Προς το περιεχόμενο

yamaha tracer mt 09


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

γουστάρω αυτή τη μηχανή απο την ήμερα που βγήκε και σκέφτομαι πολύ σοβαρά να την αγοράσω το θέμα μου οτι θα είναι η πρώτη μου μεγάλη μηχανή  εχω λιώσει στο παπάκι και γενικά οδηγάω αρκετά κάλα αλλα την ψιλό φοβάμαι λίγο κανένας κάτοχος να μου πει γνώμη έξοδα κατανάλωση κτλ

σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δημοσ.

Όσο καλά και να νομίζεις πως οδηγείς ένα παπάκι μια μηχανή με τόση δύναμη θα είναι σίγουρα επικίνδυνη. Ξεκινά με κάτι πιο χαλαρό για να μάθεις να στρίβεις, να φρενάρεις και γενικά να οδηγείς μοτοσυκλέτα και μετά προχωρά στη μεγάλη κατηγορία. 

Επίσης όταν αγοράσεις μηχανή φρόντισε να κάνεις μαθήματα οδήγησης σε κάποια σχολεία που γίνονται κατά καιρούς σε πίστες.

  • Like 1
Δημοσ.

Από παπί σε 110 άλογα στον ένα τροχό, είναι άλμα δύσκολο.

Το πιο σημαντικό δεν είναι η δύναμη, αλλά η φιλοσοφία οδήγησης. Επειδή πριν από 20 χρόνια κι εγώ ξεκίνησα με παπί, θεωρώ ότι με παπί δεν μαθαίνεις να οδηγάς δίκυκλο, για πολλούς λόγους που δεν είναι της παρούσης να αναλύσουμε.

Καλύτερα να πας σε μια ενδιάμεση λύση μιας ολοκληρωμένης μηχανής, να πάρεις το χρόνο σου να εμβαθύνεις στην οδήγηση μια μηχανής, στην οποία όμως δεν θα έχεις άπλετο γκάζι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αγόρασα στα 29 μου μια μεγάλη μηχανή με 10-15 φορές περισσότερα άλογα στο τροχό από τα ταπεινό παπάκι και τη πρώτη μέρα, αμέσως μετά που άνοιξα το γκάζι λίγο απότομα μονολόγησα καθώς την οδηγούσα «Για αυτό σκοτώνονται τα πιτσιρίκια…».

Προσοχή θέλει πολύ, μιας και δεν έχει καμία σχέση με ένα παπάκι σε τίποτα εκτός από τις 2 ρόδες.

Επεξ/σία από ZauZ
Δημοσ.

Εγω λεω ναι να την παρεις, ειναι ωραια μοτασυκλετα, με ολα τα συστήματα ασφαλείας, η δύναμη της είναι ελεγχόμενη.

Μηνπας σε κατι ενδιάμεσο πετάς τα λεφτά σου, μόνο λιγο προσοχή στην αρχη και σε ενα 6μηνο θα γίνεις ενα με το εργαλειο, αρκεί βέβαια να εχεις το ύψος που πρέπει, πήγαινε να την δοκιμάσεις.

Δημοσ.

Ελεγχόμενη δεν είναι καμία μηχανή, αν δεν έχεις καλλιεργήσει την οδηγητική νοοτροπία και τον έλεγχο του μυαλού. Η ασφαλής οδήγηση μηχανής είναι κατεξοχήν εγκεφαλική διαδικασία.

Δεν λέω ότι είναι ακατόρθωτο, αλλά είναι πραγματικά δύσκολο να καλλιεργήσει κανείς αυτή τη νοοτροπία, με τεράστια άλματα ιπποδύναμης.

  • Like 1
Δημοσ.

Και εγώ θα πρότεινα να πας σε κάτι ενδιάμεσο

ΟΚ, καλά τα αντισπίν, τα ABS και τα σχετικά, όταν έχεις ένα μηχανάκι που έχει 0-100 κάτω από 4 δευτερόλεπτα (φαντάζομαι δηλαδή ότι κάπου εκεί θα παίζει) η μαλακία είναι πάντα πολύ κοντά... 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καμια σχεση  το παπι και η η μηχανη.

Με το παπι εχεις και λαθος-αντιθετη- θεωρεια οδηγησης.  Διαφορετικα μπαινεις σε στροφες, διαφορετικα φρενα, εχεις πιο πολλες πληροφοριες.

ABS βασικο και πολυ οικονομικο. θα γλιτωσεις 1-2 χαζοπεσιματα σε νερα. (εξου και το οικονομικο).

 

Η καταναλωση θα ειναι γυρω στα 7t/100km. Αναλογα το χερι σου και το πως αλλαζεις ταχυτητες. Σε εθνικο θα πεφτει 1lt δηλαδη 6/100 αν δεν ανεβοκατεβαζεις στροφες.

 

Οι μηχανες δεν ειναι για οικονομια (το παπι κανει περισσοτερη) ουτε για να κανεις τη δουλεια σου. Ειναι για να κανεις το γουστο σου και αυτο που σου αρεσει.

Δηλαδη, μες στη πολη scooter/παπι εχει καλυτερη καταναλωση(πολυ καλύτερη) και τεράστιο περιθώριο ελιγμών.

Για ταξιδι το scooter-παπι (μικρου κυβισμου) δεν παει. Υπαρχουν ομως αυτοκινητα που καινε λιγοτερο και προφανως ειναι και πιο ανετα.

Ολα αυτα στα λεω γιατι ρωτησες για "καταναλωση" σε κατι που οσο βενζινη καιει θα το απολαμβάνεις. Έτσι διέκρινα ένα λάθος σκεπτικό. Προφανώς βέβαια δε θα καίει όσο ένα 1000cc supersport.

 

Σκεψου οι v-strom που θεωρούνται οι καλυτερες σε καταναλωση (650cc) είναι κάπου στα ~5,5-6lt και αυτα σε επαρχειακο δρομο απο εμπειρους οδηγους.

 

Εδω θα δεις μετρησεις απο χρηστες περιπου στα 5,5lt/100 βγαινει. (οπου μου φαινεται λιγο, αλλα προφανως μιλαμε παντα για συντηρητική οδηγηση).

υγ Υπεροχο μηχανακι αλλα με χαλαει που ειναι 900cc (120€/τελη κυκλοφοριας), το 700αρι εχει 55€/τελη κυκλοφοριας, αλλα χανει σε ομορφια.

υγ2. μην παρεις μηχανη και παρεις κανενα κρανος της πλακας.Να παρεις ενα επωνυμο σωστο κρανος

υγ3 δεν υπαρχει λογος να παρεις μια αλλη μηχανη. Θα περασει αυτη απο μπροστα σου και θα λες, λαθος αγορα εκανα.

υγ4 υπαρχουν riding school σε μεγαρα/σερρες για να εξοικιωθεις και να μαθεις απο επαγγελματιες. ειναι τα καλυτερα λεφτα μετα απο τον εξοπλισμο και την συντηρηση που μπορεις να δωσεις στη μηχανη σου

 

Επεξ/σία από alkis13
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Ως πρωην κατοχος gsxr, πρεπει να συμφωνησω πως η οδηγηση μηχανης μεγαλης ιπποδυναμης θελει μεγαλη αυτοσυγκρατηση και ακομα και να την εχει καποιος ( την αυτοσυγκρατηση), το θεωρω κομματακι δυσκολο, ειδικα στην Ελλαδα, να μην ανοιγει το γκαζι σχετικα συχνα. Επισης τη στιγμη που θα θεωρησεις πως ξερεις τη μηχανη σου καλα και θα πας να οδηγησεις περαν των δυνατοτητων σου ειναι που θα χτυπησει το καμπανακι. Απο εκει και περα επειδη ειμαι σιγουρος πως στο παπι θα τηρουσες τα απολυτως βασικα μετρα ασφαλειας, πριν αγορασεις το mt09 αγορασε καλο μπουφαν, καλα γαντια, καλο κρανος που ειναι τα μινιμουμ που πρεπει να φορας ακομα και για 50 μετρα διαδρομη μεσα στο κατακαλοκαιρο με απνοια και 38 βαθμους υπο σκια. Με το καλο να αγορασεις αυτο που θελεις και να σκεφτεσαι με το μυαλο, οχι τον καρπο.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πραγματικά απορώ όσοι θεωρείτε απόλυτα λογικό να πάει κάποιος από παπί στα 120 άλογα αν το έχουν κάνει οι ίδιοι, και αν ναι, αν είναι ακόμα όρθιοι, να πάνε να ανάψουν μια λαμπάδα 3 μέτρα στη πρώτη εκκλησία που θα βρουν μπροστά τους

20 χρόνια με μηχανάκια, έχω τα τελευταία χρόνια μηχανή των 100 ίππων, και όταν πήρα για test ride το S1000XR τρόμαξα, όταν συνειδητοποίησα ότι μάζεψα στην ανηφόρα της Κατεχάκη 200 χλμ για πλάκα

Ναι οκ, το εργαλείο είχε 500 ηλεκτρονικά επάνω, τα 200 όμως δε συγχωρούν, και με τέτοια μηχανάκια έρχονται πάρα πολύ εύκολα

Δε ξέρω πόσο χρονών είναι ο TS, αλλά και ο πιο συνετός άνθρωπος να είσαι, αν την έχεις τη βίδα με τα μηχανάκια θα την κάνεις τη μαλακία σου 

Και όταν την κάνεις, πολύ φοβάμαι ότι αν προέρχεσαι από τα 10 άλογα της πάπιας και δεν έχεις περάσει από ενδιάμεσο στάδιο, τα πράγματα θα είναι πολύ δύσκολα 

My 2 cents :) :) :)

Επεξ/σία από AristidisZ
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεκινα με ενα cb500x αφου σου αρεσουν τετοιες μεχανες. Min 40 hp max 50 hp μετα το παπι. Κατσε κανα δυο χρονια μετα παρε οτι θες. Προσωπικη αποψη παντα. 

Update. Μολις γυρισα απο δουλειες με το mt3. 3000rpm με 4ρτη μεσα και μαζευει πολυ γρηγορα.το παω κιολας max 7000 γιατι το στρωνω. Μονο 42 hp. Ουτε καν να το σκεφτεις mt9 120hp απο παπι. Καμμια σχεση με το σκουτερ 20hp που εχω. Μερα με την νυχτα στο οδηγημα. 

Επεξ/σία από mp123
Δημοσ.

Υπερβολές! Αφήστε το άνθρωπο να πάρει μια μοτοσυκλέτα της προκοπής τώρα που μπορεί, με ενα καλο εξοπλισμό και αυτελεγχο θα είναι μια χαρά

Σην τελική το mt09 δεν είναι και κανένας πύραυλος

  • Confused 1
  • Sad 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Υπερβολές! Αφήστε το άνθρωπο να πάρει μια μοτοσυκλέτα της προκοπής τώρα που μπορεί, με ενα καλο εξοπλισμό και αυτελεγχο θα είναι μια χαρά

Σην τελική το mt09 δεν είναι και κανένας πύραυλος

Θα το λαβω ως τρολλαρισμα. 😎

Χωρις παρςξηγηση φυσικα.. 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, mp123 είπε

Θα το λαβω ως τρολλαρισμα. 😎

Χωρις παρςξηγηση φυσικα.. 

Μπορείς να το λάβεις Όπως νομίζεις, κανένα πρόβλημα, για αυτό άλλωστε είναι τα Forums

Δημοσ.

Δυστυχως δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα Νίκο. Έχει χιλιοειπωθει πως η μηχανη δεν ειναι αυτοκινητο. Ακομα και εναν ανθρωπο που εχει το διπλωμα 1 βδομαδα μπορεις να του δωσεις αυτοκινητο 400 ιππων ( βλεπε porsche 911) χωρις προβλημα, αλλα δωσε μηχανακι μεγαλης  ιπποδυναμης σε απειρο αναβατη και  υπαρχει προβλημα. Η οδηγηση μηχανης ειναι πολυπλοκη υποθεση και στα λαθη δε σε προστατευει ουτε ο κλωβος του αυτοκινητου, ουτε οι αεροσακοι, ζωνη ασφσλειας κτλ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...