Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Καμια σχεση.Με το προγραμμα κανεις οτι θελεις.Μπορεις να δωσεις προπορεια χαμηλα και να κερδισεις ροπη και δυναμη.Αρκει να ξερει τι κανει πο πραγραμματιστης.

Καλό είναι όταν προτείνετε κάτι, να αναφέρετε και τα αρνητικά του... αν ήταν τόσο απλό και χωρίς μειονεκτήματα, θα το έκαναν οι κατασκευαστές από μόνοι τους.

Εντελώς ενδεικτικά: https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/545-προπορεία-ανάφλεξης-αβάνς/

@Jethro Αφού αποκλείσεις τα τεχνικά που σου ανέφερε ο @paylidis, δες λίγο και το θέμα τρόπου οδήγησης, δλδ κατέβασε πριν την προσπέραση και πήγαινε μέχρι τον κόφτη για την αλλαγή, σίγουρα θα επιταχύνεις πιο γρήγορα και άρα ασφαλέστερα.

  • Like 1
  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, Zaknafein είπε

Καλό είναι όταν προτείνετε κάτι, να αναφέρετε και τα αρνητικά του... αν ήταν τόσο απλό και χωρίς μειονεκτήματα, θα το έκαναν οι κατασκευαστές από μόνοι τους.

Εντελώς ενδεικτικά: https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/545-προπορεία-ανάφλεξης-αβάνς/

@Jethro Αφού αποκλείσεις τα τεχνικά που σου ανέφερε ο @paylidis, δες λίγο και το θέμα τρόπου οδήγησης, δλδ κατέβασε πριν την προσπέραση και πήγαινε μέχρι τον κόφτη για την αλλαγή, σίγουρα θα επιταχύνεις πιο γρήγορα και άρα ασφαλέστερα.

Εσυ πιστευεις οτι οι κατασκευστες τα κανουν ολα τελεια.Οχι.Υπαρχουν συμβιβασμοι και προδιαγραφες και κυριως κοστος κλιμακας.Το rallye  αδελφου  μου,ειναι παντου καλυτερο απο το εργοστασιακο.Ειναι πιο μαγκας απο την Peugeot.Οχι.Αλλα εαν χωνεις φραγκα για προγραμματα-εκκεντρα-εξατμισεις-στησιμο κ.α το κανεις οπως θελεις.Εαν τα εκανε η Peugeot θα σου ζηταγε παραπανω χρηματα και θα εβγαινε εκτος κοστολογιου.Οποτε θα ειχε αλλη τιμη αγορας και θα εβγαινε εκτος ανταγωνισμου.

Οπως εσυ και εγω που κανουμε υπερχρονισμου σε επεξεργαστη και καρτα γραφικων, δεν ειμαστε πιο μαγκες απο intel  και Nvidia, απλως εκμεταλευομαστε 2 πραγματα.Την δυνατοτητα  και το περιθωριο βελτιωσης.

  • Like 1
Δημοσ.

Φυσικά και υπάρχει περιθώριο ασφαλούς βελτίωσης.Μονο που αυτή στοιχίζει.

Οχι το τσιπαρισμα που υπόσχεται το κάθε μαστορι με 300-400 ευρώ.

Και φυσικά ένα πρόγραμμα,κοινώς chip tuning,από μόνο του δεν προσφέρει τίποτα.Χωρια το ρίσκο που φέρει.

Αν εσύ νομίζεις ότι ο καθενας ξερει καλύτερα από την μαμά εταιρία που κατασκεύασε το αμάξι,με το να πετά ένα κάρο after market πραγματα πάνω στο αμαξι,δικαίωμα σου.

Σε ξαναρωτάω,πρότεινε στο φίλο με την Ε90 έναν βελτιωτη,να τον δούμε και εμείς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Jethro είπε

Με τριτη στις 2,500 χιλιαδες στροφες και να παταω τερμα και να μην δινει λιγο παραπανω ωθηση και να ανεβαινει σταδιακα ε οχι δεν το θεωρω πολυ λογικο.

Συγνωμη που στο λέω αλλά θα σου πω την αλήθεια. Δεν ξερεις από αυτοκίνητα με αυτό που γράφεις. 

Δεν μπορεί να έχεις και οικονομία και γκαζι με αυτό που έχεις. Η θα εχεις το ένα ή το άλλο. Όσοι ξέρουν από αυτοκίνητα θα καταλάβουν. 

Υ. Γ μην πετάξεις τζαμπα λεφτα για βελτιώσεις αφού σε νοιαζει πρώτα η οικονομία από ότι βλέπω. Φιλικά πάντα και χωρίς παρεξήγηση.  Το αμαξι μια χαρά πάει γκαζακι έχει. Ανέβασε στροφες και ειναι οκ αλλά θα δεις καταναλώσεις κάπου στα 12 τουλάχιστον. 

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Jethro στείλε μου με pm το μειλ σου δοκίμασα να αναπαραγάγω τις συνθηκες που είπες 2500 Σαλ + 3η και τράβηξα βίντεο σε ψιλόανηφόρα να δεις την ανταπόκριση του δικού μου... αν και νομίζω ότι ή εχεισ Βλάβη ή περιμένεις επιδόσεις turbo από ατμοσφαιρικό  

 

οσοι λέτε για βελτίωση αφήστε το μιας και ΔΕΝ ξέρετε το συγκεκριμένο μοτέρ. Κανένας σοβαρός βελτίωτης δεν το αγγίζει γιατί αφενος κερδίζεις απειροελάχιστα άλογα (μονοψήφιο) και αφετέρου δημιουργεί πολλά προβλήματα. 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, paylidis είπε

Jethro στείλε μου με pm το μειλ σου δοκίμασα να αναπαραγάγω τις συνθηκες που είπες 2500 Σαλ + 3η και τράβηξα βίντεο σε ψιλόανηφόρα να δεις την ανταπόκριση του δικού μου... αν και νομίζω ότι ή εχεισ Βλάβη ή περιμένεις επιδόσεις turbo από ατμοσφαιρικό  

οσοι λέτε για βελτίωση αφήστε το μιας και ΔΕΝ ξέρετε το συγκεκριμένο μοτέρ. Κανένας σοβαρός βελτίωτης δεν το αγγίζει γιατί αφενος κερδίζεις απειροελάχιστα άλογα (μονοψήφιο) και αφετέρου δημιουργεί πολλά προβλήματα. 

Βλέπω σιγά σιγά έρχεστε στα λόγια μου. Το ξερω το αυτοκίνητο το είχα συν ότι έχω οδηγήσει και το 320.αντε να έχει κανέναν πολλαπλασιαστη η κανένα μπουζί. που δεν νομίζω  η δεν έχει αλλάξει φίλτρο αέρα. 

Tip. Άλλαξε μπουζί βάλε ngk ιρίδιου αλλά θα πονεση τσέπη. Αντε και κανενα αλλο φίλτρο αέρα. Τιποτα αλλο. 

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Φυσικά και υπάρχει περιθώριο ασφαλούς βελτίωσης.Μονο που αυτή στοιχίζει.

Οχι το τσιπαρισμα που υπόσχεται το κάθε μαστορι με 300-400 ευρώ.

Και φυσικά ένα πρόγραμμα,κοινώς chip tuning,από μόνο του δεν προσφέρει τίποτα.Χωρια το ρίσκο που φέρει.

Αν εσύ νομίζεις ότι ο καθενας ξερει καλύτερα από την μαμά εταιρία που κατασκεύασε το αμάξι,με το να πετά ένα κάρο after market πραγματα πάνω στο αμαξι,δικαίωμα σου.

Σε ξαναρωτάω,πρότεινε στο φίλο με την Ε90 έναν βελτιωτη,να τον δούμε και εμείς.

Μιλας για το συγκεκριμενο αυτοκινητο, η  μιλας γενικα, οτι ενα προγραμμα απο ανθρωπο  που ξερει, σε αναλογο αυτοκινητο οτι δεν προσφερει τιποτα.

Επεξ/σία από toyo73
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρόγραμμα μόνο και τίποτα αλλο,δεν προσφέρει τίποτα σε κανένα αμάξι.Πρεπει να γίνουν και αλλες μετατροπές,ανάλογα το κάθε αμάξι πάντως,οι οποίες μετατροπές στοιχίζουν ώστε να πάρεις με ασφάλεια 30 έως 50 άλογα, χωρίς να γίνεις τακτικός πελάτης συνεργείων.

Υπάρχουν οι σοβαροί βελτιωτες,επίσημοι και γνώστες της εκάστοτε εταιρείας και υπάρχουν οι χιλιαδες που ασχολούνται με chip tuning.

Θυμάμαι έναν τύπο στη Γερμανία, πριν 15 χρονια,ήταν θέμα τοτε στο εκεί φόρουμ που σε CLK430 έβαλε κομπρεσσορα και ένα καρό αλλά πραγματα,προγράμματα της brabus κλπ και πήγε το αμάξι από 279 άλογα στα 500+.Του στοίχισε πολλές πολλές χιλιαδες ευρώ. Ένα extreme παράδειγμα.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, mp123 είπε

Βλέπω σιγά σιγά έρχεστε στα λόγια μου. Το ξερω το αυτοκίνητο το είχα συν ότι έχω οδηγήσει και το 320.αντε να έχει κανέναν πολλαπλασιαστη η κανένα μπουζί. που δεν νομίζω  η δεν έχει αλλάξει φίλτρο αέρα. 

Tip. Άλλαξε μπουζί βάλε ngk ιρίδιου αλλά θα πονεση τσέπη. Αντε και κανενα αλλο φίλτρο αέρα. Τιποτα αλλο. 

Αν δεν βεβαιωθεί πρώτα ότι λειτουργεί σωστά εισαγωγή αέρα - παροχή καυσίμου και ανάφλεξη δε μπορούμε να ξέρουμε ποιο είναι το πρόβλημα. 

Ts υπάρχει περίπτωση να έχεις αλλάξει κάποιο εξάρτημα στον κινητήρα και να ξεκίνησε αυτό μετέπειτα; Γιατί παίζει και αυτό το ενδεχόμενο το έχω δει στην Ε60 τπυ πατέρα μου (δεν είχαν κάνει καταχώρηση το νέο εξάρτημα και υπολειτουργούσε)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, paylidis είπε

Αν δεν βεβαιωθεί πρώτα ότι λειτουργεί σωστά εισαγωγή αέρα - παροχή καυσίμου και ανάφλεξη δε μπορούμε να ξέρουμε ποιο είναι το πρόβλημα. 

Ts υπάρχει περίπτωση να έχεις αλλάξει κάποιο εξάρτημα στον κινητήρα και να ξεκίνησε αυτό μετέπειτα; Γιατί παίζει και αυτό το ενδεχόμενο το έχω δει στην Ε60 τπυ πατέρα μου (δεν είχαν κάνει καταχώρηση το νέο εξάρτημα και υπολειτουργούσε)

Ελα να πω κάτι τελευταίο μιας και το ξερω το αυτοκίνητο. Για να έχεις γκαζι θες στροφες άρα θες βενζίνη άρα πονάει η τσεπη. Βάλε ts βενζίνη πηγαινε μια εθνική και ξεκινά κοφτες. Αμα αλλάζεις ταχύτητες στης 2500 rpm τι περιμένεις. Αμα φοβασε μην χαλάσει που θα το πιέσεις πάλι μην περιμένεις αυτά που λες. Το 320 πρέπει κάπου στα 225 κοντέρ πρέπει να πηγαίνει. Πήγαινε να το ξεμπουκωσεις (συγνώμη για την έκφραση). Βγάλε τα καβούρια από το δεξί πόδι και δωστού στροφες. Άλλαζε ταχύτητες ψηλά ως εκεί που είναι η ροπη. Αυτα τα λίγα. Μια χαρά αμαξι είναι το ξαναλέω άμα ξέρεις να το δουλέψεις και να βάζεις τακτικά βενζίνη. Εγω με το 316 e90 εθνική πάντα πάνω από 180 πηγαινα τελική 200 στο κοντέρ πήγαινε 12 lt/100 τουλάχιστον. 

Επεξ/σία από mp123
  • Thanks 1
Δημοσ.

Συγνωμη που χαλώ την συζήτηση , 

αλλα φίλε επειδή είχα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τι ακριβώς εννοείς δεν δίνει νεύρο στην προσπέραση ; 

Που εκανες την προσπέραση δηλαδή και είχες πρόβλημα ; 

Μήπως εννοείς να τα πας κόντρα φανάρι φανάρι ;

  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, paylidis είπε

Jethro στείλε μου με pm το μειλ σου δοκίμασα να αναπαραγάγω τις συνθηκες που είπες 2500 Σαλ + 3η και τράβηξα βίντεο σε ψιλόανηφόρα να δεις την ανταπόκριση του δικού μου... αν και νομίζω ότι ή εχεισ Βλάβη ή περιμένεις επιδόσεις turbo από ατμοσφαιρικό  

οσοι λέτε για βελτίωση αφήστε το μιας και ΔΕΝ ξέρετε το συγκεκριμένο μοτέρ. Κανένας σοβαρός βελτίωτης δεν το αγγίζει γιατί αφενος κερδίζεις απειροελάχιστα άλογα (μονοψήφιο) και αφετέρου δημιουργεί πολλά προβλήματα. 

Δεν με αφήνει να σου στείλω 

Δημοσ.
19 ώρες πριν, paylidis είπε

Αν δεν βεβαιωθεί πρώτα ότι λειτουργεί σωστά εισαγωγή αέρα - παροχή καυσίμου και ανάφλεξη δε μπορούμε να ξέρουμε ποιο είναι το πρόβλημα. 

Ts υπάρχει περίπτωση να έχεις αλλάξει κάποιο εξάρτημα στον κινητήρα και να ξεκίνησε αυτό μετέπειτα; Γιατί παίζει και αυτό το ενδεχόμενο το έχω δει στην Ε60 τπυ πατέρα μου (δεν είχαν κάνει καταχώρηση το νέο εξάρτημα και υπολειτουργούσε)

Έχει αλλαχτεί ο αισθητήρας έκκεντρου valvetronic

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Jethro είπε

Έχει αλλαχτεί ο αισθητήρας έκκεντρου valvetronic

Πέρα από τον αισθητήρα βγάζουν και oι βαλβίδες vanos πρόβλημα (στο δικό μας μοντέλο δεν έχει vlavotronic). Ωστόσο είναι σπάνιο πρόβλημα σε αυτό το μοτέρ τα vamps και συνήθως με ένα καθάρισμα λύνεται. Θεωρώ όπως ήδη είπα ότι το πρόβλημα σου είναι στην είσαγωγη αέρα ή τον ψεκασμό-ανάφλεξη. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...