Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο στο 1000€;;


vgiozo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν   ειχα   κανει   τιποτα   μαγκιες    με  κανενα   απλα   οταν  οδηγησα   ατος   και   πικαντο   μου   φανηκαν    πολυ   καλυτερα   στην  καθημερινοτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 18/9/2018 στις 10:33 ΜΜ, terry308 είπε

Για μηχανάκι - μηχανή τύπου scooter δεν εεε ;;

Punto 2002 με 350,000χλμ το έδωσα κάτω από το ταβάνι σου αλλά ήθελε ψιλομαζεματάκια + το ακριβότερο ...το τιμόνι (city) που κόστιζε ~200€, αν και καμια 5ετια το είχα μηχανικό και με ενοχλούσε μόνο στο παρκάρισμα , φθηνά ανταλλακτικά ... 

Γιατι γινεται το μηχανικό τιμονι να γινει υδραυλικο?????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, oikonikos είπε

Γιατι γινεται το μηχανικό τιμονι να γινει υδραυλικο?????

H  υποβοηθηση   στα   τιμονια   των   φιατ   ειναι  ηλεκτρικη   και  οχι  υδραυλικη. Εαν   χαλασουν  ειναι   σκληρα   αλλα   οχι   σαν   τα  υδραυλικα   που  εαν  χαλασουν   ειτε   δεν  γυρνανε

ειτε   πρεπει  να  εχεις  φαει   μακαρονια   με  κρεας.....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, oikonikos είπε

Γιατι γινεται το μηχανικό τιμονι να γινει υδραυλικο?????

 

7 ώρες πριν, tigergreg είπε

H  υποβοηθηση   στα   τιμονια   των   φιατ   ειναι  ηλεκτρικη   και  οχι  υδραυλικη. Εαν   χαλασουν  ειναι   σκληρα   αλλα   οχι   σαν   τα  υδραυλικα   που  εαν  χαλασουν   ειτε   δεν  γυρνανε

ειτε   πρεπει  να  εχεις  φαει   μακαρονια   με  κρεας.....

Χαχαχα, ήταν και ένας τρόπος ασκήσεως.. 

Στην Εγνατία με βόλευε πολύ, πήγαινε σταθερά.. Δεν άφηνα τυρόπιτα - καφε, έστριβα τσιγάρο κτλ 🤣

Ηλεκτρική υποβοηθηση είχε για κάποια δευτερόλεπτα, μετά άναβε το λαμπάκι και ήταν σκληρό - μηχανικό, ένα από τα πιο γνωστά θέματα των μοντέλων αυτών με την επιλογή city, η άλλη γνωστή "βλάβη" το βραχυκύκλωμα των φώτων, κυρίως πίσω, οπουδήποτε άναβαν σα Χριστούγεννιατικο δέντρο όταν πατούσες φρένο, που αν πήγαινες σε ηλεκτρολόγο μαστορα με @@ στο έκανε με ένα κομμάτι καλωδίου 20εκ., γειωνε αλλού και έφευγες σε 5' με ελάχιστο κόστος.. Αλλά το τιμόνι ήθελε ώρες και €€€

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε μου δες και το corsa.. εγω πηρα πριν ενα χρονο ενα opel corsa toy 98 με 80.000χλμ. (εαν ειναι σωστα) για 1200€ σε αψογη κατασταση εσωτερικα και εξωτερικα.. μιλαμε για τελειο απλα δεν εχει κλιματισμο και υδρασυλικο αλλα ειναι σκυλι..εμενα το ειχε ενας ηλικιωμένος κατω απο πιλοτη και ετσι και το χρωμα ειναι σαν καινουριο..πολυ οικονομικο..σερβις δεν ξερω..δεν χρειαστηκε κατι μεχρι στιγμης..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, terry308 είπε

Χαχαχα, ήταν και ένας τρόπος ασκήσεως.. 

Στην Εγνατία με βόλευε πολύ, πήγαινε σταθερά.. Δεν άφηνα τυρόπιτα - καφε, έστριβα τσιγάρο κτλ 🤣

Ηλεκτρική υποβοηθηση είχε για κάποια δευτερόλεπτα, μετά άναβε το λαμπάκι και ήταν σκληρό - μηχανικό, ένα από τα πιο γνωστά θέματα των μοντέλων αυτών με την επιλογή city, η άλλη γνωστή "βλάβη" το βραχυκύκλωμα των φώτων, κυρίως πίσω, οπουδήποτε άναβαν σα Χριστούγεννιατικο δέντρο όταν πατούσες φρένο, που αν πήγαινες σε ηλεκτρολόγο μαστορα με @@ στο έκανε με ένα κομμάτι καλωδίου 20εκ., γειωνε αλλού και έφευγες σε 5' με ελάχιστο κόστος.. Αλλά το τιμόνι ήθελε ώρες και €€€

Δε το ξερά μάγκες 

Ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...