toyo73 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Eγω πιστευω εαν δεν εχει χαλασει η ταπα τις βαλβιδας του αερα, δεν αξιζει τον κοπο.Ας παει το παλιαμπελο για ενα τασι. Απο 5 ευρω ξεκινανε.Καποιος ειπε για 80 ευρω.Ανθρακονημα ειναι, σε Bugati veyron.Βαζεις αλλα τοσο και βαζεις ζαντες.
Zerg13 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 4 θελω. Τι ενα; Δεν πουλανε ενα, καποιες παρτιδες εχουν η δικη μου οχι. Η ζαντα αντεχει πιο πολυ ή θα χρεωθω αδικα; Θα εσπαγε και η ζαντα απο το σιδερο αυτο; 9 λεπτά πριν, toyo73 είπε Eγω πιστευω εαν δεν εχει χαλασει η ταπα τις βαλβιδας του αερα, δεν αξιζει τον κοπο.Ας παει το παλιαμπελο για ενα τασι. Απο 5 ευρω ξεκινανε.Καποιος ειπε για 80 ευρω.Ανθρακονημα ειναι, σε Bugati veyron.Βαζεις αλλα τοσο και βαζεις ζαντες.
testit Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ιδιοκτήτης των πεζοδρομίων είναι ο τοπικός δήμος. Υπάρχει σχετικό άρθρο στον Γ.Ο.Κ (κτιριοδομικό κανονισμό). Επομένως οι αστικές ευθύνες λογικά πάνε εναντίον του Δήμου. Όμως υπεύθυνος για την κατασκευή και τη συντήρηση του πεζοδρομίου είναι ο παρόδιος ιδιοκτήτης. Στους κανονισμούς των Δήμων, υπάρχει συνήθως κατάλογος παραβάσεων αυτού του κανονισμού - και κατάλογος προστίμων για τους παραβάτες. Αν π.χ. χιονίσει, ο Δήμος υποχρεώνει τους δημότες να καθαρίσουν τα χιόνια από τα πεζοδρόμιά τους! Ή τα πεσμένα φύλλα. Έτσι αποφεύγει διά αυτής της τρίπλας) ο ίδιος ο Δήμος τις αστικές ευθύνες, αν γλιστρήσει κάποιος και σπάσει το πόδι του! Τα φορτώνει στον παρόδιο! Ρίξε μια ματιά και στο άρθρο του Γ.Ο.Κ. και αναζήτησε τον κανονισμό λειτουργίας του τοπικού δήμου (όχι του οργανογράμματος καιθ του προσωπικού αλλά τη "συμφωνία μεταξύ δήμου και δημοτών, για τη ροή της καθημερινότητας στο δήμο!). Στην περίπτωσή σου, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΕΓΚΑΙΡΑ ΑΚΡΗ και ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣ, όπως έγραψαν και μερικοί προηγούμενοι. Ξέχασέ το! Ή σκέψου τα επόμενα θύματα αυτής της καγκουριάς, οπότε τότε κάνε μια γραπτή καταγγελία και στην τοπική Πολεοδομία Υπηρεσία (του δήμου) - και στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών του τοπικού δήμου. Και για το σπάσιμο, κοινοποίηση και στο Συνήγορο του πολίτη! (για να φοβηθούν στο Δήμο, για να απαντήσουν έγκαιρα-να ενεργήσουν!) Τι θα πετύχεις; Κατά 95% θα βγάλουν το σίδερο που αναφέρεις - μέσα σε κανένα τρίμηνο - και θα κάνουν προφορικές συστάσεις στον παρόδιο (ο οποίος θα τις γράψει στα παλιά του τα παπούτσια!) Μόνο αν υπάρξει τραυματισμός, τότε μπορεί να κινηθεί το σύστημα. υπάρχει κι ένας νέος θεσμός είσπραξης παραπόνων/βαλβίδα εκροής πίεσης, ο συνήγορος του δημότη. στειλε αι σε αυτόν αναφορά, να έχει δουλειά να κάνει! Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2018 από testit 1 1
toyo73 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2018 16 ώρες πριν, testit είπε Ιδιοκτήτης των πεζοδρομίων είναι ο τοπικός δήμος. Υπάρχει σχετικό άρθρο στον Γ.Ο.Κ (κτιριοδομικό κανονισμό). Επομένως οι αστικές ευθύνες λογικά πάνε εναντίον του Δήμου. Όμως υπεύθυνος για την κατασκευή και τη συντήρηση του πεζοδρομίου είναι ο παρόδιος ιδιοκτήτης. Στους κανονισμούς των Δήμων, υπάρχει συνήθως κατάλογος παραβάσεων αυτού του κανονισμού - και κατάλογος προστίμων για τους παραβάτες. Αν π.χ. χιονίσει, ο Δήμος υποχρεώνει τους δημότες να καθαρίσουν τα χιόνια από τα πεζοδρόμιά τους! Ή τα πεσμένα φύλλα. Έτσι αποφεύγει διά αυτής της τρίπλας) ο ίδιος ο Δήμος τις αστικές ευθύνες, αν γλιστρήσει κάποιος και σπάσει το πόδι του! Τα φορτώνει στον παρόδιο! Ρίξε μια ματιά και στο άρθρο του Γ.Ο.Κ. και αναζήτησε τον κανονισμό λειτουργίας του τοπικού δήμου (όχι του οργανογράμματος καιθ του προσωπικού αλλά τη "συμφωνία μεταξύ δήμου και δημοτών, για τη ροή της καθημερινότητας στο δήμο!). Αυτα τα καραγκιοζολικια φανταζομαι μονο Ελλαδα γινονται.Αλλος να ειναι ιδιοκτητης του πεζοδρομιου(Δημος) και αλλος να το φροντιζει-συντηρει(ιδιοκτητης παρακειμενου κτισματος).Και τα γ@μημεν@, τρελα, δημοτικα τελοι γιατι τα πληρωνουμε.Για αυτο τον σκοπο δεν υποτιθεται.Ασε που και κρατηρας να ανοιξει σε πεζοδρομιο, εαν δεν κανεις οχληση και τηλεφωνα για κανενα 6μηνο δεν κουνιεται κουνουπι.Φανταζομαι αυτο γινεται στο 90% των Δημων στην Ελλαδα. 2
testit Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2018 ΥΑ 3046/304/30-1/3-2-1989 (ΦΕΚ 59 ∆'): Κτιριοδοµικός Κανονισµός Άρθρο 24 Πεζοδρόµια. 1. Τα πεζοδρόµια των κοινόχρηστων χώρων κατασκευάζονται, ανακατασκευάζονται, επισκευάζονται και συντηρούνται µε σκοπό να διασφαλίζεται η συνεχής, ασφαλής και χωρίς εµπόδια κυκλοφορία των πεζών σε όλη την επιφάνεια τους και η χρήση τους από άτοµα µε ειδικές ανάγκες, εφόσον επιτρέπεται από τη µορφολογία του εδάφους. 2. Υπόχρεοι. 2.1. Υπόχρεοι για την κατασκευή, επισκευή και συντήρηση των πεζοδροµίων και των τεχνικών έργων που τα αποτελούν (κράσπεδα, ρείθρα, υπόστρωµα και επίστρωση ή επικάλυψη) είναι οι ιδιοκτήτες των παρόδιων ακινήτων µπροστά στα οποία βρίσκονται. 2.2. Σε περίπτωση καταστροφής, αχρήστευσης και εκσκαφής από το ∆ηµόσιο ή τον οικείο (Ο.Τ.Α.) Οργανισµό Τοπικής Αυτοδιοίκησης των πεζοδροµίων που υπάρχουν πριν από είκοσι τουλάχιστον χρόνια, στα πλαίσια γενικής ανακατασκευής ή αναδιαρρύθµισης των οδών και πλατειών ώστε να ικανοποιούν καλύτερα τις ανάγκες του οικισµού, η δαπάνη αποκατάστασης, επισκευής ή ανακατασκευής των πεζοδροµίων που βαρύνει τους παρόδιους ιδιοκτήτες. 2.3. Σε κάθε άλλη περίπτωση καταστροφής ή αχρήστευσης ή εκσκαφής των πεζοδροµίων από την εκτέλεση εργασιών, υπόχρεος για την αποκατάσταση, επισκευή ή ανακατασκευή του είναι ο φορέας εκτέλεσης των εργασιών αυτών, εκτός αν εκτελούνται αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση αυτού τούτου του παρόδιου ακινήτου, οπότε υπόχρεος είναι αποκλειστικά ο ιδιοκτήτης του. 2.4. Η κατασκευή, ανακατασκευή ή επισκευή των πεζοδροµίων, µπορεί να γίνεται από τον οικείο Ο.Τ.Α., σε βάρος και για λογαριασµό είτε των ιδιοκτητών των παρόδιων ακινήτων είτε φορέων εκτέλεσης έργων εφόσον αυτά δεν έχουν κατασκευασθεί ή επισκευασθεί ακόµα, ή δεν έχουν τηρηθεί οι προδιαγραφές που ισχύουν για την κατασκευή ή επισκευή τους. 3. Τρόπος κατασκευής. 3.1. Προδιαγραφές: Σε κάθε περίπτωση στις προδιαγραφές των πεζοδροµίων καθορίζονται οι διαστάσεις, το είδος κατασκευής και το είδος των υλικών των κρασπέδων, των ρείθρων, του υποστρώµατος και της επίστρωσης ή της επικάλυψής τους. Επίσης καθορίζονται το είδος της φυτείας, οι διαστάσεις και τα άλλα στοιχεία των τµηµάτων των πεζοδροµίων που διατίθενται για φύτευσή τους. 3.1.1. Τα πεζοδρόµια κατασκευάζονται σύµφωνα µε προδιαγραφές που καθορίζονται µε απόφαση του οικείου ∆ηµοτικού ή Κοινοτικού Συµβουλίου. Σε οικισµούς που έχουν χαρακτηρισθεί παραδοσιακοί η πιο πάνω απόφαση εκδίδεται µε σύµφωνη γνώµη της αρµόδιας Επιτροπής Πολεοδοµικού και Αρχιτεκτονικού Ελέγχου (ΕΠΑΕ). 3.1.2. Σε οικισµούς µε πληθυσµό πάνω από 20.000 κατοίκους και εφόσον τα πεζοδρόµια αποτελούν σηµαντικό στοιχείο διαµόρφωσης των πολεοδοµικών ή κυκλοφοριακών συνθηκών οδού, πλατείας ή περιοχής οι προδιαγραφές κατασκευής στο σύνολο ή σε µέρος τους καθορίζονται µε απόφαση του αρµόδιου Νοµάρχη που εκδίδεται µε τήρηση της διαδικασίας του άρθρου 3 Ν.∆. 17-7-23. 3.1.3. Σε οικισµούς στους οποίους δεν έχουν καθορισθεί οι πιο πάνω προδιαγραφές τα πεζοδρόµια κατασκευάζονται σύµφωνα µε τις οδηγίες του οικείου ∆ήµου ή Κοινότητας που περιλαµβάνονται στην άδεια της παρ. 4.1. του παρόντος άρθρου. 3.2. Σε κάθε περίπτωση οι επιφάνειες των πεζοδροµίων έχουν αντιολισθηρή διαµόρφωση και είναι προσπελάσιµες από τις αναπηρικές πολυθρόνες, µε κεκλιµένα επίπεδα (ράµπες) πλάτους τουλάχιστον 0,80 του µέτρου που κατασκευάζονται σε κατάλληλες θέσεις, εφόσον αυτό επιτρέπεται από τη µορφολογία του εδάφους. 3.3. Η κλίση κατά µήκος των πεζοδροµίων δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το 12%. Για την αποφυγή µεγαλύτερης κλίσης κατασκευάζονται σε κατάλληλες θέσεις βαθµίδες σε όλο το πλάτος του πεζοδροµίου µέγιστου ύψους 0,15 µ. 3.4. Βαθµίδες εξυπηρέτησης των κτιρίων. 3.4.1. Έξω από τη ρυµοτοµική γραµµή απαγορεύεται να κατασκευάζονται βαθµίδες για την εξυπηρέτηση των κτιρίων. Κατ' εξαίρεση, είναι δυνατή η κατασκευή τους, ύστερα από άδεια του δηµοτικού ή κοινοτικού συµβουλίου, αν µετά την ανέγερση του κτιρίου έχει µεταβληθεί η υψοµετρική στάθµη του δρόµου. Η κατασκευή αυτή πρέπει να εξασφαλίζει την ασφάλεια της κυκλοφορίας των πεζών και των αναπηρικών πολυθρονών στην επιφάνεια που αποµένει. Σε καµία όµως περίπτωση δεν επιτρέπεται στα πεζοδρόµια η κατασκευή σκαλοπατιών που κατέρχονται προς το κτίριο, για εξυπηρέτησή του, αλλά επιβάλλεται τα σκαλοπάτια αυτά να αρχίζουν ένα (1) µέτρο µέσα από τη ρυµοτοµική γραµµή ή από την οικοδοµική γραµµή σε περίπτωση ύπαρξης προκηπίου που είναι σε συνέχεια του πεζοδροµίου και χρησιµοποιείται από το κοινό. 3.4.2. Οι διατάξεις του προηγούµενου εδαφίου έχουν εφαρµογή και σε υφιστάµενες κλίµακες ή βαθµίδες κλιµάκων. Κλίµακες ή βαθµίδες κλιµάκων αντίκειται στις διατάξεις της παραγράφου αυτής είναι επικίνδυνες από άποψη κυκλοφορίας η δε άρση του κινδύνου γίνεται µε εφαρµογή των διατάξεων "περί επικινδύνων οικοδοµών" από την αρµόδια Πολεοδοµική Υπηρεσία. 3.5. Φύτευση δένδρων, θάµνων κλπ. 3.5.1. Κατά τη διαµόρφωση των πεζοδροµίων για τη φύτευση δένδρων, θάµνων κλπ., οπωσδήποτε αφήνεται ελεύθερη δίοδος, πλάτους τουλάχιστο 0,60 του µέτρου για τη διέλευση των πεζών. Ειδικά σε πεζοδρόµιο πλάτους µεγαλύτερου ή ίσου των 1,50 µ. η ελεύθερη δίοδος πρέπει να έχει πλάτος 0,80 του µέτρου. Ο κορµός των δένδρων τοποθετείται τουλάχιστον 0,50 του µέτρου εσώτερα από την ακµή του κρασπέδου. 3.5.2. Όπου η ρυµοτοµική γραµµή συµπίπτει µε την οικοδοµική ανάλογα µε το ριζικό σύστηµα των δένδρων πρέπει να λαµβάνονται τα κατάλληλα µέτρα για την αποφυγή βλάβης των κτιρίων και δοµικών κατασκευών. 3.6. Κάτω από τα πεζοδρόµια απαγορεύεται η κατασκευή ή η τοποθέτηση δεξαµενών για οποιοδήποτε σκοπό (αποθήκευση, συγκέντρωση υγρών κλπ.). Κατ' εξαίρεση επιτρέπεται µόνον η τοποθέτηση εγκαταστάσεων των αρµόδιων φορέων για τη σύνδεση των κτιρίων µε τα δίκτυα ηλεκτρισµού, ύδρευσης, αποχέτευσης, τηλεφώνου, αερίου πόλης, καθώς και σωληνώσεων απορροής στους κοινόχρηστους χώρους των βρόχινων νερών των κτιρίων. 4. ∆ιαδικασίες - Αναλογισµός δαπανών 4.1. Για την κατασκευή ή ανακατασκευή καθώς και για την εκσκαφή των πεζοδροµίων απαιτείται άδεια του οικείου ∆ήµου ή της Κοινότητας, στην οποία αναφέρονται οι αντίστοιχες προδιαγραφές ή αν δεν υπάρχουν οι σχετικές οδηγίες. 4.2. Οι δαπάνες κατασκευής, ανακατασκευής, επισκευής ή συντήρησης των πεζοδροµίων που γίνονται από τον οικείο Ο.Τ.Α. ή το ∆ηµόσιο, εισπράττονται από τους παρόδιους ιδιοκτήτες ή τους φορείς εκτέλεσης εργασιών, που είναι υπόχρεοι ανάλογα µε την περίπτωση σύµφωνα µε τις διατάξεις που ισχύουν κάθε φορά για την είσπραξη των ∆ηµοσίων Εσόδων. 4.3. Στις περιπτώσεις του προηγούµενου εδαφίου η δαπάνη που αναλογεί σε κάθε παρόδιο ακίνητο υπολογίζεται από τον οικείο Ο.Τ.Α. ή το ∆ηµόσιο µε βάση το µήκος του προσώπου που έχει στη ρυµοτοµική γραµµή και την τιµή του τρέχοντος µέτρου που έχει η σχετική δαπάνη. 4.4. Τυχόν ενστάσεις ενάντια στις καταλογιστικές πράξεις υποβάλλονται στην αρχή που τις έκδοσε, µέσα σε προθεσµία 15 ηµερών από την κοινοποίησή τους στους υπόχρεους ιδιοκτήτες. Στις ενστάσεις αυτές αποφασίζει το οικείο ∆ηµοτικό ή Κοινοτικό Συµβούλιο ύστερα από εισήγηση της Τεχνικής Υπηρεσίας του Ο.Τ.Α. ή της Τεχνικής Υπηρεσίας ∆ήµων και Κοινοτήτων (ΤΥ∆Κ) του Νοµού αν δεν υπάρχει Τεχνική Υπηρεσία.
toyo73 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δηλαδη εαν χαλαει το κρασπεδο του πεζοδρομιου μπροστα στο σπιτι απο τα αυτοκινητα, που ειτε προσπαθουνε να ανεβουνε λιγο επανω, ειτε στην διαδικασια παρκαρισματος τρωγεται σιγα σιγα το τσιμεντο, θα το φτιαχνω εγω.Κατι που μπορει να γινεται και καθε χρονο η πιο συχνα.Σε μια περιοχη που παρκαρουν δεκαδες χιλιαδες αυτοκινητα, και ο δημος τα παιρνει χοντρα απο την ελενχομενη σταθμευση.Να μην φτιαχτει εις τον αιωνα.Ετσι μπ@ρδελ@ να ειναι.Ασε που ετσι που φτιαξανε τον δρομο καθε φορα που βρεχει κοντο στο σπιτι γινεται λιμνη.Και δεν ειμαι και κυνηγος να βγω στο μπαλκονι για παπιες. Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου 2018 από toyo73
Sakisss!!! Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Χμ το βρίσκω λίγο γελοίο όλο το θέμα https://www.skroutz.gr/c/2001/Tasia-Aytokiniton.html χώρια που το έκανες και μόνος σου, τσάμπα ασχολείσαι. βγάλε και μια φωτογραφία να δούμε την ζημιά σου Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου 2018 από Sakisss!!!
zio10 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Πως γίνεται να ισχύει αυτό παραπάνω;! Υπόχρεοι για την κατασκευή οι ιδιοκτήτες των ακινήτων λέει, δηλαδή ο ιδιοκτήτης θα πληρώσει για να φτιαχτεί δημόσιο πεζοδρόμιο και θα το συντηρεί κιόλας;
Zerg13 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, zio10 είπε Πως γίνεται να ισχύει αυτό παραπάνω;! Υπόχρεοι για την κατασκευή οι ιδιοκτήτες των ακινήτων λέει, δηλαδή ο ιδιοκτήτης θα πληρώσει για να φτιαχτεί δημόσιο πεζοδρόμιο και θα το συντηρεί κιόλας; Το οικοπεδο ειναι του Δημου αρα ο ιδιοκτητης. Εσυ κανεις χρηση κατασκευη και συντηρηση. Σου χαριζουν την γη να χτισεις πανω αργοτερα θα βαλω φωτογραφια απο το σιδερο να δειτε γυφτια... 15 ώρες πριν, toyo73 είπε Δηλαδη εαν χαλαει το κρασπεδο του πεζοδρομιου μπροστα στο σπιτι απο τα αυτοκινητα, που ειτε προσπαθουνε να ανεβουνε λιγο επανω, ειτε στην διαδικασια παρκαρισματος τρωγεται σιγα σιγα το τσιμεντο, θα το φτιαχνω εγω.Κατι που μπορει να γινεται και καθε χρονο η πιο συχνα.Σε μια περιοχη που παρκαρουν δεκαδες χιλιαδες αυτοκινητα, και ο δημος τα παιρνει χοντρα απο την ελενχομενη σταθμευση.Να μην φτιαχτει εις τον αιωνα.Ετσι μπ@ρδελ@ να ειναι.Ασε που ετσι που φτιαξανε τον δρομο καθε φορα που βρεχει κοντο στο σπιτι γινεται λιμνη.Και δεν ειμαι και κυνηγος να βγω στο μπαλκονι για παπιες. Φορτηγα καταστρεψαν το πεζοδρομιο στο πατρικο μου, το εφτιαξε η μανα μου μονη της. Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου 2018 από Zerg13 1
phanispal Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, zio10 είπε Πως γίνεται να ισχύει αυτό παραπάνω;! Υπόχρεοι για την κατασκευή οι ιδιοκτήτες των ακινήτων λέει, δηλαδή ο ιδιοκτήτης θα πληρώσει για να φτιαχτεί δημόσιο πεζοδρόμιο και θα το συντηρεί κιόλας; Είναι αυτό που έλεγα παραπάνω, αλλά δε γνώριζα ποιος νόμος είναι. Στην πράξη φαντάζομαι ότι θα υπάρχει ελαστικότητα. Δηλαδή αν χαλάσει το πεζοδρόμιο π.χ. από ρίζες δέντρου ή από φυσιολογική φθορά κ.λπ., λογικά δε θα ζητήσει χρήματα ο Δήμος από τον ένοικο που βρίσκεται ακριβώς απ' έξω. Φαντάζομαι πως τα χρήματα θα προκύψουν από τα δημοτικά τέλη όλου του Δήμου ή κάτι τέτοιο. Αν όμως μιλάμε για φθορά η οποία γίνεται ν' αποδοθεί σε συγκεκριμένο άτομο, ανεξάρτητα αν είναι ο ίδιος υπαίτιος, όπως στην περίπτωση του TS, τότε γιατί όχι; Και δεν είναι απαραίτητο να είναι φθορά. Μπορεί να είναι αυτό που κάνουν οι εξυπνάκηδες που καπαρώνουν θέσεις parking με κουβάδες κ.λπ.. Ανεξάρτητα αν το έκανε ο ένοικος που η πόρτα του είναι ακριβώς απ' έξω, είναι υπεύθυνος για τη διατήρηση της ομαλότητας, να μην υπάρχουν εμπόδια ας πούμε. Μου τη βάρεσε κι ήρθα εγώ έξω απ' την πόρτα σου και έβαλα στο πεζοδρόμιο έναν κουβά που εμποδίζει τη διέλευση; Πρέπει να φροντίσεις να φύγει από εκεί. 2
testit Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Αν είναι κουβάς ή τελάρο ή κώνος ή οτιδήποτε άλλο υλικό σώμα "αποτροπής πάρκινγκ" τρίτου (πλην του μαγαζάτορα), στο οδόστρωμα όμως, παίρνεις τηλέφωνο το 100 - και τους αλλάζει τα φώτα πάραυτα η τροχαία. ΛΕΜΕ ΑΜΕΣΑ. Τους παραπέμπει για κατάληψη δημόσιου χώρου ή παρακώλυση συγκοινωνιών - αν είναι δρόμος που περνούν ΜΜΜ. Παθαίνει χοντρή ζημιά - και τρέχει στα δικαστήρια ο δράστης, για καιρό. αποκτά συνέταιρο στην τσέπη του για 5-6 χρόνια! Φρόντισε όμως μην αφήσεις εκεί εσύ το αυτοκίνητό σου, θα το βρεις "φθαρμένο" σε χρόνο μηδέν! Μπορεί και να σου κάνει κι επίθεση - και μετά να λέει ότι τον έδειρες! ΜΟΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΚΛΗΣΗ ΣΤΟ 100, δίνοντας την ακριβή διεύθυνση - και να μη σε καταλάβει ο καταληψίας! Μην το κάνεις επιδεικτικά. Και μη δίνεις όνομα αν μπορείς στο τηλεφωνικό κέντρο. Αν σου πουν να καθίσεις εκεί για να υποδείξεις στο όργανο που θα έλθει, απέφυγέ το αυτό λέγοντας ότι έχεις επείγουσα δουλειά, ραντεβού σε γιατρό σε δημόσιο νοσοκομείο! > Φαντάζομαι πως τα χρήματα θα προκύψουν από τα δημοτικά τέλη όλου του Δήμου ή κάτι τέτοιο. Πρώτα πληρώνεται η μισθοδοσία του προσωπικού. Μετά, πληρωνονται τοκοχρεωλύσια που έχουν συνάψει προηγούμενοι δήμαρχοι. Μετά μπαίνει στην άκρη ένα ποσό για φιέστες και γιορτές .. κλπ κλπ.. δε μένει τίποτε! Τα πεζοδρόμια (στην πόλη μου) φτιάχνονται μέσω προγραμμάτων καταπολέμησης της ανεργίας (8μηνίτες). Κρατικό ή εσπα χρηματοδοτικό πρόγραμμα κι όχι δημοτικά κονδύλια. Και φτιάχνονται εκεί που περνάει πολύς κόσμος, στους εμπορικούς δρόμους - κι όχι σε μικρογειτονιές!
Zerg13 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Παγίδες στο δρόμο Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου 2018 από Zerg13 1
billiboo Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 καλά δεν το λες και σάρισα (άσχετα που απαγορεύεται να είναι εκεί). απο οτι φαίνεται ειναι κολλητά με μια ράμπα τσιμεντένια , τερμα πανω στην ράμπα πήγες να το βάλεις?
Zerg13 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Όχι δεν πήγα να ανέβω στη ραμπα. Δεν είχα χώρο από μπρος, προσπάθησα να φύγω πίσω, έστριψα αριστερά έκανα πίσω και χτυπησα. Ξεπαρκαρα. Θα προτιμούσα μια σάρισα γιατί θα την εβλεπα Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου 2018 από Zerg13
tornado Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 αν και δεν εχω ζησει ιδια περιπτωση με την δικη σου, θα σου ελεγα να μην το αφησεις. Μου προκαλει εντυπωση τα σχολια που διαβαζω.... αν πας στο δικο μου θεμα που ειχα ανοιξει το καλοκαιρι (αν ψαξεις τα θεματα που εχω ανοιξει θα το βρεις ευκολα) συγκρινε τα με τα σχολια που διαβαζεις στο δικο σου θεμα. Αστο μωρε τι το ψαχνεις? δεν θα βρεις το δικαιο σου.... στην ελλαδα εισαι.... που να τρεχεις τωρα... Λοιπον οσον με αφορα, εγω ετρεξα και οχι μονο δικαιωθηκα αλλα θα βγω απο πανω. Τις επομενες ημερες θα βγει η διαταγη πληρωμης της ζημιας που ειχα και εκει θα γραψω το τελικο ζουμι. Η δικη μου εμπλοκη ηταν με δημο και οχι με ιδιωτη αλλα η ζημια ηταν στο αυτοκινητο μου (χειροτερη απο την δικη σου) Σημαντικη επισημανση: φωναξες την τροχαια για καταγραφη του συμβαντος? εαν ναι, εισαι σε καλο δρομο, εαν οχι την εχεις ασχημα... Για την δικη σου περιπτωση: μπορεις να πας στο δημο και να του ζητησεις τα ρεστα με την εννοια οτι ο δρομος ειναι δικη του ευθυνη ασχετα αν δεν φταιει αυτος, ο δημος ομως συντηρει τους δρομους, θελω να πω οτι ισως ο δημος κανει την βρωμοδουλεια που πρεπει να κανεις εσυ, και να κυνηγησει ο δημος τον ιδιωτη. Καλη τυχη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα