Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια χαρά ! Σκέφτομαι να πάρω ένα μικρό αμάξι 1000 - 1200 κυβικά μεταχειρισμενο που να μην καίει. Αν πάω στα 1400 θα έχω μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση? Για παράδειγμα, αν ξέρει κάποιος, βρήκα το vw polo 1.4 16v 2008. Πόση διαφορά θα έχει μικτό κύκλο κατανάλωσης από το αντίστοιχο 1.2?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

 

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Θα βρεις τα στοιχεία του αυτοκινητου και την αναγραφόμενη κατανάλωση. Αυτό πολλαπλασιασε το με 1,4 και εχεις ενα καλο νουμερο. Αν τώρα εχεις βαρύ ποδι, πολλαπλασιασε το επι 2. Αν τώρα θελει και συντήρηση (λάδια, ξύδια, καθαρισμο μηχανής, κλπ) βαλε κατι παραπάνω. 

Στα γράφω για να καταλάβεις οτι δεν υπάρχει κάτι μαθηματικά σίγουρο, αλλά σαν βάση παιρνουμε το εργοστασιακό νουμερο για το συγκεκριμένο μοντέλο. 

Δημοσ.

Για 200 κυβικα σε ιδιο αμαξι δεν θα εχεις διαφορα.

Ισως μαλιστα να ειναι και πιο οικονομικοτο πιο μεγαλο λογω κυβικων και ιπποδυναμης.

Παραδειγμα ενα Ibiza 1.2 σε σχεση με το 1.4 που ειχε ο γιος μου και το 1.4 δεν εκειγε παραπανω .

 

Φυσικα πολλα  ειναι και θεμα...ποδιου και τροπου οδηγησης.

  • Like 2
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, newfather είπε

Γεια χαρά ! Σκέφτομαι να πάρω ένα μικρό αμάξι 1000 - 1200 κυβικά μεταχειρισμενο που να μην καίει. Αν πάω στα 1400 θα έχω μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση? Για παράδειγμα, αν ξέρει κάποιος, βρήκα το vw polo 1.4 16v 2008. Πόση διαφορά θα έχει μικτό κύκλο κατανάλωσης από το αντίστοιχο 1.2?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Στο μικτό κύκλο σύμφωνα με το εργοστάσιο το 1.2 έχει κατανάλωση 5.8l/100km ενώ το 1.4 6.3l/100km, αλλά όπως προείπαν παίζουν ρόλο και οι συνθήκες και ο οδηγός, υπό προϋποθέσεις μπορεί το 1.4 να σου κάψει λιγότερα από το 1.2. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ποτέ δεν θα δεις τέτοια νούμερα, η κατανάλωση στην πράξη είναι τουλάχιστον 20-30% μεγαλύτερη.

Δημοσ.

1.2-1.3 σε ίδιες συνθήκες καίνε το ίδιο ή και περισσότερο απο τα 1.4 υπο προϋποθέσεις πάντα. Το θέμα στο αυτοκίνητο που ανέφερες είναι τα τέλη. Απο 135€ στο 1.2 στα 240 στο 1.4

  • Like 1
Δημοσ.

Οι ρυποι εχουν να κανουν με καταναλωση. Οποτε συγκρινεις ρυπους και υπολογιζεις καταναλωση. Αυτα που λενε οι εταιρειες για καταναλωση ειναι θεωρητικα υπο ιδανικες συνθηκες. Στους ρυπους δεν μπορουν να βαλουν πολυ χερι...διοτι βασει αυτων διεθνως υπολογιζονται δασμοι τελη κλπ...οποτε αν πουν ψεματα οι ανταγωνιστες θα τους σκισουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, ELTASSOS είπε

Οι ρυποι εχουν να κανουν με καταναλωση. Οποτε συγκρινεις ρυπους και υπολογιζεις καταναλωση. Αυτα που λενε οι εταιρειες για καταναλωση ειναι θεωρητικα υπο ιδανικες συνθηκες. Στους ρυπους δεν μπορουν να βαλουν πολυ χερι...διοτι βασει αυτων διεθνως υπολογιζονται δασμοι τελη κλπ...οποτε αν πουν ψεματα οι ανταγωνιστες θα τους σκισουν.

Μπερδεύεσαι... θεωρητική υπό ιδανικές συνθήκες δεν είναι μόνο η κατανάλωση, αλλά και οι ρύποι. Ένας συγκεκριμένος μάλλον, η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, γιατί οι οι υπόλοιποι ρύποι ουδεμία σχέση έχουν με την κατανάλωση.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.

Σωστα λες.

Επειδη οι ρυπο αναφερονται στα στοιχεια του οχηματος , βλεπε καρτα κτεο, emission control laws,, σαν επισημα ειναι λιγωτερο πειραγμενα και γινονται με ιδια μεθοδο για ολα τα οχηματα,  ενω η καταναλωση ειναι οση θελει ο κατασκευαστης.

Αυτο ηθελα να τονισω...οχι οτι και στους ρυπους δεν πεφτει μαγειρεμα οπως αμερικη με τα γερμανικα. 

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, ELTASSOS είπε

Σωστα λες.

Επειδη οι ρυπο αναφερονται στα στοιχεια του οχηματος , βλεπε καρτα κτεο, emission control laws,, σαν επισημα ειναι λιγωτερο πειραγμενα και γινονται με ιδια μεθοδο για ολα τα οχηματα,  ενω η καταναλωση ειναι οση θελει ο κατασκευαστης.

Αυτο ηθελα να τονισω...οχι οτι και στους ρυπους δεν πεφτει μαγειρεμα οπως αμερικη με τα γερμανικα. 

Δεν ισχύουν αυτά που λες. Κάθε λίτρο καυσίμου όταν καίγεται παράγει συγκεκριμένη ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα, συνεπώς δεν γίνεται ο κατασκευαστής να ανακοινώσει νούμερα κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου που δεν συμβαδίζουν μεταξύ τους.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, newfather είπε

Γεια χαρά ! Σκέφτομαι να πάρω ένα μικρό αμάξι 1000 - 1200 κυβικά μεταχειρισμενο που να μην καίει. Αν πάω στα 1400 θα έχω μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση? Για παράδειγμα, αν ξέρει κάποιος, βρήκα το vw polo 1.4 16v 2008. Πόση διαφορά θα έχει μικτό κύκλο κατανάλωσης από το αντίστοιχο 1.2?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Η καταναλωση και η επιδοση εχει να κανει καθαρα με το μοντελο της καθε εταιριας...

πχ i20 1.2 vs polo 1.4  μοντελα του 2012. Ιδιο βαρος αλλα το i20 περπαταει καλυτερα με καλυτερη καταναλωση!

Το polo που κοιτας ειναι στα 9λ εντος

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Δεν ισχύουν αυτά που λες. Κάθε λίτρο καυσίμου όταν καίγεται παράγει συγκεκριμένη ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα, συνεπώς δεν γίνεται ο κατασκευαστής να ανακοινώσει νούμερα κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου που δεν συμβαδίζουν μεταξύ τους.

Όχι κατ ανάγκη γιατί δεν μιλάμε για στοιχειομετρική τέλεια καύση και σταθερές συνθήκες σε κάθε μηχανή. Κάθε μια καίει διαφορετικά το καύσιμο. Άλλες θερμοκρασίες, άλλες πιέσεις, άλλη ανάφλεξη, διαφορετικές αναλογίες καυσίμου-αέρα. Χρησιμοποιούν ακόμα και διαφορετικούς θερμοδυναμικούς κύκλους.  Πάρε ένα κερί και κάψε το σε περίσσεια οξυγόνου ή σε έλλειψη. Η αναλογία των αέριων που θα βγούν θα είναι διαφορετική. Όταν δεν υπάρχει αρκετό οξυγόνο, παράγεται περισσότερο CO αντι CO2. 

+ έχουμε και το after-treatment, καταλύτες κλπ

Αν ίσχυε πρακτικά αυτό που λες, τότε όλα τα αυτοκίνητα που εκανα πχ 6lt/100km θα είχαν και τους ίδιους ρύπους. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Στις βενζίνες τουλάχιστον, στοιχειομετρικά προσπαθούν να το κάνουν.

_______________________________________________________________________

Τα όρια των καυσαερίων είναι ίδια, ανεξάρτητα κυβικών.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε ξερω αυτο που θα γραψω κατα ποσο μπορω να το αποδείξω με Link απο το ιντερνετ, αλλα εχω την εντυπωση, οτι οσο τα χιλιομετρα σε ενα αμαξι αυξάνονται (βενζινη) τοσο αυξανονται και τα lt/100. Δηλαδη ενα αμαξι με 40k km θα καιει λιγοτερο απο το ιδιο με 150k km σε ιδιες συνθηκες-ιδια συντηρηση.

Οικονομια καυσιμου και βενζινη δεν πανε μαζι για εμενα.

 

Επισης ενα 3κυλινδρο καιει λιγοτερο απο το 4κυλινδρο και ενα 8βαλβιδο λιγοτερο απο ενα 16βαλβιδο. Στα ιδια κυβικα.

Επεξ/σία από alkis13

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...