Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχεις πιο φωτεινό  εσωτερικό του δωματίου, με ένα μικρό παράθυρο μόνο (εκτός κι αν παιζει λάμπα μέσα), από το "διάδρομο" που είναι ορθάνοιχτος μπρος-πίσω και παίρνει και από αριστερά.

Θα είναι κάποια πράγματα πιο εντυπωσιακά, σίγουρα.

Πιο "σωστά", το συζητάμε.

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Κανονικά αν είχες RayTracing, το τούνελ θα ήταν ποιο φωτεινό αφού οι ακτίνες κάνουν bouncing και κάνουν Illuminate  και χωρίς απευθείας έκθεση σε φώς.

Στην παρακάτω φωτογραφία αν την κάνεις rendered με RayTracing το τούνελ δεν θα είναι μαύρο αλλά λόγο των αχτίνων που αντανακλούνται σε όλα τα άλλα πράγματα (βραχους κλπ) φωτίζουν και το εσωτερικό του τούνελ. Εδώ παρόλο που έχουν το RT on, έχουμε ακριβός το αντίθετο αποτέλεσμα.

Logcabin_on.jpg&key=88c8e55a4f0ada440d06

Αυτο ακριβως που λες γινεται και για αυτο το τουνελ με rtx on ειναι ποιο φωτεινο πχ στα πλαγια αλλα οχι ψηλα γιατι ειναι ποιο δυσκολο να μπει το φως. Οταν δεν υπαρχει rtx ειναι σαν ολο το τουνελ να το βαραει ο ηλιος κατι που δεν γινεται...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

3 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Αυτο ακριβως που λες γινεται και για αυτο το τουνελ με rtx on ειναι ποιο φωτεινο πχ στα πλαγια αλλα οχι ψηλα γιατι ειναι ποιο δυσκολο να μπει το φως. Οταν δεν υπαρχει rtx ειναι σαν ολο το τουνελ να το βαραει ο ηλιος κατι που δεν γινεται...

  Λάθος, με RT ON έπρεπε το τούνελ να είναι φωτεινό και όχι μαύρο,  όπως είναι στο RT off.

Logcabin_on_1.jpg

Επεξ/σία από Aten-Ra
Δημοσ.

Η nvidia προσπαθεί να αντικαταστήσει μια ποιοτική pre-baked GI λύση με μια ακριβέστερη και πιο απαιτητική real-time. Στα πρώτα light bounces το αποτέλεσμα είναι υπέρ του RTX(01:41). Εκεί όπου απαιτούνται περισσότερα light bounces για να φωτιστούν τα πιο έμμεσα φωτιζόμενα σημεία υπερτερεί η off-line λύση.

Για ολοκληρωμένο real time GI και στις πιο μεσαίες κάρτες θα μας πάρει 5 χρόνια ακόμα. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Η nvidia προσπαθεί να αντικαταστήσει μια ποιοτική pre-baked GI λύση με μια ακριβέστερη και πιο απαιτητική real-time. Στα πρώτα light bounces το αποτέλεσμα είναι υπέρ του RTX(01:41). Εκεί όπου απαιτούνται περισσότερα light bounces για να φωτιστούν τα πιο έμμεσα φωτιζόμενα σημεία υπερτερεί η off-line λύση.

Για ολοκληρωμένο real time GI και στις πιο μεσαίες κάρτες θα μας πάρει 5 χρόνια ακόμα. 

Έτσι φαίνεται να είναι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

  Λάθος, με RT ON έπρεπε το τούνελ να είναι φωτεινό και όχι μαύρο,  όπως είναι στο RT off.

Logcabin_on_1.jpg

Δες το βιντεο απο digital foundry και λυνονται ολες οι αποριες για το πως πρεπει να ειναι...

Επεξ/σία από mtifosi
  • Like 1
Δημοσ.

Άλλο rasterize και άλλο rasterize με pre-baked GI.

Όσο περισσότερα light reflections υπολογίζεις με το RTX το κόστος θα αυξάνει εκθετικά. Αναγκαστικά λοιπόν θα πέσει τσεκούρι από ένα σημείο και πάνω με αποτέλεσμα να φαίνεται πίσσα σκοτάδι σε κάποια σημεία. Μπορείς να το σώσεις αυξάνοντας τεχνητά τη φωτεινότητα, αλλά τότε δεν θα μιλάμε για φυσικά σωστή λύση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Άλλο rasterize και άλλο rasterize με pre-baked GI.

Όσο περισσότερα light reflections υπολογίζεις με το RTX το κόστος θα αυξάνει εκθετικά. Αναγκαστικά λοιπόν θα πέσει τσεκούρι από ένα σημείο και πάνω με αποτέλεσμα να φαίνεται πίσσα σκοτάδι σε κάποια σημεία. Μπορείς να το σώσεις αυξάνοντας τεχνητά τη φωτεινότητα, αλλά τότε δεν θα μιλάμε για φυσικά σωστή λύση.

 

 

Όπως και να έχει πρέπει να γίνει optimization στο κώδικα και του παιχνιδιού αλλά και του DX12 έτσι ώστε το RT να έχει τον λιγότερο δυνατό αντίκτυπο στις επιδόσεις. Πάντως καλό θα ήταν κάποιο παιδί που θα έχει κάποια RTX κάρτα να ανεβάσει screenshots από κάποιο game με RTX On και Off έτσι ώστε να δούμε αν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές στη πράξη.

Επεξ/σία από _Theo_
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Οι διαφορές στο Metro είναι ουσιαστικές και μεγάλες. Χίλιες φορές το ray-traced GI παρά τα ray-traced shadows του SoTR πάντως ή τις γυαλάδες του BF V.

Συμφωνώ 100%, απλά όταν πρέπει να παίζεις sub 60 fps σε 1080p για να τρέξεις κάτι τέτοιο, δώρον άδωρον είναι. Το baked GI μια χαρά είναι μέχρι να τραβάει το hardware.

Επεξ/σία από Spartan117
Δημοσ.

Πάντως δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί, αλλά έχω παρατηρήσει πολύ όμορφο global illumination στο Kingdom Come Deliverance. Εκεί δλδ πώς δουλεύει τόσο καλά και στα άλλα παιχνίδια θέλουμε ειδική κάρτα γραφικών; 

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, Spartan117 είπε

Συμφωνώ 100%, απλά όταν πρέπει να παίζεις sub 60 fps σε 1080p για να τρέξεις κάτι τέτοιο, δώρον άδωρον είναι. Το baked GI μια χαρά είναι μέχρι να τραβάει το hardware.

Άμα έχει όντως 45-50FPS σε 1440P μια χαρά θα το απολαύσω το Metro πάντως, single-player είναι και έχω G-Sync :D

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Άμα έχει όντως 45-50FPS σε 1440P μια χαρά θα το απολαύσω το Metro πάντως, single-player είναι και έχω G-Sync

Ναι αλλα μην ξαναπεις για pc master race. 50fps/1440p Ultra RTX on δεν θα δεις ουτε την 3η παρουσια με 2080xx.

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...