Moderators Malthador Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Συγκεκριμένα στην Ηλιούπολη μπλέκομαι άσχημα, από τις χειρότερες εμπειρίες μου κάθε φορά που κατεβαίνω στην περιοχή. Ή εγώ κάνω κάτι λάθος ή οι άλλοι δεν ξέρουν να οδηγάνε. Έχουμε και λέμε: Είμαι στην είσοδο του κόμβου, ο οποίος κόμβος έχει λωρίδες και έχω STOP. Σταματάω, ελέγχω, η εξωτερική λωρίδα του κόμβου κενή, οπότε εισέρχομαι προσεκτικά στον κόμβο στην εξωτερική λωρίδα. Κάποιος που κινείται στην εσωτερική λωρίδα του κόμβου θέλει να βγει στην επόμενη έξοδο από αυτή που μπήκα εγώ και αρχίζει και πατάει κόρνες γιατί του κλείνω το δρόμο (συνήθως πάνε και πατητοί μέσα στο χάος τρομάρα τους). Το συγκεκριμένο περιστατικό έχει γίνει τουλάχιστον τρεις φορές και αναρρωτιέμαι τι ακριβώς κάνω λάθος. Κάποιος ο οποίος θέλει να βγει από τον κόμβο, δεν πρέπει να κινείται στην εξωτερική του λωρίδα; Είναι λογικό να θέλει να βγει και να κινείται στην εσωτερική; Μήπως κάνω εγώ λάθος και πρέπει να είναι όλες οι λωρίδες του κόμβου άδειες για να εισέλθω;
KoreanW Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 2 minutes ago, Malthador said: Συγκεκριμένα στην Ηλιούπολη... Μήπως κάνω εγώ λάθος και πρέπει να είναι όλες οι λωρίδες του κόμβου άδειες για να εισέλθω; πρακτκά και εμπειρικά αυτό συμβαίνει
meletis_m Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 8 λεπτά πριν, Malthador είπε Συγκεκριμένα στην Ηλιούπολη μπλέκομαι άσχημα, από τις χειρότερες εμπειρίες μου κάθε φορά που κατεβαίνω στην περιοχή. Ή εγώ κάνω κάτι λάθος ή οι άλλοι δεν ξέρουν να οδηγάνε. Έχουμε και λέμε: Είμαι στην είσοδο του κόμβου, ο οποίος κόμβος έχει λωρίδες και έχω STOP. Σταματάω, ελέγχω, η εξωτερική λωρίδα του κόμβου κενή, οπότε εισέρχομαι προσεκτικά στον κόμβο στην εξωτερική λωρίδα. Κάποιος που κινείται στην εσωτερική λωρίδα του κόμβου θέλει να βγει στην επόμενη έξοδο από αυτή που μπήκα εγώ και αρχίζει και πατάει κόρνες γιατί του κλείνω το δρόμο (συνήθως πάνε και πατητοί μέσα στο χάος τρομάρα τους). Το συγκεκριμένο περιστατικό έχει γίνει τουλάχιστον τρεις φορές και αναρρωτιέμαι τι ακριβώς κάνω λάθος. Κάποιος ο οποίος θέλει να βγει από τον κόμβο, δεν πρέπει να κινείται στην εξωτερική του λωρίδα; Είναι λογικό να θέλει να βγει και να κινείται στην εσωτερική; Μήπως κάνω εγώ λάθος και πρέπει να είναι όλες οι λωρίδες του κόμβου άδειες για να εισέλθω; Ειδικά πρός Ανω Ηλιούπωλη κοντά την πλατεία κανάρια γίνεται χαμός και θέλει προσοχη
panoc Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Το stop δεν αφορά μόνο μια λωρίδα, αφορά όλο το δρόμο. Για να το περάσεις άσχετα σε τι θα εισελθεις πρέπει να μην υπάρχει όχημα, οπότε στη περίπτωση που περιγράφεις είσαι παντελώς λάθος.
talibanakos Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 35 λεπτά πριν, panoc είπε οπότε στη περίπτωση που περιγράφεις είσαι παντελώς λάθος. Ομοιως και ο αλλος που ειναι στην εσωτερικη και θελει να βγει,ενω επρεπε να ειναι στην εξωτερικη. Το βλεπω και εγω συχνα αυτο,ο ελληνας δεν ξερει να κινεται σε κομβο με 2 λωριδες. 1
Whargoul Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δεν είναι ο Έλληνας που δεν ξέρει, αλλά δεν υπάρχουν κανονισμοί στην Ελλάδα, και αυτοί που υπάρχουν (προτεραιότητα αυτός που μπαίνει λόγω του δεξιά) είναι προβληματικοί. Σε καμιά χώρα που είδα δεν αλλάζεις λωρίδα ή σταματάς μέσα στον κόμβο 2 λωρίδων, και οι κανόνες είναι απλοί και ξεκάθαροι. 1. Προτεραιότητα έχει αυτός που είναι μέσα στον κόμβο. -> κανείς δεν σταματά μέσα επειδή έχει προτεραιότητα κάποιος άλλος 2. Η εξωτερική λωρίδα μπορεί να βγεί μόνο στην 1η και 2η έξοδο, Η εσωτερική λωρίδα στην 2,3,4..... -> κανένας δεν αλλάζει λωρίδες κατά το δοκούν 3
isay Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) To stop αφορά ολο τον κάθετο δρόμο και οχι μονο την εσωτερική η εξωτερική λωρίδα αυτου. Είναι σαν να θέλω να μπω απο στοπ σε κάθετο δρομο με δυο+ λωρίδες ίδιας κατεύθυνσης. Το αν αυτός που κινείται εσωτερικά στον κόμβο αλλάζει λωρίδες και πως και γιατί το κάνει είναι αλλο ερώτημα και δεν έχει σχέση με είσοδο στον κόμβο. Ομοίως αν δυο αυτοκίνητα κινουνται εντός του κόμβου (πχ εσωτερική και εξωτερική) ειναι μεταξύ τους προβλημα και αυτός που θελει να εισέλθει στον κόμπο πρεπει να περιμένει και τους δυο. Αυτά για το τυπικό της υποθεσης. Πρακτικά επειδή σε όλους μας λείπει η υπομονη (συν την κίνηση), χώνουμε μύτη για να μπουμε, αλλά συμβουλή, αν κινείστε μέσα στον κόμβο και οι μόνες σας επιλογες ειναι κόβω αριστερα μην τρακάρω με τον μυτογκα (με κινδυνο να πέσω σε αριστερο μου ή στον κόμβο) ή να ανεβετε στο φρενο και να τρακάρετε το μυτόγκα, κάντε το δευτερο. Αυτό οχι για να "τιμωρήσετε τον μυτόγκα" , αλλά σε περιπτωση ατυχήματος με τον αριστερο και ο μυτογκας φύγει (και ακουσια, οχι απο δόλο), αφενος θα πληρώσετε ολη τη ζημια (και στον αριστερο και στο αυτοκινητο σας) αφετέρου εσείς θα χάνετε εργατωρες με τη χαρτουρα, ενω ο μυτογκας θα πάει στη δουλειά του. Στην περιπτωση όμως που πέσω στον μυτόγκα,αυτος πάει παραβιαση στοπ, που δυνητικά ειναι σοβαρό παράπτωμα. Αν τώρα είμαι ο μυτογκας και κάποιος σκάσει πάνω μου, οκ εγινε μαλακια και θα εχω τρεξίματα Οταν κινουμαστε για να μπουμε στον κόμβο, υπομονή ΚΑΙ ΚΑΡΑ ΠΡΟΣΟΧΗ στα μηχανάκια, που πολλοι οδηγοί τους δεν σκεφτονται το κατ ή τη ζωή τους Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2018 από isay
Moderators Malthador Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 8 hours ago, panoc said: Το stop δεν αφορά μόνο μια λωρίδα, αφορά όλο το δρόμο. Για να το περάσεις άσχετα σε τι θα εισελθεις πρέπει να μην υπάρχει όχημα, οπότε στη περίπτωση που περιγράφεις είσαι παντελώς λάθος. 6 hours ago, isay said: To stop αφορά ολο τον κάθετο δρόμο και οχι μονο την εσωτερική η εξωτερική λωρίδα αυτου. Είναι σαν να θέλω να μπω απο στοπ σε κάθετο δρομο με δυο+ λωρίδες ίδιας κατεύθυνσης. Σωστά τα λέτε, το STOP αφορά σε όλο το δρόμο, αλλά υπάρχουν δύο προβληματικά σημεία: α) Όταν εισαι εισερχόμενος σε δρόμο με λωρίδες, είναι φύσει αδύνατο να περιμένεις να αδειάσει προκειμένου να εισέλθεις εάν έχει αυξημένη κίνηση, οπότε παραχωρείς προτεραιότητα σε όποιον κινείται στη λωρίδα που θες να εισέλθεις και μετά μπαίνεις εφόσον το κρίνεις δυνατό. Όταν μπαίνει κάποιος στον Κηφισό ή στη Συγγρού από παράδρομο, περιμένει να αδειάσει όλος ο δρόμος για να εισέλθει; Εγώ λέω πως όχι, είναι τέρμα παράλογο κάτι τέτοιο, καθώς θα πρέπει να περιμένει μέχρι μεθαύριο, απλά ελέγχει τη δεξιά λωρίδα αν είναι ελεύθερη και μπαίνει εφόσον κρίνει ότι μπορεί να το πράξει. Το ίδιο πράγμα ισχύει και σε κυκλικό κόμβο που πιάνει κίνηση, όπως αυτοί στην Ηλιούπολη. β) Είναι εντελώς βλακώδες να μπαίνει STOP στην είσοδο του κυκλικού κόμβου. STOP μπαίνει όταν πρέπει να ακινητοποιήσεις το όχημα και να ελέγξεις για διερχόμενα αυτοκίνητα, επειδή δεν έχεις καλή ορατότητα (όπως στις κανονικές διασταυρώσεις τύπου «Τ»). Στον κυκλικό κόμβο έχεις πλήρη ορατότητα για το τι συμβαίνει εντός του, επομένως πρέπει να βάζουν ανάποδο τρίγωνο, όχι STOP. 7 hours ago, talibanakos said: Ομοιως και ο αλλος που ειναι στην εσωτερικη και θελει να βγει,ενω επρεπε να ειναι στην εξωτερικη. Το βλεπω και εγω συχνα αυτο,ο ελληνας δεν ξερει να κινεται σε κομβο με 2 λωριδες. Το πρόβλημα δεν είναι το που βρίσκεται, το πρόβλημα είναι ότι θέλει να βγει ή να αλλάξει λωρίδα χωρίς να το υποδείξει με χρήση του φλας. 1
Moderators Spect~ Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 @Malthador το ΣΤΟΠ μπαίνει οπουδήποτε χρειάζεται να παραχωρηθεί προτεραιότητα σε κάποιο δρόμο που υπο άλλες συνθήκες δεν θα είχε, πχ κινήσει σε δρόμο και όλοι οι κάθετοι στα δεξιά σου έχουν ΣΤΟΠ ώστε να έχεις προτεραιότητα αλλιώς θα είχαν αυτοί και θα σταμάταγες εσύ συνέχεια, και όχι για λόγους ορατότητας. Στους κόμβους ο λόγος που έχουν μπει ΣΤΟΠ είναι γιατι, σε αντίθεση με όλο τον κόσμο, είμαστε απο τις λίγες αν όχι η μόνη χώρα που βάση ΚΟΚ έχει προτεραιότητα αυτός που μπαίνει στον κόμβο και όχι αυτος που κινείται μέσα στον κόμβο, συνεπώς με χρήση των ΣΤΟΠ γινόμαστε σαν τους άλλους. Πάντως ο κόμβος για τον Έλληνα είναι ευθεία με μικρή καμπύλη και όχι στροφή, 90% οταν μπαίνω σε κόμβο βρίζω κάποιον γιατί κινείται στην εσώτερική και βγαίνει σε έξοδο που δεν πρέπει. Αυτό που παθαίνω συνέχεια μπαίνω απο Ρ. Φεραίου στην εξωτερική ώστε να βγω πάλι στην Ρ. Φεραίου στην άλλη μεριά, αυτός που είναι απο μέσα συνήθως βγαίνει και αυτός στην Ρ. Φεραίου με αποτέλεσμα να μου κλείνει το δρόμο. Επίσης της προάλλες ανθρώπος κατάφερε να με κάνει να του κορνάρω ενώ βρισκόταν πίσω μου γιατί μπαίνω απο Ρ. Φεραιου κανονικά στην εξωτερική για να βγω στην απέναντι μερια και ειναι ενας βλαμμένος που κατεβαίνει την Λ. Επτανήσου για να συνεχίσει απέναντι αλλα αντί να κάνει μπει στην εξωτερική και να κάνει το ημικύκλιο για να βγει το έκοψε ευθεία πατώντας πάνω στον κόμβο με αποτέλεσμα να κατευθύνεται κατα πάνω μου καρφωτός -εκείνη τη στιγμή ημουν μπροστά απο την έξοδο στην Λ. Επτανήσου. Το κορυφαίο είναι οτι οταν σταμάτησα και του λέω "που πας?" γυρναει και μου λέει " εσυ που πας"... Με λίγα λόγια οποιος θέλει να φτιάξει το αμάξι/μηχανη του βάζει ενα φίλο να γράφει με την κάμερα σελφοβιντεο που να φαίνεται στο παρασκηνιο ο κόμβος και απλά αφήνεις τον ελληνα οδηγο να κάνει τα υπόλοιπα 1
zio10 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Μπλέξιμο είναι... εγώ συνήθως προσπαθώ να κινούνται στην εξωτερική λωρίδα.
logistoulis Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 13 ώρες πριν, Malthador είπε Συγκεκριμένα στην Ηλιούπολη μπλέκομαι άσχημα, από τις χειρότερες εμπειρίες μου κάθε φορά που κατεβαίνω στην περιοχή. Ή εγώ κάνω κάτι λάθος ή οι άλλοι δεν ξέρουν να οδηγάνε. Έχουμε και λέμε: Είμαι στην είσοδο του κόμβου, ο οποίος κόμβος έχει λωρίδες και έχω STOP. Σταματάω, ελέγχω, η εξωτερική λωρίδα του κόμβου κενή, οπότε εισέρχομαι προσεκτικά στον κόμβο στην εξωτερική λωρίδα. Κάποιος που κινείται στην εσωτερική λωρίδα του κόμβου θέλει να βγει στην επόμενη έξοδο από αυτή που μπήκα εγώ και αρχίζει και πατάει κόρνες γιατί του κλείνω το δρόμο (συνήθως πάνε και πατητοί μέσα στο χάος τρομάρα τους). Το συγκεκριμένο περιστατικό έχει γίνει τουλάχιστον τρεις φορές και αναρρωτιέμαι τι ακριβώς κάνω λάθος. Κάποιος ο οποίος θέλει να βγει από τον κόμβο, δεν πρέπει να κινείται στην εξωτερική του λωρίδα; Είναι λογικό να θέλει να βγει και να κινείται στην εσωτερική; Μήπως κάνω εγώ λάθος και πρέπει να είναι όλες οι λωρίδες του κόμβου άδειες για να εισέλθω; απλά προσπάθησε να πηγαίνει από σημεία που θα μπεις στον κόμβο με προτεραιότητα, στη τελευταία πλατεία πριν βγεις προς καρέα/περιφερειακό που γίνεται και κακός χαμός υπάρχει η επιλογή και ας περιμένεις ένα φανάρι παραπάνω γενικά θέμα συνήθειας είναι, ακόμα και για αυτόν που είναι στη πλατεία το να βγει εκεί που θέλει, αν έχει αρκετό κόσμο θέλει κάποιο σκιλλ
tsakonas Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 ΣΤΟΠ σε κυκλικο κομβο μονο στην Ελλαδα.... Η φωτογραφια επανω ειναι τοσο απλη αλλα οι περισσοτεροι Ελληνες οδηγοι ειναι κακιστοι οποτε .....
Moderators Malthador Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Moderators Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 4 hours ago, Spect~ said: @Malthador το ΣΤΟΠ μπαίνει οπουδήποτε χρειάζεται να παραχωρηθεί προτεραιότητα σε κάποιο δρόμο που υπο άλλες συνθήκες δεν θα είχε, πχ κινήσει σε δρόμο και όλοι οι κάθετοι στα δεξιά σου έχουν ΣΤΟΠ ώστε να έχεις προτεραιότητα αλλιώς θα είχαν αυτοί και θα σταμάταγες εσύ συνέχεια, και όχι για λόγους ορατότητας. Στους κόμβους ο λόγος που έχουν μπει ΣΤΟΠ είναι γιατι, σε αντίθεση με όλο τον κόσμο, είμαστε απο τις λίγες αν όχι η μόνη χώρα που βάση ΚΟΚ έχει προτεραιότητα αυτός που μπαίνει στον κόμβο και όχι αυτος που κινείται μέσα στον κόμβο, συνεπώς με χρήση των ΣΤΟΠ γινόμαστε σαν τους άλλους. Φίλε μου κάνεις λάθος, STOP μπαίνει οπουδήποτε πρέπει να παραχωρηθεί προτεραιότητα, αφού έχει ακινητοποιηθεί υποχρεωτικά το όχημα πρώτα. Και το όχημα ακινητοποιείται όταν υπάρχει ανάγκη για επιπλέον έλεγχο λόγω μειωμένης ορατότητας. Η παραχώρηση προτεραιότητας σε σημείο που δεν υπάρχει μειωμένη ορατότητα (και άρα δεν χρειάζεται υποχρεωτική ακινητοποίηση του οχήματος) γίνεται με ανάποδο τρίγωνο. Ανάποδα τρίγωνα έπρεπε να έχουν οι κυκλικοί κόμβοι στις εισόδους τους, όχι STOP. Είναι ελαφρώς γελοίο. Πάντως αυτό με το να έχει προτεραιότητα ο εισερχόμενος στον κόμβο δεν είναι ελληνική πρωτοτυπία (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι τραγικό λάθος): Εάν νοικιάσεις αυτοκίνητο στο Παρίσι μάλιστα, έχει επιπλέον χρεώση η ασφάλεια αν θες κάλυψη για να οδηγήσεις στο roundabout της Αψίδας του Θριάμβου.
akpe Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) 22 minutes ago, Malthador said: Φίλε μου κάνεις λάθος, STOP μπαίνει οπουδήποτε πρέπει να παραχωρηθεί προτεραιότητα, αφού έχει ακινητοποιηθεί υποχρεωτικά το όχημα πρώτα. Και το όχημα ακινητοποιείται όταν υπάρχει ανάγκη για επιπλέον έλεγχο λόγω μειωμένης ορατότητας. Η παραχώρηση προτεραιότητας σε σημείο που δεν υπάρχει μειωμένη ορατότητα (και άρα δεν χρειάζεται υποχρεωτική ακινητοποίηση του οχήματος) γίνεται με ανάποδο τρίγωνο. Ανάποδα τρίγωνα έπρεπε να έχουν οι κυκλικοί κόμβοι στις εισόδους τους, όχι STOP. Είναι ελαφρώς γελοίο. Πάντως αυτό με το να έχει προτεραιότητα ο εισερχόμενος στον κόμβο δεν είναι ελληνική πρωτοτυπία (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι τραγικό λάθος): Εάν νοικιάσεις αυτοκίνητο στο Παρίσι μάλιστα, έχει επιπλέον χρεώση η ασφάλεια αν θες κάλυψη για να οδηγήσεις στο roundabout της Αψίδας του Θριάμβου. Μόνο σε εμένα το βίντεο αυτόματα μου θύμισε αυτό; Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2018 από akpe
talibanakos Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 8 ώρες πριν, Malthador είπε Το πρόβλημα δεν είναι το που βρίσκεται, το πρόβλημα είναι ότι θέλει να βγει ή να αλλάξει λωρίδα χωρίς να το υποδείξει με χρήση του φλας. Το προβλημα ειναι οτι δεν ξερουν που πρεπει να βρισκονται. Αδυνατουν δλδ να καταλαβουν οτι υπαρχουν 2 λωριδες για καποιο συγκεκριμενο λογο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα