GodzillaCover Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, korakios είπε οκ, αυτά δε φορτίζουν στην μπρίζα , είναι τα λεγόμενα hybrid , και όχι plugin δεν ξέρω μήπως είναι και απλά mildhybrid (μικρή υποβοήθηση , τρικ εταιριών να μειώσουν κάπως τους ρύπους και να πάρουν κονδύλι) η κατανάλωση παραμένει σχεδόν ίδια με ενός απλού βενζινοκίνητου Έχει κατανάλωση λέει η Toyota 3,3L/100km. Δεν ξέρω τώρα τι να σου πω. Ταξίδι που κάναμε με Corolla 2021 υβριδικό που υποθέτω έχει παρόμοια (αν όχι ίδια) τεχνολογία 350 χλμ μας βγήκε 40€ σε βενζίνες παρολο που είχαμε cruise control στα 100 km/h… Το γκολφακι να έπαιρνα σχεδόν τα ίδια θα πληρώναμε😅. Παντως το Corolla σύμφωνα με τον φίλο μου που το έχει είναι αρκετά οικονομικό στην πόλη. Αυτό ψάχνω κυρίως, οικονομία στην πόλη. Στη διαδρομή που κάνω καθημερινά 50 km/h πιάνω. Κλάιν αν μου κάψει δυο φορές τη βδομάδα σε ΕΟ και δυο φορές τον μήνα σε ταξίδι. Επομενως αφού θα πάρω που θα πάρω αμαξι, δεν ξέρω αν πρέπει να στραφώ σε υβριδικό, CNG, βενζίνη ή diesel. 17 λεπτά πριν, korakios είπε οκ, αυτά δε φορτίζουν στην μπρίζα , είναι τα λεγόμενα hybrid , και όχι plugin δεν ξέρω μήπως είναι και απλά mildhybrid (μικρή υποβοήθηση , τρικ εταιριών να μειώσουν κάπως τους ρύπους και να πάρουν κονδύλι) η κατανάλωση παραμένει σχεδόν ίδια με ενός απλού βενζινοκίνητου Η πιο οικονομική λύση είναι να βρεις κάποιο μτχ σε άριστη κατάσταση βενζίνης, να είναι συμβατό και να του βάλεις υγραέριο Αν καίει πχ 8λίτρα μέσα στην κίνηση και 9λίτρα υγραέριο Μετά κοιτάς και φυσικού αερίου , αφού υπάρχει πρατήριο (αν είσαι Τρίκαλα είναι πίκρα υπόψιν ξέφυγε εκεί η τιμή και προς το παρών το ξεχνάς) όπως πχ Fiat Punto cng ,αλλά εκτός του οτι είναι αργούτσικο , τα περισσότερα είναι εισαγωγής το Panda τίμιο αλλά μικρό , δεν ξέρω αν θα σε καλύψει ή μετά αν βρεις κάποιο ibiza παραπάνω είναι εργοστασιακά, όχι μετατροπής και διπλου καυσίμου (το ibiza σε νέες εκδόσεις είναι μονού δηλαδή 9λίτρα βενζίνης με ~150χλμ αυτονομίας σε περιοχές που δεν υπάρχει πρατήριο) Χαχαχαχχ άλλο το παιδί που απάντησε. Όπως και να χει, έχω ακούσει ότι οι μετατροπές υγραερίου εμφανίζουν προβλήματα. Γιάννενα είμαι αλλά κι εδώ ισχύει (σε μικρότερο βαθμό) το μονοπώλιο. Ένα πρατήριο υπάρχει και οι τιμές είναι ~0,10€ πάνω από τον μέσο όρο. Αυτο το Ibiza το έχω βάλει στο μάτι. Έχω και καλή εμπειρία από την VW με το γκολφακι. Μονο οι αυξήσεις του CNG με τρομάζουν λίγο αλλιώς θα είχα κινηθεί να το πάρω. Και το Punto ως λύση ανάγκης και για οικονομία ναι, αλλά μου φαίνεται πολύ βαρετό. Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2021 από GodzillaCover
korakios Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, GodzillaCover είπε Επομενως αφού θα πάρω που θα πάρω αμαξι, δεν ξέρω αν πρέπει να στραφώ σε υβριδικό, CNG, βενζίνη ή diesel. diesel το ξεχνάς για τη χρήση που το θες, αν έκανες ταξίδια οκ πάσο βενζίνη ούτε καν δες πίσω για υγραέριο ή φυσικό αέριο 1
Joshua21 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 7 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε Ταξίδι που κάναμε με Corolla 2021 υβριδικό που υποθέτω έχει παρόμοια (αν όχι ίδια) τεχνολογία 350 χλμ μας βγήκε 40€ σε βενζίνες παρολο που είχαμε cruise control στα 100 km/h… Κάτι δεν πάει καλά με τα νούμερα που μας λες... τόσο και λιγότερο καίει Corolla συμβατικό 20ετίας. 1
GodzillaCover Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 2 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Κάτι δεν πάει καλά με τα νούμερα που μας λες... τόσο και λιγότερο καίει Corolla συμβατικό 20ετίας. Κι εμένα αυτό με παραξένεψε πολύ, αλλά ο δείκτης δε λέει ψέματα. Έκαψε μισο ντεπόζιτο. Η μόνη λογική εξήγηση που βρήκαμε ήταν οι ανηφόρες στην Εγνατία οδό.
korakios Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 6,7λ/100χλμ με 1,7 βενζίνη, νορμάλ είναι ,αλλά όχι με 100χλμ/ώρα
Joshua21 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, GodzillaCover είπε Κι εμένα αυτό με παραξένεψε πολύ, αλλά ο δείκτης δε λέει ψέματα. Έκαψε μισο ντεπόζιτο. Η μόνη λογική εξήγηση που βρήκαμε ήταν οι ανηφόρες στην Εγνατία οδό. Όχι, δεν το δικαιολογούν οι ανηφόρες στην Εγνατία, δεν υπάρχει περίπτωση να έκαψε τόσο με τις συνθήκες που περιέγραψες, σίγουρα κάτι δεν μετρήσατε σωστά.
korakios Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 18 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε Μονο οι αυξήσεις του CNG με τρομάζουν λίγο αλλιώς θα είχα κινηθεί να το πάρω. φαντάσου και 2€ να φτάσει έρχεται στα ίδια με υγραέριο , 1,15 που είναι τώρα είναι υπερκομπλέ , βέβαια στη μπανανία ποτέ δεν ξέρεις μέχρι τον Απρίλη που θα πέσουν οι τιμές πόσο θα το πάνε Μετατροπή σε υγραέριο μη τη φοβάσαι , πλέον και συστήματα υπάρχουν καλά (υπήρχαν βέβαια) αλλά κυριότερα ξέρουν πλέον να ρυθμίζουν το αμάξι. Σίγουρα θα πρέπει να έχεις γνωστό που να ασχολείται ωστε εκεί που θα το πας να καταλάβετε αν ξέρει ο εγκαταστάτης ή θα σου πετάξει μια κονσέρβα με 500€ και ότι γίνει Το μόνο κακό με το υγραέριο είναι οτι στα κρύα σε μικρές αποστάσεις αργεί να μπει και χάνεις κάπως σε κέρδος Υπάρχει και το sandero / clio σε εργοστασιακά για υγραέριο Απο ότι κατάλαβες με cng κινούμαι (panda) και είμαι υπερευχαριστημένος . (στο σόι υγραέριο απο πολύυυυυ παλιά) 1
doctorkostis Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) To Yaris οπως σωστα ειπωθηκε ειναι HEV, οχι PHEV, αρα δε μπαινει πριζα. Ειναι οικονομικοτερο εντος πολης σε σχεση με βενζινη, σε ΕΟ περιπου το ιδιο. Το σημαντικο πλεονεκτημα του PHEV ειναι οτι για την πλειοψηφια των κοντινων διαδρομων που κανουν οι περισσοτεροι (δουλεια, αγορες, κοντινες βολτες) μπορεις να κινηθεις μονο με ρευμα αρκει να φροντιζεις να εισαι φορτισμενος συνεχεια. EO χρησιμοποεις κινητηρα εσωτερικης καυσης, βενζινη. Δυστυχως σε αυτο το μπατζετ δεν παιζει αντιστοιχο οχημα μεταχειρισμενο. Εγω δε θα επαιρνα CNG λογω του περιορισμου των πρατηριων. Πολυ αμφιβαλλω αν το δικτυο θα επεκταθει με την ανοδο των ηλεκτρικων, ηδη οι γερμανοι εχουν πει οτι δε θα συνεχιζουν να εξελισσουν τα CNG, πανε δυνατα στα EVs. Ουτε diesel, το πετρελαιο συμφερει αν εισαι εμπορικος αντιπροσωπος και κανεις χιλιομετρα ΕΟ, εκει φυσαει. Θα κοιτουσα κυριως προς εργοστασιακο βενζινη/υγραεριο, δηλαδη Clio, Sandero, Duster. To ηλεκτρικο ειναι δυστυχως ακριβο, παρα την κρατικη επιδοτηση καθως χρειαζεσαι περιπου στα 25Κ για FIAT 500e. Edit: Α, για real life καταναλωσεις κοιταμε spritmonitor.de τα εργοστασιακα νουμερα στα υβριδικα (ειδικα NEDC) ειναι μακρια απο την πραγματικοτητα. Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2021 από doctorkostis
korakios Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 6 λεπτά πριν, doctorkostis είπε ηδη οι γερμανοι εχουν πει οτι δε θα συνεχιζουν να εξελισσουν τα CNG, βαρέθηκα ειλικρινά να ακούω αυτή την πατάτα και αναγκάστηκα να κρατώ λινκ https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/VW-Oi-kinhthres-kayshs-exoyn-akoma-zwh_200932.asp είχαν στοκ και ξεπούλησαν κάποια ηλεκτρικά στην Αμερική , μετά τα γύρισαν δεν πάει προσωπικά , αλλά σκέψου οτι το διαβάζω σχεδόν παντού αυτό που ανέφερες 11 λεπτά πριν, doctorkostis είπε Πολυ αμφιβαλλω αν το δικτυο θα επεκταθει μέχρι το 2020 ήταν η ευρωπαϊκή οδηγία , πήραμε παράταση με τα χίλια ζόρια , θα δείξει άμεσα το τι θα γίνει . Βέβαια για εκτός δικτύου δεν έχει νόημα , αλλά αυτά που κοιτά είναι διπλού καυσίμου (όχι οτι με τα 150χλμ των 9λιτρων έχεις πρόβλημα αλλά όσο να'ναι για κάποιους είναι αγχωτικό) 13 λεπτά πριν, doctorkostis είπε Θα κοιτουσα κυριως προς εργοστασιακο βενζινη/υγραεριο, δηλαδη Clio, Sandero, Duster. duster βαρύ για τον χιλιάρη νομίζω 14 λεπτά πριν, doctorkostis είπε To ηλεκτρικο ειναι δυστυχως ακριβο, παρα την κρατικη επιδοτηση καθως χρειαζεσαι περιπου στα 25Κ για FIAT 500e. και να τα είχε (κουκλί είναι το είδα απο κοντά , δεν ξέρω τι έκδοση αλλά 28 έβγαινε με επιδότηση) , δεν έχει πάρκινγκ για φόρτιση για ταξίδια θα έπρεπε να κάνει μεγαλύτερες παραχωρήσεις και φυσικά το κόστος της μπαταρίας παραμένει απαγορευτικό
doctorkostis Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 8 minutes ago, korakios said: βαρέθηκα ειλικρινά να ακούω αυτή την πατάτα και αναγκάστηκα να κρατώ λινκ https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/VW-Oi-kinhthres-kayshs-exoyn-akoma-zwh_200932.asp είχαν στοκ και ξεπούλησαν κάποια ηλεκτρικά στην Αμερική , μετά τα γύρισαν δεν πάει προσωπικά , αλλά σκέψου οτι το διαβάζω σχεδόν παντού αυτό που ανέφερες Μονο που εγω μιλησα για CNG, οχι για ICE γενικα, και μαλλον εχω διαβασει κατι για να το γραφω. https://europe.autonews.com/automakers/vws-electric-push-puts-future-cng-cars-doubt
theodi Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 2 ώρες πριν, GodzillaCover είπε Έχει κατανάλωση λέει η Toyota 3,3L/100km. Δεν ξέρω τώρα τι να σου πω. Ταξίδι που κάναμε με Corolla 2021 υβριδικό που υποθέτω έχει παρόμοια (αν όχι ίδια) τεχνολογία 350 χλμ μας βγήκε 40€ σε βενζίνες παρολο που είχαμε cruise control στα 100 km/h… Το γκολφακι να έπαιρνα σχεδόν τα ίδια θα πληρώναμε😅. Παντως το Corolla σύμφωνα με τον φίλο μου που το έχει είναι αρκετά οικονομικό στην πόλη. Αυτό ψάχνω κυρίως, οικονομία στην πόλη. Στη διαδρομή που κάνω καθημερινά 50 km/h πιάνω. Κλάιν αν μου κάψει δυο φορές τη βδομάδα σε ΕΟ και δυο φορές τον μήνα σε ταξίδι. Επομενως αφού θα πάρω που θα πάρω αμαξι, δεν ξέρω αν πρέπει να στραφώ σε υβριδικό, CNG, βενζίνη ή diesel. Χαχαχαχχ άλλο το παιδί που απάντησε. Όπως και να χει, έχω ακούσει ότι οι μετατροπές υγραερίου εμφανίζουν προβλήματα. Γιάννενα είμαι αλλά κι εδώ ισχύει (σε μικρότερο βαθμό) το μονοπώλιο. Ένα πρατήριο υπάρχει και οι τιμές είναι ~0,10€ πάνω από τον μέσο όρο. Αυτο το Ibiza το έχω βάλει στο μάτι. Έχω και καλή εμπειρία από την VW με το γκολφακι. Μονο οι αυξήσεις του CNG με τρομάζουν λίγο αλλιώς θα είχα κινηθεί να το πάρω. Και το Punto ως λύση ανάγκης και για οικονομία ναι, αλλά μου φαίνεται πολύ βαρετό. το λαθος σας ηταν οτι ειχατε το cruise . με αυτο ενεργο θα δεις αν δεν ειδες οτι επιταχυνει οταν πρεπει πολυ ποιο αγρια κ αποτομα σε σχεση αν επιταχυνες με το ποδι εσυ . με το chr hybrid φευγω απο αθηνα παω θεσσαλονικη και στην επιστροφη στον βολο φουλαρω παλι οποτε ειναι οικονομικοτατο . και μην ακους της ζηλιες του καθενος οτι στην εθνικη οδο δεν εμπλεκεται το υβριδικο κομματι . μια χαρα μπαινει αλλα ποιο αραια . παρε toyota hybrid με κλειστα ματια 1
korakios Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, doctorkostis είπε Μονο που εγω μιλησα για CNG, οχι για ICE γενικα, και μαλλον εχω διαβασει κατι για να το γραφω. https://europe.autonews.com/automakers/vws-electric-push-puts-future-cng-cars-doubt δεν είπα οτι δεν έχεις διαβάσει και δε λέει το άρθρο κάτι κακό 10 ώρες πριν, theodi είπε με το chr hybrid φευγω απο αθηνα παω θεσσαλονικη και στην επιστροφη στον βολο φουλαρω παλι οποτε ειναι οικονομικοτατο λ/100χλμ? 10 ώρες πριν, theodi είπε παρε toyota hybrid με κλειστα ματια με 7000€ αρχική και 12000€ max με βοήθεια , που διαθέτει ,δύσκολο Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2021 από korakios
G.bar Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Μικρή τοποθέτηση για τα υβριδικά. Στα υβριδικά είναι τρομερά μεγάλη η απόκλιση που υπάρχει στην κατανάλωση λόγω του τρόπου οδήγησης. Έχω δει με CHR, περίπου 1150 χλμ (43L) με ένα γεμάτο τεπόζιτο σε καθημερινή διαδρομή από Παλλήνη Ελευσίνα και πίσω με 90χλμ/ω, και με το ζόρι 500χλμ με cc στα 135 σε εθνική οδό. Όπως επίσης και εντός πόλης, το 3,9 μπορεί πολύ εύκολα να γίνει 4,9+ εάν είσαι λίγο νευρικός ή βιαστικός οδηγός. 3 χρόνια σχεδόν έχω πειραματιστεί με όλους τους τρόπους οδήγησης του υβριδικού, και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν κάνει για οδηγούς που θέλουν να τρέχουν λίγο παραπάνω, να επιταχύνουν απότομα, και γενικότερα για οδηγούς που βιάζονται. Κοινώς, δεν κάνει για τον τρόπο οδήγησης του μέσου Έλληνα οδηγού. Μπορεί να είναι απίστευτα οικονομικό εντός και εκτός πόλης, ΕΚΤΟΣ αν βιάζεσαι, εκεί δεν κάνεις για υβριδικό. Χάνεις όλα τα ωφέλη, και γενικότερα τζάμπα λεφτά της αγοράς. Το συμπέρασμα μου είναι ότι αν θες υβριδικό, μαθαίνεις να οδηγάς ανάλογα για να το εκμεταλλευτείς στο έπακρο, αλλιώς κοιτάς για άλλες λύσεις. 1
LongTom Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, G.bar είπε Μικρή τοποθέτηση για τα υβριδικά. Στα υβριδικά είναι τρομερά μεγάλη η απόκλιση που υπάρχει στην κατανάλωση λόγω του τρόπου οδήγησης. Έχω δει με CHR, περίπου 1150 χλμ (43L) με ένα γεμάτο τεπόζιτο σε καθημερινή διαδρομή από Παλλήνη Ελευσίνα και πίσω με 90χλμ/ω, και με το ζόρι 500χλμ με cc στα 135 σε εθνική οδό. Όπως επίσης και εντός πόλης, το 3,9 μπορεί πολύ εύκολα να γίνει 4,9+ εάν είσαι λίγο νευρικός ή βιαστικός οδηγός. 3 χρόνια σχεδόν έχω πειραματιστεί με όλους τους τρόπους οδήγησης του υβριδικού, και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν κάνει για οδηγούς που θέλουν να τρέχουν λίγο παραπάνω, να επιταχύνουν απότομα, και γενικότερα για οδηγούς που βιάζονται. Κοινώς, δεν κάνει για τον τρόπο οδήγησης του μέσου Έλληνα οδηγού. Μπορεί να είναι απίστευτα οικονομικό εντός και εκτός πόλης, ΕΚΤΟΣ αν βιάζεσαι, εκεί δεν κάνεις για υβριδικό. Χάνεις όλα τα ωφέλη, και γενικότερα τζάμπα λεφτά της αγοράς. Το συμπέρασμα μου είναι ότι αν θες υβριδικό, μαθαίνεις να οδηγάς ανάλογα για να το εκμεταλλευτείς στο έπακρο, αλλιώς κοιτάς για άλλες λύσεις. Tο αυτό. Τα απλά υβριδικά θέλουν ελαφρύ πόδι, καλή-ήρεμη οδηγική συμπεριφορά και πόλη για να βγάλουν τα λεφτά τους. Ειδάλλως για τα έξτρα λεφτά που έδωσες, το μόνο που κάνεις είναι να κουβαλάς την μπαταρία/ηλεκτροκινητήρα στις διαδρομές σου.
Joshua21 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, G.bar είπε και με το ζόρι 500χλμ με cc στα 135 σε εθνική οδό. 43 λίτρα για 500 χλμ άρα 8,6l/100km, απόλυτα λογικό εφόσον πήγαινες με 135, αυτό που έγραψε όμως ο φίλος παραπάνω για 6,7l/100km με 100km/h δεν έχει καμία λογική. 2 ώρες πριν, G.bar είπε Το συμπέρασμα μου είναι ότι αν θες υβριδικό, μαθαίνεις να οδηγάς ανάλογα για να το εκμεταλλευτείς στο έπακρο, αλλιώς κοιτάς για άλλες λύσεις. Έτσι ακριβώς, όποιος θέλει να ταξιδεύει με 140-160 τότε να ΜΗΝ πάρει υβριδικό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα