Zengar Zombolt Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Καλημερα συμφορουμιτες ****Ρωτάω για λογαριασμό μιας φίλης**** Αγόρασε από Κωτσοβολο μια smart TV Hisense H49N5700 και έκανε και το λάθος να αγοράσει και έξτρα 5ετη εγγύηση ( ενώ της είπα να μην την πάρει αλλά την τούμπαραν και την πηρε....) Τεσπα το πρόβλημα είναι το εξής.... την αγόρασε 27/8 και την παρέλαβε 1/9 και την πήγε σπίτι τις και έφυγε διακοπές, εχτές γύρισε και την άνοιξε να την σεταρει και διαπιστώνει πως το πάνελ ήταν σπασμένο..... επικοινώνησε με Κωτσοβολο και τις είπαν ότι βγαίνει εκτός εγγύησης επειδή περάσαν 2 βδομάδες από την αγορά της. ( εγω της είπα να την τσεκάρει day one άλλα ποιος ακούει τον καλό τον γλάρο ; ) Μπορεί να κάνει κάτι η την πάτησε ;
james9tito Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Έχω πάθει ακριβώς το ίδιο με τη διαφορά ότι την άνοιξα την επόμενη μέρα, τους πήρα τηλ κ μου έστειλαν άλλη πριν καν τους επιστρέψω την σπασμένη. Τώρα έχουν ένα δίκιο γιατί πέρασαν δύο εβδομάδες. Ας προσπαθησει πάλι μπας και τους τουμπαρει. 1
isay Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Αν έχει κάνει unboxing video, μπορει να κάνει πολλα ακομα κι αν πέρασαν οι 2 εβδομάδες, αλλά αν δεν εχει κάνει ουτε αυτό ... δε θα βγάλει άκρη. 2
woox-2 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Δυστυχώς πολύ δύσκολα θα βρεις το δίκαιο σου σε αυτή την περίπτωση, το ξανά άκουσα στη Κύπρο, μια οικογένεια παράγγειλε τηλεόραση 55 ιντσών, ήρθε η τηλεόραση σπίτι δεν την άνοιξαν, και αμέσως έφυγαν για διακοπές, όταν επέστρεψαν μετά από 7 μέρες και την άνοιξαν, βρήκανε σπασμένη οθόνη, ξέρεις όμως, πως τα κατάφεραν και δικαίωθηκαν στο τέλος; έγραψαν το παράπονο τούς, σε ένα δημόσιο γκρουπ στο Facebook, ξέρεις έγινε εκεί ένας μικρός χαμός, γκρουπ τώρα των 100 χιλιάδων ατόμων, και η Κύπρος 700 χιλιάδες συνολικός πληθυσμός έχει, μια οικογένεια που λέμε, τελοσπαντον το είδαν το παράπονο οι υπάλληλοι του καταστήματος ειδοποίησαν το διευθυντή, και ενώ είχε το δίκαιο με το μέρος του, τους την άλλαξε, και έστειλε την σπασμένη πίσω, και όταν εννοώ το δίκαιο με το μέρος του, λογικο είναι, εγώ σου έχω πουλήσει σφραγισμένο προϊόν τηλεόραση έρχεσαι μετά από μια βδομάδα να μου πεις είναι σπασμένη η οθόνη,? (Που ξέρω τι έγινε και δεν είναι δικαιολογία) Αν γινόταν η διαδικασία αυτή από την πρώτη ώρα τότε το πράγμα αλλάζει, θα έχει και πάτημα ο κατάστηματαρχης, να την στείλει πίσω στην εταιρεία ( Sony Samsung LG κλτ) και να του στείλουν άλλη αν γλιτώσει και αυτός την ζημιά, τώρα πως θα την γλίτωσει μια βδομάδα μετά? Τι θα τους πει? Δεν έχει σημασία αν όντως είναι αλήθεια ή όχι, είναι μεγάλη ατυχία, περνώ τηλεόραση πάω διακοπές και την ανοίγω μετά σπασμένη, ατυχία. Ο μόνος λόγος να βρει το δίκαιο τις, είναι αν το κατάστημα το πάρει πάνω του, να καλύψει τον πελάτη του, και να κάνει την ίδια διαδικασία πάλι, να την στείλει πίσω μπας και του δώσουν άλλη. 1
keravnos21 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Καλα αγορασε καινουργια τηλεοραση την αφησε μεσα στο κουτι και πηγε διακοπες ? Κατι δεν μου κολλαει,μηπως εκανε καμια βλακεια και παει να τα μπαλωσει .......
isay Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 24 λεπτά πριν, keravnos21 είπε Καλα αγορασε καινουργια τηλεοραση την αφησε μεσα στο κουτι και πηγε διακοπες ? Κατι δεν μου κολλαει,μηπως εκανε καμια βλακεια και παει να τα μπαλωσει ....... Μην σου κάνει εντυπωση. Και εγω αγοράζω συσκευές που τις ανοιγω-σετάρω μερες ή εβδομάδες μετά που θα έρθουν, ειδικά αν προϋποθέτει εργασία. Π.χ. για τηλεοραση να βγαλω την παλια απο τη βαση τοιχου και να βάλω την καινουργια, να ρυθμισω καναλια, wifi, κλπ. Ειχα παραλάβει κινητό 2+ εβδομάδες και δεν ειχα χρόνο να το σετάρω και να μεταφέρω τα αρχεια απο το παλιο. Πάντα όμως κάνω unboxing video γιατί αν κάτσει στραβή (οπως παραπάνω) ειναι ευκολο να πεισω το κατάστημα για μη δικό μου προβλημα και αν μου κάνουν κορδελάκια να τους κυνηγήσω.
keravnos21 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 31 λεπτά πριν, isay είπε Μην σου κάνει εντυπωση. Και εγω αγοράζω συσκευές που τις ανοιγω-σετάρω μερες ή εβδομάδες μετά που θα έρθουν, ειδικά αν προϋποθέτει εργασία. Π.χ. για τηλεοραση να βγαλω την παλια απο τη βαση τοιχου και να βάλω την καινουργια, να ρυθμισω καναλια, wifi, κλπ. Ειχα παραλάβει κινητό 2+ εβδομάδες και δεν ειχα χρόνο να το σετάρω και να μεταφέρω τα αρχεια απο το παλιο. Πάντα όμως κάνω unboxing video γιατί αν κάτσει στραβή (οπως παραπάνω) ειναι ευκολο να πεισω το κατάστημα για μη δικό μου προβλημα και αν μου κάνουν κορδελάκια να τους κυνηγήσω. Τι να σου πω εγω ξερω οτι μετα απο την απομακρυνση απο το ταμειο ουδεν λαθος αναγνωριζεται.
terenik Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Γεια σας. Μου κάνει εντύπωση που λέτε ότι αναγνωριζει ο Κωτσόβολος σπασμενα πάνελ ως δική του υπαιτιότητα. Αυτό που ξέρω από όσους μιλάω είναι ότι όταν φεύγει η τηλεόραση από το κατάστημα θεωρείται ότι έσπασε κατα την μεταφορά και δεν αποζημιωνεσαι. Γενικά σπάσιμο πάνελ ίσον έπαιξες και έχασες.
isay Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 23 λεπτά πριν, terenik είπε Γεια σας. Μου κάνει εντύπωση που λέτε ότι αναγνωριζει ο Κωτσόβολος σπασμενα πάνελ ως δική του υπαιτιότητα. Αυτό που ξέρω από όσους μιλάω είναι ότι όταν φεύγει η τηλεόραση από το κατάστημα θεωρείται ότι έσπασε κατα την μεταφορά και δεν αποζημιωνεσαι. Γενικά σπάσιμο πάνελ ίσον έπαιξες και έχασες. Συμφωνώ αναλογα με τον τρόπο φτάνει στα χέρια του πελάτη. Αν την παραλάβει ο ιδιος απο το μαγαζί τα λες άψογα, μετα την απομακρυνση ... δυσκολα τα πράγματα. Αν όμως στη φέρει στο σπιτι, αν ειναι βαν της εταιρείας, άνοιγμα επιτοπου και δοκιμή, αν ειναι courier/μεταφορική unboxing video. Ετσι η εταιρεία (οποια κι αν ειναι) δυσκολα μπορει να αμφισβητήσει ζημια που δεν οφείλεται στον πελάτη. Αυτό γιατί η συσκευασία ΠΡΕΠΕΙ να ειναι μελετημένη να αντέχει σε κακουχίες και το βασικότερο ο πελάτης πληρώνει την εταιρεία και για την παράδοση, δηλαδή η "κυριότητα" μεταβιβάζεται στην παράδοση και οχι οταν το ειδος αναχωρει απο την αποθήκη/κατάστημα. Εξαίρεση στο τελευταίο ειναι οταν ο πελάτης στείλει δική του μεταφορική να παραλάβει το ειδος, οπου η ευθύνη του καταστήματος σταματά στην φόρτωση. Χαλαρά εχουν υπάρξει και θα υπάρξουν πονηροι πελάτες που άνοιξαν τη συσκευασία, κοπάνησαν τη συσκευή (ή τους έπεσε) και μετά λένε οτι ήρθε σπασμένο. Δυστυχώς χάρη σε τετοιους κουτοπονηρους, η πρώτη αντιδραση οποιασδήποτε εταιρείας που αντιμετωπιζει τετοιες περιπτώσεις, ειναι να μην πιστευει τον πελάτη και αυτό δημιουργεί προβλημα και σε αυτους που εχουν δικιο, δηλαδη βλάβη χωρίς δική τους υπαιτιότητα. 3
masteripper Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Πάντως εγώ ξεπακετάρισα τηλεόραση μετά απο 1 χρόνο και κάτι λόγω έλλειψη χώρου...ήταν εκεί που είχε γινει 1 ψιλομπαμ με τις τιμές των τηλεοράσεων και ψιλοανεβαίναν...οπότε πέτυχα ευκαιρία και έμεινε στο πλυσταριό να κάνει παρέα τον καταψύκτη...ευτυχως ήταν σώα...
markon Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Παραλαμβάνετε συσκευή από κουριερ θα την ανοίγετε μπροστά του να δείτε αν είναι εντάξει παραλαμβάνετε συσκευή από κατάστημα θα ζητάτε να ανοίξουν την συσκευασία να δείτε ότι όλα είναι εντάξει εγώ τον Νοέμβριο του 2017 αγόρασα τηλεόραση από τον κωτσοβολο την οποια πηρά εγώ ο ίδιος από το κατάστημα μου την έφεραν από την αποθήκη την άνοιξαν μπροστά μου την έβαλαν στο ρεύμα να δω ότι όλα είναι ένταξη και μετά μου την έδωσαν όποτε αν έμενα μου έπεφτε στο δρόμο δικό μου πρόβλημα μετά
terenik Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2018 εχει κατι μικρα γραμματακια στις αποδειξεις και στα τιμολογια που κοβονται. "τα εμπορευματα ταξιδευουν για λογαριασμο και κινδυνο του αγοραστη". επισης ποτε μεταφορα με κτελ (και φορτηγα μεταφορικων). υπογραφεις χαρτακι που και κει σε ψιλα γραμματα αναφερει οτι το κοστος αποζημιωσης ειναι 10 ευρω. χρειαστηκε να το μαθω οταν μου εσπασαν σμαρτ 42" κατι "επαγγελματιες" στο κτελ δραμας. 1
Zengar Zombolt Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2018 Μετα από μια εβδομάδα που δεν μου απαντούσαν στο email που τους έστειλα, εποικοινώνησα στο facebook και μέσα στο κατεβατό που τους έγραψα πέταξα και ένα " άμα δεν βρεθεί λύση θα αναγκαστώ να κάνω καταγγελία στον συνήγορο τού καταναλωτή" και μια ώρα μετά με πήραν τηλέφωνο να πάει να της την αλλάξουν.... και ο άγιος φοβέρα θέλει ....... καλά χάρη της έκαναν και της την άλλαξαν αλλά τεσπα... τέλος καλό όλα καλά..... τώρα μου χρωστάει χάρη 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα