όταν τους ακούς να λένε « το Honda to civic του 1992 , είναι τόσο σκυλί που νερό να του βάλεις αντί για λαδια , δουλεύει !!!!!» ......... ΝΑΑΑΑΑΑ βλάκες !!!!!!!! ,,,,,, και όσο για τους τεχνικούς αυτούς δεν πρόκειται ποτε να αναγνωριστούν σαν πραγματικοί μηχανικοί ( μεταξύ άσχετων , σίγουρα , μεταξύ αυτών που γνωρίζουν και 3 βασικά πράγματα , θα παραμένουν Τεχνηκοι λαδαδες !!!!!!) ,,,,, για παράδειγμα ο ΜΠΟΥΜΠΗΣ με τους εκκεντροφορους ,, είναι τεχνικός στο τομέα του ή μηχανικός ;;;;; Εννοείται μηχανικός !!!! Γιατί έχει χρόνια στο χώρο- έχει πειραματιστεί σε αγώνες αυτοκινιτων - έχει ασχοληθεί με το θέμα όσο δεν πάει !!!!! Ο τεχνικός απλά σου τοποθετεί τον εκκεντροφόρο ,,,,,, ρε γαμωτο πάντα θέλω να πω κάτι μικρό και γρήγορο και γράφω κείμενο ολόκληρο ,,, σορρυ αν Σας κούρασα ,,,,, και κάτι τελευταίο για να τελειώσω και το κείμενο στο συγκεκριμένο άρθρο ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,       Alfisti    !!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, mjaros είπε

Έχω ηλεκτρικό δίκυκλο εδώ και 10 μήνες και το φορτίζω έξω. Έχω τραβήξει ένα καλώδιο από το διαμέρισμα και είμαι κομπλέ.

Αν είχα ηλεκτρικό αυτοκίνητο απλώς θα χρειαζόμουν περισσότερα μέτρα καλώδιο. 

Για να φορτίσεις αυτοκίνητο απο το διαμέρισμα θα πρέπει το καλώδιο να διασχίζει κάθετα το πεζοδρόμιο το οποίο δημιουργεί προβλήματα ασφαλείας για τους πεζούς (όχι τόσο ηλεκτροπληξίας, όσο το να σκουντουφλήσουν)

Και ίσως ένα μεμονωμένο καλώδιο να μη δημιουργεί πρόβλημα, αλλά αν γίνουν πιό διαδεδομένα τα EV, τα πεζοδρόμια θα γίνουν μακαρονάδα.

Στο εξωτερικό απαγορεύεται αυτό και ρίχνουν πρόστιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Istros είπε

Λογικά κάποια στιγμή όταν εξελιχθεί και άλλο η τεχνολογία θα δούμε και φωτοβολταϊκά στην οροφή του αυτοκινήτου

... έχουν ήδη. Η maybach, δεκαετίας αν θυμάμαι καλά, τα διαθέτει στην οροφή ώστε να δουλεύει ανεξάρτητα το κλιματιστικό κ να μην βράζει το σαλόνι όταν δεν βρίσκεσαι εντός του αυτοκινήτου.... εμπειρία χρήσης ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...