kostasgr78 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, JDM95 είπε @kostasgr78 Εξηγησε μου κατι, με τα μπροστινα τζαμια τι θα κανει οταν τα κρυσταλλα μπαινουν μονο πισω; Μιλάμε πάντα για specs ασφαλούς οδήγησης. Ένας οδηγός που θέλει να είναι ασφαλής τόσο προς τον εαυτό του όσο και προς τους άλλους, δεν βάζει μεμβράνη στα πλαϊνά μπροστά παράθυρα. Οπότε η αναφορά μου για τα εργοστασιακά είναι πάνω σε αυτό το σκεπτικό. Δεν κάνω κήρυγμα, απλά αναφέρω σε ποιά specs αναφέρομαι. Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από kostasgr78
tsiro7 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Ο νομοθέτης το επιτρέπει και για τα μπροστά παράθυρα. Όλα τα άλλα περί specs, αλήθεια ή λέξη προδιαγραφές δεν είναι πολύ καλύτερη? είναι να χαμε να λέγαμε.
kostasgr78 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Θεωρώ ότι οι προδιαγραφές στην ελληνική νομοθεσία είναι σε σημαντική οπισθοχώρηση σε σχέση με πραγματικά δεδομένα ασφαλείας διεθνώς. Αυτό οφείλεται σε ένα βαθμό στο ότι αργούμε να αλλάξουμε απαρχαιωμένες νομοθεσίες που δεν ανταποκρίνονται στη σύγχρονη πραγματικότητα και γνώση. Οπότε για να μην το υπεραναλύουμε: (α) Αν κάποιος θέλει εκτός νόμου, βάζει όσο σκούρες θέλει και μπροστά, με ό,τι κινδύνους αυτό συνεπάγεται. (β) Αν θέλει να είναι τυπικός με το νόμο, βάζει μεγαλύτερης διαφάνειας και διαπερατότητας στα πλαϊνά μπροστά κρύσταλλα, ώστε να μην φοβάται ότι θα τον πιάσουν. (γ) Αν θέλει να είναι πραγματικά ασφαλής για τις χειρότερες συνθήκες οδήγησης, π.χ. βράδυ σε μη φωτισμένο δρόμο, δεν βάζει μπροστά μεμβράνες. Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από kostasgr78 2
YourTrueLegend Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 14 minutes ago, kostasgr78 said: Θεωρώ ότι οι προδιαγραφές στην ελληνική νομοθεσία είναι σε σημαντική οπισθοχώρηση σε σχέση με πραγματικά δεδομένα ασφαλείας διεθνώς. Αυτό οφείλεται σε ένα βαθμό στο ότι αργούμε να αλλάξουμε απαρχαιωμένες νομοθεσίες που δεν ανταποκρίνονται στη σύγχρονη πραγματικότητα και γνώση. Οπότε για να μην το υπεραναλύουμε: (α) Αν κάποιος θέλει εκτός νόμου, βάζει όσο σκούρες θέλει και μπροστά, με ό,τι κινδύνους αυτό συνεπάγεται. (β) Αν θέλει να είναι τυπικός με το νόμο, βάζει μεγαλύτερης διαφάνειας και διαπερατότητας στα πλαϊνά μπροστά κρύσταλλα, ώστε να μην φοβάται ότι θα τον πιάσουν. (γ) Αν θέλει να είναι πραγματικά ασφαλής για τις χειρότερες συνθήκες οδήγησης, π.χ. βράδυ σε μη φωτισμένο δρόμο, δεν βάζει μπροστά μεμβράνες. Το ποτε καποιος ειναι πραγματικα ασφαλης και ποτε οχι , δεν γινεται να το γνωριζεις εσυ καλυτερα απο το νομοθετη. Διοτι οσο εσυ λες οτι τα μπροστα πλαινα φιμε ειναι επικινδυνα για την ασφαλεια, αλλο τοσο εγω μπορω να λεω οτι εξισου επικινδυνο ειναι και το φιμε στο πισω παρμπιζ υπο τις ιδιες συνθηκες. Ακριβως γιαυτο το λογο υπαρχει νομοθετης. Διοτι απο αποψεις, ο καθενας εχει απο μια. Δεκτη η αποψη σου, αλλα δεν παυει να ειναι μονο μια αποψη και τιποτε περισσοτερο. Το τι ειναι πραγματικα ασφαλες ή οχι, το αποφασιζουν οι γνωστες και οι υπευθυνοι. Κι αυτοι λενε οτι στην Ελλαδα τα μπροστινα φιμε πλαινα τζαμια μεχρι ενος συγκεκριμενου βαθμου διαφανειας, δεν θετουν θεμα ασφαλειας. Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από YourTrueLegend 2
KoreanW Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Μόνο τα πολύ παλιά αυτοκίνητα είχαν τζάμια χωρίς ηλιοπροστασία (ακτινοβολία-φωτεινότητα). Σήμερα φιμέ και με κάποιο βαθμό προστασίας από ηλιακή ακτινοβολία είναι τα τζάμια σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Το ότι σε κάποιες περιπτώσεις είναι έξτρα εξοπλισμός η επιπλέον φιμέ απόχρωση, δε σημαίνει ότι τα τζάμια του βασικού εξοπλισμού στερούνται σκουρόχρωμης απόχρωσης και επιστρώσεων έναντι της ακτινοβολίας. Ήμαρτον δηλαδή από σχόλια σαν το παρακάτω - που καλά δε γνωρίζει ότι το ισπανικό αμάξι είναι γερμανικό στην πραγματικότητα - αλλά σχολιάζει λες και φαντάστηκε κι ότι στο βασικό εξοπλισμό δεν περιλαμβάνονται φιμέ τζάμια. 8 hours ago, NemeSis1990 said: ρε φιλε ισπανικο αμαξι? χαχαχα Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από KoreanW
terry308 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Καινούργιο το πήρα και να είχα την επιλογή για εργοστασιακά δεν θα πλήρωνα 250 ΜΟΝΟ για τα πίσω ... για τζάμπα πράμα δηλαδή , εγώ είμαι στο δρόμο , εγώ οδηγάω ,ξεκινάω από εμένα τη όποια (για μερικούς) προστασία και μετά οι άλλοι , έτσι σύμφωνα με το νομοθέτη με 230€ μέσω της carglass τοποθέτησα παρμπριζ και οδηγού -συνοδηγού 75% και όλα τα πίσω 55%
KoreanW Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 βασικά οι μόνες επιλογές είναι ανάμεσα στα εργοστασιακά φιμέ και στα εργοστασιακά σκουρότερα φιμέ επιλογή για αυτοκίνητο χωρίς καθόλου φιμέ δεν υφίσταται σήμερα, και όποιος θέλει να δει πώς θα έμοιαζαν, μπορεί να ανατρέξει σε αυτοκίνητα περασμένων δεκαετιών με αυτή την έννοια αυτά τα 250 ευρώ που ζητάνε πολλοί κατασκευαστές για επιπλέον φιμέ απόχρωση στα πίσω τζάμια , δεν είναι ένα αυτονόητο εξτραδάκι αλλά το έξτρα γούστο που σαφώς ακριβοπληρώνεται
Mr V Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 25 λεπτά πριν, terry308 είπε Καινούργιο το πήρα και να είχα την επιλογή για εργοστασιακά δεν θα πλήρωνα 250 ΜΟΝΟ για τα πίσω ... για τζάμπα πράμα δηλαδή , εγώ είμαι στο δρόμο , εγώ οδηγάω ,ξεκινάω από εμένα τη όποια (για μερικούς) προστασία και μετά οι άλλοι , έτσι σύμφωνα με το νομοθέτη με 230€ μέσω της carglass τοποθέτησα παρμπριζ και οδηγού -συνοδηγού 75% και όλα τα πίσω 55% Παρμπριζ ειναι νομιμο που τοποθετησες ποσο τις % εβαλες?
vagos789 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Αυτο υποστηριζει η 3Μ Αναφορά σε κείμενο Privacy glass is a coloured glass that can come as standard on the back of a lot of newer vehicles. Being a coloured glass with no heat or UV properties doesn’t bring any benefit to the vehicle.
terry308 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 27 λεπτά πριν, Mr V είπε Παρμπριζ ειναι νομιμο που τοποθετησες ποσο τις % εβαλες? Εδώ και χρόνια έχει αλλάξει η νομοθεσία το έχουμε ξαναγράψει 75% παρμπριζ και οδηγου -συνοδηγου Οτιδήποτε στα υπόλοιπα πίσω ΑΡΚΕΙ να υπάρχουν πλαϊνοί καθρέπτες 1
Astreos Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Λοιπόν, παιδιά, καταρχάς ευχαριστώ όλους για τη συνδρομή σας. Για να κλείσω το θέμα, σας παραθέτω τις αποφάσεις μου. Αρχικά ήθελα να βάλω τα εργοστασιακά φιμε, γιατί κακά τα ψέματα το έχεις εφ όρου ζωής και δε μπλέκεις με ιστορίες του τύπου κακή εφαρμογή και κίνδυνος για ζημιές στο νέο αμάξι. Μετά από έρευνα όμως που έκανα, έμαθα ότι τα φιμε τζάμια δεν έχουν την ίδια UV προστασία, ούτε και τη μείωση ζέστης όπως η μεμβράνη. Έτσι αποφάσισα να πάω σε μεμβράνη παντού εκτός από το παρμπρίζ. Τώρα, ποιες μεμβράνες θα επιλέξω και ποιος θα τις περάσει θα είναι άλλος Γολγοθάς 😁😁
sargus Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Έτσι. Καλά θα κάνεις. Μόλις την Πέμπτη έβαλα και εγώ μεμβράνες Llumar στην ολοκαίνουρια αμαξαρα μου που είχε εργοστασιακά φιμε καθώς η έγκυος γυναίκα μου μου παραπονιόταν ότι την εκαιγε ο ήλιος σε σχέση με το παλιό μας αμάξι που είχε όλο Llumar.
phanispal Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Απλά τραγικό αν ζητάνε λεφτά για εργοστασιακό φιμέ που είναι μόνο για εμφάνιση και δεν κόβουν UV. Και βασικά αν είναι έτσι δεν έχει νόημα να βάλεις εργοστασιακό σε περίπτωση που αργότερα θελήσεις να βάλεις μεμβράνες, εκτός κι αν βγαίνει το πρώτο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα