Acmilangr2 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, ROG-X είπε Γι αυτο το Crysis ΙΙΙ, ακομα και σημερα ειναι ανετα πρωτη θεση... Wolfentein 2017 -> https://postimg.cc/XX2mgXjD Crysis 3 2013 -> https://postimg.cc/sGBcmjmt Να μιλησω για Global Illumination, advanced Shading, Real time SSR και αλλα τετοια....που με κατι dice γελανε ακομα και τα overboost κουτσα καναρινια των 8gb... 😁 Πλησιάζεις να μπεις στην ίδια κατηγορία με τον @7700
nikos5800 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, ROG-X είπε Γι αυτο το Crysis ΙΙΙ, ακομα και σημερα ειναι ανετα πρωτη θεση... Wolfentein 2017 -> https://postimg.cc/XX2mgXjD Crysis 3 2013 -> https://postimg.cc/sGBcmjmt Να μιλησω για Global Illumination, advanced Shading, Real time SSR και αλλα τετοια....που με κατι dice γελανε ακομα και τα overboost κουτσα καναρινια των 8gb... 😁 Advanced shading χωρίς pbr (physically based rendering) δεν υπάρχει το crysis 3 είναι μετριότατο στα γραφικά σήμερα μονο εκείνη η περιοχή με μπόλικα χόρτα κάτι έλεγε αλλά μέχρι εκεί
ROG-X Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, nikos5800 είπε Advanced shading χωρίς pbr (physically based rendering) δεν υπάρχει το crysis 3 είναι μετριότατο στα γραφικά σήμερα μονο εκείνη η περιοχή με μπόλικα χόρτα κάτι έλεγε αλλά μέχρι εκεί Παντελως ασχετο. Το PBR ειναι αλλη τεχνοτροπια...σας εμαθε δυο τρεις cinemaμουφιτσες η Sony και λετε για GFX. Βλεπεις 2 αρκουδια, 3 μπαμπουινους και 4 καναρινια χωρις AF και τα ονομασαμε γραφικα. 😂 Αυτα που τρεχει real time το Cry Engine 3 στο Crysis 3, ουτε με Χαμπλ τηλεσκοπιο δεν τα βλεπουν οι αλλοι... 😁 Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2018 από ROG-X
nikos5800 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 35 λεπτά πριν, ROG-X είπε Παντελως ασχετο. Το PBR ειναι αλλη τεχνοτροπια...σας εμαθε δυο τρεις cinemaμουφιτσες η Sony και λετε για GFX. Βλεπεις 2 αρκουδια, 3 μπαμπουινους και 4 καναρινια χωρις AF και τα ονομασαμε γραφικα. 😂 Αυτα που τρεχει real time το Cry Engine 3 στο Crysis 3, ουτε με Χαμπλ τηλεσκοπιο δεν τα βλεπουν οι αλλοι... 😁 Πάνω στο pbr material βασίζεται όλοι η βιομηχανία του κινηματογράφου και το gaming τα τελευταία τέσσερα με πέντε χρόνια καθολου μούφα είναι αυτό που κάνει τους χαρακτήρες και τα περιβάλλονται να φαίνονται πιο ζωντανά τεχνικα είναι παρωχημένο το crysis Σε polygon count και σε περιπλοκότητα γεωμετρίας
pirmen56 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν υπάρχει ούτε μία τεχνολογία σύγχρονου game που να μην υπήρχε στο Crysis 3 του 2013. Ambient occlusion: check. Paralax occlusion mapping check. DX11 SSR check. Water refractions dispersions check. Tessellation check. Global illumination check. Post proc τύπου lens flare κλπ. check. Πρέπει να είχε και PBR σε κάποιες επιφάνειες(π.χ. βράχια). Άλλωστε ακόμα και σήμερα τα περισσότερα materials που βλέπουμε είναι "ζωγραφιές". Spoiler https://www.youtube.com/watch?v=deDMVlVsQkw υ.γ.: Δεν ξέρω αν ξέχασα κάτι, αλλά από το 2013 περίπου το rasterization πέθανε και θέλουμε να πιστεύουμε ότι εξελίσσεται για να δικαιολογούμε μέσα μας την επιβαλλόμενη* από το industry ανάγκη για νέες κάρτες. *Δείτε π.χ. τα κόλπα τους στο Odyssey. Έκαναν τις φλόγες από τις δάδες στους δρόμους επίτηδες volumetric για να γονατίζουν οι κάρτες(όταν σκοτεινιάζει το καταλαβαίνεις). Και σαν να μην έφτανε αυτό είναι και χαμηλής ανάλυσης εφέ με αποτέλεσμα να πιξελιάζουν. Το ίδιο και με τα σύννεφα ακόμα και στο θεόβαρο ultra. Μέχρι και εκεί είδα πιξέλιασμα. Αν αυτό εσείς το θεωρείτε εξέλιξη τότε καλά σας κάνουν. Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2018 από pirmen56
_Theo_ Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μη λέμε ότι θέλουμε, από τα πιο εντυπωσιακά παιχνίδια σε θέμα γραφικών ήταν το Crysis 3, ακόμα και σήμερα βάζει τα γυαλιά σε πολλούς τίτλους. Όπως και αυτό εδώ το game, που πέρασε στα ψιλά, οι φωτοσκιάσεις του είναι απίστευτες: Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2018 από _Theo_
nikos5800 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 14 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Δεν υπάρχει ούτε μία τεχνολογία σύγχρονου game που να μην υπήρχε στο Crysis 3 του 2013. Ambient occlusion: check. Paralax occlusion mapping check. DX11 SSR check. Water refractions dispersions check. Tessellation check. Global illumination check. Post proc τύπου lens flare κλπ. check. Πρέπει να είχε και PBR σε κάποιες επιφάνειες(π.χ. βράχια). Άλλωστε ακόμα και σήμερα τα περισσότερα materials που βλέπουμε είναι "ζωγραφιές". Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου https://www.youtube.com/watch?v=deDMVlVsQkw υ.γ.: Δεν ξέρω αν ξέχασα κάτι, αλλά από το 2013 περίπου το rasterization πέθανε και θέλουμε να πιστεύουμε ότι εξελίσσεται για να δικαιολογούμε μέσα μας την επιβαλλόμενη* από το industry ανάγκη για νέες κάρτες. *Δείτε π.χ. τα κόλπα τους στο Odyssey. Έκαναν τις φλόγες από τις δάδες στους δρόμους επίτηδες volumetric για να γονατίζουν οι κάρτες(όταν σκοτεινιάζει το καταλαβαίνεις). Και σαν να μην έφτανε αυτό είναι και χαμηλής ανάλυσης εφέ με αποτέλεσμα να πιξελιάζουν. Το ίδιο και με τα σύννεφα ακόμα και στο θεόβαρο ultra. Μέχρι και εκεί είδα πιξέλιασμα. Αν αυτό εσείς το θεωρείτε εξέλιξη τότε καλά σας κάνουν. Μεγάλη κουβέντα είπες τώρα το rasterizasion έχει φτάσει στα όρια του σε αυτήν την γενιά αναρωτιεμαι οι επόμενες κονσόλες τι θα σκαρφιστούν για να δούμε ακόμα πιο ωραία πράγματα λογικα θα έχουμε πολύ πιο περίπλοκους κόσμους και υψηλότερο polygon count πολυ καλύτερα physics ,animation,ai αλλά από αντανακλάσεις,σκιές ao θα παραμείνουν ίδια
ROG-X Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Αν και δεν μου αρεσει να συγκρινω απο βιντεακια...η διαφορα απο κοντα ειναι αλλες δεκα φορες πανω... Uncharted, καναρινια και φιφες μπλε! Κοροιδευουν τον γκοσμακι...😁 Το rasterization εχει πολυ πραγμα να δωσει ακομα, απλα περα απο την Crytec το 95% ειναι αμπαλοι developers και ευκαιρια τους δινετε με το RT να μας γονατισουν οχι στα 4ερα αλλα στα 14ερα. Επεξ/σία 2 Δεκεμβρίου 2018 από ROG-X 2
pirmen56 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 12 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Μεγάλη κουβέντα είπες τώρα το rasterizasion έχει φτάσει στα όρια του σε αυτήν την γενιά αναρωτιεμαι οι επόμενες κονσόλες τι θα σκαρφιστούν για να δούμε ακόμα πιο ωραία πράγματα λογικα θα έχουμε πολύ πιο περίπλοκους κόσμους και υψηλότερο polygon count πολυ καλύτερα physics ,animation,ai αλλά από αντανακλάσεις,σκιές ao θα παραμείνουν ίδια Πιστεύω ότι θα είναι αρκετά ισχυρές ώστε να δούμε έστω RTX reflections. Μια άλλη εύκολη λύση είναι η προσομοίωση ακόμα πολυπλοκότερων κόσμων με τη βοήθεια των ryzen. Σαν αυτά που είδαμε στο Cyberpunk 2077 και καλύτερα. Το ray traced GI που είναι και η ουσία δυστυχώς είναι πολύ βαρύ. Είναι ουσιαστικό γιατί καταργεί την ανάγκη για καλλιτεχνικούς φωτισμούς και χειροκίνητη τοποθέτηση φωτεινών πηγών. Δηλαδή τα console games θα έχουν ακριβώς τα ίδια στάδια παραγωγής με την pc έκδοση. Αλλιώς θα έχουμε δύο ξεχωριστές παραγωγές. Μία προσεγμένη για τις κονσόλες με ψεύτικους φωτισμούς και μία ray traced για τα pc με χαμηλότερη όμως φροντίδα. 1
optimus prime Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 7 λεπτά πριν, ROG-X είπε Το rasterization εχει πολυ πραγμα να δωσει ακομα, απλα περα απο την Crytec το 95% ειναι αμπαλοι developers και ευκαιρια τους δινετε με το RT να μας γονατισουν οχι στα 4ερα αλλα στα 14ερα. Aρκετοι απο αυτους εχουν παει στην CIG και δουλευουν πανω στο Star Citizen τωρα..
nikos5800 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Πιστεύω ότι θα είναι αρκετά ισχυρές ώστε να δούμε έστω RTX reflections. Μια άλλη εύκολη λύση είναι η προσομοίωση ακόμα πολυπλοκότερων κόσμων με τη βοήθεια των ryzen. Σαν αυτά που είδαμε στο Cyberpunk 2077 και καλύτερα. Το ray traced GI που είναι και η ουσία δυστυχώς είναι πολύ βαρύ. Είναι ουσιαστικό γιατί καταργεί την ανάγκη για καλλιτεχνικούς φωτισμούς και χειροκίνητη τοποθέτηση φωτεινών πηγών. Δηλαδή τα console games θα έχουν ακριβώς τα ίδια στάδια παραγωγής με την pc έκδοση. Αλλιώς θα έχουμε δύο ξεχωριστές παραγωγές. Μία προσεγμένη για τις κονσόλες με ψεύτικους φωτισμούς και μία ray traced για τα pc με χαμηλότερη όμως φροντίδα. Για τις προσομοιώσεις έχεις απόλυτο δίκιο με τον Ryzen θα κάνουν παπάδες για rt έστω και αντανακλάσεις έχω τις αμφιβολίες μου
7700K Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, ROG-X είπε Αν και δεν μου αρεσει να συγκρινω απο βιντεακια...η διαφορα απο κοντα ειναι αλλες δεκα φορες πανω... Uncharted, καναρινια και φιφες μπλε! Κοροιδευουν τον γκοσμακι...😁 Το rasterization εχει πολυ πραγμα να δωσει ακομα, απλα περα απο την Crytec το 95% ειναι αμπαλοι developers και ευκαιρια τους δινετε με το RT να μας γονατισουν οχι στα 4ερα αλλα στα 14ερα. Μην λεμε και ανοησιες για να περνα η ωρα ... Oι κονσολες κυριαρχουν σε ολα τα επιπεδα εναντι των πισι Καλυτερα γραφικα , physics , χολιγουντιανη ατμοσφαιρα και τελος HD ηχος που οι περισσοτεροι δεν εχουν ιδεα τι σημαινει
phanispal Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, 7700K είπε Oι κονσολες κυριαρχουν σε ολα τα επιπεδα εναντι των πισι Για πες, για πες..
Acmilangr2 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 @7700k τάαααααααπα απο το crysis 3. ακόμα πονάς;
7700K Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε @7700k τάαααααααπα απο το crysis 3. ακόμα πονάς; Τι ταπα ρε κακομοιρηδες , βγητε πρωτα απο τα παιδικα σας δωματια και μετα μιλατε για ΠΟΙΟΤΙΚΟ GAMING ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις