QuantumWanderer Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Ακόμα δεν το έχουν βγάλει επίσημα, αλλά αυτό δίνουν ως προσφορά στο ενδιάμεσο και οι ίδιοι δικαιολογούν εκεί την αλλαγή λόγω έξτρα εξαρτημάτων που χρειάζονται για την τήρηση των προτύπων. Αν αυτό δεν οφείλεται στην επιπρόσθετη τιμή του εργοστασίου, τότε μιλάμε για κακό marketing.
Whargoul Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Ακόμα ένα παράδειγμα με τους δυό κύκλους εκτός από την Mclaren. VW Up GTI. Η διαφορά φαίνεται γύρω στο 20%, οπότε μάλλον ο WLTP θα είναι αρκετά κοντά στα πραγματικά νούμερα. Στο spritmonitor το αμάξι αυτό έχει μέση τιμή 6,05lt/100km
QuantumWanderer Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Meanwhile ... «Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε αυτό που χαρακτηρίζεται από την ίδια ως «εμπεριστατωμένη έρευνα» προκειμένου τα μέλη της να αποφανθούν αν οι BMW, Daimler και τα τρία βασικά μέλη του VW Group ήρθαν σε συμφωνία προκειμένου αποφύγουν τον μεταξύ τους ανταγωνισμό στην ανάπτυξη των τεχνολογιών μείωσης των εκπομπών ρύπων.» https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/nea-ereyna-apo-tin-ee-gia-systasi-kartel-apo-audi-bmw-daimler-porsche-kai-vw
NT1G Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Meanwhile υπάρχουν άλλοι 5-6 ευρωπαίοι κατασκευαστές. Και άλλοι τόσοι εκτός Ευρώπης.
Whargoul Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Αυτό που λέν οι 4 τροχοί δεν έχει λογική, εκτός εάν έγινε πριν 10 χρόνια. Σήμερα οι συγκεκριμένοι 3 είναι αρκετά πίσω από τον ανταγωνισμό στους ρύπους λόγω των αρκετά βαριών αυτοκινήτων τους, και είναι αντιμέτωποι με ποινές δισεκατομμυρίων με το προαναφερθέν Euro 7. Θα έπρεπε να τρέχουν να αναπτύξουν τεχνολογίες και όχι να μειώνουν την προσπάθεια.
NT1G Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 11 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Σίγουρα υπάρχουν. Που σημαίνει ότι οι άλλοι μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν.
AristidisZ Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μιας και λέμε για το WLTP, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος το παρακάτω ; Δηλαδή το αμάξι έχει πάρει WLTP type approval, αλλά χρησιμοποιεί τις μετρήσεις του παλιού Standard ; Btw είναι χτεσινός τιμοκατάλογος του Τ-roc από Αγγλία... Επεξ/σία 21 Σεπτεμβρίου 2018 από AristidisZ
QuantumWanderer Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Όλη η μετάβαση στο WLTP με τα ενδιάμεσα βήματα, αναλύεται στο σύνδεσμο που δημοσιεύτηκε πάλι παραπάνω. http://wltpfacts.eu/what-is-wltp-how-will-it-work/ Είναι ξεκάθαρο σε όλους ότι μέχρι να πάμε στο τέλος του 2019, θα υπάρξει ΤΕΡΑΣΤΙΑ σύγχυση στους καταναλωτές, ειδικά για τη φάση που θα υπάρχουν τιμές παράλληλα για τα 2 πρότυπα. Καλώς τα δεχτήκαμε.
Whargoul Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2018 Αφού από 1/1/2019 (σε 3 μήνες) θα είναι υποχρεωτική η αναγραφή μόνο του WLTP για να αποφευχθεί η σύγχυση. Μέχρι 9/19 θα δικαιούνται να πωλούν και NEDC certified αυτοκίνητα, οπότε υποθέτω (δεν το λέει ξεκαθαρα το site) ότι η NEDC τιμή θα μετατραπεί σε WLTP μέσω του λογισμικού προσομοιώσεων, και θα αναγράφεται μόνο αυτή. Εκτός εάν υπάρχει exception σε αυτά και δεν το αναφέρει το site. Αναφορά σε κείμενο From September 2018 All new cars must be certified according to the WLTP test procedure, and no longer on NEDC. An exception should be made for end-of-series vehicles to allow for a limited number of unsold vehicles in stock that were approved under the old NEDC test to be sold for one more year. From 1 January 2019 All cars in dealerships should have WLTP-CO2 values only to avoid any confusion among consumers, in the view of the automobile industr
QuantumWanderer Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2018 Η σύγχυση είναι ήδη εδώ. 'Εχει ενδιαφέρον από το Γενάρη να δούμε πώς θα το χειριστούν οι πωλητές όταν θα τούς ρωτάνε οι καταναλωτές. Θα πέσει γέλιο.
QuantumWanderer Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2018 Για το 2019 πάντως τα τέλη κυκλοφορίας μένουν ίδια και αναμένουμε τις εξελίξεις μέσα στο 2019 για τα τέλη του 2020, όπου θα αρχίσει το πάρτυ.
QuantumWanderer Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Αναμένονται νέα τέλη για όλα τα αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν από το Σεπτέμβριο του 2019, οπότε και μπαίνει σε πλήρη ισχύ το WLTP, αφήνοντας πίσω τη μεταβατική φάση εφαρμογής.
QuantumWanderer Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουνίου 2019 'Εχω ακούσει και για βαριά βενζινοκίνητα που θα πατήσουν με νέες ταξινομήσεις, τα τέλη στα 600 ευρώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα