Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο στο 1000€;;


vgiozo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, vgiozo είπε

Όσον αφορά αυτά τα λίγο μεγαλύτερα, το Hyundai Accent πώς τα πάει από αξιοπιστία;

Βρήκα και δύο Hyundai Atos εκεί 1.000-1.200

Αθάνατα σκυλιά μαύρα, για τη δουλειά που θες από τις καλύτερες επιλογές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, Rzarector είπε

Σωστά, είναι πολύ χειρότερο...

Πάμε ανάλυση Lanos: 

1.) Αίσθηση οδήγησης, σαν κουράδα με ρόδες

2.) Κατανάλωση βενζίνης, σαν διψασμένο σκυλί

3.) Επίδοση crash test NCAP - 2.5 αστέρια

4.) Συναρμογή υλικών εσωτερικού - τρίζουν όλα

5.) Design - ασχολίαστο... είναι ντροπή να το οδηγάς

7.) Συχνά μηχανικά προβλήματα - είναι τόσα πολλά που θα πρέπει να γράψω βιβλίο, αλλά ειδικά στο κομμάτι του κινητήρα γίνεται χαμός. Άλλα έχουν χαμηλή συμπίεση που σημαίνει ξετανισμένος κορμός, άλλα καίνε 1 ποτήρι λάδι την μέρα, άλλα έχουν φλάντζα κεφαλής ακόμη και σε αλλαγμένα, και άλλα έχουν ανεξήγητα προβλήματα ανάφλεξης ή εκκίνησης λόγω αισθητήρων. 

Λαθος  παραθεση   εχεις   κανει  μαλλον....

Δεν   υποστηριξα   το  λανος....

46 λεπτά πριν, vgiozo είπε

Όσον αφορά αυτά τα λίγο μεγαλύτερα, το Hyundai Accent πώς τα πάει από αξιοπιστία;

Βρήκα και δύο Hyundai Atos εκεί 1.000-1.200

Σκυλια   αλλα   μετα   τα   150,000   κατι  θα   βγαλουν.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, vgiozo είπε

Όσον αφορά αυτά τα λίγο μεγαλύτερα, το Hyundai Accent πώς τα πάει από αξιοπιστία;

Βρήκα και δύο Hyundai Atos εκεί 1.000-1.200

Hyundai Accent προτείνω ναι. Και αξιόπιστα είναι, και καλή οδική συμπεριφορά έχουν, και καλή σχέση ιπποδύναμης-κατανάλωσης, και φθηνά ανταλλακτικά. 

Hyundai Atos δεν προτείνω με τίποτα γιατί πολύ απλά δεν το θεωρώ αυτοκίνητο. Κάθε φορά που θα το οδηγάς θα φοβάσαι ότι θα είναι η τελευταία σου. 

14 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Λαθος  παραθεση   εχεις   κανει  μαλλον....

Δεν   υποστηριξα   το  λανος....

Έχεις δίκιο, υποστήριξες το Rover 414...

Λόγοι για να μην το πάρει κανείς: 

  • Όλοι "K Series" κινητήρες του 414 βγάζουν φλάντζα κεφαλής, και σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχει ακόμη και ράγισμα των κυλινδροκεφαλών
  • Δεν βρίσκεις εύκολα ανταλλακτικά γιατί πολύ απλά ο κατασκευαστής έχει κλείσει. Ακόμη και αν τώρα βρίσκεις, σε λίγο υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να μην βρίσκεις.
  • Το κάθισμα του οδηγού μπορεί να φύγει από το κλείδωμα του, που ήταν και λόγος ανάκλησης το 1996
  • Οι μεντεσέδες τους σκουριάζουν γρήγορα
  • Προβληματικές ECU για τις οποίες έχει αναφερθεί απενεργοποίηση ABS, αστοχία αναφλέξεων, και ανεπαρκείς έλεγχος του συστήματος ψύξης. 
  • Ευαίσθητη μπροστινή ανάρτηση (σε όλα τα 414 υπάρχει θέμα σοβαρής φθοράς εκεί)
  • Η σειρά "N" είχε μέχρι και θέμα διαρροής καυσίμου από το ντεπόζιτο! 
  • Δεν έχει καν περάσει δοκιμασία crash test NCAP, οπότε το επίπεδο ασφάλειας μάλλον είναι χαμηλό

Λόγοι να το πάρει κανείς: 

  • To πρότεινε κάποιος στο insomnia που "το ξέρει"
  • Έχει αρκετά καλή οδική συμπεριφορά
  • Έχει κάποιες ανέσεις εσωτερικά που για την εποχή και την κατηγορία τιμής δεν παίζονται
  • Παρά τα όσα προβλήματα έγραψα παραπάνω, σε γενικές γραμμές είναι αξιόπιστο όπως φαίνεται από το realibilityindex.uk
  • Ακόμη και μετά από τόσα χρόνια, σχεδιαστικά δεν το λες και άσχημο
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Rzarector είπε

Hyundai Accent προτείνω ναι. Και αξιόπιστα είναι, και καλή οδική συμπεριφορά έχουν, και καλή σχέση ιπποδύναμης-κατανάλωσης, και φθηνά ανταλλακτικά. 

Hyundai Atos δεν προτείνω με τίποτα γιατί πολύ απλά δεν το θεωρώ αυτοκίνητο. Κάθε φορά που θα το οδηγάς θα φοβάσαι ότι θα είναι η τελευταία σου. 

Έχεις δίκιο, υποστήριξες το Rover 414...

Λόγοι για να μην το πάρει κανείς: 

  • Όλοι "K Series" κινητήρες του 414 βγάζουν φλάντζα κεφαλής, και σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχει ακόμη και ράγισμα των κυλινδροκεφαλών
  • Δεν βρίσκεις εύκολα ανταλλακτικά γιατί πολύ απλά ο κατασκευαστής έχει κλείσει. Ακόμη και αν τώρα βρίσκεις, σε λίγο υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να μην βρίσκεις.
  • Το κάθισμα του οδηγού μπορεί να φύγει από το κλείδωμα του, που ήταν και λόγος ανάκλησης το 1996
  • Οι μεντεσέδες τους σκουριάζουν γρήγορα
  • Προβληματικές ECU για τις οποίες έχει αναφερθεί απενεργοποίηση ABS, αστοχία αναφλέξεων, και ανεπαρκείς έλεγχος του συστήματος ψύξης. 
  • Ευαίσθητη μπροστινή ανάρτηση (σε όλα τα 414 υπάρχει θέμα σοβαρής φθοράς εκεί)
  • Η σειρά "N" είχε μέχρι και θέμα διαρροής καυσίμου από το ντεπόζιτο! 
  • Δεν έχει καν περάσει δοκιμασία crash test NCAP, οπότε το επίπεδο ασφάλειας μάλλον είναι χαμηλό

Λόγοι να το πάρει κανείς: 

  • To πρότεινε κάποιος στο insomnia που "το ξέρει"
  • Έχει αρκετά καλή οδική συμπεριφορά
  • Έχει κάποιες ανέσεις εσωτερικά που για την εποχή και την κατηγορία τιμής δεν παίζονται
  • Παρά τα όσα προβλήματα έγραψα παραπάνω, σε γενικές γραμμές είναι αξιόπιστο όπως φαίνεται από το realibilityindex.uk
  • Ακόμη και μετά από τόσα χρόνια, σχεδιαστικά δεν το λες και άσχημο

Αυτή την αίσθηση της ανασφάλειας κατά την οδήγηση την είχα σε Seicento κυρίως και Matiz (ως επιβάτης)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στα λεφτα που ψαχνεις δεν εχεις απαιτησεις ουτε σε παιρνει να το ψειριζεις 

σε αυτα τα λεφτα μονο αν εισαι υπερβολικα πολυ τυχερος θα βρεις κατι σχετικα αξιοπρεπες κ απροβληματιστο

βασικα μην παρεις αυτοκινητο σε αυτα τα λεφτα γιατι κατα πασα πιθανοτητα θα φορτωθεις προβλημα που θα το πληρωνεις συνεχεια κ αυτοκινητο δεν θα εχεις

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, jmmys είπε

Πραγματικα βρε φίλε Rrarector απορω πως γνωρίζεις τέτοιες λεπτομέρειες☺️

Μου έχει κάνει εντύπωση κι εμένα! Ή είναι του χώρου, ή παίρνει πολύ σοβαρά το χόμπυ του! :D

Ωραίος Rzarector!

5 λεπτά πριν, vgiozo είπε

Αυτή την αίσθηση της ανασφάλειας κατά την οδήγηση την είχα σε Seicento κυρίως και Matiz (ως επιβάτης)

Με seicento έχω κάνει αρκετά χιλιόμετρα σε πόλη και σε ταξίδια. Δεν είχα κάποια αίσθηση ανασφάλειας. Το συμπαθώ το αμαξάκι αυτό!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το matiz το έχει η αδερφή της γυναίκας μου. Το έχω οδηγήσει,για μέσα σε πόλη καλό είναι,βολικό, για εκτός είναι συγγνώμη για την έκφραση ένας κουβας με ρόδες.Υπερβολικά ασταθές.

Renault 5 που είχα πολυ παλιά,μοντέλο 1988 ηταν πολύ πιο σταθερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, jmmys είπε

Πραγματικα βρε φίλε Rrarector απορω πως γνωρίζεις τέτοιες λεπτομέρειες☺️

 

11 ώρες πριν, zio10 είπε

Μου έχει κάνει εντύπωση κι εμένα! Ή είναι του χώρου, ή παίρνει πολύ σοβαρά το χόμπυ του! :D

Ωραίος Rzarector!

Παιδιά ευχαριστώ. Η αλήθεια είναι ότι και οι σπουδές μου ήταν σχετικές, και πιο παλιά για κάποια χρόνια έγραφα σε Ελληνικό περιοδικό αυτοκινήτου, και έχω οδηγήσει αρκετά μοντέλα, και φίλους μηχανικούς έχω, και φίλους που συμμετέχουν σε ράλλυ, και πλέον είμαι researcher στο επάγγελμα οπότε ξέρω πως να ψάξω τι και πως να βρω αξιόπιστες πληροφορίες. 

11 ώρες πριν, vgiozo είπε

Αυτή την αίσθηση της ανασφάλειας κατά την οδήγηση την είχα σε Seicento κυρίως και Matiz (ως επιβάτης)

Το Seicento μπορώ να πω έχει το καλύτερο στήσιμο supermini εκείνης της εποχής σίγουρα. Δεν το συγκρίνω σε αίσθηση με τα άλλα (Matiz, Atos). Έχω ακούσει και για το Cinquecento ότι "στρίβει" στα σωστά χέρια και ότι γενικά έχει καλό πάτημα ενώ δεν του φαίνεται καθόλου (μοιάζει με έναν κοινό κουβά). Υπ'όψιν ότι το Seicento έχει το ίδιο σασί, άρα ισχύει... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Rzarector είπε

Παιδιά ευχαριστώ. Η αλήθεια είναι ότι και οι σπουδές μου ήταν σχετικές, και πιο παλιά για κάποια χρόνια έγραφα σε Ελληνικό περιοδικό αυτοκινήτου, και έχω οδηγήσει αρκετά μοντέλα, και φίλους μηχανικούς έχω, και φίλους που συμμετέχουν σε ράλλυ, και πλέον είμαι researcher στο επάγγελμα οπότε ξέρω πως να ψάξω τι και πως να βρω αξιόπιστες πληροφορίες. 

Το Seicento μπορώ να πω έχει το καλύτερο στήσιμο supermini εκείνης της εποχής σίγουρα. Δεν το συγκρίνω σε αίσθηση με τα άλλα (Matiz, Atos). Έχω ακούσει και για το Cinquecento ότι "στρίβει" στα σωστά χέρια και ότι γενικά έχει καλό πάτημα ενώ δεν του φαίνεται καθόλου (μοιάζει με έναν κοινό κουβά). Υπ'όψιν ότι το Seicento έχει το ίδιο σασί, άρα ισχύει... 

Πριν χρόνια είχαμε κάνει το γύρο της Κρήτης με ένα Seicento..."βρε δεν το ξανακάνω σε autobianchi" που λένε, αλλά σε Seicento...μέχρι και κώλο πετούσε σε στροφές...αν τα άλλα μικρά είναι χειρότερα, αυτό δεν κάνει το Seicento καλοστημένο, αλλα μονόφθαλμο ανάμεσα σε τυφλούς.

...ήταν νοικιασμένο όμως, να πω πως ήταν κακοσυντηρημένο/κακορυθμισμένο; Μπορεί, αλλά εκτός πολης δεν θα ήθελα να το οδηγήσω μετά από εκείνη την εμπειρία.

Επεξ/σία από vgiozo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, vgiozo είπε

Πριν χρόνια είχαμε κάνει το γύρο της Κρήτης με ένα Seicento..."βρε δεν το ξανακάνω σε autobianchi" που λένε, αλλά σε Seicento...μέχρι και κώλο πετούσε σε στροφές...αν τα άλλα μικρά είναι χειρότερα, αυτό δεν κάνει το Seicento καλοστημένο, αλλα μονόφθαλμο ανάμεσα σε τυφλούς.

...ήταν νοικιασμένο όμως, να πω πως ήταν κακοσυντηρημένο/κακορυθμισμένο; Μπορεί, αλλά εκτός πολης δεν θα ήθελα να το οδηγήσω μετά από εκείνη την εμπειρία.

Ε κοίτα, αν είχε φθαρμένα λάστιχα και αμορτισέρ... και το πιο καλοστημένο αυτοκίνητο του κόσμου να σου δώσω αν τα αμορτισέρ δεν μπορούν να αποσβέσουν πια και τα λάστιχα δεν προσφέρουν καμία πρόσφυση με το οδόστρωμα πλέον θα πεις ότι το αμάξι είναι χάλι. Πίστεψέ με, δεν είναι καθόλου μονόφθαλμο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, zio10 είπε

Εγώ με seicento sporting έχω περισσότερη εμπειρία, ίσως αλλάζει λίγο.

Το   ειχα   κι  εγω...

Καμμια   σχεση   με   το  απλο   900.....

Το   θεμα   του  ειναι   οτι   δεν  υπαρχουν   ελαστικα   στην   διασταση   της   εργοστασιακης   ζαντας!

Η  πιρελι   που  τα   εβγαζε   τα  εχει  σταματησει   χρονια.....165/55-13!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tigergreg είπε

Το   ειχα   κι  εγω...

Καμμια   σχεση   με   το  απλο   900.....

Το   θεμα   του  ειναι   οτι   δεν  υπαρχουν   ελαστικα   στην   διασταση   της   εργοστασιακης   ζαντας!

Η  πιρελι   που  τα   εβγαζε   τα  εχει  σταματησει   χρονια.....165/55-13!

Όντως, κάτι πρέπει να μου είχε πει ο πατέρας μου για τα λάστιχα ότι άλλαξε διάσταση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tigergreg είπε

Το   θεμα   του  ειναι   οτι   δεν  υπαρχουν   ελαστικα   στην   διασταση   της   εργοστασιακης   ζαντας!

Η  πιρελι   που  τα   εβγαζε   τα  εχει  σταματησει   χρονια.....165/55-13!

Ε και? Υπάρχει η διάσταση 155/65R13 η οποία είναι μέσα στις προβλεπόμενες από τη Fiat.

https://www.skroutz.gr/c/578/lastixa-autokinitou.html?keyphrase=155-65-13

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...