Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ολο θεμα ειναι οτι με τις καρτες που υπηρχαν (πχ 1080ti) ειναι οτι κοντευαμε να μιλησουμε για 4k/60fps ακατεβατα παντου...Και ξαφνικα σκαει το RTX και συζηταμε για τον ΑΝ θα εχουμε 1080p/60fps...Νομιζω ειναι μεχρι να το χωνεψουμε οτι απο εδω και περα ετσι θα παει...μετα θα ειμαστε μαλλον ολοι καλυτερα 

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η αρχη οντως επρεπε να γινει απλα το απαραδεκτο ειναι οτι 1 ωρα στην παρουσιαση μας επριξαν με το rtx. Καθαρο marketing δηλαδη. Σαν τεχνολογια ειναι πολυ promising η τακτικη της nvidia ειναι αυτο που θελει κραξιμο.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, icenex είπε

Για μενα χιλιες φορες να ητανε αλλη μια γενια gtx και να βλεπαμε επιδοσεις 60-80% σε σχεση με σειρα 1000 παρα αυτο το πραγμα και οταν ειχαν οντως καρτες ικανες για full rtx τοτε να τις βγαζανε στην αγορα. Αυτο μου θυμιζει οπως ορισμενους τιτλους παιχνιδιων που βγαζουν μισο παιχνιδι (bugs, optimisation κτλ) και το τελειωνουν το παιχνιδι μετα απο 2-3 χρονια κυκλοφοριας.

Δεν είναι εφικτό αυτό το boost με 12nm. Πρέπει να πάμε στα 7nm, όπου ανεβαίνει κι' άλλο το κόστος αλλά έρχεται και μεγάλη αύξηση στο traditional performance. Full RTX ίσως να μην έχεις ούτε σε 10 χρόνια, το RT έχει πολύ ψωμί και απαιτεί τρομακτική ισχύ για να χρησιμοποιηθεί παντού. Η λογική σου δεν στέκει, αν ήταν έτσι το 2011 δεν θα 'πρεπε να βγουν οι πρώτες DX11 κάρτες με tessellation επειδή γονάτιζαν με αυτό αλλά να έβγαιναν τώρα που μπορούν να κάνουν tessellation πολύ εύκολα.

Πάντως, συνηθίστε τις τιμές γιατί και οι επόμενες στα ίδια θα παίξουν.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Το ολο θεμα ειναι οτι με τις καρτες που υπηρχαν (πχ 1080ti) ειναι οτι κοντευαμε να μιλησουμε για 4k/60fps ακατεβατα παντου...Και ξαφνικα σκαει το RTX και συζηταμε για τον ΑΝ θα εχουμε 1080p/60fps...Νομιζω ειναι μεχρι να το χωνεψουμε οτι απο εδω και περα ετσι θα παει...μετα θα ειμαστε μαλλον ολοι καλυτερα 

Ελα ρε συ απλα θα παιζουμε οπως παιζαμε τοσα χρονια. Το rtx το βλεπουμε σε καποια χρονια οταν θα γινει mainstream. Για την ωρα περνεις αγκαλια ενα 1080p monitor και μια 2080ti των 1300 ευρω και εχεις ενα υποτυπωδες rtx για να χαιρεσαι δεν κανει για κατι παραπανω. Και αντανακλασεις βλεπαμε τοσα χρονια και καλες σκιες και τα παντα. Δεν ειναι οτι χωρις rtx πηγαινουμε σε εποχες snes.

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Το ολο θεμα ειναι οτι με τις καρτες που υπηρχαν (πχ 1080ti) ειναι οτι κοντευαμε να μιλησουμε για 4k/60fps ακατεβατα παντου...Και ξαφνικα σκαει το RTX και συζηταμε για τον ΑΝ θα εχουμε 1080p/60fps...Νομιζω ειναι μεχρι να το χωνεψουμε οτι απο εδω και περα ετσι θα παει...μετα θα ειμαστε μαλλον ολοι καλυτερα 

4Κ/60FPS δεν έχει ούτε η 2080Ti σε πολλά παιχνίδια και ούτε η επόμενη Ti στα 7nm θα έχει, παρά το +70-80% performance που θα 'χει. Crysis 3(Παιχνίδι του 2013) άμα βάλεις 8xMSAA σε 4Κ πας στον πάτο της κόλασης. Υπερβολή το 8xMSAA ναι, αλλά μιλάμε για 5ετίας παιχνίδι..

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

4Κ/60FPS δεν έχει ούτε η 2080Ti σε πολλά παιχνίδια και ούτε η επόμενη Ti στα 7nm θα έχει, παρά το +70-80% performance που θα 'χει. Crysis 3(Παιχνίδι του 2013) άμα βάλεις 8xMSAA σε 4Κ πας στον πάτο της κόλασης. Υπερβολή το 8xMSAA ναι, αλλά μιλάμε για 5ετίας παιχνίδι..

8xMSAA μιλαμε για 8k αναλυση και πανω σε native 4K οι τοπ ti στα 7nm δεν θα εχει κανενα προβλημα. Εκτος αν γινουν 100% πιο βαρια τα επομενα παιχνιδια 2020 και μετα. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, icenex είπε

Οτι θα ειχαμε alpha testing στις καρτες γραφικων πραγματικα δεν το περιμενα.

Μάλλον είσαι πρόσφατος στο PC Gaming τότε. Πάντα όταν έμπαινε ένα νέο feature γονάτιζαν τα πάντα. Το 2005 με το πρώτο FEAR που είχε soft shadows τότε, η 6600GT είχε 15άρια σε 1280*1024.

Μόλις τώρα, Arkin είπε

8xMSAA μιλαμε για 8k αναλυση και πανω σε native 4K οι τοπ ti στα 7nm δεν θα εχει κανενα προβλημα. Εκτος αν γινουν 100% πιο βαρια τα επομενα παιχνιδια 2020 και μετα. 

Μπερδεύεις το MSAA με το SSAA.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, icenex είπε

Οτι θα ειχαμε alpha testing στις καρτες γραφικων πραγματικα δεν το περιμενα.

Παντου υπαρχει alpha testing. Απο αυτοκινητα μεχρι κινητα. Χρονια τωρα. Ο αρχικος καταναλωτης θα πληρωσει διπλο τη νεα τεχνολογια και ας μην μπορει να την αξιοποιησει πληρως. 

Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Μάλλον είσαι πρόσφατος στο PC Gaming τότε. Πάντα όταν έμπαινε ένα νέο feature γονάτιζαν τα πάντα. Το 2005 με το πρώτο FEAR που είχε soft shadows τότε, η 6600GT είχε 15άρια σε 1280*1024.

Μπερδεύεις το MSAA με το SSAA.

Δεν ανεβαζει την αναλυση το MSAA? Το 8x διαβαζα οτι την 3πλασιαζει κατι τετοιο ισως να τα μπερδευω ομως.

Δημοσ.

Το μόνο που έχει αλλάξει πλέον είναι ότι έχουν ξεφύγει οι τιμές.

1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Δεν ανεβαζει την αναλυση το MSAA? Το 8x διαβαζα οτι την 3πλασιαζει κατι τετοιο ισως να τα μπερδευω ομως.

Όχι, το MSAA είναι multisampling και πραγματικό ΑΑ(Χωρίς θολούρες κλπ) αλλά αρκετά βαρύ.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το μόνο που έχει αλλάξει πλέον είναι ότι έχουν ξεφύγει οι τιμές.

Όχι, το MSAA είναι multisampling και πραγματικό ΑΑ(Χωρίς θολούρες κλπ) αλλά αρκετά βαρύ.

Δεν το γνωριζα σε ευχαριστω μεχρι x4 το βαζω συνηθως η 2x στο 8x δεν βλεπω καθολου διαφορες. Οπως και να εχει ομως το native 4k δεν λες οτι θελει και AA ειναι ηδη too crispy.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Και το 4Κ θέλει ΑΑ απλά όχι όσο οι μικρότερες αναλύσεις.

Ισως αλλα το 8x ακομα και το 4x ειναι υπερβολικο ριχνει τα fps στα ταρταρα. Καλη ωρα gta 5 πιανεις 150 βαζεις msaa και advanced settings και πας 30 με 1080ti.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Και το 4Κ θέλει ΑΑ απλά όχι όσο οι μικρότερες αναλύσεις.

Δεν βλέπω καμία διαφορά. Εντελώς καμία. Ίσως επειδή είναι και μικρή η οθόνη. Σε μια TV από κοντά ίσως να φαίνεται 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...