Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Ποια μπάλα θα τρέχουν οι 7nm κάρτες ; Όταν αυξηθούν τα RT cores και τα Gigarays αντίστοιχα, θα αυξήσουν και τα RTX effects, άρα πάλι στον πάτο θα 'ναι το performance. Έχει πολύ μέλλον το RT. Τουλάχιστον να φτάσουμε σε ένα σημείο όπου τα ''light'' εφέ όπως οι αντανακλάσεις και κάποιες σκιές να γίνονται με μια σχετική άνεση. Το full RT θέλει πολλά χρόνια ακόμα.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 19 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Ποια μπάλα θα τρέχουν οι 7nm κάρτες ; Όταν αυξηθούν τα RT cores και τα Gigarays αντίστοιχα, θα αυξήσουν και τα RTX effects, άρα πάλι στον πάτο θα 'ναι το performance. Έχει πολύ μέλλον το RT. Τουλάχιστον να φτάσουμε σε ένα σημείο όπου τα ''light'' εφέ όπως οι αντανακλάσεις και κάποιες σκιές να γίνονται με μια σχετική άνεση. Το full RT θέλει πολλά χρόνια ακόμα. Και όταν φτασεις εκει θα βγει κατι άλλο που θα λεγεται καπως αλλιως και θα ψάχνουμε το 2k/60fps ενώ μεχρι τοτε μπορει να ειμαστε ανετα στο 4k/144 κτλπ κτλπ...το RT εχει μελλον μεχρι την επομενη καινοτομια...
optimus prime Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Οταν θα συνδιαστει με DLSS θα ειναι πιο playable..
Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Απ' ότι λένε δεν γίνεται να συνδυαστεί με DLSS γιατί τα tensor cores δουλεύουν και στο RT κάνοντας denoise. Αλλά DLSS = 1800P. Πόσο να κερδίσεις ; Εδώ δεν αντέχουν να τρέξουν 1440P.. 14 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε Και όταν φτασεις εκει θα βγει κατι άλλο που θα λεγεται καπως αλλιως και θα ψάχνουμε το 2k/60fps ενώ μεχρι τοτε μπορει να ειμαστε ανετα στο 4k/144 κτλπ κτλπ...το RT εχει μελλον μεχρι την επομενη καινοτομια... Δεν υπάρχει επόμενη καινοτομία. Το full RT/Path-tracing είναι ο φωτορεαλισμός. 1
optimus prime Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μολις ετρεξα το benchmark του FFXV με DLSS και μπορω να πω οτι ειναι πολυ εντυπωσιακο. Σε 4k oθονη ειναι λιγο πιο μαλακη η παρουσιαση απο οτι native 4k αλλα οι λεπτομερειες ειναι εκει ,δεν χανονται. Πιστευω οτι οσα παιχνιδια το υποστηριξουν και οι καρτες γονατιζουν θα σωσει την κατασταση. Τουλαχιστον εγω θα το ενεργοποιω,με καλυπτει αρκετα.. Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2018 από optimus prime
Acmilangr2 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, optimus prime είπε Μολις ετρεξα το benchmark του FFXV με DLSS και μπορω να πω οτι ειναι πολυ εντυπωσιακο. Σε 4k oθονη ειναι λιγο πιο μαλακη η παρουσιαση απο οτι native 4k αλλα οι λεπτομερειες ειναι εκει ,δεν χανονται. Πιστευω οτι οσα παιχνιδια το υποστηριξουν και οι καρτες γονατιζουν θα σωσει την κατασταση. Τουλαχιστον εγω θα το ενεργοποιω,με καλυπτει αρκετα.. Τι εννοείς; Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2018 από Acmilangr2
optimus prime Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, Acmilangr2 είπε Τι εννοείς; Τα χρωματα μου φανηκαν λιγο πιο μαλακα,οχι τοσο ζωηρα οπως σε native 4k αλλα εγω φημιζομαι για τις παραξενιες μου,καποιος αλλος δεν θα δωσει σημασια...
Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Βασικά για κάποιο λόγο στο FF XV το 4Κ DLSS είναι πιο καθαρό από το native 4K στο foliage.
nikos5800 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 52 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Απ' ότι λένε δεν γίνεται να συνδυαστεί με DLSS γιατί τα tensor cores δουλεύουν και στο RT κάνοντας denoise. Αλλά DLSS = 1800P. Πόσο να κερδίσεις ; Εδώ δεν αντέχουν να τρέξουν 1440P.. Δεν υπάρχει επόμενη καινοτομία. Το full RT/Path-tracing είναι ο φωτορεαλισμός. εμ ετσι μπραβο μετα το rt δεν υπαρχει τιποτα αλλο, επισης full real time path tracing δεν θα δουμε ποτε! denoising+rt acceleration ειναι το μελλον ακομα και σε offload rendering engines 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Είδες ότι ο κόσμος αντιμετωπίζει το RT σαν ''ένα feature'' ενώ είναι κάτι πολύ περισσότερο, δηλαδή το μέλλον. Δεν είναι soft shadows, ούτε bump mapping, ούτε tessellation αλλά ray-tracing = photorealism.
nikos5800 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Είδες ότι ο κόσμος αντιμετωπίζει το RT σαν ''ένα feature'' ενώ είναι κάτι πολύ περισσότερο, δηλαδή το μέλλον. Δεν είναι soft shadows, ούτε bump mapping, ούτε tessellation αλλά ray-tracing = photorealism. ναι απλα σκετο το ray tracing δεν φτανει για photorealism το λεω αυτο επιδει το battlefield εχει ρεαλιστικες αντανακλασεις δεν το κανει φωτορεαλιστικο αλλα ουτε και το shadow of the tomb raider επιδει εχει ρεαλιστικες σκιες και το tesselation ειναι παρα πολυ συμαντικο αλλα χρειαζεται πολυ υψηλο polygon count για να δεις συμαντικες διαφορες συνολικα ο φωτορεαλισμος ειναι συνδυασμος πολλων παραγοντων
Acmilangr2 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Γιατί θέλετε απο τόσο νωρίς φωτορεαλιστικά γραφικά; Δεν θέλω τουλάχιστον από τώρα να βλέπω ότι βλέπω με τα μάτια μου στην εξοχή. Αν θα γίνει αυτό μετά δεν θα υπάρξει ξανά καμία βελτίωση στον τεχνικό τομέα.
Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Ε ναι τα θες όλα(GI + Reflections + Shadows + + +). Αυτή την ισχύ δεν θα την έχουμε ούτε σε μια 10ετία.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε Δεν υπάρχει επόμενη καινοτομία. Το full RT/Path-tracing είναι ο φωτορεαλισμός. βαζεις στοιχημα οτι κατι υπαρχει που ουτε καν το εχουμε σκεφτει?Οπως τοσα και τοσα...Η θεωρεις οτι για τα επομενα 10χρονια απλα θα βελτιωνουν το RTX τις αναλυσεις και τα καρε? Πως θα πουλανε χωρις καινοτομιες...?
Psycho_Warhead Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, Αλεξανδρος A.92 είπε βαζεις στοιχημα οτι κατι υπαρχει που ουτε καν το εχουμε σκεφτει?Οπως τοσα και τοσα...Η θεωρεις οτι για τα επομενα 10χρονια απλα θα βελτιωνουν το RTX τις αναλυσεις και τα καρε? Πως θα πουλανε χωρις καινοτομιες...? Η καινοτομία θα είναι το όλο και περισσότερο RT που θα κάνει τρελή διαφορά. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις