noFEARgr Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Απλα μια συγκριση μεταξυ no aa και ΤΑΑ στο shadow of the tomb raider. Kαι σκεφτειτε οτι το dlss ειναι ακομα χειροτερο . Κανενα reshade δεν σωζει αυτην την εικονα. (Προφανως το sharpening της οθονης παιζει ρολο στην συγκριση) No AA TAA Πατηστε πανω για full resolution .
pirmen56 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Η διαύγεια στο AC: Origins είναι από το sharpen του ΜΕΤΑ το blur που έχει "φάει" από το temporal AA. Μετά την απώλεια της αρχικής "πραγματικής" λεπτομέρειας.
Arkin Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, noFEARgr είπε Απλα μια συγκριση μεταξυ no aa και ΤΑΑ στο shadow of the tomb raider. Kαι σκεφτειτε οτι το dlss ειναι ακομα χειροτερο . Κανενα reshade δεν σωζει αυτην την εικονα. (Προφανως το sharpening της οθονης παιζει ρολο στην συγκριση) No AA TAA Πατηστε πανω για full resolution . Απιστευτη θολουρα με TAA
Acmilangr2 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Συγνώμη ρε παιδια. Σε 4k υπάρχει κάποιο όφελος με οποιοδήποτε antialising; Τόσο στραβός είμαι εγώ; η το βλέπετε σε 65αρες τηλεοράσεις στο μισό μέτρο;
Arkin Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, pirmen56 είπε Χωρίς αυτό όμως έχεις crawling. Δεν γνωριζω τι ειναι αυτο που εγραψες. TAA παντως ποτε δεν χρησιμοποιω παντα θολωνει την εικονα απορω γιατι το εβγαλε η nvidia ή msaa/smaa θα βαλω η απλως fxaa οπου ειναι καλο συν καποιο reshade που θα δινει οξυτητα και χρωμα σε παιχνιδια που το χρειαζονται. 1 λεπτό πριν, Acmilangr2 είπε Συγνώμη ρε παιδια. Σε 4k υπάρχει κάποιο όφελος με οποιοδήποτε antialising; Τόσο στραβός είμαι εγώ; η το βλέπετε σε 65αρες τηλεοράσεις στο μισό μέτρο; Οχι δεν υπαρχει κανενας λογος για AA σε τετοιες αναλυσεις. Ειναι η αναλυση απο μονη της το καλυτερο AA.
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 TAA + Sharpening δίνει το καλύτερο αποτέλεσμα.
Arkin Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε TAA + Sharpening δίνει το καλύτερο αποτέλεσμα. Sharpening απο που ομως? Αν παιζεις σε 1080 πως προσθετεις sharpening?
noFEARgr Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε TAA + Sharpening δίνει το καλύτερο αποτέλεσμα. Εκτος οτι πρεπει να βαλεις το sharpening στο θεο και θα χαλασει η εικονα απο αυτο , δεν εχουν ολα τα παιχνιδια μπαρα για sharpening in game και το reshade δεν υποστηριζει dx12 Και vulkan οπως ειπα. Ειτε βαζεις Msaa ειτε αν παιζεις σε 4κ δεν βαζεις τιποτα.
pirmen56 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Arkin είπε Δεν γνωριζω τι ειναι αυτο που εγραψες. TAA παντως ποτε δεν χρησιμοποιω παντα θολωνει την εικονα απορω γιατι το εβγαλε η nvidia ή msaa/smaa θα βαλω η απλως fxaa οπου ειναι καλο συν καποιο reshade που θα δινει οξυτητα και χρωμα σε παιχνιδια που το χρειαζονται. Crawling είναι όταν κινείσαι και βλέπεις π.χ. στις άκρες των αντικειμένων πίξελ να μετακινούνται. Σαν να προχωρούν μυρμήγκια πάνω στις άκρες τους. Φαίνεται περισσότερο σε συρματοπλέγματα και καλώδια ρεύματος. Αυτός είναι ο νούμερο ένα στόχος του TAA. Δεν αντιμετωπίζεται ούτε με MSAA, ούτε με κανένα άλλο συμβατικό AA. https://steamcommunity.com/app/214490/discussions/0/154644787619696870/ Επεξ/σία 20 Σεπτεμβρίου 2018 από pirmen56
Psycho_Warhead Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Γι' αυτό πρέπει να 'χει sharpening το παιχνίδι. Π.χ. στο Wolfenstein είχε και έδειχνε γαμάτο με αυτό. Στο Deus Ex το ίδιο. Ρυθμίζεις εσύ πόσο θες με το Reshade να βάλεις, ανάλογα τα γούστα σου.
Arkin Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, pirmen56 είπε Crawling είναι όταν κινείσαι και βλέπεις π.χ. στις άκρες των αντικειμένων πίξελ να μετακινούνται. Σαν να προχωρούν μυρμήγκια πάνω στις άκρες τους. Φαίνεται περισσότερο σε συρματοπλέγματα και καλώδια ρεύματος. Αυτός είναι ο νούμερο ένα στόχος του TAA. Ναι αυτο το παρατηρω οπως ακριβως ειπες σε συρματα και καλωδια και στις γωνιες μερικες φορες. Το fxaa το εξομαλυνει αρκετα αυτο το taa τελειως αλλα θολωνει την εικονα οπως ειπαν τα παιδια. Σε καποια reshade μεσω clarity ανεβαινει το sharpening αλλα δεν τα εχω ψαξει και πολυ συνηθως βαζω ετοιμα reshade και τελος. 2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Γι' αυτό πρέπει να 'χει sharpening το παιχνίδι. Π.χ. στο Wolfenstein είχε και έδειχνε γαμάτο με αυτό. Στο Deus Ex το ίδιο. Ρυθμίζεις εσύ πόσο θες με το Reshade να βάλεις, ανάλογα τα γούστα σου. Αυτο δεν εχει να κανει αποκλειστικα με το reshade στις ρυθμισεις του? Εχουν δικη τους μπαρα τα παιχνιδια που ανεφερες για sharpening γιατι οσα εχω παιξει δεν ειχαν τετοια ρυθμιση.
noFEARgr Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, Arkin είπε Ναι αυτο το παρατηρω οπως ακριβως ειπες σε συρματα και καλωδια και στις γωνιες μερικες φορες. Το fxaa το εξομαλυνει αρκετα αυτο το taa τελειως αλλα θολωνει την εικονα οπως ειπαν τα παιδια. Σε καποια reshade μεσω clarity ανεβαινει το sharpening αλλα δεν τα εχω ψαξει και πολυ συνηθως βαζω ετοιμα reshade και τελος. Αυτο δεν εχει να κανει αποκλειστικα με το reshade στις ρυθμισεις του? Εχουν δικη τους μπαρα τα παιχνιδια που ανεφερες για sharpening γιατι οσα εχω παιξει δεν ειχαν τετοια ρυθμιση. καποια παιχνιδια εχουν μεσα ναι .
Arkin Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, noFEARgr είπε καποια παιχνιδια εχουν μεσα ναι . Εγινε παιδια σας ευχαριστω πολυ. Θα παραμεινω με τα reshade που βαζω συν το fxaa οπου ειναι καλο και αν τραβαει η καρτα και κανα msaa(στο forza horizon 3 εχω 8xmsaa χωρις κανενα θεμα). Τωρα αν δουμε και τιποτα παρατραγουδα σε σχοινια καλωδια δεν χαθηκε και ο κοσμος.
pirmen56 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, Arkin είπε Ναι αυτο το παρατηρω οπως ακριβως ειπες σε συρματα και καλωδια και στις γωνιες μερικες φορες. Το fxaa το εξομαλυνει αρκετα αυτο το taa τελειως αλλα θολωνει την εικονα οπως ειπαν τα παιδια. Σε καποια reshade μεσω clarity ανεβαινει το sharpening αλλα δεν τα εχω ψαξει και πολυ συνηθως βαζω ετοιμα reshade και τελος. Το FXAA μειώνει το crawling λόγω της υπερβολικής θολούρας, αν δεν σεταριστεί σωστά. Το temporal AA ή αλλιώς TAA συγκρίνει μεταξύ τους διαδοχικά frames και έτσι καταφέρνει να το εξαλείψει. Κάτι ανάλογο είναι ενσωματωμένο απ'ότι φαίνεται και στο DLSS. Το MSAA, FXAA, SMAA κτλ. ασχολούνται μόνο με ένα καρέ και δεν κάνουν απολύτως τίποτα για το crawling.
Προτεινόμενες αναρτήσεις