QuantumWanderer Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Ανοίγω ένα θέμα για το νέο πρότυπο μέτρησης εκπομπών WLTP. Πέραν των τεχνικών λεπτομερειών που δεν ενδιαφέρουν το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου, υπάρχει το θέμα στην επιρροή στα τέλη κυκλοφορίας που ενδιαφέρει όλο τον κόσμο. (α) Ποιά θα είναι τα τέλη για τα νέα οχήματα σύμφωνα με το νέο πρότυπο. (β) Ποιά θα είναι τα τέλη σε όλα τα προηγούμενα οχήματα, αλλά και ποιά θα είναι η αντιμετώπισή τους στα επόμενα χρόνια, τόσο φορολογικά όσο και σε επίπεδο πιθανών απαγορεύσεων κυκλοφορίας.
NT1G Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Τι περιμένεις να γίνει για τα παλιά δηλαδή; Να ζητήσει το κάθε κράτος να τα πιστοποιήσουν οι εταιρίες σε WLTP;
QuantumWanderer Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Αναφέρω τους προβληματισμούς που υπάρχουν στους καταναλωτές αυτό το διάστημα.
AristidisZ Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Ενδιαφέρον θα ήταν να βρίσκαμε διαφορές σε μοντέλα προ & μετά WLTP...
QuantumWanderer Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Αυτό περιμένουν όλοι μέχρι το Δεκέμβριο. Ειδικά σε SUV οχήματα θα υπάρξουν σημαντικά μεγάλες διαφορές.
palawiaris Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Στην Γερμανία έχω διαβάσει για αυξήσεις μέχρι 74% Έχω την εντύπωση ότι τα μικρά θα ακριβύνουν πιο πολύ. Nα βρίσω επιτρέπεται, την Ευρώπη τους μέσα; Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2018 από palawiaris
Whargoul Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, AristidisZ είπε Ενδιαφέρον θα ήταν να βρίσκαμε διαφορές σε μοντέλα προ & μετά WLTP... Δεν ξέρω τι ακριβώς αντιπροσωπεύουν οι 5 κατηγορίες. Υποθέτω το combined θα έχει περίπου τον ίδιο ορισμό, μέση οδήγηση σε πόλη επαρχία αυτοκινητόδρομο. Στο συγκεκριμένο αμάξι η διαφορά φαίνεται να είναι περίπου 5%. Κατανάλωση και ρύπους Btw, το αμάξι είναι η Mclaren 600LT. Απλά θυμήθηκα ότι κάπου είχα δεί και τους δυο κύκλους Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul
QuantumWanderer Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Να σημειώσουμε ότι το NEDC είναι το προηγούμενο πρότυπο που ίσχυε μέχρι 30/08/2018 για νέα ταξινομημένα οχήματα και το οποίο είχε εφαρμοστεί τη δεκαετία του 1990! Πέραν της παλαιότητάς του, δοκίμαζε πράγματα σε ένα αμάξι σε μη πραγματικές συνθήκες.
NT1G Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 15 λεπτά πριν, Whargoul είπε Δεν ξέρω τι ακριβώς αντιπροσωπεύουν οι 5 κατηγορίες. Υποθέτω το combined θα έχει περίπου τον ίδιο ορισμό, μέση οδήγηση σε πόλη επαρχία αυτοκινητόδρομο. Στο συγκεκριμένο αμάξι η διαφορά φαίνεται να είναι περίπου 5%. Κατανάλωση και ρύπους ... Btw, το αμάξι είναι η Mclaren 600LT. Απλά θυμήθηκα ότι κάπου είχα δεί και τους δυο κύκλους Το wltp χωρίζεται σε 4 κομμάτια, low, medium, high, very high. Combined μάλλον είναι ο μ.ο. αυτών;
QuantumWanderer Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Μια ενδιαφέρουσα ανάλυση πάνω στις νέες τεχνικές προδιαγραφές. https://www.4troxoi.gr/perivallon/eidiseis/wltp-ti-fernei-o-neos-kyklos-metrisis-katanalosis-kai-kaysaerion
AristidisZ Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 16 λεπτά πριν, NT1G είπε Το wltp χωρίζεται σε 4 κομμάτια, low, medium, high, very high. Combined μάλλον είναι ο μ.ο. αυτών; Αν πάρουμε το παράδειγμα που έδωσε ο @Whargoul δεν πρέπει να είναι ακριβώς ο Μ.Ο. (12.6+22.6+28+28.5 = 91.7 / 4 = 22.9) Ίσως κάνουν μια στάθμιση ; (π.χ. 20 / 40 / 30 / 10 ή κάτι τέτοιο)
Whargoul Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Τελικά το high και το Low κλπ, υποτίθεται αντιπροσωπεύουν μέσες ταχύτητες. Φαίνεται πιο ρεαλιστικό από το NEDC πάντως. Απ ότι βλέπω από την πόλη (low) λείπουν συνθήκες μποτιλιαρίσματος και πλήρους σταματήματος πχ φανάρια . Θα έπρεπε να έχει τουλάχιστο 4 σταμάτα ξεκίνα. 2 0-50km/h να προσομοιώνουν φανάρια, και 2-3 0-15 να προσομοιώνουν μποτιλιάρισμα. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul
QuantumWanderer Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Με το WLTP, πραγματικά θα κλάψουν μανούλες κατασκευαστών. Εκτός αυτού, θα διαπιστώσουμε ότι οι προηγούμενες δήθεν εκπομπές του μοντέλου που οδηγούμε, δεν είναι τόσο μικρές όσο πιστεύαμε.
Whargoul Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Με το WLTP, πραγματικά θα κλάψουν μανούλες κατασκευαστών. Εκτός αυτού, θα διαπιστώσουμε ότι οι προηγούμενες δήθεν εκπομπές του μοντέλου που οδηγούμε, δεν είναι τόσο μικρές όσο πιστεύαμε. Δεν θα κλάψουν οι κατασκευαστές. Εμείς θα κλάψουμε επειδή τα κράτη-λαμόγια σαν το δικό μας αντί να κάτσουν να αντισταθμίσουν τις φορολογίες στον νεο κύκλο (το ίδιο αμάξια να πληρώνει περίπου τα ίδια) θα βρουν πάτημα τα ανεβασμένα νούμερα (που στην πράξη το ίδιο πράγμα αντιπροσωπευτούν, δεν θα αρχίσει να βγάζει περισσότερους ρύπους το αμάξι επειδή άλλαξε το κύκλος WLTP) για να μαζέψουν ακόμα περισσότερα. . . 6 ώρες πριν, kostasgr78 είπε (β) Ποιά θα είναι τα τέλη σε όλα τα προηγούμενα οχήματα, αλλά και ποιά θα είναι η αντιμετώπισή τους στα επόμενα χρόνια, τόσο φορολογικά όσο και σε επίπεδο πιθανών απαγορεύσεων κυκλοφορίας. 5 ώρες πριν, NT1G είπε Τι περιμένεις να γίνει για τα παλιά δηλαδή; Να ζητήσει το κάθε κράτος να τα πιστοποιήσουν οι εταιρίες σε WLTP; Αναφορά σε κείμενο THE NEDC VALUE OF A CAR SUDDENLY INCREASED, WHAT HAPPENED? CO2 targets that car manufacturers have to meet by 2021 are based on the old NEDC test, the so-called New European Driving Cycle. From the introduction of the new Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) in September 2017, the WLTP-CO2 values will be translated back to NEDC-equivalent values to monitor compliance against the CO2 targets set by the European Union. A ‘correlation exercise’ was carried out by the European Commission to determine how the values for new cars measured on the WLTP cycle will be translated back to NEDC equivalent values for monitoring against the EU CO2 targets. These correlated NEDC values will either be calculated using a correlation simulation tool or based on the results of physical NEDC test. The correlation tool has limitations that may result in higher NEDC-CO2 values. If the correlation tool does not confirm a manufacturer’s declared CO2 value or the tool is not able to deal with specific technologies, CO2 values from the correlation exercise can be replaced by physically measured values using NEDC. However, since this will be an updated version of NEDC (with tightened test set-up conditions), new cars that are type-approved under WLTP will have WLTP-CO2 values as well as higher (updated) NEDC-CO2 values compared to the current NEDC. Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul
Joshua21 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε Εκτός αυτού, θα διαπιστώσουμε ότι οι προηγούμενες δήθεν εκπομπές του μοντέλου που οδηγούμε, δεν είναι τόσο μικρές όσο πιστεύαμε. Δεν νομίζω να ξανα-πιστοποιηθούν στο νέο πρότυπο τα αυτοκίνητα που έχουν ήδη κυκλοφορήσει. Πάντως δεν χρειαζόμαστε τίποτα για να διαπιστώσουμε τις πραγματικές εκπομπές του μοντέλου που οδηγούμε, τις ξέρουμε ήδη, και μάλιστα με σχετική ακρίβεια. Όταν διαπιστώνεις ότι η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου σου είναι πχ 30% πάνω από αυτή που ανακοινώνει ο κατασκευαστής, προφανώς κάπου 30% παραπάνω θα είναι και οι πραγματικοί ρύποι που εκπέμπει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα