Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Zaknafein είπε

2700... ωραίος :D

Είδα και το σκοράκι, fk me 01.488;!

ναι. Η μια τρέχει 2650+ MHz Timespy/Timespy Extreme κτλπ

Είχε πει ο Der8auer ότι δεν scaleάρουν με ψύξη όσο καλά όσο οι 1080ti. 
Είτε scaleάρουν το ίδιο είτε καλύτερα :P

Πάντως την συγκεκριμένη δεν αξίζει για gaming pc συγκριτικά με άλλες 2080ti.
1800 USD η κάρτα + τελωνείο = πολλά λεφτά.

Επεξ/σία από FireKiller
  • Thanks 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, FireKiller είπε

ναι. Η μια τρέχει 2650+ MHz Timespy/Timespy Extreme κτλπ

Είχε πει ο Der8auer ότι δεν scaleάρουν με ψύξη όσο καλά όσο οι 1080ti. 
Είτε scaleάρουν το ίδιο είτε καλύτερα :P

Πάντως την συγκεκριμένη δεν αξίζει για gaming pc συγκριτικά με άλλες 2080ti.
1800 USD η κάρτα + τελωνείο = πολλά λεφτά.

Σε παρακαλω,δεν ειμαστε φτωχομπινέδες ρε...Λεφτα υπάρχουν 😂

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, BabisTs είπε

Εδώ είσαι εσύ....

https://www.caseking.de/en/asus-geforce-rtx-2080-ti-rog-strix-o11g-11264-mb-gddr6-gcas-257.html

https://www.msystems.gr/index.php?category=1625&product=25994

μην ακούς κανέναν και αλλαξοπιστήσεις πάλι.....

Υπομονή, σε ένα μήνα 

  • Like 1
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, FireKiller είπε


Πάντως την συγκεκριμένη δεν αξίζει για gaming pc συγκριτικά με άλλες 2080ti.

halo product είναι, overengineered για gaming, αφού είναι για LN2 κτλ.

Πάντως βλέπω καλύτερο OC headroom + compute γενικότερα με την 2080ti....

  • Like 1
Δημοσ.

DICE details upcoming real-time ray tracing RTX optimizations coming to Battlefield 5

“One of the optimisations that is built into the BVHs are our use of “overlapped” compute – multiple compute shaders running in parallel. This is not the same thing as async compute or simultaneous compute. It just means you can run multiple compute shaders in parallel. However, there is an implicit barrier injected by the driver that prevents these shaders running in parallel when we record our command lists in parallel for BVH building. This will be fixed in the future and we can expect quite a bit of performance here since it removes sync points and wait-for-idles on the GPU.”

Last but not least, DICE has optimised the denoiser (meaning that it will run faster) and it is also working on optimisations for its compute passes and filters that run throughout the ray tracing implementation.

 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...