Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Jethro είπε

170 άλογα έχει δίκιο ο συμφορουμιτης. 

Πχ σε προσπέραση δεν μου δίνει νεύρο. 

Σε υψηλές στροφές δίνει πόνο... Στο άνετο. 

6 ταχύτητες έχει. 

Κατάναλωση εντός είμαι περίπου 9

Σε ταξίδι 6 με 7 με cruise control 

Σημ. Αυτό για τροχαλια μου το χε πετάξει εξειδικευμένο συνεργείο ότι με αλλαγή της κερδίζω μερικά άλογα. Πόσα δεν είπε. 

Δηλαδή stage 1 πρόγραμμα δεν αξίζει; 

εχω διαβάσει διάφορα γιαυτο..αλλοι λενε οτι αξιζει αλλοι οχι...δεν ανεβάζει ιππους απλα λιγο παραπανω επιταχυνση λογω νεων τιμων αποκρισης στο γκαζι αλλα χαλαει την ομαλη οδηγηση ως μειονεκτημα

Το αμαξι ειναι κορυφη για 2λιτρο 1400κιλα και να καιει μονο 9 λιτρα εντος! Δουλευει ετσι ο κινητηρας για να μην τσιμπαει βενζινη..!

Αν λογικα το προβλημα ηταν στις μακριες σχεσεις θα εκαιγε και βενζινη...

Αν εισαι Αθηνα να το πας για μια γνωμη σε αυτους:

0-400 TUNE 2 RACE

Διεύθυνση : Λεωφόρος Φυλής 19, Καματερό, Αθήνα

Τηλέφωνο : 210 2639990

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, gia_nnis είπε

Το αμαξι ειναι κορυφη για 2λιτρο 1400κιλα και να καιει μονο 9 λιτρα εντος! Δουλευει ετσι ο κινητηρας για να μην τσιμπαει βενζινη..!

Αν λογικα το προβλημα ηταν στις μακριες σχεσεις θα εκαιγε και βενζινη...

Αν εισαι Αθηνα να το πας για μια γνωμη σε αυτους:

0-400 TUNE 2 RACE

Διεύθυνση : Λεωφόρος Φυλής 19, Καματερό, Αθήνα

Τηλέφωνο : 210 2639990

Κατανάλωση είναι κορυφή δεν έχω παράπονο.

Απλά θα το ήθελα λίγο πιο ροπατο σε προσπέραση με καλυτερη αποκριση στο γκαζι και οχι να το παταω τερμα και να το πηγαινει σταδιακα..αν παιζω πανω 3000rpm δινει πονο

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Jethro είπε

Κατανάλωση είναι κορυφή δεν έχω παράπονο.

Απλά θα το ήθελα λίγο πιο ροπατο σε προσπέραση με καλυτερη αποκριση στο γκαζι και οχι να το παταω τερμα και να το πηγαινει σταδιακα..αν παιζω πανω 3000rpm δινει πονο

Δηλαδη πανω απο τις 3000στρ παει οκ? ή γενικα ειναι ψοφιο μεχρι τις 4000στρ?

Δημοσ.

σε υψηλες στροφες αν πατησω γκαζι δινει ροπη..στις χαμηλες και τερμα να το πατησω με το πασο του θα δωσει

Δημοσ.
Στις 17/9/2018 στις 2:02 ΜΜ, Jethro είπε

σε υψηλες στροφες αν πατησω γκαζι δινει ροπη..στις χαμηλες και τερμα να το πατησω με το πασο του θα δωσει

Σιγουρα ειναι το προγραμμα ετσι για να μην καιει..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ελάφρωσέ το, ξήλωσε καθίσματα και τέτοια...

 

Ή κατέβαζε ταχύτητα πριν προσπεράσεις!

Επεξ/σία από DhZou
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/9/2018 στις 1:40 ΜΜ, Jethro είπε

Κατανάλωση είναι κορυφή δεν έχω παράπονο.

Απλά θα το ήθελα λίγο πιο ροπατο σε προσπέραση με καλυτερη αποκριση στο γκαζι και οχι να το παταω τερμα και να το πηγαινει σταδιακα..αν παιζω πανω 3000rpm δινει πονο

Τι πονο να δωσει 150 hp που εχουν ψοφισει τουλαχιστον τα 20 hp ;  

Rx8 200 hp ειχα καλοσυντιριμενο (60000 χλμ το πουλησα γιατι παραπανω αρχιζουν και ψοφανε τα αλογα) και μετα απο δυο μηνες αγορα ειχα αρχισει να το βαριεμε. Μην λεμε οτι θελουμε. Δινει πονο.με την 159  160 hp που ειχα εδινα πονο σε κατι 320. Ελεος. 

Υ. Γ  εκανα παλια καγκουριες. Τωρα 4 χρονια παω στον δρομο το πολυ 100 120.αλλα δεν εχω ξεχασει το σπορ. Μπορει μια μερα να μου την δωσει να ξαναπαρω καλο αυτοκινητο σιγουρα πανω απο 250 hp. Απο εκει τουλαχιστον αρχιζουν τα γουστα. 

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ.

Επειδη οδηγω ενα χ5 4,4 320 αλογα, εχω να πω οτι τα bmw δουλευουν ψηλα, ευτυχως εχει αυτοματο σασμαν και οταν πολυ γκαζι κανει μεχρι και διπλο κατεβασμα και σκοτωνει στην κυριολεξια. Αν ηταν χειροκινητο και παταγα απλα το γκαζι με χαμηλες στροφες θα σερνοτανε. Γι αυτο αστο το αμαξι οπως ειναι και οταν χρεαστεις δυναμη κατεβασε ταχυτητες. Για την ιστορια μεσα στην πολη 16,5 λ θα τα καψει με ευκολια.

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, barimagas είπε

Επειδη οδηγω ενα χ5 4,4 320 αλογα, εχω να πω οτι τα bmw δουλευουν ψηλα, ευτυχως εχει αυτοματο σασμαν και οταν πολυ γκαζι κανει μεχρι και διπλο κατεβασμα και σκοτωνει στην κυριολεξια. Αν ηταν χειροκινητο και παταγα απλα το γκαζι με χαμηλες στροφες θα σερνοτανε. Γι αυτο αστο το αμαξι οπως ειναι και οταν χρεαστεις δυναμη κατεβασε ταχυτητες. Για την ιστορια μεσα στην πολη 16,5 λ θα τα καψει με ευκολια.

Εσυ οκ μπορεις να λες οτι δινεις πονο. Τωρα με 160hp........ Αυτο θελω να πω.

16.5 οκ δεν ειναι πολλα για αυτοματο και 330hp.

Δημοσ.
Στις 18/9/2018 στις 10:40 ΜΜ, barimagas είπε

Επειδη οδηγω ενα χ5 4,4 320 αλογα, εχω να πω οτι τα bmw δουλευουν ψηλα, ευτυχως εχει αυτοματο σασμαν και οταν πολυ γκαζι κανει μεχρι και διπλο κατεβασμα και σκοτωνει στην κυριολεξια. Αν ηταν χειροκινητο και παταγα απλα το γκαζι με χαμηλες στροφες θα σερνοτανε. Γι αυτο αστο το αμαξι οπως ειναι και οταν χρεαστεις δυναμη κατεβασε ταχυτητες. Για την ιστορια μεσα στην πολη 16,5 λ θα τα καψει με ευκολια.

 

Δημοσ.
Στις 16/9/2018 στις 11:23 ΜΜ, Jethro είπε

Καλησπέρα, 

Έχω bmw e90 e320i 160hp

Το θέμα μου είναι ότι γενικότερα έχει βαρύ αμάξωμα και η ροπή του είναι άθλια. 

Στις χαμηλές με μεσαίες στροφές δεν το νιώθεις για 160 άλογα. 

Τι μπορώ να κάνω για βελτίωση επί της ουσίας την επιτάχυνση; 

Χωρίς πολλές μηχανολογικες μετατροπές. 

πιο κοντό διαφορικό πίσω με βήμα 3,91 από αυτόματο

επίσης τι ζαντολάστιχα  φοράει? μην είναι τπτ 18άρες με 235 φεύγα προφίλ .... ψάξε για 16άρες γνήσιες 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/9/2018 στις 7:57 ΠΜ, Jethro είπε

170 άλογα έχει δίκιο ο συμφορουμιτης. 

Πχ σε προσπέραση δεν μου δίνει νεύρο. 

Σε υψηλές στροφές δίνει πόνο... Στο άνετο. 

6 ταχύτητες έχει. 

Κατάναλωση εντός είμαι περίπου 9

Σε ταξίδι 6 με 7 με cruise control 

Σημ. Αυτό για τροχαλια μου το χε πετάξει εξειδικευμένο συνεργείο ότι με αλλαγή της κερδίζω μερικά άλογα. Πόσα δεν είπε. 

Δηλαδή stage 1 πρόγραμμα δεν αξίζει; 

εχω διαβάσει διάφορα γιαυτο..αλλοι λενε οτι αξιζει αλλοι οχι...δεν ανεβάζει ιππους απλα λιγο παραπανω επιταχυνση λογω νεων τιμων αποκρισης στο γκαζι αλλα χαλαει την ομαλη οδηγηση ως μειονεκτημα

Επειδή στην πράξη έχουμε το ίδιο μοτέρ (απλά εμένα είναι το 1600) θα σου πω τα εξής:

1) δε παίρνει καμία ουσιαστική βελτίωση, ξέχασε το ότι κ να κανείς είναι πεταμένα λεφτά 

2) μη βάλεις sprint booster έχω δυο γνωστούς που έβαλαν στον ασσο και έκαψαν και οι δυο εγκεφαλο

3) το να μην πηγαίνει είναι τουλάχιστον παράλογο. Έχεις οδηγήσει κάποιο άλλο ίδιο αυτοκίνητο; Σκέψου ότι το δικό μου με 45 άλογα λιγότερα και σασί στα ίδια χονδρικά κιλά πάει μια χαρά. Υπάρχει ενδεχόμενο να έχεις πρόβλημα στην εισαγωγή αέρα και να μην το έχεις καταλάβει, είναι το λεγόμενο disa actuator το οποίο ανοιγοκλείνει τα κλαπετα της εισαγωγής ανάλογα με τη ζήτηση από το γκάζι και την πεταλούδα. Συνήθως δε δίνει καν βλάβη και εάν δεν αλλαχτεί το αμάξι μέχρι τις 3000 στροφές είναι οκνηρο. Προσωπικά το άλλαξα σε 15’ και είδα άλλο αμάξι αμέσως μετά. 

 

Μπεκ και πολλαπλασιαστές έχεις αλλάξει; Όλα ή τεμάχιο τεμάχιο;

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Δημοσ.

Και εμενα κατι δεν μου καθεται καλα.Διλιτρο αυτοκινητο με 170 αλογα και να μην παει;H εχεις μεγαλες απαιτησεις η κατι παιζει.Εκτος και εαν εχεις οπως ειπε ο φιλος πιο πανω, το κοινο χαρακτηριστικο ολων των κατοχων BMW, ασχετος κυβισμου-δυναμης.Τεραστια ζαντολαστικα.Με 18αρες και 585 λαστιχο του αφαιρεις αρκετα ζωυφια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, toyo73 said:

Και εμενα κατι δεν μου καθεται καλα.Διλιτρο αυτοκινητο με 170 αλογα και να μην παει;H εχεις μεγαλες απαιτησεις η κατι παιζει.Εκτος και εαν εχεις οπως ειπε ο φιλος πιο πανω, το κοινο χαρακτηριστικο ολων των κατοχων BMW, ασχετος κυβισμου-δυναμης.Τεραστια ζαντολαστικα.Με 18αρες και 585 λαστιχο του αφαιρεις αρκετα ζωυφια.

1. Ο λογος ιππων προς βαρος ειναι ειναι σχετικα χαμηλος (περιπου 110 ιπποι/1000κιλα).

2. Εχει αρκετα μακριες σχεσεις

3. Την max δυναμη του τη βγαζει σε αρκετα υψηλες στροφες.

Με το συνδυασμο και μονο των τριων παραπανω παραγοντων λογικο μου φαινεται να το νιωθει αργο.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ.

110 σε 1000 κιλα, το θεωρεις λιγο. Θα επρεπε να παει αρκετα καλα το αυτοκινητο.Ειναι μια χαρα αναλογια.Ειναι 9 κιλα στον ιππο.Τωρα για τις σχεσεις και τα αλλα δεν ξερω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...