Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Σε RTX θα έτρωγε και τάπα το 2080Ti(10 Gigarays vs 12 Gigarays(Με 2* 2070)).

Ειναι σιγουρο οτι θα εκανε 100% scaling? 2x2080ti εχουν 20GRays?

 

 

  • Απαντ. 4,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στην παρούσα φάση το sli είναι dead. 

1/10 παιχνίδια Dx12 το υποστηρίζουν 

Επεξ/σία από Acmilangr2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Πάντως αν κρίνω από την Asus RTX 2070 η αφαίρεση του NVLink για το TU106 ήταν μάλλον απόφαση της τελευταίας στιγμής αφού στη φώτο φαίνεται σαν να υπήρχε το NVLink και το αφαίρεσαν αργότερα.

Ο λόγος φαντάζομαι είναι ότι το SLI RTX 2070 θα είχε επιδόσεις 2080Ti(Ίσως και παραπάνω αφού δύο RTX 2070 θα είχαν 12 Gigarays/sec ενώ μια 2080Ti 10 Gigarays/sec) με χαμηλότερο κόστος, κάτι που αποφεύγει η NV τελευταία, γι' αυτό και έκοψε το SLI στις GTX 1060 π.χ.

Αυτό είναι που λένε 

'Έχει το καρπούζι,έχει και το μαχαίρι '

Αν δεν κάνει τίποτα η κόκκινη τέτοια θα βλέπουμε 

3 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Στην παρούσα φάση το sli είναι dead. 

1/10 παιχνίδια Dx12 το υποστηρίζουν 

Ξέρεις 10 παιχνίδια με native dx12?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ε όπου θα είχε θα έτρωγε τάπα, με λιγότερο κόστος ξαναλέω.

Ελαχιστα παιχνιδια εχουν υποστηριξη, 100% scaling ισως ενα, σε RT κανενα.

 

Για αλλου ειδους προγραματα το RΤ δεν παιζει ακομα ρολο. Σε αλλες ομως εφαρμογες ναι θα ηταν καλυτερο και φθηνοτερο.

Επεξ/σία από narta
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, mcrae13 είπε

Αυτό είναι που λένε 

'Έχει το καρπούζι,έχει και το μαχαίρι '

Αν δεν κάνει τίποτα η κόκκινη τέτοια θα βλέπουμε 

Ξέρεις 10 παιχνίδια με native dx12?

Τι εννοείς native; 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Acmilangr2 είπε

Τι εννοείς native; 

Να έχει γραφτεί και να παίζει μόνο σε dx12. Υπάρχουν κάποια 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, mcrae13 είπε

Να έχει γραφτεί και να παίζει μόνο σε dx12. Υπάρχουν κάποια 

Οσο είχα sli, είχα δει ότι όσα παιχνίδια είναι Dx12 δεν υποστηρίζουν SLI ακόμα και όταν τα βάζεις Dx11.

Παραδοξως το gears of war 4 υποστηρίζει. Όχι ακριβώς σαν SLI αλλά σαν multigpu (δεν είμαι σίγουρος αν διαφέρει) 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Όχι ακριβώς σαν SLI αλλά σαν multigpu (δεν είμαι σίγουρος αν διαφέρει) 

To DX12 εχει mgpu support που σημαινει δεν χρειαζεσαι bridges ουτε καν ιδιες καρτες. Θεωρητικα παντα. 

 

Πρακτικα, βρασε ορυζα.

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, narta είπε

To DX12 εχει mgpu support που σημαινει δεν χρειαζεσαι bridges ουτε καν ιδιες καρτες. Θεωρητικα παντα. 

 

Πρακτικα, βρασε ορυζα.

Δεν το είχα δοκιμάσει χωρίς bridge. Έπρεπε όμως να κάνω την δοκιμή να δω αν δουλεύει. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Οσο είχα sli, είχα δει ότι όσα παιχνίδια είναι Dx12 δεν υποστηρίζουν SLI ακόμα και όταν τα βάζεις Dx11.

Παραδοξως το gears of war 4 υποστηρίζει. Όχι ακριβώς σαν SLI αλλά σαν multigpu (δεν είμαι σίγουρος αν διαφέρει) 

Anyway δεν λέω ότι το sli/cf γ@μαει αλλά ακόμα και σε gaming δεν είναι dead. 

Κάποιες φορές είτε συμφέρει ή είναι μονοδρομος. 

Πχ για την οθόνη σου θες 2x2080ti για ν την εκμεταλλευτείς πλήρως  :P

Η τακτική της πράσινης είναι απαράδεκτη 

 

  • Like 2
Δημοσ.

O  Petersen ειπε οτι το Ray tracing θα εχει min,max και ultra setings αναφερομενος σε ερωτηση για την 2070...

Πληροφοριακα το γραφω..

Αναφορά σε κείμενο

“So I would say with 6 Giga Rays you can definitely imagine you’re not going to be able to ray trace the same way you do with a 2080 Ti,” Petersen tells me, “but kind of like level-of-detail, or like Ultra, Min, Max settings, you’re going to cast fewer rays. It’ll be a little less sharp in the reflection, a little less clear in the ambient occlusion, but it’s still going to look pretty good.”

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...