Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, 

 

Έχω bmw e90 e320i 160hp

 

Το θέμα μου είναι ότι γενικότερα έχει βαρύ αμάξωμα και η ροπή του είναι άθλια. 

Στις χαμηλές με μεσαίες στροφές δεν το νιώθεις για 160 άλογα. 

Τι μπορώ να κάνω για βελτίωση επί της ουσίας την επιτάχυνση; 

Χωρίς πολλές μηχανολογικες μετατροπές. 

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το αμάξι συντηρείται κανονικά; 

Μπορείς να αλλάξεις εισαγωγή και να βάλεις πιο ελεύθερο φίλτρο, όπως και την εξαγωγή.

Για πρόγραμμα ανεβαίνει το κόστος και θέλει ψάξιμο ποίος θα σου το αναλάβει και ίσως να μήν αξίζει.

Ροπή στίς πόσες στροφές έχει;

 

 

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.

Να πάρεις μια BMW με πιο δυνατό μοτέρ,η πιο συνετη λυση,ή να κοιταξεις σε φόρουμ για την Ε90 τι μπορείς να κάνεις.Εκεί θα βρεις απαντήσεις για το συγκεκριμένο μοντέλο. Όχι εδώ.

Φυσικά αν θέλεις να κρατήσεις το αμάξι για πολλά χρόνια δεν το "πειραζεις". Και αν το κάνεις, δύσκολα το πουλάς.

9 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Το αμάξι συντηρείται κανονικά; 

Μπορείς να αλλάξεις εισαγωγή και να βάλεις πιο ελεύθερο φίλτρο, όπως και την εξαγωγή.

Για πρόγραμμα ανεβαίνει το κόστος και θέλει ψάξιμο ποίος θα σου το αναλάβει και ίσως να μήν αξίζει.

Ροπή στίς πόσες στροφές έχει;

Με φίλτρα ελευθέρας και εξατμίσεις δεν κερδίζει τίποτα. Με πρόγραμμα μονο άντε να πάρει 10-15 γαϊδούρια, όχι άλογα.

Εδώ θα μου πεις βέβαια ότι υπάρχουν πολλοί που νομίζουν ότι με 100αρα βενζίνη παίρνουν επιπλέον άλογα.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, jmmys είπε

Να πάρεις μια BMW με πιο δυνατό μοτέρ,η πιο συνετη λυση,ή να κοιταξεις σε φόρουμ για την Ε90 τι μπορείς να κάνεις.Εκεί θα βρεις απαντήσεις για το συγκεκριμένο μοντέλο. Όχι εδώ.

Φυσικά αν θέλεις να κρατήσεις το αμάξι για πολλά χρόνια δεν το "πειραζεις". Και αν το κάνεις, δύσκολα το πουλάς.

Με φίλτρα ελευθέρας και εξατμίσεις δεν κερδίζει τίποτα. Με πρόγραμμα μονο άντε να πάρει 10-15 γαϊδούρια, όχι άλογα.

Εδώ θα μου πεις βέβαια ότι υπάρχουν πολλοί που νομίζουν ότι με 100αρα βενζίνη παίρνουν επιπλέον άλογα.

Για αυτό το λόγο τού είπα και οτι ίσως δεν το συμφέρει η βελτίωση.

Και καλύτερα θα ήταν να το δώσει εάν θέλει καλύτερο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τούρμπισε! 😘

Πέρα απο τη πλάκα λίγα πράγματα μπορείς να κάνεις πέρα απο πρόγραμμα-φίλτρο-εξάτμιση για να πάρεις τι; 20 αλογα;

Κοίταξε για άλλο αυτοκίνητο, τουρμπάτο αν θες ροπές και ιστορίες.

 

Επεξ/σία από JDM95
Δημοσ.

Δεν ξέρω το Ε90 τι μπορεί να πάρει.Γιαυτό είναι καλύτερα σε φόρουμ για τέτοιο αμάξι να ρωτήσει.

Π.χ. στο δικο μου CLK W208 με αλλαγή τροχαλίας παίρνει μέχρι 30 άλογα,χωρίς πρόβλημα,σε 4κυλινδρα πάντα με κομπρεσσορα.Αλλά μέχρι εκεί. 

Δημοσ.

Όπως είπα και οι αποπάνω, αρκετούς ίππους ώστε να καταλάβεις διαφορά δύσκολο να το κάνεις χωρίς βαρβάτες μετατροπές σε ατμοσφαιρική μηχανή. Αυτό που ίσως να αξίζει είναι κάτι που βελτιώνει το throttle response, ώστε η απόκριση του γκαζιού να μην καθυστερεί και να είναι άμεση. Αλλά θα πρέπει να το ψάξεις σε εξειδικευμένα για το αμάξι forums. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 minutes ago, Jethro said:

Καλησπέρα, 

Έχω bmw e90 e320i 160hp

Το θέμα μου είναι ότι γενικότερα έχει βαρύ αμάξωμα και η ροπή του είναι άθλια. 

Στις χαμηλές με μεσαίες στροφές δεν το νιώθεις για 160 άλογα. 

Τι μπορώ να κάνω για βελτίωση επί της ουσίας την επιτάχυνση; 

Χωρίς πολλές μηχανολογικες μετατροπές. 

Πρωτον, αν τα θυμαμαι σωστα το αμαξι σου ειναι 150κατι αλογα και οχι 160.

Δευτερον, αν επισης θυμαμαι καλα απο οταν το ειχα οδηγησει, ειναι 5ταχυτο.

Τριτον, αυτες οι 5 σχεσεις ειναι θανατηφορα μακριες -λογικο, comfort cruising car θεωρειται απο τον κατασκευαστη του-.

Συνεπως για να δεις σε 5ταχυτο βαρυ αμαξωμα με μακριες σχεσεις διαφορα στην επιταχυνση, πρεπει να ανεβασεις αρκετα την ιπποδυναμη, πραγμα ασυμφορο που ειδικα σε αυτη τη κατηγορια αυτοκινητου καθιστα την μεταπωλητικη του αξια μηδενικη.

Η απαντηση ειναι να μη το ακουμπησεις και να περιμενεις να παρεις κατι πιο σβελτο οταν ερθει η ωρα.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 5
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Jethro είπε

Καλησπέρα, 

Έχω bmw e90 e320i 160hp

Το θέμα μου είναι ότι γενικότερα έχει βαρύ αμάξωμα και η ροπή του είναι άθλια. 

Στις χαμηλές με μεσαίες στροφές δεν το νιώθεις για 160 άλογα. 

Τι μπορώ να κάνω για βελτίωση επί της ουσίας την επιτάχυνση; 

Χωρίς πολλές μηχανολογικες μετατροπές. 

 

Θα σε συμβουλευα να βρεις κάποιους σοβαρους βελτιωτές και να ρωτήσεις για πακέτα βελτίωσης...

Το σενάριο είναι:

Δυναμομέτρηση (για να ξέρεις από που ξεκινάς) - Εισαγωγή, Εγκέφαλος, Εξαγωγή - ξανά δυναμομετρήση, για να δεις τι κέρδισες... <Στην ουσία είναι λίγο πιο πολύπλοκο με δοκιμές και ενδιάμεσες δυναμομετρήσεις αν δεν υπάρχουν έτοιμα πακέτα για το μοτέρ σου...>

Αν η δουλεια γίνει σωστά δεν χάνεις τίποτε σε αξιοπιστία (χάνεις ίσως ελάχιστα σε κατανάλωση) και τα ευρώ/ίππο μπορεί να ακούγονται πολλά αλλά δεν έχουν καμμία σχέση με τα ποσά που στοίχιζαν την εποχή μου (πριν τους άγραφους εγκεφάλους).

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Όπως είπα και οι αποπάνω, αρκετούς ίππους ώστε να καταλάβεις διαφορά δύσκολο να το κάνεις χωρίς βαρβάτες μετατροπές σε ατμοσφαιρική μηχανή. Αυτό που ίσως να αξίζει είναι κάτι που βελτιώνει το throttle response, ώστε η απόκριση του γκαζιού να μην καθυστερεί και να είναι άμεση. Αλλά θα πρέπει να το ψάξεις σε εξειδικευμένα για το αμάξι forums. 

Sprint booster,ενα παιχνιδι για το γκάζι.Δεν εχει άλογα,απλα πατας το γκάζι λιγότερο.Στην ουσία πεταμενα λεφτά.

Δημοσ.

Δεν μπορεις να κανεις τιποτα χωρις ουσιαστικες παρεμβάσεις και φυσικά κόστος. Το αμάξι σου ειναι μια χαρά, η δυναμη του επαρκης για τα κιλά του. Μην το πειραζεις. Θα χαλασεις τα λεφτα σου και στην συνεχεια τα νευρα σου.

 

Αμα δε σου αρεσει, η καλυτερη ιδεα ειναι να το πουλησεις και να πας σε αλλο.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jmmys είπε

Sprint booster,ενα παιχνιδι για το γκάζι.Δεν εχει άλογα,απλα πατας το γκάζι λιγότερο.Στην ουσία πεταμενα λεφτά.

Οχι κατ ανάγκη. Μπορεί να αλλάξει πλήρως ο χαρακτήρας του αμαξιού. Τα BMW έχουν συνήθως αρκετό delay της τάξης του δευτερολέπτου. Εκτός εάν οTS θέλει απλά καλύτερους χρόνους και όχι πιο "σβελτάτη" οδήγηση. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Jethro είπε

Καλησπέρα, 

Έχω bmw e90 e320i 160hp

Το θέμα μου είναι ότι γενικότερα έχει βαρύ αμάξωμα και η ροπή του είναι άθλια. 

Στις χαμηλές με μεσαίες στροφές δεν το νιώθεις για 160 άλογα. 

Τι μπορώ να κάνω για βελτίωση επί της ουσίας την επιτάχυνση; 

Χωρίς πολλές μηχανολογικες μετατροπές. 

3er (E90, facelift 2009)

320i (170 Hp)

8.2 δευτ.

210 Nm /4250 σ.α.λ.

Κύκλος εντός πόλης 8.3 λ./100 χλμ

1370 κιλά

Ποσο σου καιει μεσα στην πολη???

Δημοσ.

170 άλογα έχει δίκιο ο συμφορουμιτης. 

Πχ σε προσπέραση δεν μου δίνει νεύρο. 

Σε υψηλές στροφές δίνει πόνο... Στο άνετο. 

6 ταχύτητες έχει. 

 

Κατάναλωση εντός είμαι περίπου 9

Σε ταξίδι 6 με 7 με cruise control 

Σημ. Αυτό για τροχαλια μου το χε πετάξει εξειδικευμένο συνεργείο ότι με αλλαγή της κερδίζω μερικά άλογα. Πόσα δεν είπε. 

Δηλαδή stage 1 πρόγραμμα δεν αξίζει; 

8 ώρες πριν, jmmys είπε

Sprint booster,ενα παιχνιδι για το γκάζι.Δεν εχει άλογα,απλα πατας το γκάζι λιγότερο.Στην ουσία πεταμενα λεφτά.

εχω διαβάσει διάφορα γιαυτο..αλλοι λενε οτι αξιζει αλλοι οχι...δεν ανεβάζει ιππους απλα λιγο παραπανω επιταχυνση λογω νεων τιμων αποκρισης στο γκαζι αλλα χαλαει την ομαλη οδηγηση ως μειονεκτημα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Jethro είπε

170 άλογα έχει δίκιο ο συμφορουμιτης. 

Πχ σε προσπέραση δεν μου δίνει νεύρο. 

Σε υψηλές στροφές δίνει πόνο... Στο άνετο. 

6 ταχύτητες έχει. 

Κατάναλωση εντός είμαι περίπου 9

Σε ταξίδι 6 με 7 με cruise control 

Σημ. Αυτό για τροχαλια μου το χε πετάξει εξειδικευμένο συνεργείο ότι με αλλαγή της κερδίζω μερικά άλογα. Πόσα δεν είπε. 

Δηλαδή stage 1 πρόγραμμα δεν αξίζει; 

εχω διαβάσει διάφορα γιαυτο..αλλοι λενε οτι αξιζει αλλοι οχι...δεν ανεβάζει ιππους απλα λιγο παραπανω επιταχυνση λογω νεων τιμων αποκρισης στο γκαζι αλλα χαλαει την ομαλη οδηγηση ως μειονεκτημα

αν θες την γνωμη μου μην κανεις τιποτα,

η μονη αναβαθμιση που αξιζει ειναι να παρεις μοτερ 2.5αρι 3αρι ή κανα Μ3.

αν ομως παρολα αυτα θες να ριξεις τα λεφτα αλλαγη μηχανης

το κοστος για να δεις μια μικρη διαφορα θα ειναι :

πανελ΄ΚΝ   60€

προγραμμα 250-350 (custom)

φουλ εξατμιση 700-1000 αναλογα τι θα επιλεξεις ( ο ηχος θα ειναι πολυ δυνατος  αν δεν εισαι του σπορ μην το σκεφτεσαι καν)

με ολα τα παραπανω θα κερδισεις συνολικα 10-15 αλογα (15 αν εισαι τυχερος) και δεν θα παρεις αυτο που περιμενεις με τοσα λεφτα.

3 επιλογες εχεις που φαινονται σωστες

1. αλλαγη μηχανης με μεγαλυτερη (κοστος 1500-2000;;)

2. κιτ κομπρεσσορα ή τουρμπο  (τυπου arma supercharger)

3. πουλημα κ αγορα μεγαλυτερο μοντελο.

 

αν γνωριζεις απο τετοιες μετατροπες εγω θα κοιταζα για αλλαγη μηχανης εισαι το πιο safe, αν οχι θα σου ελεγα να μην μπλεξεις καθολου γιατι ολα αυτα θα βγαλουν προβληματα στην αρχη που για να τα λυσεις θες χρημα + χρονο

 

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...