Joshua21 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 47 λεπτά πριν, Whargoul είπε Σχετικά με το Bold κάποιο παράδειγμα? Είναι μαθηματική αναλογία. Όταν κάνεις λόγους, χιαστή, το ποσά γίνονται αντιστρόφως ανάλογα. Δεν έχει ιδιαίτερο νόημα να βρω παράδειγμα. Σκέψου το ως εξής (Τυχαία νούμερα για εύκολη στρογγυλοποίηση κλπ). Για να παράξουμε 100g CO2, η Α μηχανή χρησιμοποίησε 1lt καυσίμου, και η Β μηχανή 2lt. Όταν καίμε 4 λίτρα, ποια μηχανή είναι η πιο "καθαρή"? Η Β γιατί στα 4 lt που έκαψε πάραξε 200g CO2, ενώ η Α 400g CO2. Ε ναι, σχετικά με τα bold, κάποιο πραγματικό παράδειγμα όμως. Φυσικά και έχει ιδιαίτερο νόημα, αν βέβαια θέλεις να αποδείξεις πως τα νούμερα που πετάς δεν είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας. Εγώ θα σου δώσω 2 τυχαία παραδείγματα τα οποία είναι μέσα στο εύρος του 4,31l/100km +-0,2l/100km ανά 100g/km που έγραψα πριν. Micra 1.0 103g/km 4,6l/100km. Με αναγωγή βγαίνει ότι για κάθε 100g/km η κατανάλωση είναι 4,46l/100km Toyota Rav4 2.0 155g/km, 6.7l/100km. Με αναγωγή βγαίνει ότι για κάθε 100g/km η κατανάλωση είναι 4.32l/100km Εσύ μπορείς να μας δείξεις 2 διαφορετικά αυτοκίνητα που για εκπομπές 100g η κατανάλωση με αναγωγή στο ένα να είναι 4l/100km και στο άλλο 5l/100km όπως ισχυρίζεσαι στο προηγούμενο post? Η καλύτερα αυτό που ισχυρίζεσαι στο συγκεκριμένο post, δλδ 2 διαφορετικά αυτοκίνητα που για εκπομπές 100g η κατανάλωση με αναγωγή στο ένα να είναι διπλάσια από ότι άλλο? Σε βενζινοκίνητα πάντα, όχι LPG / CNG / Diesel / Hybrid ή οτιδήποτε άλλο. ΥΓ Για τα νούμερα ρύπων και κατανάλωσης που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές μιλάμε, μη μου δείξεις τίποτα άλλο εκτός από τα επίσημα site των κατασκευαστών. Τα στοιχεία που παρέθεσα είναι από toyota.gr και nissan.gr Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από Joshua21
NT1G Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Τα 100 g θεωρητικά είναι ~4,26 L βενζίνης.
Joshua21 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, NT1G είπε Τα 100 g θεωρητικά είναι ~4,26 L βενζίνης. 4,31 για την ακρίβεια.
Whargoul Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Εσύ μπορείς να μας δείξεις 2 διαφορετικά αυτοκίνητα που για εκπομπές 100g η κατανάλωση με αναγωγή στο ένα να είναι 4l/100km και στο άλλο 5l/100km όπως ισχυρίζεσαι στο προηγούμενο post? Ρε φίλε έλεος. Το 4 και 5 ήταν για να καταλάβεις πως γίνεται να έχει ανεβασμένο νούμερο. Τυχαία νούμερα για να γίνει πιο εύκολα κατανοητό. Απάντηση στην ερώτηση σου στο κόκκινο και στο μοβ επειδή άλλα νομίζεις πως εννοείς με την αναλογία που είπες (κατανάλωση για 100gCO2). Τα νούμερα που λές είναι σωστά. Η διασπορά είναι 10%, μπορεί και λιγότερο κιόλας στις σύγχρονες μηχανές. Το θέμα είναι ότι αυτό το 10% δεν είναι μικρή διαφορά για να θεωρήσεις απειροελάχιστες τις διαφορές. 2 ώρες πριν, Joshua21 είπε Το start-stop καταρχήν ποιο ακριβώς νούμερο "αυξάνει"? To start-stop σύμφωνα με όσα ξέρω εγώ μειώνει και την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Είσαι σίγουρος πως έχεις καταλάβει τι αφορά το +-0.2l/100km που έγραψα? Επίσης τι σχέση μπορούν να έχουν τα "πρόστιμα" που ΘΑ πληρώνουν το 2020 οι αυτοκινητοβιομηχανίες με την επιλογή του ts (δλδ μεταχειρισμένο polo του 2008 1.2 ή 1.4)? Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul
NT1G Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε 4,31 για την ακρίβεια. Οι κατασκευαστές φαίνεται να χρησιμοποιούν το 23,5 .
Whargoul Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, NT1G είπε Τα 100 g θεωρητικά είναι ~4,26 L βενζίνης. 8 λεπτά πριν, Joshua21 είπε 4,31 για την ακρίβεια. Δεν είναι 4.31 για την ακρίβεια. Είναι στοιχομετρικά. Ο όγκος έχει να κάνει με το μοριακό βάρος του καύσιμου, και είναι ελαφρά διαφορετικός για κάθε είδος βενζίνης, 95ron, 98ron, E10 Κλπ Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul
NT1G Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, Whargoul είπε Δεν είναι 4.31 για την ακρίβεια. Είναι στοιχομετρικά. Ο όγκος έχει να κάνει με το μοριακό βάρος του καύσιμου, και είναι ελαφρά διαφορετικός για κάθε είδος βενζίνης, 95ron, 98ron, E10 Κλπ Για Reference gasoline τότε. Στους 15 °C. _________________________________________ Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από NT1G
Joshua21 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, Whargoul είπε Ρε φίλε έλεος. Το 4 και 5 ήταν για να καταλάβεις πως γίνεται να έχει ανεβασμένο νούμερο. Τυχαία νούμερα για να γίνει πιο εύκολα κατανοητό. Απάντηση στην ερώτηση σου στο κόκκινο. Τα νούμερα που λές είναι σωστά. Η διασπορά είναι 10%, μπορεί και λιγότερο κιόλας στις σύγχρονες μηχανές. Το θέμα είναι ότι αυτό το 10% δεν είναι μικρή διαφορά για να θεωρήσεις απειροελάχιστες τις διαφορές. Ρε φίλε εσύ έλεος, το ίδιο το link που έκανες παράθεση σου ρίχνει άκυρο... Είχες γράψει πως το start-stop αυξάνει τα νούμερα, ενώ στο link γράφει πως μειώνει και κατανάλωση και εκπομπές CO2.
Whargoul Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Ρε φίλε εσύ έλεος, το ίδιο το link που έκανες παράθεση σου ρίχνει άκυρο... Είχες γράψει πως το start-stop αυξάνει τα νούμερα, ενώ στο link γράφει πως μειώνει και κατανάλωση και εκπομπές CO2. Σου το εξήγησα όσο πιο απλά γίνεται 3 φορές. Σου έδειξα και πραγματικό παράδειγμα και συνεχίζεις να αρνείσαι να κάτσεις να το καταλάβεις. ΈΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΛΟΓΙΑ - ΧΙΑΣΤΗ. Το νούμερο δεν αντιπροσωπεύει πλέον κατανάλωση, αλλά ποσότητα καυσίμου για να παραξεις 100g CO2. Δες το παράδειγμα με το Audi. Η κατανάλωση μειώνεται, οι ρύποι μειώνονται. To νούμερο -κατανάλωση ανά 100g CO2 - αυξάνεται γιατί απλα δεν μειώνονται και τα δυο με τον ίδιο ρυθμό. 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Παράδειγμα για το start-stop: (στοιχεία από εδώ https://www.carfolio.com/specifications/models/?man=557) Αυτοκίνητο Audi A1 1.4TFSI 2010 Κατανάλωση CO2 gCO2 per litre/100km l/100km per 100gCO2 Start-stop 5.2l/100km 119 22.88 4.37 Normal 5.3l/100km 124 23.40 4.27 (2.34% περισσότερο CO2 ανά χρησιμοποιημένο καύσιμο) Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από Whargoul
Alexandros7474 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, elafilos είπε Γειά σου φίλε Newfather, Επειδή το θέμα πήγε πολύ στο τεχνικό και για να σε βοηθήσω λίγο - δεδομένου πως τα τελευταία χρόνια έχω οδηγήσει αρκετά οχήματα. Δες το πιο πρακτικά το θέμα η κατανάλωση εξαρτάται εκτός του κυβισμού και της χρήσης που θες να κάνεις στο αυτοκίνητο. Αν μιλάμε αποκλειστικά για χρήση πόλης τότε πολύ πιθανό ένα 1.2 να σου κάψει λιγότερο απο το 1.4 αλλά η διαφορά θα είναι αμελητέα. Αν βάλεις στην εξίσωση το γεγονός ότι μπορεί να βγεις εκτός πόλης και να χρειαστείς προσπεράσεις και λοιπά, τότε ένα πιο δυνατό όχημα πιθανώς να σου κάψει λιγότερο γιατί δεν θα παλεύει να ανεβάσει στροφές. Συγκεκριμένα το πρώτο μου αυτοκίνητο Colt CZΤ (1.5 turbo) μπορεί σε κύκλο πόλης να ήταν στα 7-8 λίτρα / 100 , σε ανοιχτό δρόμο γύρω στα 6-7 επειδή είχε δύναμη και δεν το ξέσκιζα για να πιάσω ταχύτητα πορείας. Αντίστοιχα Suzuki swift 1.3 ήταν στα 6 εντός πόλης και 6.5 εκτός επειδή δεν είχε δύναμη. Αντίστοιχα με Cherokee 3.7 μπορεί εντός πόλης να καίει πάνω από 17-18 / 100 ενώ μόλις βγει εκτός λόγω ροπής και δύναμης να είναι γύρω στα 13 /100. Το αν τα σκίσεις τα αυτοκίνητα εκεί όντως υπάρχει διαφορά. Συγκεκριμένα, σε σβέλτους ρυθμούς το colt δεν έφτανε ποτέ πάνω απο 12-13 / 100 ενώ ένα 2.2 bmw που έχω τώρα είναι πάνω από 17. Οπότε βρες την χρυσή τομή για το τι θες να κάνεις και πορεύσου. Για μένα βρες κάποιο σβέλτο αυτοκινητάκι στο Budget σου και κράτα ως γνωμονα πως είναι πιο εύκολο να έχεις δύναμη και να μην την χρησιμοποιείς, παρά αναγκαστείς να πάρεις κάτι άλλο γιατί δεν σου επαρκεί. Ο φίλος τα έγραψε όπως είναι . Ψαξε κάτι γύρω στα 100 άλογα με λίγα λόγια .
tarantules Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Θεωρείται καλή μια κατανάλωση 6,4lt/100km για αμάξι 25ετίας 1200άρι;
YourTrueLegend Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το 6.4 ειναι πολη, εκτος ή μεση; Κι επισης για τι αμαξι μιλαμε. Αλλη καταναλωση εχει ενα 1200ρι 900 κιλων και αλλη ενα 1100 κιλων. Αλλη ενα 16βαλβιδο, αλλη ενα 12βαλβιδο. Αλλη ενα turbo κι αλλη ενα ατμοσφαιρικο. Και παει λεγοντας. Ειναι αρκετες οι παραμετροι που δεν γνωριζουμε. Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από YourTrueLegend
Whargoul Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Πραγματική μικτή κατανάλωση 6.4lt/100km είναι αρκετά καλή ανεξάρτητα από την ηλικία τον κυβισμό το είδος του αμαξιού κλπ. Το θέμα είναι εάν αξίζει να κυκλοφορείς με τέτοιο αμάξι μόνο και μόνο για την κατανάλωση.
YourTrueLegend Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) To ερωτημα ειναι αν προκειται περι μικτης καταναλωσης. Διοτι αν μιλαμε για επαρχιακους δρομους/εκτος πολης για κανα 1200ρι 900 κιλων, αλλαζει... Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από YourTrueLegend
nightwalker1990 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 16/9/2018 στις 6:26 ΜΜ, newfather είπε ευχαριστώ πολύ όλους!!!! θα στο πω πολυ απλα και κατανοητα....Δεν μπορεις να υπολογισεις την καταναλωση.... ΜΙα φορα την ημερα να μπλεξεις απο κηφισο πχ να πας μεταμορφωση και πιο πανω και μια στο γυρνα να ευχεσαι να εχεις ρεζερβα Τα βλεπω καθε μερα στην δουλεια, εταιρικο οχημα δικα τους εξοδα μεν αλλα δεν παλευεται... + Αν παιζεις σε χαμηλες στροφες σε νορμαλ ρυθμους κινησης δεν θα χεις θεμα... Απο τα 1600cc και πανω θα ειχες... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα