voltmod Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Ο Όμιλος Volkswagen (VW Auto Group) σχεδιάζει κατά το «πρώτο κύμα», να πουλήσει 10 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα από όλες τις μάρκες της, τα οποία θα βασίζονται στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης MEB (Modular Electric Drive Matrix). Ο Γερμανικός κολοσσός ευελπιστεί να πουλήσει συνολικά περίπου 150 χιλιάδες αυτοκίνητα το 2020, από τα οποία τα δύο τρίτα θα είναι μοντέλα I.D. που θα παραχθούν στη Γερμανία. Όπως συμβαίνει και στην περίπτωση της Tesla αλλά και άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών που κατασκευάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η πλατφόρμα MEB σχεδιάστηκε με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση. Ο σχεδιασμός της νέας πλατφόρμας επιτρέπει στις μπαταρίες να «φιλοξενούνται» στο πάτωμα του αυτοκινήτου, κάτι που αυτομάτως βελτιώνει τον χειρισμό του οχήματος –επειδή χαμηλώνει το κέντρο βάρος- αλλά και τους διαθέσιμους χώρους για τις αποσκευές ή τους επιβάτες. Χάρη στη τεχνολογία ταχυφόρτισης, οι μπαταρίες θα μπορούν να φορτίζουν στο 80% της χωρητικότητάς τους μέσα σε μισή ώρα περίπου, και θα παρέχουν αυτονομία από 400 χιλιόμετρα έως και 600 χιλιόμετρα, αναλόγως της χωρητικότητας. Αν και το «πρώτο κύμα», που αναφέρουμε στην πρώτη παράγραφο, θα ολοκληρωθεί μετά από χρόνια, οι προσδοκίες για πωλήσεις 10 εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων δείχνει ότι η VW έχει συνδέσει το μέλλον της με την ηλεκτροκίνηση και πως η πλατφόρμα MEB αποτελεί το κλειδί για να γίνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα «mainstream». Και για να βάλουμε τα πράγματα σε μία σειρά, οι πωλήσεις του Ομίλου VW το έτος 2017, για όλες τις μάρκες του, σε παγκόσμιο επίπεδο έφτασαν τις 10,7 εκατομμύρια. Engadget Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο 1
Istros Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στο πάτωμα.... Εκτινασσομενο κάθισμα θα βάλουν? Στην ουσία θα κάθεσαι πάνω στις μπαταρίες. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2018 από Istros
Valous Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Και πως θα μαρσάρει ο ”Νικολάκης bmw“ ώστε να μας κουφένει πλέον σε κάθε φανάρι που θα περιμένει με τα 120 άλογα του 2002; 7
madtheo Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Και τι τηγανολαδο θα βαζω τωρα στην φριτέζα μου; 1
KilliK Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 μια απορια. πες οτι αυριο, ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες πουλανε το ηλετρικο αυτοκινητο με την καθε μια την δικια της πλατφορμα ηλεκτρικης τροφοδοσιας. αυτο τι επιπτωση θα εχει για τον τελικο καταναλωτη, οταν πρακτικα θα εχει μονο μια επιλογη για την "βενιζη" του; και με τα ανταλλακτικα και τα μεταχειρισμενα τι θα γινεται; γενικα πως θα αλλαξει την after sales αγορα το ηλεκτρικο αυτοκινητο;
Istros Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Valous είπε Και πως θα μαρσάρει ο ”Νικολάκης bmw“ ώστε να μας κουφένει πλέον σε κάθε φανάρι που θα περιμένει με τα 120 άλογα του 2002; Θα έχει immitasion ήχο κινητήρα για λόγους ασφαλείας για τους πεζους.Οι καγκουρες θα βαζουν μεγαφωνικη σαν τους γύφτους. 3 ώρες πριν, KilliK είπε Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου 2018 από Istros 5
panoskatos Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 14 λεπτά πριν, KilliK είπε μια απορια. πες οτι αυριο, ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες πουλανε το ηλετρικο αυτοκινητο με την καθε μια την δικια της πλατφορμα ηλεκτρικης τροφοδοσιας. αυτο τι επιπτωση θα εχει για τον τελικο καταναλωτη, οταν πρακτικα θα εχει μονο μια επιλογη για την "βενιζη" του; και με τα ανταλλακτικα και τα μεταχειρισμενα τι θα γινεται; γενικα πως θα αλλαξει την after sales αγορα το ηλεκτρικο αυτοκινητο; Θα πρέπει να πηγαίνεις μόνο στην αντιπροσωπεία με ότι αυτό συνεπάγεται. Σε κάποια μοντέλα θα βγουν και κάποια ημιτασιον. Όλα αυτά μέχρι ένα ορισμένο χρονικο διάστημα. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με την συγκεκριμένη τεχνολογία στις μπαταρίες θα έχει πολύ μικρή διάρκεια ζωής.
Istros Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, KilliK είπε μια απορια. πες οτι αυριο, ολες οι αυτοκινητοβιομηχανιες πουλανε το ηλετρικο αυτοκινητο με την καθε μια την δικια της πλατφορμα ηλεκτρικης τροφοδοσιας. αυτο τι επιπτωση θα εχει για τον τελικο καταναλωτη, οταν πρακτικα θα εχει μονο μια επιλογη για την "βενιζη" του; και με τα ανταλλακτικα και τα μεταχειρισμενα τι θα γινεται; γενικα πως θα αλλαξει την after sales αγορα το ηλεκτρικο αυτοκινητο; Πολλά θα αλλάξουν ,τα πάντα σχετικά με τον κινητήρα γιατί τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη θα μείνουν ίδια.Αμορτισερ,ψαλίδια,μπαλάκια, ημιαξόνια,κρεμαριερα,ημιαξόνια κτλ.αυτα θα παραμείνουν απλά αντί για κινητηρα θα έχει ηλεκτροκινητήρα με τα αντίστοιχα προβλήματα.Συνεργειο στην αντιπροσωπεία με σχετική εκπαίδευση η σε μηχανικό για μηχανικά μέρη και ηλεκτρολόγο για κινητηρα.Αυτοι που θα την πατήσουν θα είναι τα βενζινάδικα,εξατμισαδες,αυτοί που πουλάνε λάδια,φιλτρα κτλ(ότι έχει σχέση με κινητήρα) και οι Άραβες και τυχεροί οι πάροχοι και όσοι πήραν μετοχές της ΔΕΗ Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2018 από Istros
tigergreg Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Ελπιζω να μην δινουν παλι ψευτικα στοιχεια.... 1
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Και πολύ καλά το σκέφτηκαν , που να μπλέξουν πάλι με σκάνδαλα του παράνομου λογισμικού σε ντιζελοκινητήρες . Ηλεκτρονικά αυτοκίνητα για πάντα 😜
orck Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Να δω τι εξυπναδα θα σκεφτουν παλι για να κλεψουν για να πουλησουν γερμανικη ανωτεροτητα. Ο μαστορας που επισκευαζει το αυτοκινητο μας ΔΕΝ λεγεται μηχανικος, λεγεται τεχνικος. Οι μηχανικοι ειναι κατι πολυ παραπανω απο το αλλαζω λαδια, τακακια και τσιμουχακια στις βαλβιδες. Αυτες ειναι οι δουλειες των τεχνικων. 3
kostasgr78 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Με τα αμιγώς ηλεκτρικά δεν έχουμε απλά μια αλλαγή στην αρχιτεκτονική του κινητήρα. Αυτό σίγουρα ισχύει σε τεχνικό επίπεδο. Το γεγονός, όμως, το ότι ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει πολύ λιγότερα σημεία βλαβών, λόγω πιο απλής αρχιτεκτονικής και πολυπλοκότητας, αναγκάζει τις βιομηχανίες αυτοκινήτου να στραφούν σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα, όπου πλέον το επίκεντρο των κερδών δεν θα είναι η συντήρηση του αυτοκινήτου. Τί άλλο έμεινε να βγάλουν χρήματα στην εποχή του παγκοσμιοποιημένου χωριού; Services.
Superuser Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δηλαδή αν εγώ αγοράσω αυτό το αυτοκίνητο θα σηκώνομαι χαράματα,θα κανω πους απς,κοιλιακους,τρέξιμο,θα τρώω πρωινό με όλη την οικογένεια και μετά θα πάω χαρούμενος και γεμάτος ενέργεια στην δουλειά;;
TechnoState Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, Superuser είπε Δηλαδή αν εγώ αγοράσω αυτό το αυτοκίνητο θα σηκώνομαι χαράματα,θα κανω πους απς,κοιλιακους,τρέξιμο,θα τρώω πρωινό με όλη την οικογένεια και μετά θα πάω χαρούμενος και γεμάτος ενέργεια στην δουλειά;; .... ξέχασες τον σκύλο!!!! Πρέπει να βγεί πρωινή βόλτα... πριν τη δουλειά, πρέπει να αφήσεις με την e-SUVαρα σου, τα παιδιά στο σχολείο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα