Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Arkin είπε

Κλαμα και με 2080ti σε 1080p.

Ναι. Δεν αξίζει καθόλου η νέα σειρά για RT. Και απ'ότι βλέπω οι απαιτήσεις των πρόσφατων ΑΑΑ games μέχρι στιγμής δεν ζητάνε κάτι περισσότερο από τα ήδη υπάρχοντα(στο ACOdyssey π.χ. τα clouds είναι κυρίως το πρόβλημα).

https://www.dsogaming.com/news/remedy-reveals-early-performance-overhead-for-real-time-ray-tracing-effects-in-northlight-engine/

Η Remedy είχε πει ότι κοστίζει περίπου 9,2 ms για τα ray traced εφέ. Για να βγάλεις 60 καρέ πρέπει να "κοστίζει" 16,67 ms το frame. Άρα σου μένουν 7,47 ms για το υπόλοιπο rendering.

Δηλαδή το game πρέπει να τρέχει στα 1000/7,47=133 καρέ* χωρίς RTX για να σου βγάλει 60 με αυτό. Δεν είναι 50% η μείωση. Μπορεί να φτάσει πολύ παραπάνω στα βαριά AAA.

*Κοντά σε ό,τι βγάζει η 2080Ti σε 1080p. Χωρίς να έχουμε κιόλας ray traced shadows.

  • Like 1
  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τεσπα εγω δεν θυμαμαι να ειχαν τοσο τραγικο impact οτι ειχε βγει στο παρελθον ισως γερασα και δεν τα θυμαμαι καλα τοτε.Οπως και να εχει το μαμησαν με τις τιμες ενω παλια αυτες οι καρτες δεν στοιχιζαν μια περιουσια.Οτι και να λεω εγω τωρα και οσο να γκρινιαζω δυστυχως αυτη ειναι η πραγματικοτητα και ο μονος λογος για μενα να παρω πλεον μια απο τις εν λογω καρτες ειναι επειδη εχω gsync οθονη και δεν υπαρχει κατι αλλο αξιο επιδοσεων ( τo rtx το θεωρω απλα bonus) και αυτο επειδη ειμαι 2 γενιες πισω αλλιως αν ημουν κατοχος 1080 και πανω δεν θα το σκεφτομουν καν.Περαστικα μας οσο για τις τιμες στην επομενη γενια ας ειναι και περισσοτερα λεφτα αρκει να δικαιολογουν και επιδοσεις οχι μονο φρου φρου και αρωματα.

Επεξ/σία από icenex
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Ναι. Δεν αξίζει καθόλου η νέα σειρά για RT. Και απ'ότι βλέπω οι απαιτήσεις των πρόσφατων ΑΑΑ games μέχρι στιγμής δεν ζητάνε κάτι περισσότερο από τα ήδη υπάρχοντα(στο ACOdyssey π.χ. τα clouds είναι κυρίως το πρόβλημα).

https://www.dsogaming.com/news/remedy-reveals-early-performance-overhead-for-real-time-ray-tracing-effects-in-northlight-engine/

Η Remedy είχε πει ότι κοστίζει περίπου 9,2 ms για τα ray traced εφέ. Για να βγάλεις 60 καρέ πρέπει να "κοστίζει" 16,67 ms το frame. Άρα σου μένουν 7,47 ms για το υπόλοιπο rendering.

Δηλαδή το game πρέπει να τρέχει στα 1000/7,47=133 καρέ* χωρίς RTX για να σου βγάλει 60 με αυτό. Δεν είναι 50% η μείωση. Μπορεί να φτάσει πολύ παραπάνω στα βαριά AAA.

*Κοντά σε ό,τι βγάζει η 2080Ti σε 1080p. Χωρίς να έχουμε κιόλας ray traced shadows.

Εινα βαρυ το ανελυσες πολυ ωραια. Θελουμε rtx cores. Καλα αυτα που βλεπουμε αλλα κανεις δεν θα παρει 2080ti για 1080p να παιζει στα 50-60fps.

Δημοσ.

Ας είχε η ti μου άλλο ένα 30% και χ@στηκα για το RT. 

Όχι ότι δεν είμαι ευχαριστημένος με την απόδοση της. Αντιθέτως, τσακίσει κόκαλα . Όμως για την τιμή της όχι δεν αξίζει 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Acmilangr2 είπε

Δεν  νομίζω να περίμενε κανείς καλύτερες επιδόσεις. Το ξέραμε από την αρχή το RT πόσα fps πάνω κάτω τα έχει 

Coop είδα; κάνουμε κανένα; 

Aυριο ναι κανουμε,τωρα ειμαι λιγο κουρασμενος...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Arkin είπε

8xMSAA μιλαμε για 8k αναλυση και πανω σε native 4K οι τοπ ti στα 7nm δεν θα εχει κανενα προβλημα. Εκτος αν γινουν 100% πιο βαρια τα επομενα παιχνιδια 2020 και μετα. 

Εσύ υπολογίζεις native 4k με ti στα 7nm με τις σημερινές engines. Μη βάζεις το χέρι σου στη φωτιά για το τι θα συμβεί μετά το 2020 με τις next gen engines.

Δημοσ.

περα απο την ωμη δυναμη που θα χρειαστει  στις επομενες γενιες γραφικων,ειναι βεβαιο οτι υπαρχουν και περιθωρια για software optimizations...νεα τεχνολογια ειναι θα υπαρχουν βελτιωσεις  

Δημοσ.

Η δήλωση της AMD για το RT δεν είναι καθόλου ενθαρρυντική πάντως. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, μάλλον δεν θα δούμε RT ούτε στο PS5 / Xbox Scarlett.  Θα πει κανείς, ίσως να περιμένει η AMD να ωριμάσει το performance και να δώσει RT με καλύτερο performance. Το θέμα είναι, θα γίνει έτσι ; Ή θα ξεφύγουν οι πράσινες με το RT και η AMD θα βγάλει απλά ένα σημερινό RT performance σε 2 χρόνια ;

Αν γίνει το δεύτερο, θα φτάσουν να κοστίζουν 2 χήνες οι GPUs.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Η δήλωση της AMD για το RT δεν είναι καθόλου ενθαρρυντική πάντως. Σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, μάλλον δεν θα δούμε RT ούτε στο PS5 / Xbox Scarlett.  Θα πει κανείς, ίσως να περιμένει η AMD να ωριμάσει το performance και να δώσει RT με καλύτερο performance. Το θέμα είναι, θα γίνει έτσι ; Ή θα ξεφύγουν οι πράσινες με το RT και η AMD θα βγάλει απλά ένα σημερινό RT performance σε 2 χρόνια ;

Αν γίνει το δεύτερο, θα φτάσουν να κοστίζουν 2 χήνες οι GPUs.

Άμα το ps5 τρέχει  τα παιχνίδια σε 1080p τότε σίγουρα θα σήκωνε και rt αλλά βλέπεις το μάρκετινγκ θέλει 4κ 

Δημοσ.

Οι επόμενες κονσόλες θα έχουν 1080 @ 120 και 4K @ 60 σε αρκετά παιχνίδια. Το πρώτο θα το επιτρέπει ο πολύ ανώτερος CPU που θα έχουν(Zen). Μακάρι όμως να βάλουν και μια τεχνική για RT να το βλέπουμε και στο PC σε περισσότερα παιχνίδια και γενικά να προχωράει το πράγμα σιγά σιγά.

Δημοσ.

Μπα δεν νομίζω πάλι 30fps θα έχουμε δεν έχει να κάνει με τον επεξεργαστή 

και το ps4 μπορεί και 60 και 120fps αλλά θα πρέπει να θυσιάσεις visuals και αυτό δεν το θέλει καμία εταιρία μην σου πω ούτε οι gamers ,

για υψηλά FPS έχουμε τα pc 

Δημοσ.

Όχι δεν μπορούν 60 και 120 οι τωρινές. Για το PS4 Pro είχαν πει ότι δεν μπορεί να βγάλει 60FPS στο U4 λόγω CPU. Στο One X τα ίδια με την υποστήριξη των 120Hz/Freesync. Με 1.6-1.7Ghz jaguar δεν πας πουθενά.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Darthvader είπε

Εσύ υπολογίζεις native 4k με ti στα 7nm με τις σημερινές engines. Μη βάζεις το χέρι σου στη φωτιά για το τι θα συμβεί μετά το 2020 με τις next gen engines.

Δεν μπορούμε να ξέρουμε όταν πάμε στα 7nm όμως και μονο λόγω μικρότερης λιθογραφίας θα δούμε τεράστια αύξηση επιδόσεων. Θα πρέπει να βαρύνουν οι μηχανές 100% πάνω από τις σημερινές για να ζοριστουν οι νέες ti στα 7. Η τιμή μας ενδιαφέρει κυρίως γιατί αν ανέβουν και άλλο πάει. 

Δημοσ.

Ο κόσμος είναι πολύ άσχετος όπως βλέπω στα σχόλια. Το tessellation όταν βγήκε, έτρεχε καλύτερα στις τότε GPUs ; Όχι. Μόνο που το RT δεν είναι απλά ένα feature όπως το tessellation, αλλά ray-tracing το οποίο κάνει προσομοίωση φωτός, αντακλάσεων, σκιών κλπ της πραγματικότητας. Δηλαδή κάτι πολύ πολύ μεγαλύτερο από τα soft shadows ή το tessellation. Η αρχή έπρεπε να γίνει και ας τρέχουν οι τωρινές με 30FPS. 

Έγινε ήδη μεγάλο άλμα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, 1.1 Gigarays η 1080Ti, 10 Gigarays η 2080Ti. Είναι ''μόνο'' ένα 10x πάνω. Το RT έχει πολύ μέλλον και όσο θα δυναμώνουν οι κάρτες, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η χρήση του, άρα πάλι για 30άρια θα μιλάμε(Στην Ultra εκδοχή του εκάστοτε παιχνιδιού).

Στο μόνο που έχουν δίκιο όσοι γκρινιάζουν, είναι οι απαράδεκτες τιμές αλλά αυτό(Το γιατί) το έχουμε αναλύσει πολλάκις.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...