Acmilangr2 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Λοιπόν φτωχομπινεδες... Κατέβασα τα συνεφα στο medium και το AA στο off (άχρηστο) ολα τα άλλα τέρμα και σε 4K σε benchmark μου έβγαλε 67fps.μεσα στο παιχνίδι έχει συχνά 75-80. Πεταει. 1 1
mcrae13 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε Λοιπόν φτωχομπινεδες... Κατέβασα τα συνεφα στο medium και το AA στο off (άχρηστο) ολα τα άλλα τέρμα και σε 4K σε benchmark μου έβγαλε 67fps.μεσα στο παιχνίδι έχει συχνά 75-80. Πεταει. Γ@μάει . fixed Λογικό με τέτοιο ppi που έχεις να μην χρειάζεται το AA. Και εγώ όταν ήμουν σε 1440p 24inch το έβαζα off γιατί ήταν άχρηστο,ενώ στις 27inch 1440p ,το θέλει το AA ,έστω low.. Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2018 από mcrae13
Acmilangr2 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, mcrae13 είπε fixed Λογικό με τέτοιο ppi που έχεις να μην χρειάζεται το AA. Και εγώ όταν ήμουν σε 1440p 24inch το έβαζα off γιατί ήταν άχρηστο,ενώ στις 27inch 1440p ,το θέλει το AA ,έστω low.. Το αστείο είναι ότι δοκιμασα AA στο high (τέρμα δηλαδή) και μου έβγαλε 65 δηλαδη μικρή πτώση. Και για όσους δεν το ξέρουν, το AA στο LOW είναι το TAA. Για αυτό και μου έβγαλε 76fps στο benchmark....
Πέτρος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Αδιάφορο γιατί δεν σε συμφέρει. Το είπα για να τονίσω ότι κάθε φορά που μπαίνει ένα νέο feature στις GPUs γονατίζουν και είναι unplayable με αυτό ενεργοποιημένο. Μόνο που το RT δεν είναι απλά ''ένα feature'' αλλά το holy grail των γραφικών. Γιατί είναι το holy grail των γραφικών ; Γιατί είναι ο μοναδικός τρόπος να δεις φωτορεαλισμό(Όταν χρησιμοποιηθεί σε μεγάλο βαθμό φυσικά). Ο πέτσινος που σκέφτεται σαν εταιρεία πράττει σωστά και η NV στο marketing είναι μανούλα, άσχετα με το αν θα αγοράσει κάποιος RTX κάρτα γι' αυτό. Το μεγαλύτερο selling point στις Turing όπως αναφέρουν και οι περισσότεροι είναι το DLSS. Για την ώρα τα πρώτα δείγματα δείχνουν ότι DLSS = 1800P, που σημαίνει ότι και ένας χρήστης με Pascal ή Vega μπορεί να φτιάξει custom res σε 1800P και να έχει την ποιότητα/απόδοση του DLSS. Ξαναλέω αυτό για τα πρώτα δείγματα που έχουμε δει στο Infiltrator και στο FF XV. Αν είναι κανόνας το DLSS = 1800P, τότε το DLSS είναι απάτη και όχι το RTX που είναι μια αρχή με χάλια performance αλλά όπως και να 'χει είναι RT(Reflections έστω). Τώρα από 'κει και πέρα, με το να λες ότι ο πέτσινος κορόιδεψε, έφτιαξαν παρουσίαση με την DICE με downgraded SSR(Χωρίς αποδείξεις ακόμα) κλπ και γενικά ο τρόπος που τα γράφεις και τα συνδυάζεις είναι σα να λες έμμεσα και εμάς που αγοράσαμε RTX κορόιδα που ''τσιμπήσαμε'' στις μπαρούφες του πέτσινου. Ωστόσο ζητώ συγνώμη από σένα αν δεν ισχύει και ας λήξει εδώ. Ούτε με συμφέρει, ούτε δεν με συμφέρει. Αδιάφορο απλά είναι. Άλλη ιστορία της τεχνολογίας, άλλη ιστορία η συγκεκριμένη, γνωστή, την οποία και εσύ ο ίδιος συχνά-πυκνά αναφέρεις-κοροϊδεύεις. Δεν διαφωνώ καθόλου για τις "υποσχέσεις" του RT, το ξεκαθαρίζω. Αν η nVidia είχε παρουσιάσει γενιά/κάρτες DXR capable και το άφηνε εκεί, θα ήταν όλα καλά. Θα ξέραμε ότι υπάρχει η δυνατότητα, αλλά κουτσουρεμένη-περιορισμένη, με πολύ ειδικές χρήσεις. Αντ' αυτού, επέλεξε να παρουσιάσει υλοποίηση σε συγκεκριμένο παιγνίδι, με συγκεκριμένο τρόπο (το εξαντλήσαμε αυτό, δεν υπάρχει πιστεύω λόγος να επαναλαμβάνουμε και οι δυο τα ίδια πράγματα). Ακόμα χειρότερα, σε συγκεκριμένο παιγνίδι ήδη έτοιμο (για τέλη Αυγούστου μιλάμε, με κανονική ημν/νία κυκλοφορίας του δύο μήνες μετά), οπότε ο λογικός συνειρμός ότι "έτοιμο παιγνίδι-έτοιμο feature-έτοιμο προϊόν". Αντίστοιχα, αν η AMD τότε παρουσίασε tess support σε έτοιμο προς κυκλοφορία παιγνίδι, εξαπάτησε. Τελεία. Αν απλά ανακοίνωσε υποστήριξη στο feature, με λιγότερη ή περισσότερη επιτυχία ανάλογα το παιγνίδι (και την "ακατανόητη" "επιλογή" μιας συγκεκριμένης εταιρείας να βάλει tess στα λάχανα, αλλά πολύ περισσότερο στα λάχανα σε υπόγειες σπηλιές που δενήταν προσβάσιμες-ορατές), άλλη ιστορία. Την αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά. Για το DLSS, θα δούμε κι από εκεί τι ψάρια θα πιάσει. Όσο για το 1800Ρ, δυο πράγματα... Πρώτο, άντε και βάλαμε τη συγκεκριμένη ανάλυση...Τα "upscale" προφίλ, πού θα τα βρούμε οι υπόλοιποι, πλην Turing? Με ποιόν τρόπο τελικά θα τα χρησιμοποιήσουμε? Θα τα δώσει η πράσινη σε χρήστες GP, έστω? Θα είναι συμβατά? Αφού υποτίθεται πως θέλουν Tensor cores για να λειτουργήσουν. Άντε, οι VEGA βάζουν (λέμε τώρα) το compute κομμάτι τους να κάνει τη δουλειά...οι Pascal? Για την τελευταία σου πρόταση: Το έγραψα και το εννοώ πως το κράξιμό μου πάει προς την nVidia και τις τακτικές της, αποκλειστικά. Στο έγραψα όταν πήρες την κάρτα, ότι εύχομαι να την ευχαριστηθείς, και ακόμα το ίδιο εύχομαι. Δεκτή η συγγνώμη, λοιπόν, κι ας συζητήσουμε λίγο πιο ήρεμα από εδώ και μπρος. Ερώτηση, ας πούμε: Έγραφες ότι το BFV τον δούλευε τον 8700 αρκετά, και λέγαμε για το τι θα γινόταν όταν έμπαινε το CPU απαιτητικό RTX μέσα. Τί αλλαγές είδες, στην ίδια ανάλυση? Άλλαξε κάτι θεαματικά ή επειδή έπεσε τόσο πολύ το framerate, τελικά και ο επεξεργαστής μία η άλλη? 1 ώρα πριν, mtifosi είπε Αυτο τον εστω και περισσοτερο ρεαλισμο μπορεις να το βρεις πουθενα αλλου ή σου ειναι αδιαφορο...? Καθόλου αδιάφορος δεν μου είναι. Απλά δεν μου είναι χρηστικός αυτή τη στιγμή, είτε έτσι (δεν υποστηρίζεται γενικά από το h/w) είτε αλλιώς (δεν υποστηρίζεται επαρκώς, είτε σε επίπεδο επιδόσεων είτε σε επίπεδο παιγνιδιών, τελικά). Όταν θα γίνει κάτι παραπάνω από gimmick, βουρ στον καλύτερο.
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Custom res φτιάχνεις στον driver Πέτρο και επιλέγεις την ανάλυση στο παιχνίδι. Δεν έχω δει CPU Utilization με RTX, θα το τσεκάρω τώρα που το είπες.
Πέτρος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Custom res φτιάχνεις στον driver Πέτρο και επιλέγεις την ανάλυση στο παιχνίδι. Δεν έχω δει CPU Utilization με RTX, θα το τσεκάρω τώρα που το είπες. Δεν υποτίθεται ότι το DLSS θα έπαιρνε τα "upscale" κλπ στοιχεία από την ίδια την πράσινη και από εκεί θα τα δούλευε μέσω των Tensor κλπ (όλο το "training" δηλαδή θα είχε ήδη γίνει offline)? Θα λειτουργεί αλλιώς, τελικά?
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μάλλον δεν κατάλαβες τι εννοώ με το DLSS = 1800P. Εννοώ ότι η ενεργοποίηση του DLSS έχει το ίδιο αποτέλεσμα με την custom 1800P ανάλυση που μπορεί να δημιουργήσει οποιοσδήποτε. Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2018 από Psycho_Warhead
Matrix7 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Ρε αδέρφια τι έχει παιχτεί,ξέσπασε πόλεμος και χαμπάρι δεν πήρα;Οι μεν κατηγορούν ότι ο πέτσινος μας πιάνει κορόιδα,πράγμα που είναι αλήθεια,οι δε ότι όσοι το κάνουν είναι φτωχομπινέδες;Τι φάση,μην πωρώνεστε,Ειρήνη ημίν!
Acmilangr2 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Λίγα λόγια για τους φτωχομπινεδες έτσι; Έχουμε φτιάξει σύλλογο Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2018 από Acmilangr2
Matrix7 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, Acmilangr2 είπε Λίγα λόγια για τους φτωχομπινεδες έτσι; Εντάξει,κ εγώ τέτοιος είμαι,αλλά μην βάλω φωτιές!Εσύ τι έγινε,πούλησες τον Ιγκουαίν και πήρες Στριξόνι;Τι φλασιά ήταν αυτή;
Acmilangr2 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, Matrix7 είπε Εντάξει,κ εγώ τέτοιος είμαι,αλλά μην βάλω φωτιές!Εσύ τι έγινε,πούλησες τον Ιγκουαίν και πήρες Στριξόνι;Τι φλασιά ήταν αυτή; Ναι και μάλιστα με 18GB ram.. Για τσέκαρε ξανά....
optimus prime Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 37 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε Λοιπόν φτωχομπινεδες... Κατέβασα τα συνεφα στο medium και το AA στο off (άχρηστο) ολα τα άλλα τέρμα και σε 4K σε benchmark μου έβγαλε 67fps.μεσα στο παιχνίδι έχει συχνά 75-80. Πεταει. Οχι τα συννεφα στο Medium,μην το κανεις αυτο..
Acmilangr2 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, optimus prime είπε Οχι τα συννεφα στο Medium,μην το κανεις αυτο.. My name is sync, g sync 2
optimus prime Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, Acmilangr2 είπε My name is sync, g sync Για αυτο ακριβως,βαλε το πιο ψηλα..
Προτεινόμενες αναρτήσεις