Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, korakios είπε

οκ, αυτά δε φορτίζουν στην μπρίζα , είναι τα λεγόμενα hybrid , και όχι plugin

δεν ξέρω μήπως είναι και απλά mildhybrid (μικρή υποβοήθηση , τρικ εταιριών να μειώσουν κάπως τους ρύπους και να πάρουν κονδύλι)

η κατανάλωση παραμένει σχεδόν ίδια με ενός απλού βενζινοκίνητου

 

Έχει κατανάλωση λέει η Toyota 3,3L/100km. Δεν ξέρω τώρα τι να σου πω. Ταξίδι που κάναμε με Corolla 2021 υβριδικό που υποθέτω έχει παρόμοια (αν όχι ίδια) τεχνολογία 350 χλμ μας βγήκε 40€ σε βενζίνες παρολο που είχαμε cruise control στα 100 km/h… Το γκολφακι να έπαιρνα σχεδόν τα ίδια θα πληρώναμε😅

Παντως το Corolla σύμφωνα με τον φίλο μου που το έχει είναι αρκετά οικονομικό στην πόλη. Αυτό ψάχνω κυρίως, οικονομία στην πόλη. Στη διαδρομή που κάνω καθημερινά 50 km/h πιάνω. Κλάιν αν μου κάψει δυο φορές τη βδομάδα σε ΕΟ και δυο φορές τον μήνα σε ταξίδι.

Επομενως αφού θα πάρω που θα πάρω αμαξι, δεν ξέρω αν πρέπει να στραφώ σε υβριδικό, CNG, βενζίνη ή diesel. 

17 λεπτά πριν, korakios είπε

οκ, αυτά δε φορτίζουν στην μπρίζα , είναι τα λεγόμενα hybrid , και όχι plugin

δεν ξέρω μήπως είναι και απλά mildhybrid (μικρή υποβοήθηση , τρικ εταιριών να μειώσουν κάπως τους ρύπους και να πάρουν κονδύλι)

η κατανάλωση παραμένει σχεδόν ίδια με ενός απλού βενζινοκίνητου

 

Η πιο οικονομική λύση είναι να βρεις κάποιο μτχ σε άριστη κατάσταση βενζίνης, να είναι συμβατό και να του βάλεις υγραέριο

Αν καίει πχ 8λίτρα μέσα στην κίνηση και 9λίτρα υγραέριο

 

Μετά κοιτάς και φυσικού αερίου , αφού υπάρχει πρατήριο (αν είσαι Τρίκαλα είναι πίκρα υπόψιν ξέφυγε εκεί η τιμή και προς το παρών το ξεχνάς)

όπως πχ Fiat Punto cng ,αλλά εκτός του οτι είναι αργούτσικο , τα περισσότερα είναι εισαγωγής

το Panda τίμιο αλλά μικρό , δεν ξέρω αν θα σε καλύψει

ή μετά αν βρεις κάποιο ibiza

παραπάνω είναι εργοστασιακά, όχι μετατροπής και διπλου καυσίμου (το ibiza σε νέες εκδόσεις είναι μονού δηλαδή 9λίτρα βενζίνης με ~150χλμ αυτονομίας σε περιοχές που δεν υπάρχει πρατήριο)

Χαχαχαχχ άλλο το παιδί που απάντησε. Όπως και να χει, έχω ακούσει ότι οι μετατροπές υγραερίου εμφανίζουν προβλήματα.

Γιάννενα είμαι αλλά κι εδώ ισχύει (σε μικρότερο βαθμό) το μονοπώλιο. Ένα πρατήριο υπάρχει και οι τιμές είναι ~0,10€ πάνω από τον μέσο όρο.

Αυτο το Ibiza το έχω βάλει στο μάτι. Έχω και καλή εμπειρία από την VW με το γκολφακι.

Μονο οι αυξήσεις του CNG με τρομάζουν λίγο αλλιώς θα είχα κινηθεί να το πάρω.

Και το Punto ως λύση ανάγκης και για οικονομία ναι, αλλά μου φαίνεται πολύ βαρετό.

Επεξ/σία από GodzillaCover
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, GodzillaCover είπε

Επομενως αφού θα πάρω που θα πάρω αμαξι, δεν ξέρω αν πρέπει να στραφώ σε υβριδικό, CNG, βενζίνη ή diesel. 

diesel το ξεχνάς για τη χρήση που το θες, αν έκανες ταξίδια οκ πάσο

βενζίνη ούτε καν

δες πίσω για υγραέριο ή φυσικό αέριο

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Ταξίδι που κάναμε με Corolla 2021 υβριδικό που υποθέτω έχει παρόμοια (αν όχι ίδια) τεχνολογία 350 χλμ μας βγήκε 40€ σε βενζίνες παρολο που είχαμε cruise control στα 100 km/h…

Κάτι δεν πάει καλά με τα νούμερα που μας λες... τόσο και λιγότερο καίει Corolla συμβατικό 20ετίας.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Κάτι δεν πάει καλά με τα νούμερα που μας λες... τόσο και λιγότερο καίει Corolla συμβατικό 20ετίας.

Κι εμένα αυτό με παραξένεψε πολύ, αλλά ο δείκτης δε λέει ψέματα. Έκαψε μισο ντεπόζιτο. Η μόνη λογική εξήγηση που βρήκαμε ήταν οι ανηφόρες στην Εγνατία οδό.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, GodzillaCover είπε

Κι εμένα αυτό με παραξένεψε πολύ, αλλά ο δείκτης δε λέει ψέματα. Έκαψε μισο ντεπόζιτο. Η μόνη λογική εξήγηση που βρήκαμε ήταν οι ανηφόρες στην Εγνατία οδό.

Όχι, δεν το δικαιολογούν οι ανηφόρες στην Εγνατία, δεν υπάρχει περίπτωση να έκαψε τόσο με τις συνθήκες που περιέγραψες, σίγουρα κάτι δεν μετρήσατε σωστά.

 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Μονο οι αυξήσεις του CNG με τρομάζουν λίγο αλλιώς θα είχα κινηθεί να το πάρω.

φαντάσου και 2€ να φτάσει έρχεται στα ίδια με υγραέριο ,

1,15 που είναι τώρα είναι υπερκομπλέ , βέβαια στη μπανανία ποτέ δεν ξέρεις μέχρι τον Απρίλη που θα πέσουν οι τιμές πόσο θα το πάνε

Μετατροπή σε υγραέριο μη τη φοβάσαι , πλέον και συστήματα υπάρχουν καλά (υπήρχαν βέβαια) αλλά κυριότερα ξέρουν πλέον να ρυθμίζουν το αμάξι. Σίγουρα θα πρέπει να έχεις γνωστό που να ασχολείται ωστε εκεί που θα το πας να καταλάβετε αν ξέρει ο εγκαταστάτης ή θα σου πετάξει μια κονσέρβα με 500€ και ότι γίνει

Το μόνο κακό με το υγραέριο είναι οτι στα κρύα σε μικρές αποστάσεις αργεί να μπει και χάνεις κάπως σε κέρδος

Υπάρχει και το sandero / clio σε εργοστασιακά για υγραέριο

Απο ότι κατάλαβες με cng κινούμαι (panda) και είμαι υπερευχαριστημένος . (στο σόι υγραέριο απο πολύυυυυ παλιά)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To Yaris οπως σωστα ειπωθηκε ειναι HEV, οχι PHEV,  αρα δε μπαινει πριζα. Ειναι οικονομικοτερο εντος πολης σε σχεση με βενζινη, σε ΕΟ περιπου το ιδιο. Το σημαντικο πλεονεκτημα του PHEV ειναι οτι για την πλειοψηφια των κοντινων διαδρομων που κανουν οι περισσοτεροι (δουλεια, αγορες, κοντινες βολτες) μπορεις να κινηθεις μονο με ρευμα αρκει να φροντιζεις να εισαι φορτισμενος συνεχεια. EO χρησιμοποεις κινητηρα εσωτερικης καυσης, βενζινη. Δυστυχως σε αυτο το μπατζετ δεν παιζει αντιστοιχο οχημα μεταχειρισμενο.

 

Εγω δε θα επαιρνα CNG λογω του περιορισμου των πρατηριων. Πολυ αμφιβαλλω αν το δικτυο θα επεκταθει με την ανοδο των ηλεκτρικων, ηδη οι γερμανοι εχουν πει οτι δε θα συνεχιζουν να εξελισσουν τα CNG, πανε δυνατα στα EVs. Ουτε diesel, το πετρελαιο συμφερει αν εισαι εμπορικος αντιπροσωπος και κανεις χιλιομετρα ΕΟ, εκει φυσαει. Θα κοιτουσα κυριως προς εργοστασιακο βενζινη/υγραεριο, δηλαδη Clio, Sandero, Duster. To ηλεκτρικο ειναι δυστυχως ακριβο, παρα την κρατικη επιδοτηση καθως χρειαζεσαι περιπου στα 25Κ για FIAT 500e.

 

Edit: Α, για real life καταναλωσεις κοιταμε spritmonitor.de τα εργοστασιακα νουμερα στα υβριδικα (ειδικα NEDC) ειναι μακρια απο την πραγματικοτητα.

Επεξ/σία από doctorkostis
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

ηδη οι γερμανοι εχουν πει οτι δε θα συνεχιζουν να εξελισσουν τα CNG,

βαρέθηκα ειλικρινά να ακούω αυτή την πατάτα και αναγκάστηκα να κρατώ λινκ

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/VW-Oi-kinhthres-kayshs-exoyn-akoma-zwh_200932.asp

είχαν στοκ και ξεπούλησαν κάποια ηλεκτρικά στην Αμερική , μετά τα γύρισαν

δεν πάει προσωπικά , αλλά σκέψου οτι το διαβάζω σχεδόν παντού αυτό που ανέφερες :)

11 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

Πολυ αμφιβαλλω αν το δικτυο θα επεκταθει

μέχρι το 2020 ήταν η ευρωπαϊκή οδηγία , πήραμε παράταση με τα χίλια ζόρια , θα δείξει άμεσα το τι θα γίνει . Βέβαια για εκτός δικτύου δεν έχει νόημα , αλλά αυτά που κοιτά είναι διπλού καυσίμου (όχι οτι με τα 150χλμ των 9λιτρων έχεις πρόβλημα αλλά όσο να'ναι για κάποιους είναι αγχωτικό)

13 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

Θα κοιτουσα κυριως προς εργοστασιακο βενζινη/υγραεριο, δηλαδη Clio, Sandero, Duster.

duster βαρύ για τον χιλιάρη νομίζω

14 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

To ηλεκτρικο ειναι δυστυχως ακριβο, παρα την κρατικη επιδοτηση καθως χρειαζεσαι περιπου στα 25Κ για FIAT 500e.

και να τα είχε (κουκλί είναι το είδα απο κοντά , δεν ξέρω τι έκδοση αλλά 28 έβγαινε με επιδότηση) , δεν έχει πάρκινγκ για φόρτιση

για ταξίδια θα έπρεπε να κάνει μεγαλύτερες παραχωρήσεις και φυσικά το κόστος της μπαταρίας παραμένει απαγορευτικό

Δημοσ.
8 minutes ago, korakios said:

βαρέθηκα ειλικρινά να ακούω αυτή την πατάτα και αναγκάστηκα να κρατώ λινκ

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/VW-Oi-kinhthres-kayshs-exoyn-akoma-zwh_200932.asp

είχαν στοκ και ξεπούλησαν κάποια ηλεκτρικά στην Αμερική , μετά τα γύρισαν

δεν πάει προσωπικά , αλλά σκέψου οτι το διαβάζω σχεδόν παντού αυτό που ανέφερες :)

 

Μονο που εγω μιλησα για CNG, οχι για ICE γενικα, και μαλλον εχω διαβασει κατι για να το γραφω. https://europe.autonews.com/automakers/vws-electric-push-puts-future-cng-cars-doubt

Δημοσ.
2 ώρες πριν, GodzillaCover είπε

Έχει κατανάλωση λέει η Toyota 3,3L/100km. Δεν ξέρω τώρα τι να σου πω. Ταξίδι που κάναμε με Corolla 2021 υβριδικό που υποθέτω έχει παρόμοια (αν όχι ίδια) τεχνολογία 350 χλμ μας βγήκε 40€ σε βενζίνες παρολο που είχαμε cruise control στα 100 km/h… Το γκολφακι να έπαιρνα σχεδόν τα ίδια θα πληρώναμε😅

Παντως το Corolla σύμφωνα με τον φίλο μου που το έχει είναι αρκετά οικονομικό στην πόλη. Αυτό ψάχνω κυρίως, οικονομία στην πόλη. Στη διαδρομή που κάνω καθημερινά 50 km/h πιάνω. Κλάιν αν μου κάψει δυο φορές τη βδομάδα σε ΕΟ και δυο φορές τον μήνα σε ταξίδι.

Επομενως αφού θα πάρω που θα πάρω αμαξι, δεν ξέρω αν πρέπει να στραφώ σε υβριδικό, CNG, βενζίνη ή diesel. 

Χαχαχαχχ άλλο το παιδί που απάντησε. Όπως και να χει, έχω ακούσει ότι οι μετατροπές υγραερίου εμφανίζουν προβλήματα.

Γιάννενα είμαι αλλά κι εδώ ισχύει (σε μικρότερο βαθμό) το μονοπώλιο. Ένα πρατήριο υπάρχει και οι τιμές είναι ~0,10€ πάνω από τον μέσο όρο.

Αυτο το Ibiza το έχω βάλει στο μάτι. Έχω και καλή εμπειρία από την VW με το γκολφακι.

Μονο οι αυξήσεις του CNG με τρομάζουν λίγο αλλιώς θα είχα κινηθεί να το πάρω.

Και το Punto ως λύση ανάγκης και για οικονομία ναι, αλλά μου φαίνεται πολύ βαρετό.

το λαθος σας ηταν οτι ειχατε το cruise . με αυτο ενεργο θα δεις αν δεν ειδες οτι επιταχυνει οταν πρεπει πολυ ποιο αγρια κ αποτομα σε σχεση αν επιταχυνες με το ποδι εσυ .

με το chr hybrid  φευγω απο αθηνα παω θεσσαλονικη και στην επιστροφη στον βολο φουλαρω παλι οποτε ειναι οικονομικοτατο . και μην ακους της ζηλιες του καθενος οτι στην εθνικη οδο δεν εμπλεκεται το υβριδικο κομματι . μια χαρα μπαινει αλλα ποιο αραια .

 

παρε toyota hybrid με κλειστα ματια

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, doctorkostis είπε

Μονο που εγω μιλησα για CNG, οχι για ICE γενικα, και μαλλον εχω διαβασει κατι για να το γραφω. https://europe.autonews.com/automakers/vws-electric-push-puts-future-cng-cars-doubt

δεν είπα οτι δεν έχεις διαβάσει και δε λέει το άρθρο κάτι κακό :)

10 ώρες πριν, theodi είπε

με το chr hybrid  φευγω απο αθηνα παω θεσσαλονικη και στην επιστροφη στον βολο φουλαρω παλι οποτε ειναι οικονομικοτατο

λ/100χλμ?

10 ώρες πριν, theodi είπε

παρε toyota hybrid με κλειστα ματια

με 7000€ αρχική και 12000€ max με βοήθεια , που διαθέτει ,δύσκολο

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.

Μικρή τοποθέτηση για τα υβριδικά. 

Στα υβριδικά είναι τρομερά μεγάλη η απόκλιση που υπάρχει στην κατανάλωση λόγω του τρόπου οδήγησης. 
Έχω δει με CHR, περίπου 1150 χλμ (43L) με ένα γεμάτο τεπόζιτο σε καθημερινή διαδρομή από Παλλήνη  Ελευσίνα και πίσω με 90χλμ/ω, και με το ζόρι 500χλμ με cc στα 135 σε εθνική οδό. Όπως επίσης και εντός πόλης, το 3,9 μπορεί πολύ εύκολα να γίνει 4,9+ εάν είσαι λίγο νευρικός ή βιαστικός οδηγός. 

3 χρόνια σχεδόν έχω πειραματιστεί με όλους τους τρόπους οδήγησης του υβριδικού, και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν κάνει για οδηγούς που θέλουν να τρέχουν λίγο παραπάνω, να επιταχύνουν απότομα, και γενικότερα για οδηγούς που βιάζονται. Κοινώς, δεν κάνει για τον τρόπο οδήγησης του μέσου Έλληνα οδηγού. Μπορεί να είναι απίστευτα οικονομικό εντός και εκτός πόλης, ΕΚΤΟΣ  αν βιάζεσαι, εκεί δεν κάνεις για υβριδικό. Χάνεις όλα τα ωφέλη, και γενικότερα τζάμπα λεφτά της αγοράς. 

Το συμπέρασμα μου είναι ότι αν  θες υβριδικό, μαθαίνεις να οδηγάς ανάλογα για να το εκμεταλλευτείς στο έπακρο, αλλιώς κοιτάς για άλλες λύσεις.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, G.bar είπε

Μικρή τοποθέτηση για τα υβριδικά. 

Στα υβριδικά είναι τρομερά μεγάλη η απόκλιση που υπάρχει στην κατανάλωση λόγω του τρόπου οδήγησης. 
Έχω δει με CHR, περίπου 1150 χλμ (43L) με ένα γεμάτο τεπόζιτο σε καθημερινή διαδρομή από Παλλήνη  Ελευσίνα και πίσω με 90χλμ/ω, και με το ζόρι 500χλμ με cc στα 135 σε εθνική οδό. Όπως επίσης και εντός πόλης, το 3,9 μπορεί πολύ εύκολα να γίνει 4,9+ εάν είσαι λίγο νευρικός ή βιαστικός οδηγός. 

3 χρόνια σχεδόν έχω πειραματιστεί με όλους τους τρόπους οδήγησης του υβριδικού, και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν κάνει για οδηγούς που θέλουν να τρέχουν λίγο παραπάνω, να επιταχύνουν απότομα, και γενικότερα για οδηγούς που βιάζονται. Κοινώς, δεν κάνει για τον τρόπο οδήγησης του μέσου Έλληνα οδηγού. Μπορεί να είναι απίστευτα οικονομικό εντός και εκτός πόλης, ΕΚΤΟΣ  αν βιάζεσαι, εκεί δεν κάνεις για υβριδικό. Χάνεις όλα τα ωφέλη, και γενικότερα τζάμπα λεφτά της αγοράς. 

Το συμπέρασμα μου είναι ότι αν  θες υβριδικό, μαθαίνεις να οδηγάς ανάλογα για να το εκμεταλλευτείς στο έπακρο, αλλιώς κοιτάς για άλλες λύσεις.

Tο αυτό. 
Τα απλά υβριδικά θέλουν ελαφρύ πόδι, καλή-ήρεμη οδηγική συμπεριφορά και πόλη για να βγάλουν τα λεφτά τους.
Ειδάλλως για τα έξτρα λεφτά που έδωσες, το μόνο που κάνεις είναι να κουβαλάς την μπαταρία/ηλεκτροκινητήρα στις διαδρομές σου.
 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, G.bar είπε

και με το ζόρι 500χλμ με cc στα 135 σε εθνική οδό.

43 λίτρα για 500 χλμ άρα 8,6l/100km, απόλυτα λογικό εφόσον πήγαινες με 135, αυτό που έγραψε όμως ο φίλος παραπάνω για 6,7l/100km με 100km/h δεν έχει καμία λογική.

2 ώρες πριν, G.bar είπε

Το συμπέρασμα μου είναι ότι αν  θες υβριδικό, μαθαίνεις να οδηγάς ανάλογα για να το εκμεταλλευτείς στο έπακρο, αλλιώς κοιτάς για άλλες λύσεις.

Έτσι ακριβώς, όποιος θέλει να ταξιδεύει με 140-160 τότε να ΜΗΝ πάρει υβριδικό.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...