Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδη διαβασα διαφορα σχολια περι ποιοτητας των προιοντων ΧΙΑΟΜΙ εναντι των Apple, και κατι συσχετισμους με χαβιαρια και αυτοκινητα (παντελως ασχετα .....και τα 2 ...!!!), να πω τα εξης: 

 

1 τα περι ποιοτητας, συνηθως ισχυει ο κανονας "ο,τι πληρωνεις, παιρνεις", αλλα αυτος ειναι ενας κανονας...!!  Εχετε πιασει τα καλα μοντελα ΧΙΑΟΜΙ στα χερια σας?  τα εχετε δουλεψει?  σε τι διαφερουν ποιοτικα απο τα TOP Samsung-LG-SONY, κλπ ΤΟΡ μαρκες? Εχει πιασει κανεις το REDMI PRO στα χερια του?  μια συσκευη που βγηκε πριν 2 χρονια, κοστιζε απο κατω απο 200€, και προσωπικα, την θεωρω μια απο τις ΤΟΠ VFM συσκευες που εχουν βγει EVER, ποιοτικα..!  οχι ΤΟΠ συσκευη, αλλα ΤΟΠ VFM, προσεξτε τη διαφορα...!!! 

 

2 η κινηση μαρκετινγκ που κανει τωρα η ΧΙΑΟΜΙ, ναι μεν ειναι εξυπνη, αλλα ..απο την αλλη δειχνει ποσο "(παρ)ακολουθει¨την APPLE...!!  γιατι δεν την εκανε, με την παρουσιαση των S9..?  Προφανως γιατι θελει να γινει χαλιφης, στην θεση του χαλιφη...!!  ειδικα με τις κινησεις που κανει η ιδια τον τελευταιο καιρο και την κατακρινουμε κιολας..!   

 

3  η Apple τελευταιως, βασιζεται περισσοτερο στο ονομα, παρα στην καινοτομια. εχει χασει λιγο το δρομο της, στην μετα JOBS εποχη..!!  Και βασει αυτου φαινεται οτι τιμολογει. οσο θελει και οχι αναλογα του τι προσφερει. απο κει και περα, ειναι στο χερι των πελατων-καταναλωτων να κρινουν αν αγοραζουν ονομα ή συσκευη...!!  δεν ειναι υποχρεωτικο αλλωστε να αγορασει κανενας iPhone.......... 

 

4  Πρεπει να καταλαβετε οτι η προσφορα της ΧΙΑΟΜΙ στοχευει μια συγκεκριμενη χωρα, την ΚΙΝΑ, και οχι ολο τον κοσμο. αυτο γιατι? γιατι εκει προφανως θα βρει μεγαλυτερη ανταποκριση η κινηση της σε σχεση με την αμερικανικη ή ευρωπαικη αγορα...!  αρα μην σχολιαζετε λες και προκειται αυριο να πατε να παραγειλετε το Bundle απο Ελλαδα....!!!  δεν θα το βρειτε.....!  

Επεξ/σία από cabdik
  • Like 3
Δημοσ.
7 hours ago, apos said:

Συγγνώμη, αλλά η παραπάνω συλλογιστική δείχνει ότι δεν έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ ένα προϊόν Xiaomi στην καθημερινότητά σου! Και καλά κάνεις στη τελική, απλά προσπαθώ να σου εξηγήσω γιατί στα μάτια κάποιων που το έχουν κάνει, όλα αυτά που γράφεις φαίνονται έκθεση ιδεών, κοινώς, γενικούρες! Ειδικά σε μια αγορά που ξέρει την Xiaomi απέξω και ανακατωτά, όπως είναι η κινέζικη, δεν έχει να αποδείξει τίποτα! Απλά λέει με πολύ απλό τρόπο "ε, σε όλους εσάς που ΗΔΗ ξερετε πόσο καλά προϊόντα φτιάχνω, σας υπενθυμίζω ότι με τα λεφτά που σας ζητάει η Apple (που προσπαθεί να μπει πολύ δυναμικά στην Κίνα), μπορείτε να πάρετε αυτά από εμένα". 

Δεν βρίσκω τίποτα το κακό σε αυτό το μάρκετινγκ. Η άποψή σου σεβαστή φυσικά, αλλά επίτρεψέ μου να θεωρώ ότι βασίζεται σε γενικές ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ αρχές και δείχνει να αγνοεί τόσο την αγορά στην οποία απευθύνεται, όσο και μια πραγματικότητα που λέει ότι η Xiaomi έχει πλέον και μέγεθος και τεχνογνωσία και όνομα και δεν πρέπει να αντιμετώπιζεται σαν τρωγλοδύτης Κινεζάκος.

Αν η κίνηση αυτή απευθυνόταν πχ στην αμερικάνικη αγορά, θα είχε μία βάση. Το ότι απευθύνεται στην Κίνα το κάνει μία πολύ, πάρα πολυ διαφορετική υπόθεση και κατά τη γνώμη μου, το βλέπεις λάθος. 

Επίσης σεβαστή αλλά εδώ δεν υπάρχει λάθος και σωστό. Η γνώμη ενός πελάτη είναι, και οι εταιρείες "ακούν" τη γνώμη των πελατών. Αν πεις σε μια εταιρεία "δεν μ' αρέσει το τάδε προϊόν ή η τάδε τακτική δεν θα σου πει "κάνεις λάθος", θα προσπαθήσει να σου αλλάξει γνώμη, επειδή σέβεται τον εαυτό της και γνωρίζει ότι έχεις αξία γι' αυτήν. (και όχι επειδή σε σέβεται).

1 hour ago, Arkin said:

Κάπου το έχει χάσει ο φίλος σίγουρα ίσως έπαθε Federer και γράφει ασυναρτησίες δεν ξέρω.

Ελπίζω να εννοείς ότι δεν συμφωνείς, εκτός αν δεν είναι κατανοητό αυτό που γράφω.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, CheOnWeb είπε

Ό,τι νομίζω λέω φυσικά, (το είπα και πριν νομίζω), εσύ τι λες δηλαδή, την πανανθρώπινη αλήθεια;
ΝΑΙ, πιστεύω ότι ο συγκεκριμένος τρόπος προώθησης μειώνει το κύρος της. Τόσο δύσκολο είναι; Πες ότι εσύ πιστεύεις ότι θα την ανεβάσει και τέλειωσε, ανάλυση marketing θα κάνουμε βραδιάτικα; 🙂 Πάμε παρακάτω, μια γνώμη είπα, το σβήνω αν θες. 🙂 peace

Τώρα αυτό που λες για την πανανθρώπινη αλήθεια δεν ξέρω γιατι το είπες. Απλά σε ρωτάω γιατί το νομίζεις. Αν σου είναι τόσο δύσκολο να στηρίξεις την άποψη σου, πάσο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, stefanosxaris10 είπε

Πολύ δυνατή κίνηση, apple περιμένουν Άι την δικιά σου 

Την ποια???? ..... εννοείς περιμένουν να τους το φέρει ο 'Αη Βασίλης???

 

 

(Δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι καλό/ασφαλες, για την ανθρωπότητα, το να κυκλοφορήσει δική της ΑΙ η Apple)

Επεξ/σία από TechnoState
Δημοσ.
Just now, Retromaniac said:

Τώρα αυτό που λες για την πανανθρώπινη αλήθεια δεν ξέρω γιατι το είπες.

Επειδή είπες ότι λέω "ό,τι θέλω" με υποτιμητικό τρόπο, ενώ είναι απλώς η άποψή μου, όπως και η δική σου.

2 minutes ago, Retromaniac said:

Απλά σε ρωτάω γιατί το νομίζεις. Αν σου είναι τόσο δύσκολο να στηρίξεις την άποψη σου, πάσο.

 Νομίζω ότι το εξήγησα.
Εμένα το «τα πουλάω τρία-τρία” δεν μ’ αρέσει σαν μήνυμα από μια εταιρεία που έχει δείξει ότι άλλο είναι το ατού της, όπως εσείς λέτε και σας πιστεύω, το vfm. Άλλο πουλάω φθηνά άλλο τα δίνω πακέτο για να δείξω ότι είμαι φθηνός. Δεν το φωνάζεις το φθηνός. Όλοι πρώτα την τιμή κοιτάνε, το ξέρουν. Ότι είμαι καλός «φωνάζεις» μέχρι να γίνει κι αυτό γνωστό σε όλους (θέλει χρόνο αυτό, δεν είναι μια ταμπελίτσα). Αυτό που πρέπει να τους νοιάζει είναι να βγάλουν την ταμπέλα του «φθηνού Κινέζικου», δείχνοντας ότι είναι ΚΑΙ καλά. Ταπεινή μου άποψη.

8 hours ago, CheOnWeb said:
9 hours ago, Retromaniac said:

Δηλαδή η apple που κάνει το ίδιο απλά με τεράστιο περιθώριο κέρδους τον σέβεται;

Αυτό πώς σου ήρθε;

Αυτό επίσης δεν μου το απάντησες ποτέ. Είπα ποτέ ότι η Apple τον σέβεται; Μίλησα πουθενά για την Apple? Πιστεύεις ότι επειδή υπάρχει μια εταιρεία που πουλάει ακριβότερα, σημαίνει ότι η xiaomi σέβεται τον πελάτη; Τι επιχείρημα είναι αυτό; 

Δημοσ.

Γιατί έχω την εντύπωση ότι οι φαν της απλ θα αρχίσουν να ξυπνάνε μετά από τέτοιες κινήσεις? Κάτι μου λέει ότι η απλ θα πάθει ζημιά με την πολιτική τιμών που ακολούθησε. Μπράβο σιαομι ίσως ξεκινήσει μια νέα εποχή με τέτοιου είδους μάρκετινγκ.  

  • Like 1
Δημοσ.

Εξυπνη κινηση, καθαρο τρολαρισμα και μην ξεχναμε οτι απευθυνεται στους κινεζους (1,5δις αγορα). Τωρα τα περι μη ποιοτικων κινεζιων, τρελη διαφορα στην εμπειρια χρησης κτλ αυτα ειχαν σοβαρη βαση πριν 5 χρονια, οχι πλεον.

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε

Επίσης σεβαστή αλλά εδώ δεν υπάρχει λάθος και σωστό.

Σωστό δεν ξέρω αν υπάρχει, αλλά λάθος υπάρχει σίγουρα, και ένα από αυτά είναι η βάση της επιχειρηματολογίας σου:

9 ώρες πριν, CheOnWeb είπε

Άλλο πουλάω φθηνά άλλο τα δίνω πακέτο για να δείξω ότι είμαι φθηνός. Δεν το φωνάζεις το φθηνός. Όλοι πρώτα την τιμή κοιτάνε, το ξέρουν. Ότι είμαι καλός «φωνάζεις» μέχρι να γίνει κι αυτό γνωστό σε όλους (θέλει χρόνο αυτό, δεν είναι μια ταμπελίτσα). Αυτό που πρέπει να τους νοιάζει είναι να βγάλουν την ταμπέλα του «φθηνού Κινέζικου», δείχνοντας ότι είναι ΚΑΙ καλά. Ταπεινή μου άποψη. 

Όλο το παραπάνω είναι θεωρητικά σωστό, αλλα όπως σου έγραψα και πριν, στην πράξη δεν ισχύει, για τον απλούστατο λόγο ότι η Xiaomi στην Κίνα (στην αγορά της οποίας απευθύνεται η ενέργεια αυτή) δεν ειναι γνωστή σε όλους. Είναι ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ σε όλους.

Η συνδεση δε της πολιτικής μάρκετινγκ με το θέμα σεβασμού ή μη προς τον καταναλωτή είναι κατά τη γνώμη μου άσχετη. Ακόμα και αν ενας καταναλωτής διαφωνεί "αισθητικά" με την προσέγγιση μιας εταιρείας που ΞΕΡΕΙ ότι αυτό που δίνει είναι καλό, αξιόπιστο, vfm, τίμιο, όπως θες πες το (και εκεί κολλάει αυτό που είπα, ότι προφανώς δεν έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ Xiaomi κα για αυτό τα εχεις στο μυαλό σου σαν μέτρια, "ανερχόμενα" κτλ), δεν νομίζω ότι θα αισθανθεί ότι δεν τον σέβεται, για όλους τους παραπάνω λόγους. 

Τέλος πάντων, αρκετά με το Μάρκετινγκ, νομίζω ότι αν το αναλύσουμε παραπάνω θα καταντήσει αστείο, μάλλον η ραγδαία ανάπτυξη της εταιρείας δείχνει ότι κάτι σκαμπάζουν και αυτοί και δεν χρειάζονται δύο τύπους σε ένα ελληνικό φόρουμ :)

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Το marketing έχει σκοπό να ανεβάσει τις πωλήσεις. Αν το κάνεις με χαμηλές τιμές και ποιοτικά προϊόντα, ωφελείται και ο καταναλωτής. Η εταιρεία απλά έχει μικρότερο κέρδος ανά συσκευή αλλά αυξάνει το μερίδιο στην αγορά και έτσι συνολικά έχει περισσότερα κέρδη από το να πουλούσε ακριβά σε λίγους. Είναι μια τακτική, με λίγα λόγια, για να βγάλει και λεφτά και να αυξήσει το μερίδιό της. Που το βλέπεις το χάλια μάρκετινγκ εσύ θα ήθελα να ξέρω...

Πως μειώνει το κύρος της εταιρείας. Μπορείς να μου εξηγήσεις; Και γιατί δεν σέβεται το καταναλωτή, όταν πουλάει ποιοτικά προϊόντα, τα υποστηρίζει, πουλάει λίγο πάνω από το κόστος;

Δηλαδή η apple που κάνει το ίδιο απλά με τεράστιο περιθώριο κέρδους τον σέβεται; Δηλαδή πραγματικά υπάρχει τεράστιο πρόβλημα λογικής εδώ....

οι μαυροι στον Λευκο Πυργο και αυτοι απο σεβασμο πουλανε τα παπουτσια τοσο φθηνα αλλα δεν διαβαζω πουθενα κατι ενα ευχαριστω ρε παιδι μου για τον μεγαλο σεβασμο που σου δινουν

  • Like 1
Δημοσ.
1 hour ago, apos said:

Όλο το παραπάνω είναι θεωρητικά σωστό, αλλα όπως σου έγραψα και πριν, στην πράξη δεν ισχύει, για τον απλούστατο λόγο ότι η Xiaomi στην Κίνα (στην αγορά της οποίας απευθύνεται η ενέργεια αυτή) δεν ειναι γνωστή σε όλους. Είναι ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ σε όλους.

Μπορεί να απευθύνεται στην Κίνα αλλά έχει επίπτωση στην εικόνα της γενικώς. Αν είναι καλή, οκ, ο ένας τύπος (εγώ) του φόρουμ κάνει λάθος! Την άποψή μου λέω. π.χ. ο ένας χρόνος εγγύηση της Apple ενοχλεί και τους Ευρωπαίους, παρόλο που στην πράξη μπορεί να απολαμβάνουν 2 χρόνια. Βγαίνουν συμπεράσματα απ' αυτό, όπως ας πούμε ότι δεν εμπιστεύεται τα προϊόντα της, συμπέρασμα το οποίο αφορά και στους Ευρωπαίους.

1 hour ago, apos said:

Η συνδεση δε της πολιτικής μάρκετινγκ με το θέμα σεβασμού ή μη προς τον καταναλωτή είναι κατά τη γνώμη μου άσχετη.

Συμφωνούμε.

 

1 hour ago, apos said:

Ακόμα και αν ενας καταναλωτής διαφωνεί "αισθητικά" με την προσέγγιση μιας εταιρείας που ΞΕΡΕΙ ότι αυτό που δίνει είναι καλό, αξιόπιστο, vfm, τίμιο, όπως θες πες το (και εκεί κολλάει αυτό που είπα, ότι προφανώς δεν έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ Xiaomi κα για αυτό τα εχεις στο μυαλό σου σαν μέτρια, "ανερχόμενα" κτλ), δεν νομίζω ότι θα αισθανθεί ότι δεν τον σέβεται, για όλους τους παραπάνω λόγους. 

Δεν αναφέρομαι στην ποιότητα των προϊόντων της (δεν την γνωρίζω, δεν την αμφισβητώ). Μιλάω μόνο για τις πρακτικές marketing και που όταν αυτές συμφέρουν τον καταναλωτή, θεωρούνται σεβασμός.
Μπορεί να έχεις καλό προϊόν και τις κατάλληλες προϋποθέσεις και να τα θαλασσώσεις στην προώθηση. π.χ. Windows Phone.

 

1 hour ago, apos said:

Τέλος πάντων, αρκετά με το Μάρκετινγκ, νομίζω ότι αν το αναλύσουμε παραπάνω θα καταντήσει αστείο, μάλλον η ραγδαία ανάπτυξη της εταιρείας δείχνει ότι κάτι σκαμπάζουν και αυτοί και δεν χρειάζονται δύο τύπους σε ένα ελληνικό φόρουμ :)

Αυτό είναι πάντα η πρώτη μου σκέψη αλλά ακολούθως μπορώ να πω και την προσωπική μου άποψη, που έχει μόνο το βάρος ενός εκ των εκατομμυρίων υποψήφιων πελατών.

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν το ανέφερε κανένας ενδιάμεσα ... Αλλά για σκεφτείτε ποιός ήταν που σας απήλλαξε από τα ενοχλητικά bezels? Τα περί αντιγραφής ας τα σκεφτούν όλα τα funboyz . Μια χαρά είναι τα xiaomi και vfm οποίος δεν το αντέχει ύπνο. Αν βέβαια πάρει και τις xiaomi το μυαλό αέρα (βλέπε huawuei) τότε την γα#@€€@&με .

  • Thanks 1
Δημοσ.

Να πάρει την ιδέα η Kia και να βγάλει το bundle Kia S-Class (Ceed, σπίτι και εξοχικό στη Χαλκιδική):lol:

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...