Joshua21 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Ειδικά για τα polo 10ετίας(2008) που ρωτάει ο ts όχι μόνο το 1200 αλλά και το 1400 ήταν ψόφιο, 70 ίππους το 1.2 και 80(ή 75, για λίγο καιρό πουλιόταν ταυτόχρονα και με τους δύο κινητήρες) το 1.4! Οι ρύποι πάντως για τα μοντέλα του 2008 σίγουρα υπολογίζονται με βάση τα κυβικά, 135 το ένα και 255 το άλλο, αυτά του 2010 και μετά πάνε με τους ρύπους. 1
YourTrueLegend Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Aν μιλαμε για τον 3κυλινδρο 1.200 που ειχε πριν 10-15 χρονια το group Vag vs τον 1.4 με τα 75-80 αλογα, προσωπικα προτεινω με κλειστα ματια τον 1.2 γιατι: -Ο 1.4 ειναι προβληματικος, πχ εμενα μου εκαιγε πανω απο μισο λιτρο λαδι ανα 1.000km απο την 1η μερα που βγηκε απο την αντιπροσωπεια και το επισημο σερβις μου απαντουσε οτι "ο κατασκευαστης δικαιολογει καταναλωση μεχρι και 1λιτρο/1000km, ανοιξε το manual να δεις". Το ιδιο και με ΠΟΛΥ κοσμο ακομα, υπαρχουν φορουμς που εχουν 1000γραφτει τα προβληματα αυτου του μοτερ. -Ειναι και οι 2 κινητηρες ΨΟΦΙΟΙ. -Επειδη ο 1.2 ειναι τρικυλινδρος, γενικα τα παει λιγο καλυτερα στις επιταχυνσεις απο χαμηλες στροφες -αυτο δεν μπορω να το αποδειξω, ειναι ομως η εντυπωση που αποκομισα εχοντας οδηγησει και τα 2 και παραλληλα επικρατει και σε καποια φορα η ιδια αποψη-. Πρακτικα σε χρονους βεβαια, το ιδιο χάλι ειναι, φιδια. -Το 1.2 μαλλον ειναι πιο οικονομικο απο καταναλωση -Το 1.2 ειναι σιγουρα πολυ πιο οικονομικο στα τελη κυκλοφοριας (για την ακριβεια πληρωνει 50% φθηνοτερα τελη απο το 1.4). Ο μονος λογος που θα προτιμουσα το 1.4, ηταν αν ειχα σκοπο να το πειραξω με κανα προγραμμα, φιλτρο και λοιπες τετοιες καγκουριες, καθως ειναι γνωστο οτι εργοστασιακα η VW το εβγαζε και με 101 ιππους, αλλα και οτι στο top gun το ειχε πουσαρει ως τους 115 ιππους (ψοφιοι οι μισοι, αλλη ιστορια αυτη). Εδω βεβαια να τονισω οτι δεν προκειται ουτε με σφαιρες να επαιρνα αμαξι 10-15ετιας του συγκεκριμενου κατασκευαστη. Ειναι τοσα και ασυμαζευτα τα προβληματα που εχουν βγαλει εκεινα τα μοντελα σε μεγαλο ποσοστο, που νομιζω οτι απευθυνονται σε ανθρωπους που γουσταρουν να ρισκαρουν... Επεξ/σία 18 Σεπτεμβρίου 2018 από YourTrueLegend
mechpanos Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 ps 3 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε Aν μιλαμε για τον 3κυλινδρο 1.200 που ειχε πριν 10-15 χρονια το group Vag vs τον 1.4 με τα 75-80 αλογα, προσωπικα προτεινω με κλειστα ματια τον 1.2 γιατι: -Ο 1.4 ειναι προβληματικος, πχ εμενα μου εκαιγε πανω απο μισο λιτρο λαδι ανα 1.000km απο την 1η μερα που βγηκε απο την αντιπροσωπεια και το επισημο σερβις μου απαντουσε οτι "ο κατασκευαστης δικαιολογει καταναλωση μεχρι και 1λιτρο/1000km, ανοιξε το manual να δεις". Το ιδιο και με ΠΟΛΥ κοσμο ακομα, υπαρχουν φορουμς που εχουν 1000γραφτει τα προβληματα αυτου του μοτερ. -Ειναι και οι 2 κινητηρες ΨΟΦΙΟΙ. -Επειδη ο 1.2 ειναι τρικυλινδρος, γενικα τα παει λιγο καλυτερα στις επιταχυνσεις απο χαμηλες στροφες -αυτο δεν μπορω να το αποδειξω, ειναι ομως η εντυπωση που αποκομισα εχοντας οδηγησει και τα 2 και παραλληλα επικρατει και σε καποια φορα η ιδια αποψη-. Πρακτικα σε χρονους βεβαια, το ιδιο χάλι ειναι, φιδια. -Το 1.2 μαλλον ειναι πιο οικονομικο απο καταναλωση -Το 1.2 ειναι σιγουρα πολυ πιο οικονομικο στα τελη κυκλοφοριας (για την ακριβεια πληρωνει 50% φθηνοτερα τελη απο το 1.4). Ο μονος λογος που θα προτιμουσα το 1.4, ηταν αν ειχα σκοπο να το πειραξω με κανα προγραμμα, φιλτρο και λοιπες τετοιες καγκουριες, καθως ειναι γνωστο οτι εργοστασιακα η VW το εβγαζε και με 101 ιππους, αλλα και οτι στο top gun το ειχε πουσαρει ως τους 115 ιππους (ψοφιοι οι μισοι, αλλη ιστορια αυτη). Εδω βεβαια να τονισω οτι δεν προκειται ουτε με σφαιρες να επαιρνα αμαξι 10-15ετιας του συγκεκριμενου ομιλου. Εγώ θα έλεγα ούτε VAG 1.4 ούτε 1.2! Ένα Corsa Twin-Port 1.4, ή κανένα Yaris 1.3 και θα είσαι κομπλέ και χωρίς προβλήματα... 1
gia_nnis Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2018 3 ώρες πριν, mechpanos είπε ps Εγώ θα έλεγα ούτε VAG 1.4 ούτε 1.2! Ένα Corsa Twin-Port 1.4, ή κανένα Yaris 1.3 και θα είσαι κομπλέ και χωρίς προβλήματα... Το d 1.4 δεν παει καλα και καιει..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα