Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ακόμα δεν το έχουν βγάλει επίσημα, αλλά αυτό δίνουν ως προσφορά στο ενδιάμεσο και οι ίδιοι δικαιολογούν εκεί την αλλαγή λόγω έξτρα εξαρτημάτων που χρειάζονται για την τήρηση των προτύπων. Αν αυτό δεν οφείλεται στην επιπρόσθετη τιμή του εργοστασίου, τότε μιλάμε για κακό marketing.

  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ακόμα ένα παράδειγμα με τους δυό κύκλους εκτός από την Mclaren. VW Up GTI. Η διαφορά φαίνεται γύρω στο 20%, οπότε μάλλον ο WLTP θα είναι αρκετά κοντά στα πραγματικά νούμερα. Στο spritmonitor το αμάξι αυτό έχει μέση τιμή 6,05lt/100km

image.png.1ec116cd77bcfc825e1e6ef156695f46.png

Δημοσ.

Meanwhile ...

«Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε αυτό που χαρακτηρίζεται από την ίδια ως «εμπεριστατωμένη έρευνα» προκειμένου τα μέλη της να αποφανθούν αν οι BMW, Daimler και τα τρία βασικά μέλη του VW Group ήρθαν σε συμφωνία προκειμένου αποφύγουν τον μεταξύ τους ανταγωνισμό στην ανάπτυξη των τεχνολογιών μείωσης των εκπομπών ρύπων.»

https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/nea-ereyna-apo-tin-ee-gia-systasi-kartel-apo-audi-bmw-daimler-porsche-kai-vw

Δημοσ.

Αυτό που λέν οι 4 τροχοί δεν έχει λογική, εκτός εάν έγινε πριν 10 χρόνια. Σήμερα οι συγκεκριμένοι 3 είναι αρκετά πίσω από τον ανταγωνισμό στους ρύπους λόγω των αρκετά βαριών αυτοκινήτων τους, και είναι αντιμέτωποι με ποινές δισεκατομμυρίων με το προαναφερθέν Euro 7. Θα έπρεπε να τρέχουν να αναπτύξουν τεχνολογίες και όχι να μειώνουν την προσπάθεια.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιας και λέμε για το WLTP, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος το παρακάτω ; 

image.png.50fc08fa42c51e38190815e7b390210c.png

Δηλαδή το αμάξι έχει πάρει WLTP type approval, αλλά χρησιμοποιεί τις μετρήσεις του παλιού Standard ; 

Btw είναι χτεσινός τιμοκατάλογος του Τ-roc από Αγγλία... 

 

 

Επεξ/σία από AristidisZ
Δημοσ.

Όλη η μετάβαση στο WLTP με τα ενδιάμεσα βήματα, αναλύεται στο σύνδεσμο που δημοσιεύτηκε πάλι παραπάνω.

http://wltpfacts.eu/what-is-wltp-how-will-it-work/

Είναι ξεκάθαρο σε όλους ότι μέχρι να πάμε στο τέλος του 2019, θα υπάρξει ΤΕΡΑΣΤΙΑ σύγχυση στους καταναλωτές, ειδικά για τη φάση που θα υπάρχουν τιμές παράλληλα για τα 2 πρότυπα.

Καλώς τα δεχτήκαμε.

Δημοσ.

Αφού από 1/1/2019 (σε 3 μήνες) θα είναι υποχρεωτική η αναγραφή μόνο του WLTP για να αποφευχθεί η σύγχυση. Μέχρι 9/19 θα δικαιούνται να πωλούν και NEDC certified αυτοκίνητα, οπότε υποθέτω (δεν το λέει ξεκαθαρα το site) ότι η NEDC τιμή θα μετατραπεί σε WLTP μέσω του λογισμικού προσομοιώσεων, και θα αναγράφεται μόνο αυτή. Εκτός εάν υπάρχει exception σε αυτά και δεν το αναφέρει το site. 

Αναφορά σε κείμενο


From September 2018
All new cars must be certified according to the WLTP test procedure, and no longer on NEDC.
An exception should be made for end-of-series vehicles to allow for a limited number of unsold vehicles in stock that were approved under the old NEDC test to be sold for one more year.

From 1 January 2019 

All cars in dealerships should have WLTP-CO2 values only to avoid any confusion among consumers, in the view of the automobile industr

 

Δημοσ.

Η σύγχυση είναι ήδη εδώ.

'Εχει ενδιαφέρον από το Γενάρη να δούμε πώς θα το χειριστούν οι πωλητές όταν θα τούς ρωτάνε οι καταναλωτές. Θα πέσει γέλιο. :D

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Για το 2019 πάντως τα τέλη κυκλοφορίας μένουν ίδια και αναμένουμε τις εξελίξεις μέσα στο 2019 για τα τέλη του 2020, όπου θα αρχίσει το πάρτυ.

  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ.

Αναμένονται νέα τέλη για όλα τα αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν από το Σεπτέμβριο του 2019, οπότε και μπαίνει σε πλήρη ισχύ το WLTP, αφήνοντας πίσω τη μεταβατική φάση εφαρμογής.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...