newfather Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Γεια χαρά ! Σκέφτομαι να πάρω ένα μικρό αμάξι 1000 - 1200 κυβικά μεταχειρισμενο που να μην καίει. Αν πάω στα 1400 θα έχω μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση? Για παράδειγμα, αν ξέρει κάποιος, βρήκα το vw polo 1.4 16v 2008. Πόση διαφορά θα έχει μικτό κύκλο κατανάλωσης από το αντίστοιχο 1.2? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
isay Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Θα βρεις τα στοιχεία του αυτοκινητου και την αναγραφόμενη κατανάλωση. Αυτό πολλαπλασιασε το με 1,4 και εχεις ενα καλο νουμερο. Αν τώρα εχεις βαρύ ποδι, πολλαπλασιασε το επι 2. Αν τώρα θελει και συντήρηση (λάδια, ξύδια, καθαρισμο μηχανής, κλπ) βαλε κατι παραπάνω. Στα γράφω για να καταλάβεις οτι δεν υπάρχει κάτι μαθηματικά σίγουρο, αλλά σαν βάση παιρνουμε το εργοστασιακό νουμερο για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Για 200 κυβικα σε ιδιο αμαξι δεν θα εχεις διαφορα. Ισως μαλιστα να ειναι και πιο οικονομικοτο πιο μεγαλο λογω κυβικων και ιπποδυναμης. Παραδειγμα ενα Ibiza 1.2 σε σχεση με το 1.4 που ειχε ο γιος μου και το 1.4 δεν εκειγε παραπανω . Φυσικα πολλα ειναι και θεμα...ποδιου και τροπου οδηγησης. 2
Joshua21 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 34 λεπτά πριν, newfather είπε Γεια χαρά ! Σκέφτομαι να πάρω ένα μικρό αμάξι 1000 - 1200 κυβικά μεταχειρισμενο που να μην καίει. Αν πάω στα 1400 θα έχω μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση? Για παράδειγμα, αν ξέρει κάποιος, βρήκα το vw polo 1.4 16v 2008. Πόση διαφορά θα έχει μικτό κύκλο κατανάλωσης από το αντίστοιχο 1.2? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Στο μικτό κύκλο σύμφωνα με το εργοστάσιο το 1.2 έχει κατανάλωση 5.8l/100km ενώ το 1.4 6.3l/100km, αλλά όπως προείπαν παίζουν ρόλο και οι συνθήκες και ο οδηγός, υπό προϋποθέσεις μπορεί το 1.4 να σου κάψει λιγότερα από το 1.2. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ποτέ δεν θα δεις τέτοια νούμερα, η κατανάλωση στην πράξη είναι τουλάχιστον 20-30% μεγαλύτερη.
petaw-se-oneiro Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 1.2-1.3 σε ίδιες συνθήκες καίνε το ίδιο ή και περισσότερο απο τα 1.4 υπο προϋποθέσεις πάντα. Το θέμα στο αυτοκίνητο που ανέφερες είναι τα τέλη. Απο 135€ στο 1.2 στα 240 στο 1.4 1
ELTASSOS Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Οι ρυποι εχουν να κανουν με καταναλωση. Οποτε συγκρινεις ρυπους και υπολογιζεις καταναλωση. Αυτα που λενε οι εταιρειες για καταναλωση ειναι θεωρητικα υπο ιδανικες συνθηκες. Στους ρυπους δεν μπορουν να βαλουν πολυ χερι...διοτι βασει αυτων διεθνως υπολογιζονται δασμοι τελη κλπ...οποτε αν πουν ψεματα οι ανταγωνιστες θα τους σκισουν.
Joshua21 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, ELTASSOS είπε Οι ρυποι εχουν να κανουν με καταναλωση. Οποτε συγκρινεις ρυπους και υπολογιζεις καταναλωση. Αυτα που λενε οι εταιρειες για καταναλωση ειναι θεωρητικα υπο ιδανικες συνθηκες. Στους ρυπους δεν μπορουν να βαλουν πολυ χερι...διοτι βασει αυτων διεθνως υπολογιζονται δασμοι τελη κλπ...οποτε αν πουν ψεματα οι ανταγωνιστες θα τους σκισουν. Μπερδεύεσαι... θεωρητική υπό ιδανικές συνθήκες δεν είναι μόνο η κατανάλωση, αλλά και οι ρύποι. Ένας συγκεκριμένος μάλλον, η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο, γιατί οι οι υπόλοιποι ρύποι ουδεμία σχέση έχουν με την κατανάλωση. Επεξ/σία 16 Σεπτεμβρίου 2018 από Joshua21
ELTASSOS Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Σωστα λες. Επειδη οι ρυπο αναφερονται στα στοιχεια του οχηματος , βλεπε καρτα κτεο, emission control laws,, σαν επισημα ειναι λιγωτερο πειραγμενα και γινονται με ιδια μεθοδο για ολα τα οχηματα, ενω η καταναλωση ειναι οση θελει ο κατασκευαστης. Αυτο ηθελα να τονισω...οχι οτι και στους ρυπους δεν πεφτει μαγειρεμα οπως αμερικη με τα γερμανικα.
Joshua21 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2018 18 λεπτά πριν, ELTASSOS είπε Σωστα λες. Επειδη οι ρυπο αναφερονται στα στοιχεια του οχηματος , βλεπε καρτα κτεο, emission control laws,, σαν επισημα ειναι λιγωτερο πειραγμενα και γινονται με ιδια μεθοδο για ολα τα οχηματα, ενω η καταναλωση ειναι οση θελει ο κατασκευαστης. Αυτο ηθελα να τονισω...οχι οτι και στους ρυπους δεν πεφτει μαγειρεμα οπως αμερικη με τα γερμανικα. Δεν ισχύουν αυτά που λες. Κάθε λίτρο καυσίμου όταν καίγεται παράγει συγκεκριμένη ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα, συνεπώς δεν γίνεται ο κατασκευαστής να ανακοινώσει νούμερα κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου που δεν συμβαδίζουν μεταξύ τους.
gia_nnis Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 8 ώρες πριν, newfather είπε Γεια χαρά ! Σκέφτομαι να πάρω ένα μικρό αμάξι 1000 - 1200 κυβικά μεταχειρισμενο που να μην καίει. Αν πάω στα 1400 θα έχω μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση? Για παράδειγμα, αν ξέρει κάποιος, βρήκα το vw polo 1.4 16v 2008. Πόση διαφορά θα έχει μικτό κύκλο κατανάλωσης από το αντίστοιχο 1.2? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Η καταναλωση και η επιδοση εχει να κανει καθαρα με το μοντελο της καθε εταιριας... πχ i20 1.2 vs polo 1.4 μοντελα του 2012. Ιδιο βαρος αλλα το i20 περπαταει καλυτερα με καλυτερη καταναλωση! Το polo που κοιτας ειναι στα 9λ εντος
Whargoul Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 5 ώρες πριν, Joshua21 είπε Δεν ισχύουν αυτά που λες. Κάθε λίτρο καυσίμου όταν καίγεται παράγει συγκεκριμένη ποσότητα διοξειδίου του άνθρακα, συνεπώς δεν γίνεται ο κατασκευαστής να ανακοινώσει νούμερα κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου που δεν συμβαδίζουν μεταξύ τους. Όχι κατ ανάγκη γιατί δεν μιλάμε για στοιχειομετρική τέλεια καύση και σταθερές συνθήκες σε κάθε μηχανή. Κάθε μια καίει διαφορετικά το καύσιμο. Άλλες θερμοκρασίες, άλλες πιέσεις, άλλη ανάφλεξη, διαφορετικές αναλογίες καυσίμου-αέρα. Χρησιμοποιούν ακόμα και διαφορετικούς θερμοδυναμικούς κύκλους. Πάρε ένα κερί και κάψε το σε περίσσεια οξυγόνου ή σε έλλειψη. Η αναλογία των αέριων που θα βγούν θα είναι διαφορετική. Όταν δεν υπάρχει αρκετό οξυγόνο, παράγεται περισσότερο CO αντι CO2. + έχουμε και το after-treatment, καταλύτες κλπ Αν ίσχυε πρακτικά αυτό που λες, τότε όλα τα αυτοκίνητα που εκανα πχ 6lt/100km θα είχαν και τους ίδιους ρύπους. 1 1
NT1G Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Στις βενζίνες τουλάχιστον, στοιχειομετρικά προσπαθούν να το κάνουν. _______________________________________________________________________ Τα όρια των καυσαερίων είναι ίδια, ανεξάρτητα κυβικών.
alkis13 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Δε ξερω αυτο που θα γραψω κατα ποσο μπορω να το αποδείξω με Link απο το ιντερνετ, αλλα εχω την εντυπωση, οτι οσο τα χιλιομετρα σε ενα αμαξι αυξάνονται (βενζινη) τοσο αυξανονται και τα lt/100. Δηλαδη ενα αμαξι με 40k km θα καιει λιγοτερο απο το ιδιο με 150k km σε ιδιες συνθηκες-ιδια συντηρηση. Οικονομια καυσιμου και βενζινη δεν πανε μαζι για εμενα. Επισης ενα 3κυλινδρο καιει λιγοτερο απο το 4κυλινδρο και ενα 8βαλβιδο λιγοτερο απο ενα 16βαλβιδο. Στα ιδια κυβικα. Επεξ/σία 17 Σεπτεμβρίου 2018 από alkis13
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα