Racerr Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 λογομαχιες με μεγαλυτερους σε ηλικια οτι τα παλια αυτοκινητα που εχουν εκεινοι ειναι καλυτερα σε σχεση με τα καινουρια μη θελοντας να τα αλλαξουν τα 20ετιας και βαλε παρολα τα προβληματα που βγαζουν και δινουν λεφτα για να τα φτιαχνουν συνεχεια Ποια η αποψη σας?
isay Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Σε κάποια σημεία και κατά περιπτωση οχήματος έχουν δίκιο και το ολο θέμα ειναι το ζυγισμα κοστους-αποτελεσματικότητας. Θα στο πω με λιγο διαφορετικό παραδειγμα. Στο πατρικό μου υπάρχει ένα πλυντήριο pitsos 20ετίας που εχει κυριολεκτικά πλύνει πολλούς τόνους ρουχα. Εχουμε αλλαξει (σε κάποια πολλαπλές φορες) λάστιχα, φιλτρα, αμορτισερ, ρουλεμάν, πυκνωτή και εχει φάει και βάψιμο σε κάποια σημεία λόγω σκουριάς. Το πλυντήριο δουλευει ακομα και συνεχίζει να ειναι αποτελεσματικό στην πλύση. Στο δικό μου σπιτι μέσα σε 9 χρόνια είμαι στο 2ο επώνυμο πλυντήριο γιατί το πρώτο δε συμφερε να το φτιάξω απο βλάβη στην πλακέτα και στο μοτέρ. Και το δευτερο αν ζήσει πάνω απο 6 χρόνια χωρίς να αναγκαστώ να το αλλάξω απο μη συμφέρουσα βλάβη, θα με θεωρώ τυχερό. Αυτό γιατί ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ οι νεες συσκευές έχουν "καθορισμένο"χρονο ζωής και οχι με τσιπάκια και μαλακιες, αλλά λόγω κόστους επισκευής. Βασικές διαφορές στη λειτουργικότητα: Το δικό μου καιει λιγοτερο ρευμα και καταναλώνει λιγοτερο νερο. Εχει προγράμματα και λειτουργίες που το παλιο στο πατρικό δεν τα ειχε, πχ χρονοδιακοπτης έναρξης, χρόνους πλυσιματος, γρήγορα προγράμματα, λαμπάκια και κουμπιά ρυθμίσεων, ρολογια χρόνου, κλπ. ΜΕ ΒΟΛΕΥΟΥΝ, με εξυπηρετουν αλλά αμα θέλω να πλύνω κάτι βαρύ ή πολύ βρώμικο, τα πάω στο πατρικό μου γιατι εκει θα πλυθουν καλα. Πριν 8-9 μηνες εβγαλε βλάβη στην αντλία και λόγω "συγχρονης τεχνολογίας" την ακριβοπλήρωσα, ενώ η αντιστοιχη στο παλιο εχει 1/3 του κοστους. Το ιδιο συμβαίνει και στα παλαιοτερα αυτοκίνητα. Λιγοτερες "πολυπλοκότητες" περισσοτερη αξιοπιστία, μικροτερο κοστος ανταλλακτικών, τα οποια τα περισσοτερα τα βρισκεις και aftermarket και οχι μονο απο την κατασκευαστρια εταιρεία. ΜΕΓΑΛΟ μειονέκτημα στα παλια αυτοκινητα η κατανάλωση καυσίμου και επιπρόσθετες ασφάλειες για τους επιβάτες (οσα δεν το εχουν) οπως abs, ebd και παθητική ασφάλεια. Π.χ. σε ενα νεο οδηγό το θεωρώ τραγικό να αγοράσει παλιο αυτοκινητο Ο κάτοχος ζυγίζει και επιλεγει με βάση τις αναγκες του. 6
gia_nnis Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 59 λεπτά πριν, Racerr είπε λογομαχιες με μεγαλυτερους σε ηλικια οτι τα παλια αυτοκινητα που εχουν εκεινοι ειναι καλυτερα σε σχεση με τα καινουρια μη θελοντας να τα αλλαξουν τα 20ετιας και βαλε παρολα τα προβληματα που βγαζουν και δινουν λεφτα για να τα φτιαχνουν συνεχεια Ποια η αποψη σας? Οικονομικα ναι το μονο σιγουρο για ιαπωνικα! Σ ενα παλιο ιαπωνικο καλοσυντηρημενο αν σκασεις 1000ευρω για τα μηχανικα(αλλαζεις τα περισσοτερα προληπτικα) θα σε βγαλει χωρις προβληματα αλλα 10 χρονια!!! Αλλα δεν σε συμφερει αλλαζεις οτι χαλαει..
AristidisZ Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Όποιος υποστηρίζει ότι είναι καλύτερο το αμάξι 20ετίας του σημαίνει ότι απλά δεν έχει λεφτά να το αλλάξει Και η CRT που έχει η μάνα μου 18 χρόνια τώρα δε χαλάει αλλά δεν έχει τίποτα καλύτερο από μια τηλεόραση του 2018... 2
zio10 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Αν κάποιος το ξέρει το αμάξι του προτιμάει να δώσει και 1000 - 2000€ να το φτιάξει παρά να πάρει ένα αμφίβολο μεταχειρισμένο νεότερης χρονολογίας. Δεν είναι παράλογο. 1
doctorkostis Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 New is always better. Προφανώς όχι S class του 2008 με suzuki celerio 2018. Αλλά σε αντίστοιχα αυτοκίνητα, το νέο, ασυζητητί. Η άποψη αυτή δεν αφορά αντίκες και συναισθηματικούς λόγους, σαφώς.
NikosKallithea Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Καμία σχέση βέβαια τα πριν 20ετιας αυτοκίνητα με τα σημερινά, να λεγατε 10ετιας ένταξη εχουν κοινά. Δεν θα έμπαινα και κυρίως δεν θα αγόραζα ποτέ εικοσαετίας αυτοκίνητο.
lary7 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Ποτέ δεν είναι καλύτερο ένα παλαιό με ένα αντίστοιχο καινούργιο, απλά από τα τέλη του 90' και μετά τα αυτοκίνητα απέκτησαν όλο τον απαραίτητο βασικό εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας οπότε δεν υπάρχει κάποιος δραματικός λόγος για να πάει κάποιος σε καινούργιο ίδιας κατηγορίας. Φέτος στις διακοπές δανείστηκα το Subaru Forester Turbo S του θείου μου, κατασκευής 1998. Κλιματιστικό που το έκανε ψυγείο και χωρίς συντήρηση για 20 χρόνια, ηλεκτρικά παράθυρα-κλειδαριές, υδραυλικό τιμόνι, ABS, ράδιο με USB (καινούργιο βέβαια), τα πλαστικα να μην τρίζουν, αρκετά αθόρυβο, αναρτήσεις για κακοτράχαλα και 4κινηση που δεν κολλάει πουθενά και αμα χρειαστεί κερνάει και τσαγάκι στα φανάρια. Και μιλάμε για αμάξι που κάνει 2.500 3.000€ μεταχειρισμένο. Εκεί λες αξίζει να δώσει κάποιος 40.000€ για κάτι σύγχρονο αντίστοιχο, όταν το παλαιό δεν βγάζε σημαντικά θέματα. Αντίθετα το 1998 αν έπαιρνες αμάξι 20ετίας θα ήταν κανένα Ford Escort MK2, χωρίς τίποτα από τα παραπάνω σε εξοπλισμό και λογικά σκουριασμένο και χάρχαλο. 1
YourTrueLegend Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 hours ago, Racerr said: λογομαχιες με μεγαλυτερους σε ηλικια οτι τα παλια αυτοκινητα που εχουν εκεινοι ειναι καλυτερα σε σχεση με τα καινουρια μη θελοντας να τα αλλαξουν τα 20ετιας και βαλε παρολα τα προβληματα που βγαζουν και δινουν λεφτα για να τα φτιαχνουν συνεχεια Ποια η αποψη σας? Γενικα η κατασταση αυτη ειναι μια παραλλαγη του "οσα δε φτανει η αλεπου..." σε συνδυασμο με το "πες, πες, κατι θα μεινει". Κι ετσι σε χωρες σαν την Ελλαδα οπου συναντωνται αρκετοι φτωχομπινεδες (που δεν εχουν φραγκα για να αγορασουν ουτε ροδα απο καινουργιο αμαξι) ή/και λοβοτομημενοι (που ειναι αρκουντως ικανοι να πεισθουν απο οτι παπατζα ακουσουν), τυγχανουν συχνες συναθροισεις τετοιων σε δημοσιους χωρους, βλεπε καφενεια . Κι ετσι οι μεν να πειθουν τους δε οτι το Renault ZX ειναι ανωτερο αμαξι απο το Huyndai i30 , ας πουμε. Με αποτελεσμα να επικρατουν στους κυκλους τους τετοιες αποψεις και μια που ειναι και εξωστρεφεις τυποι, να τις θετουν προς συζητηση και πιο εξω απο τα καφενεια και λοιπους χωρους οπου συνηθιζουν να συναθροιζονται. Δε χρειαζεται να πουμε πολλα επιχειρηματα κιολας. Αρκει το θεμα της ασφαλειας και η κουβεντα σταματα εκει. Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2018 από YourTrueLegend 1
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Ανάλογα το αμάξι. Αυτοκίνητο που στοίχιζε πριν 18-20 χρόνια,ενταξει δραχμες τοτε,60,70 ή 80 χιλιαδες ευρώ,και ο κάτοχος το αγόρασε τοτε καινούριο και το έχει μέχρι σήμερα με όλα του τα service,και φυσικά δεν έχει σκοπό να το πουλήσει για συναισθηματικούς λόγους, ε αυτό δεν το λες και χρεπι ούτε υπάρχει θέμα έλλειψης χρημάτων. Απο την αλλη,αμάξι όπως Toyota Aygo,και καινούριο κουβάς είναι. Το πρόβλημα είναι να βρεις καλό μεταχειρισμένο,όσο πιο παλιό τόσο πιο δύσκολο.
YourTrueLegend Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 minutes ago, jmmys said: Ανάλογα το αμάξι. Αυτοκίνητο που στοίχιζε πριν 18-20 χρόνια,ενταξει δραχμες τοτε,60,70 ή 80 χιλιαδες ευρώ,και ο κάτοχος το αγόρασε τοτε καινούριο και το έχει μέχρι σήμερα με όλα του τα service,και φυσικά δεν έχει σκοπό να το πουλήσει για συναισθηματικούς λόγους, ε αυτό δεν το λες και χρεπι ούτε υπάρχει θέμα έλλειψης χρημάτων. Απο την αλλη,αμάξι όπως Toyota Aygo,και καινούριο κουβάς είναι. Το πρόβλημα είναι να βρεις καλό μεταχειρισμένο,όσο πιο παλιό τόσο πιο δύσκολο. Τι αναλογα το αμαξι ρε παικτη; Δε θα συγκρινουμε Ferrari F40 του 1990 με Ford Ka του 2018 για να πουμε οτι τα αμαξια 30ετιας ειναι καλυτερα. Οι συγκρισεις θα γινουν με αμαξια της ιδιας κατηγοριας . Eφερα πιο πανω ενα παραδειγμα. Τοτε εποχη Renault ZX, σημερινη εποχη Huyndai i30. Να συγκρινουμε τι; Ποιο εχει περισσοτερες πιθανοτητες να ριξει ενα ντουβαρι αν πεσει πανω του; Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2018 από YourTrueLegend 1
alkis13 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Νομιζω το παραδειγμα με μια οθονη crt και με μια led τα λεει ολα. Παντα ιδια αυτοκινητα (πχ citroen xsanthia II με peugeot 508) ΑΝ βεβαια ειναι για λιγοτερα απο 1000χλμ το χρονο δε θεωρειται αυτοκινητο, θεωρειται περιττά έξοδα. Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2018 από alkis13
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, YourTrueLegend είπε Τι αναλογα το αμαξι ρε παικτη; Δε θα συγκρινουμε Ferrari F40 του 1990 με Ford Ka του 2018 για να πουμε οτι τα αμαξια 30ετιας ειναι καλυτερα. Οι συγκρισεις θα γινουν με αμαξια της ιδιας κατηγοριας . Eφερα πιο πανω ενα παραδειγματα. Τοτε εποχη Renault ZX, σημερινη εποχη Huyndai i30. Ε τότε η συζήτηση είναι για μωρά.Δεν συγκρίνεις αμάξια ίδιας κατηγορίας του σήμερα με αυτά του '90. Φυσικά και μια 500αρα Merc του 2018 είναι καλύτερη σε όλα από μια ίδια του 1995. Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2018 από jmmys
YourTrueLegend Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 6 minutes ago, jmmys said: Ε τότε η συζήτηση είναι για μωρά. Φυσικά και μια 500αρα Merc του 2018 είναι καλύτερη σε όλα από μια ίδια του 1995. Μα σε μια τετοια συζητηση δεν γινεται να συγκρινουμε αμαξια διαφορετικης κατηγοριας για να συμπερανουμε ποια αμαξια ειναι καλυτερα. Παιρνεις ενα αντιπροσωπευτικο δειγμα της Χ εποχης, παιρνεις ενα αντιστοιχης κατηγοριας δειγμα της σημερινης εποχης και βγαζεις συμπερασμα. Αν εχεις ακομα αμφιβολιες μπορεις να επεκτεινεις τις συγκρισεις σου σε ολες τις κατηγοριες αυτοκινητων, αλλα παντα συγκρινοντας αμαξια της ιδιας κατηγοριας. Επεξ/σία 13 Σεπτεμβρίου 2018 από YourTrueLegend
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Μα δεν αμφιβάλλω.Αντίθετως.Λέω οτι τέτοια σύγκριση είναι εντελώς παράλογη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα