pabou13 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 13 ώρες πριν, optimus prime είπε Ναι ρε θα κανω καμποσα και θα τα ποσταρω αλλα κυριως σε παιχνιδια.. Ναι την ti πηρα.. Μεγειες, η Palit ειναι reference PCB?
Bigi444444 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Καίει λίγο παραπάνω η ti ή μόνο εγώ το βλέπω έτσι; Δεν έχω δει να δίδεται ιδιαίτερη σημασία πάντως. Ίσως επειδή δεν είναι κάρτα της amd... (ντάξει, το λες και flame αυτό αν και δεν έχω τέτοιο σκοπό)
Fulgore Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, Bigi444444 είπε Καίει λίγο παραπάνω η ti ή μόνο εγώ το βλέπω έτσι; Δεν έχω δει να δίδεται ιδιαίτερη σημασία πάντως. Ίσως επειδή δεν είναι κάρτα της amd... (ντάξει, το λες και flame αυτό αν και δεν έχω τέτοιο σκοπό) Η 1080ti δεν εκαιγε λιγο παραπανω απο την προηγουμενη 980ti? Δεν ειναι μεγαλο το αλμα στα nm,και οι επιδοσεις δεν εινει μεγαλες οπως και η καταναλωση. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από Fulgore
Qless Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Κοίτα να δεις (αν και το λέω λίγο flamebait) αποδίδει μονο 60-70% παραπάνω σχέση με το αποτυχημένο flagship της αγαπημένης σου εταιρίας, επίσης το αποτυχημένο vega enthusiast class πυρήνας είναι μόνο 40% πίσω σε σχέση με το last gen flagship 1080Τi, και πριν την παρουσίαση του επειδή δεν έβγαιναν τα κουκιά η , amd το συνέκρινε με το performance 1080, χωρίς να μιλά για κατανάλωση βασικά τι να πει ίδιες επιδόσεις με την διπλάσια κατανάλωση????? Α και για να μην ξεχνιόμαστε 1 χρόνο μετά ούτε μαγικός driver βγήκε που ,ΘΑ έδινε 30% επιδόσεις (αυτές τις βλακείες εργαφαν πολλοί πέρσι) και στα ίδια είσαι με την 1080, έχω διαβάσει ......και....αλλά ότι θα σας πείραζε το efficiency του ΤU 102????έχεις δει το μέγεθος του chip???? Έλα να πλακώσει και ο billeiros με το bench του FM7 που το vega έριχνε στα αυτιά στην 1080Τi πριν βγει ο σωστός driver 2 μέρες μετά......2018 και έρχεται 3ο rebrand του polaris, δηλαδή όσα δεν φτάνει η αλεπού.....αυτο Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από Qless 1
Dinoel Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 5/10/2018 στις 5:57 ΜΜ, Fulgore είπε Αν σου ειναι ευκολο βαλε τα links με τα καταστηματα αγορας που σε ενδιαφερουν να δουμε τις τιμες/μοντελα μεταξυ της Strix και των Evga,για το αν αξιζει να πας σε evga. Γιατι προφανως η Strix ειναι κορυφαια υλοποιηση αλλα αν η evga εχει μεγαλη χρηματικη διαφορα ισως αξιζει περισσοτερο. δεν έχω βρει ακόμα κατάστημα που να έχει την strix(amazon uk,de). Εδώ μόνο στο skroutz το έχουν βάλει και αυτήν την στιγμή έχει ξεπεράσει τα 1κ ευρώ <>. Για evga ftw3 μόνο στο επίσημο site της υπάρχει(σαν τιμή, όχι διαθέσιμο) στα 975 ευρώ, δεν γνωρίζω μεταφορικά. Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από Dinoel
optimus prime Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 9 ώρες πριν, pabou13 είπε Μεγειες, η Palit ειναι reference PCB? Ναι reference ειναι.. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) '' The human brain is hardwired to detect realism and is especially sensitive to realism when looking at representations of people: we can intuitively feel when a character in a game looks and feels “right”, and much of this depends on accurate lighting. When a character gets really close to looking as a real human should, but slightly misses the mark, it becomes unnerving to look at. This effect is known as the uncanny valley. Because true-to-life lighting is a natural consequence of raytracing, DirectX Raytracing will allow games to get much closer to crossing the uncanny valley, allowing developers to blur the line between the real and the fake. Games that fully cross the uncanny valley will gave gamers total immersion in their virtual environments and interactions with in-game characters. Simply put, DXR will make games much more believable '' Μεταφραση google : Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι προσκολλημενος στο να ανιχνεύει ρεαλισμό και είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος στο ρεαλισμό όταν κοιτάζει τις αναπαραστάσεις των ανθρώπων: μπορούμε να το νιώσουμε διαισθητικά όταν ένας χαρακτήρας σε ένα παιχνίδι φαίνεται και αισθάνεται "σωστός", και μεγάλο μέρος αυτού εξαρτάται από τον ακριβή φωτισμό. Όταν ένας χαρακτήρας ερχεται πραγματικά κοντά στο να μοιάζει σαν ένας πραγματικός άνθρωπος , αλλά ελαφρώς χάνει το σωστό , γίνεται άσχημο να το κοιτάζει κανείς. Αυτό το φαινόμενο είναι γνωστό ως η παράξενη κοιλάδα. Επειδή ο πραγματικός φωτισμός είναι μια φυσική συνέπεια του raytracing, το DirectX Raytracing θα επιτρέψει στα παιχνίδια να ερθουν πολύ πιο κοντά στη διάσχιση της παράξενης κοιλάδας, επιτρέποντας στους προγραμματιστές να θολώσουν τη γραμμή ανάμεσα στο πραγματικό και το ψεύτικο. Παιχνίδια που διασχίζουν την παράξενη κοιλάδα θα δώσουν στους παίκτες πλήρη εμβάπτιση στο εικονικό τους περιβάλλον και στις αλληλεπιδράσεις τους με τους χαρακτήρες εντός παιχνιδιού. Με απλά λόγια, το DXR θα κάνει τα παιχνίδια πιο αληθοφανή Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από Επισκέπτης
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Spoiler You may have noticed that DXR does not introduce a new GPU engine to go alongside DX12’s existing Graphics and Compute engines. This is intentional – DXR workloads can be run on either of DX12’s existing engines. The primary reason for this is that, fundamentally, DXR is a compute-like workload. It does not require complex state such as output merger blend modes or input assembler vertex layouts. A secondary reason, however, is that representing DXR as a compute-like workload is aligned to what we see as the future of graphics, namely that hardware will be increasingly general-purpose, and eventually most fixed-function units will be replaced by HLSL code. The design of the raytracing pipeline state exemplifies this shift through its name and design in the API. With DX12, the traditional approach would have been to create a new CreateRaytracingPipelineState method. Instead, we decided to go with a much more generic and flexible CreateStateObject method. It is designed to be adaptable so that in addition to Raytracing, it can eventually be used to create Graphics and Compute pipeline states, as well as any future pipeline designs. Φευγουν τα shader cores και ερχονται τα tensor cores ή οπως αλλιως θα λεγονται απο τις αλλες εταιριες , αυτο καταλαβαινω απο αυτα που διαβαζω. Παμε σε generic purpose pipeline και θα κλεισει η ψαλιδα των διαφορων μεταξυ των εταιριων γραφικων νομιζω.Το raw compute power θα παιζει ρολο ολο και περισσοτερο . Επισης να αναδειξουμε και μια αλλη πτυχη της νεας τεχνολογιας που δεν εχει να κανει με τα παιχνιδια. Θα μπορουμε να ασχοληθουμε με το blender ή καποια αλλη μηχανη γραφικων και να δημιουργουμε πολυ γρηγορα ωραιες σκηνες 3d χωρις να ειμαστε απαραιτητα επαγγελματιες που ζουν απο αυτο . Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από Επισκέπτης
nikos5800 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 12 λεπτά πριν, Jubilee5778 είπε Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου You may have noticed that DXR does not introduce a new GPU engine to go alongside DX12’s existing Graphics and Compute engines. This is intentional – DXR workloads can be run on either of DX12’s existing engines. The primary reason for this is that, fundamentally, DXR is a compute-like workload. It does not require complex state such as output merger blend modes or input assembler vertex layouts. A secondary reason, however, is that representing DXR as a compute-like workload is aligned to what we see as the future of graphics, namely that hardware will be increasingly general-purpose, and eventually most fixed-function units will be replaced by HLSL code. The design of the raytracing pipeline state exemplifies this shift through its name and design in the API. With DX12, the traditional approach would have been to create a new CreateRaytracingPipelineState method. Instead, we decided to go with a much more generic and flexible CreateStateObject method. It is designed to be adaptable so that in addition to Raytracing, it can eventually be used to create Graphics and Compute pipeline states, as well as any future pipeline designs. Φευγουν τα shader cores και ερχονται τα tensor cores ή οπως αλλιως θα λεγονται απο τις αλλες εταιριες , αυτο καταλαβαινω απο αυτα που διαβαζω. Παμε σε generic purpose pipeline και θα κλεισει η ψαλιδα των διαφορων μεταξυ των εταιριων γραφικων νομιζω.Το raw compute power θα παιζει ρολο ολο και περισσοτερο . Όταν βγουν τα πρώτα native directx12 games θα δούμε πράγματα και θαύματα, παίζει να είναι το καλύτερο API στην ιστορία Αξιοποιεί στο έπακρο τις compute δυνατότητες των σημερινών gpu, δίνει low level access στον επεξεργαστη +το direct Ray tracing, Μεχρι τότε όμως θα τρώμε ports της κακιάς ώρας από μια gpu των 1.3tf dx11:(
BabisTs Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Πιάσαμε Ελλάδα.........Μάλλον αύριο......για να δούμε.......σε ένα καλό κομμάτι ελπίζω...... 6
bilythekid Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Παιδιά αυτά που βλέπει ο κάτοχος μίας 2080, όταν τραβάει βίντεο, εμείς τα βλέπουμε; rtx, λάμψεις κτλ...?
optimus prime Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 3 λεπτά πριν, BabisTs είπε Πιάσαμε Ελλάδα.........Μάλλον αύριο......για να δούμε.......σε ένα καλό κομμάτι ελπίζω...... Κατσε σπιτι αυριο,μην το κουνησεις απο εκει..
BabisTs Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, optimus prime είπε Κατσε σπιτι αυριο,μην το κουνησεις απο εκει.. Προέχει η δουλειά και η οικογένεια....η κάρτα ας περιμένει.........απλά να φτάσει στα χέρια μου και να μην βρίσκεται στο δρόμο! Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από BabisTs 6
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Όταν βγουν τα πρώτα native directx12 games θα δούμε πράγματα και θαύματα, παίζει να είναι το καλύτερο API στην ιστορία Αξιοποιεί στο έπακρο τις compute δυνατότητες των σημερινών gpu, δίνει low level access στον επεξεργαστη +το direct Ray tracing, Μεχρι τότε όμως θα τρώμε ports της κακιάς ώρας από μια gpu των 1.3tf dx11:( Εδω ειναι το ωραιο της υποθεσης που θα κανει την διαφορα με τις κονσολες . Δεν θα χρειαζεται να δημιουργησεις διαφορετικη βερσιον , απλα στο pc θα φαινεται πιο ομορφο και θα τρεχει καλυτερα αναλογα την ιπποδυναμη Επεξ/σία 8 Οκτωβρίου 2018 από Επισκέπτης
optimus prime Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2018 Ενταξει εαν δουλευεις προς θεου,να υπαρχει καποιος σπιτι εαν γινεται.. 3 λεπτά πριν, BabisTs είπε Προέχει η δουλειά και η οικογένεια....η κάρτα ας περιμένει.........απλά να φτάσει στα χέρια μου και να μην βρίσκεται στο δρόμο!
Προτεινόμενες αναρτήσεις