gougaxa Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Καλησπερα,μου εσπασε πρωτα η εσωτερικη οθονη του κινητου μου (Alcatel idol 5) η εγγυηση ισχυει μεχρι το νοεμβριο υπαρχει περιπτωση να το επισκευασουν η στην χειροτερη να το αντικαταστισουν ακομα και αν δεν τους πω οτι καηκε?
isay Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, gougaxa είπε Καλησπερα,μου εσπασε πρωτα η εσωτερικη οθονη του κινητου μου (Alcatel idol 5) η εγγυηση ισχυει μεχρι το νοεμβριο υπαρχει περιπτωση να το επισκευασουν η στην χειροτερη να το αντικαταστισουν ακομα και αν δεν τους πω οτι καηκε? Έσπασε ή κάηκε; Άλλη βλάβη το ένα, άλλη το άλλο. Αν κάηκε και το κινητό δεν εχει εμφανη χτυπήματα ή δεν εχει κάνει μπάνιο (εχουν δεικτες ανιχνευσης) τοτε μαλλον θα την επισκευάσουν/αντικαταστησουν. Αν είναι ομως σπασμένη (αληθεια τι εννοεις σπασμένη; ) το κινητό ειναι αυτόματα εκτος εγγυησης. Αν τώρα δεν αναβει καθολου και την αντικαταστησουν χωρίς να ελεγξουν την κατάσταση της παλιάς (που το θεωρώ απιθανο) τοτε ισως βγεις κερδισμένος. Αν ομως το πάρουν ειδηση, στην καλυτερη θα σου πουν πλήρωσε τοσα για την επισκευη εκτος εγγυησης και στη χειροτερη (που δεν θες αντικατάσταση), θα σου πουν πληρωσε τοσα για τα εργατικα για το βαλε-βγαλε της οθονης.
gougaxa Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 23 λεπτά πριν, isay είπε Έσπασε ή κάηκε; Άλλη βλάβη το ένα, άλλη το άλλο. Αν κάηκε και το κινητό δεν εχει εμφανη χτυπήματα ή δεν εχει κάνει μπάνιο (εχουν δεικτες ανιχνευσης) τοτε μαλλον θα την επισκευάσουν/αντικαταστησουν. Αν είναι ομως σπασμένη (αληθεια τι εννοεις σπασμένη; ) το κινητό ειναι αυτόματα εκτος εγγυησης. Αν τώρα δεν αναβει καθολου και την αντικαταστησουν χωρίς να ελεγξουν την κατάσταση της παλιάς (που το θεωρώ απιθανο) τοτε ισως βγεις κερδισμένος. Αν ομως το πάρουν ειδηση, στην καλυτερη θα σου πουν πλήρωσε τοσα για την επισκευη εκτος εγγυησης και στη χειροτερη (που δεν θες αντικατάσταση), θα σου πουν πληρωσε τοσα για τα εργατικα για το βαλε-βγαλε της οθονης. Εφαγε τουμπα ουτε 30 εκατοστα και με την οθονη και δεν αναβει με λιγα λογια ,ωστοσο δεν εχει ραγισματα και τετοια. Δηλαδη υπαρχει περιπτωση να μην μου το φτιαξουν και να με βαλουν και να πληρωσω ?
Λύση isay Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Λύση Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Νωρίτερα σου απαντησα με βάση τι ισχύει με τις εγγυήσεις στις εταιρείες. Στο προσωπικό μήνυμα που μου έστειλες μετα, εγραψες για κάλυψη 1 έτους από εξτρά προγραμμα απο τον Κωτσόβολο, το οποίο δεν ανεφερες στην εδώ σου αναρτηση, άρα άλλα τα δεδομένα. ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ θα σου καλύψουν την επισκευή, αλλά πρακτικά πρεπει να δεις τι γράφουν οι όροι αυτου που υπέγραψες (αν και έπρεπε να το ειχες κάνει πριν υπογραψεις και πληρώσεις). Αν δεν εχουν τιποτα "ειδικά" παραθυράκια, παιρνεις το χαρτί και απαιτείς να τιμήσουν αυτό που πλήρωσες. Δυστυχώς ο κώτσόβολος εχει κακή ιστορία σε τετοιες περιπτώσεις και θα προσπαθήσουν όσο μπορούν να το αποφύγουν, οποτε μάλλον θα χρειαστεί να πιέσεις αρκετά και για την επισκευή και για τη δανεικη συσκευή αντικατάστασης. Η πιεση μπορεί να ειναι ΓΡΑΠΤΑ emails και αν δεν κάνουν πίσω (που συνήθως κάνουν) φτάνεις μέχρι καταγγελια στη ΓΓ Καταναλωτή. Σε κάθε περιπτωση με χαλαρή υποχωρητική προσεγγιση, δεν θα σε εξυπηρετήσουν. 1
gougaxa Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 10 λεπτά πριν, isay είπε Νωρίτερα σου απαντησα με βάση τι ισχύει με τις εγγυήσεις στις εταιρείες. Στο προσωπικό μήνυμα που μου έστειλες μετα, εγραψες για κάλυψη 1 έτους από εξτρά προγραμμα απο τον Κωτσόβολο, το οποίο δεν ανεφερες στην εδώ σου αναρτηση, άρα άλλα τα δεδομένα. ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ θα σου καλύψουν την επισκευή, αλλά πρακτικά πρεπει να δεις τι γράφουν οι όροι αυτου που υπέγραψες (αν και έπρεπε να το ειχες κάνει πριν υπογραψεις και πληρώσεις). Αν δεν εχουν τιποτα "ειδικά" παραθυράκια, παιρνεις το χαρτί και απαιτείς να τιμήσουν αυτό που πλήρωσες. Δυστυχώς ο κώτσόβολος εχει κακή ιστορία σε τετοιες περιπτώσεις και θα προσπαθήσουν όσο μπορούν να το αποφύγουν, οποτε μάλλον θα χρειαστεί να πιέσεις αρκετά και για την επισκευή και για τη δανεικη συσκευή αντικατάστασης. Η πιεση μπορεί να ειναι ΓΡΑΠΤΑ emails και αν δεν κάνουν πίσω (που συνήθως κάνουν) φτάνεις μέχρι καταγγελια στη ΓΓ Καταναλωτή. Σε κάθε περιπτωση με χαλαρή υποχωρητική προσεγγιση, δεν θα σε εξυπηρετήσουν. Ευχαριστω πολυ 1
kormos Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 13/9/2018 στις 3:59 ΜΜ, gougaxa είπε Καλησπερα,μου εσπασε πρωτα η εσωτερικη οθονη του κινητου μου (Alcatel idol 5) η εγγυηση ισχυει μεχρι το νοεμβριο υπαρχει περιπτωση να το επισκευασουν η στην χειροτερη να το αντικαταστισουν ακομα και αν δεν τους πω οτι καηκε? Ισχύουν αυτά που ανέφερε ο @isay Αν έχει σπασμένη εξωτερική οθόνη ή εσωτερική οθόνη είναι αυτομάτως εκτός εγγύησης. Οπότε επιβαρύνεσαι το κόστος αυτό για επιδιόρθωση. Αν έχει πρόβλημα η πλακέτα και δεν έχει προκύψει από υγρά ή κάποια παρέμβαση από τρίτον στο λογισμικό ή οτιδήποτε άλλο που αυτομάτως «πετάει τη συσκευή εκτός...» τότε επισκευάζεται εντός εγγύησης χωρίς να επιβαρυνθείς κάποιο κόστος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα