Προς το περιεχόμενο

Canon 6D mark ΙΙ


stratigos24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Εννοείται . Και μετά σκέψου για αγοραπωλησίες. 

Πόσο να πέσουν και πότε ;;; Η Ζ6 ΑΝ ΔΙAΘΕΣΟΥΝ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΗ ΖΗΤΗΣΗ (η nikon σε αυτά δεν είναι ούτε sony , ούτε canon) , μετά από λίγους μήνες , θα σταθεροποιηθεί σε τιμή , μάλλον πάνω από 2Κ , μόνο σώμα. Και η a7m3 έχει αυτή τη στιγμή 1900 ευρώ μόνο σώμα σε γκρι εισαγωγή !

Τρελό value for money από sony , βρίσκω αυτή τη στιγμή τη a7rii και την a7ii . 

Τωρα ειδα οτι η a7rii εχει παει μονο 1400 στους παραεισαγωγεις, ενταξει δεν ειναι να το σκεφτεσαι κιολας, τα αξιζει και με το παραπανω, το θεμα ειναι με τι γυαλι ταιζεις τα 42mp. Μια λυση ειναι canon ef φακοι, η a7rii ηταν η πρωτη που επαιζε καλα με ef φακους, η a7ii δεν παιζει και τοσο καλα, αλλα δουλευει τουλαχιστον το phase detection, για πορτραιτο και βασικη χρηση δουλευει το af σχετικα γρηγορα. Ετσι και αλλιως καμια απο τις 2 δεν ειναι action φωτογραφικες.

Τωρα αν αξιζει να περιμενεις για την z6 η την a7iii ειναι σχετικο, αν εχεις φωτογραφικη και κανεις την ερασιτεχνικη σου δουλεια, δεν υπαρχει λογος να τρεχεις, λογικα σε βαθος χρονου θα πεσουν αρκετα, για την sony ειναι σιγουρο (τις πουλαει φθηνα, αρπαζει απο τους φακους), αλλα και στην nikon ειμαι σιγουρος οι επαγγελματιες θα βρουνε flaws σε 1gen προιον και θα ξεφτιλιστει η τιμη, τα flaws αυτα ουτε που νοιαζουν τους ερασιτεχνες ακομα και επαγγελματιες on budget, οποτε θα πουληθει στην καταλληλη τιμη, ισως να ειναι και τελεια και να μεινει στις 2000 για πανω απο χρονο, ολα παιζουν, αλλα πονταρω στο πρωτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θα συμφωνησω με τον Ntinara και τον Razor...

Θα πηγαινα ειτε σε D750 ή σε Α7ΙΙ/Α7R2 αναλογως τα γουστα σου (σε canon δεν θα πηγαινα προσωπικα).Το προβλημα με τα σωματα FF δεν ειναι οι τιμες που πλεον ειναι προσιτες αλλα οπως γραψανε και οι αλλοι οτι οι καλοι φακοι ειναι ακριβοι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις/προτάσεις σας.

 

Στις 16/9/2018 στις 7:14 ΜΜ, Dr_73 είπε

Στην d7100 παίρνεις έναν 50ρη d  , με 100 ευρώ , που σε dx ισοδυναμεί με 75mm και έχεις f/1.8  . Πιο extreme εκδοχή ;;; Πάρε τον 50mm d f/1.4 με 270 ευρώ !

Το θόρυβο , μπορείς να τον μειώσεις και με επεξεργασία με το dxo , εφόσον τραβάς raw , χωρίς αλλαγή εξοπλισμού. 

Λοιπόν, μου δάνεισε ο φίλος μου (που ανέφερα σε προηγούμενα ποστ), τον 50mm 1.4d να τον δουλέψω λίγο καιρό και να δω το αποτέλεσμα, ωστε να σκεφτώ τί τελικά με συμφέρει να κάνω και αν είμαι καλυμμένος να πάρω έναν 50mm 1.8 ή και τον δικό του γιατί αυτόν και τον sigma 35 art τους δουλεύει λιγότερο και ίσως σκεφτεί να τους δώσει.

Δοκίμασα το dxo (πολύ καλό το ότι έχει 30 days trial χωρίς κανένα περιορισμό) και όντως κάτι κάνει. Όλα αυτά βέβαια τα προγράμματα/plug ins που έχω δει/δοκιμάσει που κάνουν αποθορυβοποίηση, αφαιρούν και κάποιο μέρος των λεπτομερειών στις φωτό, αλλά το dxo από όλα αυτά αφαιρεί το λιγότερο.

Στις 16/9/2018 στις 7:56 ΜΜ, Razor333 είπε

Σε ποιους 22/24mm αναφερεσαι; 

Αυτο που ψαχνεις για μενα ειναι ενας 50αρης και ενας 85αρης f1.8 πανω σε ff. Στην χειροτερη στην ff να παιξεις με f/2.8 για φορητοτητα (40mm f2.8), μετα στο f/4 εχεις πεσει εδω που εισαι με τον sigma.

Οι αισθητηρες της canon δουλευουν πολυ διαφορετικα δυστηχως, ξεχνα υποεκθεση και ανοιγουμε σκιες μετα στο pp, απλα δεν το εχουν οι περισσοτερες. Οπως επισης παιζω παντα χαμηλο iso και ανεβαζω μετα την εκθεση στο pp, σε καποιες φωτογραφικες πρακτικα δεν εχουν διαφορα, το λεγομενο iso invariance. Οι περισσοτερες canon ειναι ακριβως το αντιθετο, παντα σωστη εκθεση ettr, παντα σωστο iso, ωστε να εχεις και καποιο περιθωριο επεξεργασιας, αλλιως καταληγεις οχι απλα με θορυβο, αλλα και μπολικο banding noise. Εγω θα σου προτεινα να μην φυγεις απο τους αισθητηρες της sony, γιατι ειναι πολυ ανωτεροι.

Απο την αλλη η d610 ειναι μεν ff, αλλα δεν ειναι τεχνολογικα ουτε καν μια d7100 με ff αισθητηρα, θα φας downgrade στο af system. Η d750 παρουσιασε σε πολλες παρτιδες θεμα με το κλειστρο, οποτε παραεισαγωγη εγω δεν την επαιρνα. 

Η a7ii ειναι καλη μεν σε πολλα, αλλα χανει σε af, εχει πολυ πιο ακριβους φακους αν παιξεις native, μικρη μπαταρια. Απο την αλλη για πορτραιτο εχει επιλογη σε ενα εκατομμυριο φακους vintage που δινουν ενδιαφερον αποτελεσμα και εχεις σταθεροποιηση με ολους.

Η 6d mark ii, επισης ειναι μια απογοητευση και μιση, σε αντιθεση με την mark iv δεν εβαλαν ενα πιο συγχρονο αισθητηρα σε dr και iso invarience, καταφεραν εν ετη 2018 να μενουν πισω απο crop mirrorless  (της ιδιας της canon) στο dr και να εχουν επιδοσεις 5d mark ii απο το 2008. Αν βλεπεις banding με την d7100, δεν φανταζεσαι τι θα βλεπεις στην 6dii, ετοιμασου για καθετες και οριζοντιες γραμμες, δεν παιζει εκανα λαθος εβαλα λιγο πιο κατω iso, να μην εχω θορυβο.

Για μενα η μαζεψε και παρε κατι πραγματικα συγχρονο, π.χ. a7m3 η την z6 οταν πεσουν αργοτερα και προς το παρον μεινε στην d7100 η δωσε λιγα για την d610.

Όντως, δεν είχα προσέξει καλά, πέραν του 50mm 1.8 και 40mm 1.8 οι 22 και 24 είναι crop... οπότε...

Ενδιαφέρον αυτά που είπες για τους αισθητήρες της canon. Προσωπικά, σκέφτηκα canon και συγκεκριμμένα 6dm2 όπως είπα, λόγω τιμής/χρονολογίας/έξτρα ευκολίες/ του σώματος. Τώρα είναι ένας ακόμη λόγος να το σκεφτώ με αυτά που είπες. Ήξερα ότι είναι χειρότερες σε απόδοση από αντίστοιχες nikon στον τομέα αισθητήρας/dr, αλλά δεν περίμενα τόσο έντονη διαφορά όπως περιγράφεις..

Tόσο πολύ banding ε;; 😛 Εγώ έχω λίγο κάποιες φορές (από όσο είδα d5200/d7100 έχουν το θέμα με το banding, φοράνε έναν toshiba αισθητήρα) μόνο οριζόντιο το οποίο για να εμφανιστεί και να σου χαλάσει τη φωτό θα πρέπει να έχεις αρκετά σκοτεινή φωτό, να ανεβάσεις αρκετά στοπ στο LR shadows/exposure κλπ και θα εμφανιστεί σε σκιές/σκοτεινα σημεία. Είναι σπάνιες οι φορές που μου δημιούργησε πρόβλημα να πω την αλήθεια και ελάχιστες που εμφανίστηκε σε τέτοια ένταση που να γίνεται ενοχλητικό.

Ερώτηση, το banding έχει να κάνει και καθόλου με πιο φακό έχεις πάνω; Πχ με κάποιον να φαίνεται πιο έντονα/πιο συχνά και με κάποιον άλλον όχι τόσο; 

Επεξ/σία από stratigos24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, stratigos24 είπε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις/προτάσεις σας.

Λοιπόν, μου δάνεισε ο φίλος μου (που ανέφερα σε προηγούμενα ποστ), τον 50mm 1.4d να τον δουλέψω λίγο καιρό και να δω το αποτέλεσμα, ωστε να σκεφτώ τί τελικά με συμφέρει να κάνω και αν είμαι καλυμμένος να πάρω έναν 50mm 1.8 ή και τον δικό του γιατί αυτόν και τον sigma 35 art τους δουλεύει λιγότερο και ίσως σκεφτεί να τους δώσει.

Δοκίμασα το dxo (πολύ καλό το ότι έχει 30 days trial χωρίς κανένα περιορισμό) και όντως κάτι κάνει. Όλα αυτά βέβαια τα προγράμματα/plug ins που έχω δει/δοκιμάσει που κάνουν αποθορυβοποίηση, αφαιρούν και κάποιο μέρος των λεπτομερειών στις φωτό, αλλά το dxo από όλα αυτά αφαιρεί το λιγότερο.

Όντως, δεν είχα προσέξει καλά, πέραν του 50mm 1.8 και 40mm 1.8 οι 22 και 24 είναι crop... οπότε...

Ενδιαφέρον αυτά που είπες για τους αισθητήρες της canon. Προσωπικά, σκέφτηκα canon και συγκεκριμμένα 6dm2 όπως είπα, λόγω τιμής/χρονολογίας/έξτρα ευκολίες/ του σώματος. Τώρα είναι ένας ακόμη λόγος να το σκεφτώ με αυτά που είπες. Ήξερα ότι είναι χειρότερες σε απόδοση από αντίστοιχες nikon στον τομέα αισθητήρας/dr, αλλά δεν περίμενα τόσο έντονη διαφορά όπως περιγράφεις..

Tόσο πολύ banding ε;; 😛 Εγώ έχω λίγο κάποιες φορές (από όσο είδα d5200/d7100 έχουν το θέμα με το banding, φοράνε έναν toshiba αισθητήρα) μόνο οριζόντιο το οποίο για να εμφανιστεί και να σου χαλάσει τη φωτό θα πρέπει να έχεις αρκετά σκοτεινή φωτό, να ανεβάσεις αρκετά στοπ στο LR shadows/exposure κλπ και θα εμφανιστεί σε σκιές/σκοτεινα σημεία. Είναι σπάνιες οι φορές που μου δημιούργησε πρόβλημα να πω την αλήθεια και ελάχιστες που εμφανίστηκε σε τέτοια ένταση που να γίνεται ενοχλητικό.

Ερώτηση, το banding έχει να κάνει και καθόλου με πιο φακό έχεις πάνω; Πχ με κάποιον να φαίνεται πιο έντονα/πιο συχνά και με κάποιον άλλον όχι τόσο; 

Πολυ banding. Oτι crop nikon ειχα, (ειχα και την d5200 που φοραει τον toshiba που λες) σε base μεχρι 800-1000 iso ηταν καλυτερες στο recovery, απο την 5d mark ii που εχω τωρα.

Ομως σαν να βλεπω στην 6dmII τουλαχιστον το banding να βελτιωθηκε σε σχεση με την 5dm3, το αποτελεσμα ομως δεν ειναι καλο.

Οχι το banding δεν εχει σχεση με τον φακο, ειναι καθαρα θεμα αισθητηρα και imaging engine. Πρακτικα για να το αποφυγεις, ο μονος τροπος ειναι να εχεις παντα ettr εκθεση, οριακα δηλαδη πριν ειναι καμμενα τα highlights, σε περιπτωσεις μεγαλης διαφορας highlights/shadows, πας με την μια σε ae bracketing, ενω με nikon/sony κτλ, φευγεις σε πολλες περιπτωσεις με ενα καρε. 

Τελος μια ακομα λυση στις παλιοτερες, ειναι μεσω magic lantern να ενεργοποιησεις το dual iso, που τραβαει base iso τα highlights, iso 800 τις σκιες, δουλευει, αλλα εχει αλλα μειον.

Normal:

mkII.thumb.jpg.39b06608d212b483f378c0762f0b1531.jpg

Dual iso:

1550549656_dualiso.thumb.jpg.b4dc9518622b0dae27d96e250e93b61d.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...