narta Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Σε RTX θα έτρωγε και τάπα το 2080Ti(10 Gigarays vs 12 Gigarays(Με 2* 2070)). Ειναι σιγουρο οτι θα εκανε 100% scaling? 2x2080ti εχουν 20GRays?
Acmilangr2 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στην παρούσα φάση το sli είναι dead. 1/10 παιχνίδια Dx12 το υποστηρίζουν Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2018 από Acmilangr2
mcrae13 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Πάντως αν κρίνω από την Asus RTX 2070 η αφαίρεση του NVLink για το TU106 ήταν μάλλον απόφαση της τελευταίας στιγμής αφού στη φώτο φαίνεται σαν να υπήρχε το NVLink και το αφαίρεσαν αργότερα. Ο λόγος φαντάζομαι είναι ότι το SLI RTX 2070 θα είχε επιδόσεις 2080Ti(Ίσως και παραπάνω αφού δύο RTX 2070 θα είχαν 12 Gigarays/sec ενώ μια 2080Ti 10 Gigarays/sec) με χαμηλότερο κόστος, κάτι που αποφεύγει η NV τελευταία, γι' αυτό και έκοψε το SLI στις GTX 1060 π.χ. Αυτό είναι που λένε 'Έχει το καρπούζι,έχει και το μαχαίρι ' Αν δεν κάνει τίποτα η κόκκινη τέτοια θα βλέπουμε 3 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε Στην παρούσα φάση το sli είναι dead. 1/10 παιχνίδια Dx12 το υποστηρίζουν Ξέρεις 10 παιχνίδια με native dx12? 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, narta είπε Ειναι σιγουρο οτι θα εκανε 100% scaling? 2x2080ti εχουν 20GRays? Ε όπου θα είχε θα έτρωγε τάπα, με λιγότερο κόστος ξαναλέω.
narta Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Ε όπου θα είχε θα έτρωγε τάπα, με λιγότερο κόστος ξαναλέω. Ελαχιστα παιχνιδια εχουν υποστηριξη, 100% scaling ισως ενα, σε RT κανενα. Για αλλου ειδους προγραματα το RΤ δεν παιζει ακομα ρολο. Σε αλλες ομως εφαρμογες ναι θα ηταν καλυτερο και φθηνοτερο. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2018 από narta
Acmilangr2 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 6 λεπτά πριν, mcrae13 είπε Αυτό είναι που λένε 'Έχει το καρπούζι,έχει και το μαχαίρι ' Αν δεν κάνει τίποτα η κόκκινη τέτοια θα βλέπουμε Ξέρεις 10 παιχνίδια με native dx12? Τι εννοείς native;
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Εξ' ολοκλήρου DX12 renderer εννοεί και μόνο το Gears of War 4 είναι τέτοιο. 2
mcrae13 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, Acmilangr2 είπε Τι εννοείς native; Να έχει γραφτεί και να παίζει μόνο σε dx12. Υπάρχουν κάποια
Acmilangr2 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, mcrae13 είπε Να έχει γραφτεί και να παίζει μόνο σε dx12. Υπάρχουν κάποια Οσο είχα sli, είχα δει ότι όσα παιχνίδια είναι Dx12 δεν υποστηρίζουν SLI ακόμα και όταν τα βάζεις Dx11. Παραδοξως το gears of war 4 υποστηρίζει. Όχι ακριβώς σαν SLI αλλά σαν multigpu (δεν είμαι σίγουρος αν διαφέρει)
narta Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε Όχι ακριβώς σαν SLI αλλά σαν multigpu (δεν είμαι σίγουρος αν διαφέρει) To DX12 εχει mgpu support που σημαινει δεν χρειαζεσαι bridges ουτε καν ιδιες καρτες. Θεωρητικα παντα. Πρακτικα, βρασε ορυζα. 2
Acmilangr2 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, narta είπε To DX12 εχει mgpu support που σημαινει δεν χρειαζεσαι bridges ουτε καν ιδιες καρτες. Θεωρητικα παντα. Πρακτικα, βρασε ορυζα. Δεν το είχα δοκιμάσει χωρίς bridge. Έπρεπε όμως να κάνω την δοκιμή να δω αν δουλεύει.
mcrae13 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε Οσο είχα sli, είχα δει ότι όσα παιχνίδια είναι Dx12 δεν υποστηρίζουν SLI ακόμα και όταν τα βάζεις Dx11. Παραδοξως το gears of war 4 υποστηρίζει. Όχι ακριβώς σαν SLI αλλά σαν multigpu (δεν είμαι σίγουρος αν διαφέρει) Anyway δεν λέω ότι το sli/cf γ@μαει αλλά ακόμα και σε gaming δεν είναι dead. Κάποιες φορές είτε συμφέρει ή είναι μονοδρομος. Πχ για την οθόνη σου θες 2x2080ti για ν την εκμεταλλευτείς πλήρως Η τακτική της πράσινης είναι απαράδεκτη 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Τα μονοπώλια τέτοιες τακτικές έχουν πάντα. 1
optimus prime Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 O Petersen ειπε οτι το Ray tracing θα εχει min,max και ultra setings αναφερομενος σε ερωτηση για την 2070... Πληροφοριακα το γραφω.. Αναφορά σε κείμενο “So I would say with 6 Giga Rays you can definitely imagine you’re not going to be able to ray trace the same way you do with a 2080 Ti,” Petersen tells me, “but kind of like level-of-detail, or like Ultra, Min, Max settings, you’re going to cast fewer rays. It’ll be a little less sharp in the reflection, a little less clear in the ambient occlusion, but it’s still going to look pretty good.”
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Ναι είπαν ότι στο Metro Exodus θα έχουν ποιότητες για το RTX.
Προτεινόμενες αναρτήσεις