Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 18/9/2018 στις 4:21 ΜΜ, papoys1 είπε

Σαν να έχεις  δίκιο φίλε.

Και αναρωτιόμουνα για ποιο λόγο το πλαίσιο έδωσε χοντρό πακέτο στην Αγία Παρασκευή και μεταφέρθηκε από το μικρό μαγαζάκι που είχε (δεν ήθελε και μαγαλίτερο) σε νέο ανακατασκευασμένο κτίριο πολύ κοντά στο παλιό τριόροφο ή τετραόροφο πολλών τετραγωνικών μέτρων.Μάλλον ετοιμάζει τη διάδοχη κατάσταση.

Επίσης παρατηρώ ότι αν και έκλεισε το παλιό διατηρεί στην πρόσοψη κανονικά τις πινακίδες.

παππού έσκασα τις προάλλες απέξω και στην αρχή νόμιζα ότι είναι κέντρο διασκεδάσεως από τους ακροβολισμένους και στην τσίτα πολυάριθμους παρκαδόρους με ασύρματο και τα αμάξια με απελπισμένες νοικοκυρές για σχολικά να κάνουνε ουρά πάνω στην Μεσογείων για να παρκάρουν ενώ ήταν ήδη γεμάτο και στα 10 μέτρα να έχει το συνοικιακό χαρτοπωλείο άδειο που οκ μπορεί να θες και ηλεκτρονικά γκατζετάκια για τα καμάρια σου ή τον πάκο Α4/μπαταρίες να τον έχει πιο φτηνό το Πλαίσιο αλλά αν περιμένεις σε ουρά στην Μεσογείων κλεισμένη για να πάρεις αυτοκόλλητα, κινέζικα στυλό και καλώδια φόρτισης ειδικά από εκεί, ΤΙ ΦΑΣΗΗΗΗ?

  • Like 1
  • Απαντ. 142
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας κλεψουν κατι απο τις υπουλες πρακτικες του κωτσοβολου στην προσπαθεια επιβιωσης τους. Πρωτη και καλυτερη θεωρω τα πανιερια με τα προιοντα που ξεγελουν εξαπατουν τον πελατη οτι κατι ειναι σε προσφορα και ξεστοκαρισμα αλλα ουσιαστικα...δεν ειναι.

Ας πανε στο αλιμπαμπα και να βρουνε ενα εργοστασιο να τους φτιαξει δικα τους turbo-x. Χαμενοι δε θα βγουν και η προσφορα ειναι τεραστια σε εργοστασια. Ειναι τοσο τεραστια που σου αποδεχονται κατασκευη φασον ακομα και για 500 κομματια λογου χαρη.

Επισης σε 2 μηνες(για να μιλησουμε και λιγο σοβαρα γιατι πανιερια λαικης και turbo-x δεν ειναι λυσεις) εχουμε black friday. Ας τα βαλουν κατω και ας ξεκινησουν απο τωρα το σχεδιασμο της εβδομαδας  black ωστε να ειναι αυτοι που θα τσακισουν τον ανταγωνισμο και ας κερδισουν με μια μερα μονιμους πελατες και την εμπιστοσυνη οσων θα περιμενουν στις ουρες. Ας μπουν και μεσα αλλα ας δειξουν οτι δε φοβουνται να κανουν πραγματικες προσφορες οπως μεχρι τωρα που κανουν σχεδον παντα ψευτικες και ειναι συχνα οι πρωταγωνιστες του τοπικ των αντιπροσφορων και της ειρωνειας του ινσομνια.

Επεξ/σία από SpirtouLisS
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 20/9/2018 στις 12:57 ΜΜ, Αντώνης Τ. είπε

Για κάθε ένα  πελάτη που έχει δίκιο σε μια διένεξη του με την Χ αλυσίδα μπορώ να σας φέρω 10 που θα λένε «άφησα το κινητό στο κομοδίνο να φορτίσει και το πρωί ξύπνησα και το βρήκα σπασμένο.»  «Η σκούπα σταμάτησε ξαφνικά να δουλεύει» και ανοίγεις τη σκούπα και βλέπεις να έχει ρουφήξει τσιμέντα. «Το λαπτοπ σέρνεται» και ανοίγεις και έχει μέσα 2.500.000.000.000 σελίδες τσόντες χωρίς ούτε ένα προγραμμα προστασίας. «Το λαπτοπ το έχω μια εβδομάδα και θέλει από τώρα αναβάθμιση λογισμικού, δε το δέχομαι, θέλω άλλο». «Έφερα και τεχνικό και δε δουλεύει το WiFi, έχω αγοράσει 3.500.000.000.000 πράγματα δείτε την καρτέλα μου, το έχω χτίσει» και έχει το WIFI κλειστό. «Έβλεπα τηλεόραση χθες και σηκώθηκα το πρωί και τη βρήκα σπασμένη». «Την έβγαλα από το κουτί και ήταν σπασμένη» και σου δείχνει πως πήγε την 60 άρα σπίτι και την είχε Φορτώσει στο Smart γιατί λυπήθηκε τα 20 ευρώ της μεταφοράς. Ο προμηθευτής δε θα τη δεχτεί εννοείται και θα τη φάει η εταιρία. 2 καλές εξηνταρες το χρόνο είναι μισθος ενός υπαλλήλου για ένα χρόνο.

Δηλαδη θες να μας πεις οτι οι δυο μεγαλοι (οι μοναδικοι εξαλου) MediaMarkt και κωτσοβολος θα κανουν αλλαγη της τηλεορασης με σπασμενο πανελ και δικαιολογια του πελατη "ξυπνησα και την βρηκα σπασμενη". Το λες σοβαρα αυτο η μας κανεις πλακα;
Ειναι δυνατον σε σπασμενη οθονη να δεχθει το καταστημα αντικατασταση;
Σε βρισκω ακραια υπερβολικο, καταλαβαινω οτι στην δουλεια σου εχεις δει πολλους παπαρες να λενε οτι παπαρια μπορει να φανταστει ανθρωπος, αλλα και αυτο που διαβασα παραπανω το ιδιο ειναι.
 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

αγορα απο το site τους πριν χρονια το little big planet 3 πληρωμη με πιστωτικη και αποστολη στο χωρο μου. Μου το στειλανε Καστορια με μεταφορικη λογω πληρωμης με πιστωτικη για λογους ασφαλειας ειπαν και οτι αυτη ειναι η πολιτικη τους. Η μεταφορικη ερχοταν Καστορια μονο 2 φορες την βδομαδα Καστορια προσπαθησα να ακυρωσω δεν γινοταν πηρα απο αλλου το παιχνιδι και απλα δεν παρελαβα απο την μεταφορικη δεν ξανασχοληθηκα μαζι τους

Δημοσ.
Στις ‎11‎/‎9‎/‎2018 στις 3:22 ΜΜ, alexakos89 είπε

Είναι ακριβοί κι δεν έχουν προσφορές σχεδόν ποτέ. Και αυτές που βάζουν απλά τις προσπερνάς. 

Πλεον δεν κοιταει ουτε τον ανταγωνισμο… οι τιμες μονιμα στον θεο. Η μονη φορα που βρηκα γαμω τις προσφορες ηταν black Friday 2016

Το μονο καλο στα Mediamarkt είναι η πολιτικη επιστροφων, αρκετες μερες μεριθοριο και δεν σε ρωτάνε καν. Καλο για μενα, κακο για τον επομενο αγοραστη… 

Δημοσ.
23 ώρες πριν, orck είπε

Δηλαδη θες να μας πεις οτι οι δυο μεγαλοι (οι μοναδικοι εξαλου) MediaMarkt και κωτσοβολος θα κανουν αλλαγη της τηλεορασης με σπασμενο πανελ και δικαιολογια του πελατη "ξυπνησα και την βρηκα σπασμενη". Το λες σοβαρα αυτο η μας κανεις πλακα;
Ειναι δυνατον σε σπασμενη οθονη να δεχθει το καταστημα αντικατασταση;
Σε βρισκω ακραια υπερβολικο, καταλαβαινω οτι στην δουλεια σου εχεις δει πολλους παπαρες να λενε οτι παπαρια μπορει να φανταστει ανθρωπος, αλλα και αυτο που διαβασα παραπανω το ιδιο ειναι.
 

Δεν πιστεύεις ότι αυτό μου το έχει πει πελάτης; Φιλε μου ο πελάτης για να μη παραδεχθεί ότι έκανε μαλακια βγάζοντας την από το κουτί η ότι την κοπάνησε το πιτσιρίκι του θα σου πει Ο,ΤΙ μαλακια κατεβάσει ο νους του. 

Απο εκεί κ πέρα το κάθε μαγαζί η αλυσίδα πράττει αναλόγως. ΕΓΩ ειδικά σε όσους με κορόιδευαν στα μούτρα μου ουσιαστικά με τέτοιες δικαιολογίες δεν έδινα ούτε πυρετό. Όμως έχουν υπάρξει περιπτώσεις που οι πελάτες ψεύτοτσαμπουκαλεύονται κατεβαζουν ράφια, φωνάζουν κ από εκεί κ πέρα είναι στα χέρια του κάθε δντη τι θα κάνει έναν τέτοιο πελάτη (για μένα στην έξοδο με κλωτσιές) για τον διευθυντή όχι όταν έχει μέσα στο μαγαζί άλλους 50 πελάτες να κοιτάνε κ γιατί δε θέλει να μπλέξει περισσότερο.

Θα σου πω απλά ότι στη μια αλυσίδα σε συγκεκριμένο μαγαζί είχε παρθεί απόφαση να ανοίγονται ΟΛΕΣ οι τηλεοράσεις άνω ενός συγκεκριμένου ποσού μπροστά στον πελάτη πριν περάσει στην έξοδο. Καταλαβαίνεις φαντάζομαι τι έξτρα φόρτος είναι αυτός για ένα μαγαζί που έχει κίνηση έτσι; Λες να παιρνόταν τέτοια απόφαση για χαβαλέ η απλά είχε φτάσει ο κόμπος στο χτένι;

Να στο θέσω αλλιώς. Σε μια παλέτα που κουτρουβαλιαστηκε στη μεταφορά στο κοντέινερ κ κάποια πάνελ έσπασαν (δεν είναι κ δύσκολο) ο προμηθευτής ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΟΤΕ η σπάνια. οι λιανοεταιριες έχουν υπολογίσει κ τέτοια κόστη γιατί στο τέλος  απέναντι στον πελάτη είναι αυτές κ όχι ο εκάστοτε προμηθευτής/αντιπροσωπεία.

Εμενα είχε μαλλιάσει η γλώσσα μου. ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΠΡΙΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΤΕ για να βρίσκετε το δίκιο σας εύκολα κ γρήγορα.

Το after sales είναι ένας κυκεώνας τον οποίο οποίος δεν τον γνωρίζει μένει στο «εγώ ξέρω ένα ζευγαρι που έβαλε κλιματιστικό κ βγήκε ελαττωματικο κ δε τους άλλαζαν». Δυστυχώς ως γνωστόν ο δυσαρεστημένος πελάτης θα εξιστορήσει την ιστορία του σε 10 ενώ ο ευχαριστημένος σε έναν.

1. Εγώ πάλι ξέρω 100αδες που έβαλαν και δεν είχαν κανένα θέμα

 2. Ο προμηθευτής κλιματισμού για να δώσει εγγύηση ΑΠΑΙΤΕΙ η εγκατάσταση να έχει γίνει από αδειούχο εγκατάσταση. (Και καλά κάνει για μένα). Όταν λοιπόν γίνει η στραβή πρέπει

- να συννενοηθει ο retailer με τον πελάτη να δουν τι έγινε.

-ο retailer να έρθει σε επαφή με τον προμηθευτή ο οποίος ΘΑ στείλει ΔΙΚΟ ΤΟΥ τεχνικό να δει το κλιματιστικό ΟΠΟΤΕ γουστάρουν αυτοί και θα δώσει στον retailer το ΟΚ να γίνει αλλαγή.

-αν ο προμηθευτής δώσει το ΟΚ έχει καλώς. Αν όχι επειδή θέλει να μη φάει το κόστος έτσι κ βρει ένα σφάλματακι κάνει την τριχα τριχιά και αρχίζει το γαϊτανάκι ευθυνών με τον retailer ανάμεσα που ίσως τελικά προκειμένου να σταματήσει να ασχολείται με την υπόθεση το αλλάζει ο ίδιος και πάει παρακάτω. (Γιατί στο μεταξύ εκκρεμούν κάποιες εκατοντάδες ακόμη περιπτώσεις DOA SERVICE κτλ. )Στο μεταξύ έχουν περάσει μέρες και βδομάδες τηλεφώνων και emails κ.ο.κ.

παρολα αυτά ο κάθε πελάτης νομίζει ότι είναι μάλλον ο μοναδικός πελάτης της αλυσίδας και ότι για κάποιο λόγο όλοι πρέπει να ασχολούνται με αυτόν μόνο γιατί -σε μια εποχή που γενικά η κατασκευή έχει σκαρτεψει- μόνο το δικό του προϊόν έχει βγάλει πρόβλημα.

Ασε σου λέω όσα και να σου γράψω δεν θα τελειώσουν ποτέ.

 

Στο θέμα της πώλησης της Mediamarkt. Με το καλό να δωθεί σε κάποιον άλλο η εταιρία, οι Γερμανοί είναι μακράν ο δυνατότερος Retailer στην Ευρώπη αλλά το κονσεπτ τους εδώ δεν έπιασε για πολλούς και διάφορους λόγους με σημαντικότερο όλων των εγχώριο ανταγωνισμο του ΚΩΤΣ και του «πλάνου δόσεων» εδώ και παρά πολλά χρόνια. Σε μια αγορά που φθίνει, τα μετρητά τελείωσαν και οι πιστωτικές στέρεψαν, τα περιθώρια κερδών λιγόστεψαν, πως να ορθοποδήσει(αν και τα τελευταία 2 χρόνια το παλεύει αλλά άργησαν). Να ρίξει τιμές δε γίνεται, είδατε ο Κωτσ Που ήταν πάντα  σφιχτός στην τιμολογιακή πολιτική του τώρα «καλπάζει». Οι μαγκιές των καλύτερων τιμών (που δεν οδήγησαν πουθενα) κόπηκαν στη Media και δεν θα επιστρέψουν. Όμως, το μερίδιο δεν είναι αμελητέο, και οποίος το πάρει, εφόσον ξεκινήσει από λευκή κόλλα έχει μια καλή αφετηρία.

θα προτιμούσα να την πάρει το Πλαίσιο, θεωρώ ότι μπορεί καλύτερα να διαχειριστεί την κατάσταση και έχει πάρει δυνατά στελέχη του ΚΩΤΣ.

παρολα αυτά για τους εργαζόμενους της λιανικής ηλεκτρικών έχω να πω ότι γενικά θα έπρεπε να φύγουν από την λιανική όπως έχει καταντήσει (και τα χειρότερα έπονται εργασιακά). Είναι μια εργασία για το πολύ 25χρονους όχι για παραπάνω. Μακριά κ αγαπημένοι. Ήρωες όσοι κάθονται ακόμη.

Για την Black Friday και τον προβατελληνα καταναλωτή δεν έχω να πω πολλά εκτός από το ότι στις BLACK Fridays ενώ παραπονιούνται όλοι τι είναι αυτά, κοροϊδεύετε τον κόσμο, για κάποιο λόγο τα μαγαζιά αδειάζουν από όλα τα προϊόντα όχι μόνο από όσα είναι σε προσφορά.

Η εμπειρία μου είναι ότι αρκεί στον Έλληνα να του πεις ότι θα βγουν όλοι για ψώνια αύριο θα γίνει χαμός. Ε θα βγει και αυτός να ψωνίσει αφού γκρινιάξει για το ότι δε βρήκε προσφορές θα πάρει κάτι όμως για να λέει ναι ψώνισα και εγώ. 

Ενταξει το γιατι περιμένει βέβαια ο καταναλωτής μιας χωρας που έχει φάει τέτοιο στραπάτσο και έχει συρρικνωθεί ΤΟΣΟ το εμπόριο να μπει σε μια Παρασκευή μέσα (που την κάναμε εβδομάδα στην Ελλάδα, άλλη γελοιότητα)σε ένα μαγαζί και να βρει 50% σε προϊόντα τρέχουσας σεζόν είναι θέμα προς διερεύνηση.

Για το θέμα εκπτώσεων, εγώ δεν ψωνίζω στις εκπτώσεις αν ένα μήνα πριν ακριβώς δεν έχω δει το προϊόν και δεν είμαι σίγουρος ότι έχει όντως έκπτωση. Παντού αυτό, όχι μόνο στα ηλεκτρικά).

παιδια οποίος διαβάζει τα κατεβατά, τι να πω, έχετε κουράγια :)

  • Like 11
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Κανενας δεν ξερει τι παιζουν απο συμφωνιες στα ηλεκτρικα .Παραδειγμα το ενα μοντελο ιδιας σειρας τηλεορασης να το εχει ο κοτσωβολος και το αλλο το Μεντια μαρκτ αλλη τιμη .Μπορει και απο αλλο εργοστασιο κατασκευη .Οτι τους συμφερουν θα κανουν απο συνεργασια και τι θα πουλανε.Αν δεν του κανει μην παρει καποιος.Περα απο τα εργασιακα αν κλεισει ειναι καλο να λειτουργει ο ανταγωνισμος .Οσοι θυμουνται το πλαισιο πριν 10 χρονια ειχε μονο επωνυμα προιοντα αντι πολλα Τurbo Χ

Δημοσ.

Η κινηση του eshop.gr να βαλει λευκες ηλεκτρικες συσκευες, δεν μπορει να αγνοηθει απο κανεναν. Και αυτο που πολλοι 'μεγαλοι' εξακολουθουν να αγνοουν, είναι η χρησιμοτητα ενος πανελλαδικου δικτυου.

Ειναι τυχαιο το eshop.gr;  Τυχαιος ο Γερμανος; Τυχαια τα public? Καταστημα σε ΚΑΘΕ επαρχιακη πολη. Και σχεδον ιδιο μοντελο και ο Κωτσοβολος.

Ενω Πλασιο, Mmarkt, praktiker κλπ, μονο σε 5-6 πολεις. Ειναι που ειναι μικρη η ελληνικη αγορα, καποιοι παιζουν μονο με τον μισο ελληνικο πληθυσμο. Και ακομη με δωρεαν μεταφορικα (που εχει πλαφον στο ποσο αγορων, αρα μερικως ισχυει), ειναι διαφορετικο να εχεις καταστημα, στην γειτονια σου. Μπορει μικροπραγματα να τα παιρνεις online, αλλα οταν παιρνεις ηλεκτρικα εκατονταδων ευρω, θες ενα καταστημα κοντα σου, για οτι συμβει.

Οπως και να χει παντως, η συρρικνωση της ελληνικης αγορας, καλη δεν ειναι απο καμια αποψη...

  • Like 1
Δημοσ.

Kαι διπλα σου να ειναι ενα καταστημα ,αν δεν εχει καλες τιμες ,προιοντα,και δεν εξυπηρετει ,δεν αγοραζεις  .Για σερβις ετσι και αλλιως κανουν τον μεσαζοντα ολοι αυτοι

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Αντώνης Τ. είπε

παρολα αυτά ο κάθε πελάτης νομίζει ότι είναι μάλλον ο μοναδικός πελάτης της αλυσίδας και ότι για κάποιο λόγο όλοι πρέπει να ασχολούνται με αυτόν μόνο γιατί -σε μια εποχή που γενικά η κατασκευή έχει σκαρτεψει- μόνο το δικό του προϊόν έχει βγάλει πρόβλημα.

θα συμφωνησω σε ολα εκτος απο αυτο. ο πελατης φυσικα θα κοιταξει τη παρτη του, θελει να κανει τη δουλεια του να εξυπηρετηθει  και να τελειωνει οσο πιο συντομα γινεται. δε μιλαω για για τα πιθηκια που ερχονται και αρχιζουν τι φωνες και τις απειλες, μιλαω για τον πελατη που θα θα "ενοχλει" τακτικα για να μαθει που παει η δουλεια. και η εμπειρια δυστυχως εχει δειξει οτι αν το παιξεις "χαλαρος" και δεν ασχοληθεις, δε θα ασχοληθει και η αλλη πλευρα, αλλα θα σου δωσει χαμηλοτερη προτεραιοτητα για να εξυπηρετησει πιο γρηγορα καποιον που τους τρεχει. ειναι φαυλος κυκλος οπως καταλαβαινεις.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Αντώνης Τ. είπε

Δεν πιστεύεις ότι αυτό μου το έχει πει πελάτης; Φιλε μου ο πελάτης για να μη παραδεχθεί ότι έκανε μαλακια βγάζοντας την από το κουτί η ότι την κοπάνησε το πιτσιρίκι του θα σου πει Ο,ΤΙ μαλακια κατεβάσει ο νους του. 

Απο εκεί κ πέρα το κάθε μαγαζί η αλυσίδα πράττει αναλόγως. ΕΓΩ ειδικά σε όσους με κορόιδευαν στα μούτρα μου ουσιαστικά με τέτοιες δικαιολογίες δεν έδινα ούτε πυρετό. Όμως έχουν υπάρξει περιπτώσεις που οι πελάτες ψεύτοτσαμπουκαλεύονται κατεβαζουν ράφια, φωνάζουν κ από εκεί κ πέρα είναι στα χέρια του κάθε δντη τι θα κάνει έναν τέτοιο πελάτη (για μένα στην έξοδο με κλωτσιές) για τον διευθυντή όχι όταν έχει μέσα στο μαγαζί άλλους 50 πελάτες να κοιτάνε κ γιατί δε θέλει να μπλέξει περισσότερο.

Θα σου πω απλά ότι στη μια αλυσίδα σε συγκεκριμένο μαγαζί είχε παρθεί απόφαση να ανοίγονται ΟΛΕΣ οι τηλεοράσεις άνω ενός συγκεκριμένου ποσού μπροστά στον πελάτη πριν περάσει στην έξοδο. Καταλαβαίνεις φαντάζομαι τι έξτρα φόρτος είναι αυτός για ένα μαγαζί που έχει κίνηση έτσι; Λες να παιρνόταν τέτοια απόφαση για χαβαλέ η απλά είχε φτάσει ο κόμπος στο χτένι;

Να στο θέσω αλλιώς. Σε μια παλέτα που κουτρουβαλιαστηκε στη μεταφορά στο κοντέινερ κ κάποια πάνελ έσπασαν (δεν είναι κ δύσκολο) ο προμηθευτής ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΟΤΕ η σπάνια. οι λιανοεταιριες έχουν υπολογίσει κ τέτοια κόστη γιατί στο τέλος  απέναντι στον πελάτη είναι αυτές κ όχι ο εκάστοτε προμηθευτής/αντιπροσωπεία.

Εμενα είχε μαλλιάσει η γλώσσα μου. ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΠΡΙΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΤΕ για να βρίσκετε το δίκιο σας εύκολα κ γρήγορα.

Το after sales είναι ένας κυκεώνας τον οποίο οποίος δεν τον γνωρίζει μένει στο «εγώ ξέρω ένα ζευγαρι που έβαλε κλιματιστικό κ βγήκε ελαττωματικο κ δε τους άλλαζαν». Δυστυχώς ως γνωστόν ο δυσαρεστημένος πελάτης θα εξιστορήσει την ιστορία του σε 10 ενώ ο ευχαριστημένος σε έναν.

1. Εγώ πάλι ξέρω 100αδες που έβαλαν και δεν είχαν κανένα θέμα

 2. Ο προμηθευτής κλιματισμού για να δώσει εγγύηση ΑΠΑΙΤΕΙ η εγκατάσταση να έχει γίνει από αδειούχο εγκατάσταση. (Και καλά κάνει για μένα). Όταν λοιπόν γίνει η στραβή πρέπει

- να συννενοηθει ο retailer με τον πελάτη να δουν τι έγινε.

-ο retailer να έρθει σε επαφή με τον προμηθευτή ο οποίος ΘΑ στείλει ΔΙΚΟ ΤΟΥ τεχνικό να δει το κλιματιστικό ΟΠΟΤΕ γουστάρουν αυτοί και θα δώσει στον retailer το ΟΚ να γίνει αλλαγή.

-αν ο προμηθευτής δώσει το ΟΚ έχει καλώς. Αν όχι επειδή θέλει να μη φάει το κόστος έτσι κ βρει ένα σφάλματακι κάνει την τριχα τριχιά και αρχίζει το γαϊτανάκι ευθυνών με τον retailer ανάμεσα που ίσως τελικά προκειμένου να σταματήσει να ασχολείται με την υπόθεση το αλλάζει ο ίδιος και πάει παρακάτω. (Γιατί στο μεταξύ εκκρεμούν κάποιες εκατοντάδες ακόμη περιπτώσεις DOA SERVICE κτλ. )Στο μεταξύ έχουν περάσει μέρες και βδομάδες τηλεφώνων και emails κ.ο.κ.

παρολα αυτά ο κάθε πελάτης νομίζει ότι είναι μάλλον ο μοναδικός πελάτης της αλυσίδας και ότι για κάποιο λόγο όλοι πρέπει να ασχολούνται με αυτόν μόνο γιατί -σε μια εποχή που γενικά η κατασκευή έχει σκαρτεψει- μόνο το δικό του προϊόν έχει βγάλει πρόβλημα.

Ασε σου λέω όσα και να σου γράψω δεν θα τελειώσουν ποτέ.

Στο θέμα της πώλησης της Mediamarkt. Με το καλό να δωθεί σε κάποιον άλλο η εταιρία, οι Γερμανοί είναι μακράν ο δυνατότερος Retailer στην Ευρώπη αλλά το κονσεπτ τους εδώ δεν έπιασε για πολλούς και διάφορους λόγους με σημαντικότερο όλων των εγχώριο ανταγωνισμο του ΚΩΤΣ και του «πλάνου δόσεων» εδώ και παρά πολλά χρόνια. Σε μια αγορά που φθίνει, τα μετρητά τελείωσαν και οι πιστωτικές στέρεψαν, τα περιθώρια κερδών λιγόστεψαν, πως να ορθοποδήσει(αν και τα τελευταία 2 χρόνια το παλεύει αλλά άργησαν). Να ρίξει τιμές δε γίνεται, είδατε ο Κωτσ Που ήταν πάντα  σφιχτός στην τιμολογιακή πολιτική του τώρα «καλπάζει». Οι μαγκιές των καλύτερων τιμών (που δεν οδήγησαν πουθενα) κόπηκαν στη Media και δεν θα επιστρέψουν. Όμως, το μερίδιο δεν είναι αμελητέο, και οποίος το πάρει, εφόσον ξεκινήσει από λευκή κόλλα έχει μια καλή αφετηρία.

θα προτιμούσα να την πάρει το Πλαίσιο, θεωρώ ότι μπορεί καλύτερα να διαχειριστεί την κατάσταση και έχει πάρει δυνατά στελέχη του ΚΩΤΣ.

παρολα αυτά για τους εργαζόμενους της λιανικής ηλεκτρικών έχω να πω ότι γενικά θα έπρεπε να φύγουν από την λιανική όπως έχει καταντήσει (και τα χειρότερα έπονται εργασιακά). Είναι μια εργασία για το πολύ 25χρονους όχι για παραπάνω. Μακριά κ αγαπημένοι. Ήρωες όσοι κάθονται ακόμη.

Για την Black Friday και τον προβατελληνα καταναλωτή δεν έχω να πω πολλά εκτός από το ότι στις BLACK Fridays ενώ παραπονιούνται όλοι τι είναι αυτά, κοροϊδεύετε τον κόσμο, για κάποιο λόγο τα μαγαζιά αδειάζουν από όλα τα προϊόντα όχι μόνο από όσα είναι σε προσφορά.

Η εμπειρία μου είναι ότι αρκεί στον Έλληνα να του πεις ότι θα βγουν όλοι για ψώνια αύριο θα γίνει χαμός. Ε θα βγει και αυτός να ψωνίσει αφού γκρινιάξει για το ότι δε βρήκε προσφορές θα πάρει κάτι όμως για να λέει ναι ψώνισα και εγώ. 

Ενταξει το γιατι περιμένει βέβαια ο καταναλωτής μιας χωρας που έχει φάει τέτοιο στραπάτσο και έχει συρρικνωθεί ΤΟΣΟ το εμπόριο να μπει σε μια Παρασκευή μέσα (που την κάναμε εβδομάδα στην Ελλάδα, άλλη γελοιότητα)σε ένα μαγαζί και να βρει 50% σε προϊόντα τρέχουσας σεζόν είναι θέμα προς διερεύνηση.

Για το θέμα εκπτώσεων, εγώ δεν ψωνίζω στις εκπτώσεις αν ένα μήνα πριν ακριβώς δεν έχω δει το προϊόν και δεν είμαι σίγουρος ότι έχει όντως έκπτωση. Παντού αυτό, όχι μόνο στα ηλεκτρικά).

παιδια οποίος διαβάζει τα κατεβατά, τι να πω, έχετε κουράγια :)

Για την Black Friday και γενικά τις εκπτώσεις, το Media Markt το έχουν πιάσει με την κατσίκα στην πλάτη αρκετές φορές σε οτι αφορά τις τιμές... Δλδ 2 μηνες πριν τις εκπτώσεις την κουζίνα 360 ευρώ... 1 μήνα πριν την έκπτωση η ίδια κουζίνα 480 και με τις εκπτώσεις η ίδια κουζίνα 380 (απο 480).

Τώρα σε ότι αφορά το after sales, προσωπικά μου έχει τύχει να αγοράσω μια monitor TV απο την Ηλεκτρονική Αθηνών, όπου η οθόνη έβγαζε γραμμές... Πήγα εκεί αμέσως, αναγνώρισαν ότι έχει θέμα αλλά δεν δέχονταν καν να μου την αλλάξουν και με έστελναν σε service της Samsung να μου την αλλάξουν απο εκεί (ενώ ο νόμος προβλέπει αλλαγή απο τον retailer)... Ε εκεί και ράφι θα κατεβάσεις, ειδικά όταν έχεις σκάσει 600 και 700 ευρώ και βλέπεις τον άλλον μες την μάπα σου να σε δουλεύει... Επίσης, στο insomnia διαβάζω κυρίως ιστορίες που δεν τους αλλάζουν με τίποτα την χαλασμένη συσκευή που πήραν (και κανένας μέχρι τώρα δεν έχει πει παπάτζα δικαιολογία), παρά ιστορίες για το ποσο γρήγροα άλλαξαν την συσκευή. Τέλος, για το electroholic που σε βάζουν να ανοιξεις την συσκευή, δεν σε διασφαλίζει απο βλάβες όπως στην περιπτωσή μου που έπρεπε να την ανάψεις, να δεις εικόνα και να καταλάβεις τις γραμμές. Σε διασφαλίζει μόνο για γδαρσίματα, ραγισματα κλπ (που μεταξύ μας καλά κάνουν. Και γω ζητάω να το ανοιξουν να το δω πριν πάρω κάτι ηλεκτρονικό)

Δημοσ.

Δε νοιάζονται στον αυτόματο πιλότο και όπου βγει όποιο κορόιδο βουτήξουμε.

Θέλω μία φτηνιάρικη κάρτα  μνήμης 16GB περισσότερο για δοκιμή σε ένα παλιό ΝΟΚΙΑ τηλέφωνο.Πάω media market Γέρακα η πιο φτηνή 10 ευρώ.Κάτι πιο φτηνό ήθελα ρε παιδιά δεν έχετε;;;;;;

-Ξέρετε αυτή είναι καλή και είναι για 5 χρόνια.Δε ρώτησα για αντοχή απλά αν έχετε πιο φτηνή -Όχι δεν έχουμε.

Παρήγγειλα στο ίντερνετ και πήρα μία 16 GB  από σάιτ της περιοχής μου την άλλη μέρα με 4,90.Ξέρετε απλά πράγματα κάνουν τη διαφορά και κρατούν τον πελάτη αλλά αυτοί δεν τα εφαρμόζουν. Για πιο λόγο να πάω την άλλη φορά και να μην πάω κατευθείαν στο skroutz και να βρω.Δεν ήταν ίδια αλλά δε με νοιάζει SANDISK  του media KINGSTON από το σάιτ αλλά εμένα δεν με ένοιαζε η μάρκα ας ήταν και lidl απλά φτηνή έψαχνα και δεν είχε.Από το 5 στο 10 είναι διαδρομή ατελείωτη.

  • Like 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Δε νοιάζονται στον αυτόματο πιλότο και όπου βγει όποιο κορόιδο βουτήξουμε.

Θέλω μία φτηνιάρικη κάρτα  μνήμης 16GB περισσότερο για δοκιμή σε ένα παλιό ΝΟΚΙΑ τηλέφωνο.Πάω media market Γέρακα η πιο φτηνή 10 ευρώ.Κάτι πιο φτηνό ήθελα ρε παιδιά δεν έχετε;;;;;;

-Ξέρετε αυτή είναι καλή και είναι για 5 χρόνια.Δε ρώτησα για αντοχή απλά αν έχετε πιο φτηνή -Όχι δεν έχουμε.

Παρήγγειλα στο ίντερνετ και πήρα μία 16 GB  από σάιτ της περιοχής μου την άλλη μέρα με 4,90.Ξέρετε απλά πράγματα κάνουν τη διαφορά και κρατούν τον πελάτη αλλά αυτοί δεν τα εφαρμόζουν. Για πιο λόγο να πάω την άλλη φορά και να μην πάω κατευθείαν στο skroutz και να βρω.Δεν ήταν ίδια αλλά δε με νοιάζει SANDISK  του media KINGSTON από το σάιτ αλλά εμένα δεν με ένοιαζε η μάρκα ας ήταν και lidl απλά φτηνή έψαχνα και δεν είχε.Από το 5 στο 10 είναι διαδρομή ατελείωτη.

Φαντάζομαι καταλαβαίνεις και εσύ ότι δεν έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Άλλο πράγμα να την κάνεις παραγγελία από ένα μαγαζί τρύπα κάπου στην Αθήνα (και να ψάξεις να βρεις μαγαζί να έχει καλή τιμή και να είναι κοντά σου) να περιμένεις να την παραγγείλουν (γιατί τις περισσότερες φορές δεν τα έχουν διαθέσιμα) και να σε ειδοποιήσουν να πας να την παραλάβεις και άλλο πράγμα να μπεις στο μεγάλο κατάστημα που απλά πας στο ράφι και διαλέγεις.

Άλλη τιμή σου πουλάει το Λιντλ τα αγνά και εξαιρετικά προϊόντα του :) και άλλη τιμή ο παραγωγος.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Σε περίπτωση που κλείσει-συγχωνευθεί ή οτιδήποτε άλλο, τι γίνεται με τα προϊόντα σε εγγύηση; Από όσο ξέρω η νομοθεσία προβλέπει πως ο πωλητής αναλαμβάνει να στείλει το προϊόν για επισκευή. 

  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dompred είπε

Σε περίπτωση που κλείσει-συγχωνευθεί ή οτιδήποτε άλλο, τι γίνεται με τα προϊόντα σε εγγύηση; Από όσο ξέρω η νομοθεσία προβλέπει πως ο πωλητής αναλαμβάνει να στείλει το προϊόν για επισκευή. 

Εσένα ως καταναλωτή την εγγύηση σου την καλύπτει η αντιπροσωπεία. Το ποιος θα κάνει τον ταχυδρόμο είναι μεγαααααλη κουβέντα και η νομοθεσία έχει μεγααααααλα κενά.

Προσωπικα προτιμώ και συνιστώ την απευθείας επαφή με το εκάστοτε σέρβις διότι αν για κάποιο λόγο δε σε καλύπτει κ σε βγάζει εκτός εγγύησης έχεις απευθείας επαφή μαζί τους κ δεν παίζεις το χαλασμένο τηλέφωνο με τον εκάστοτε retailer και πολύ περισσότερο δε χάνεις καμία 10ρια ημέρες στα πέρα δώθε του προϊόντος μεταξύ των.

1 ώρα πριν, dompred είπε

Σε περίπτωση που κλείσει-συγχωνευθεί ή οτιδήποτε άλλο, τι γίνεται με τα προϊόντα σε εγγύηση; Από όσο ξέρω η νομοθεσία προβλέπει πως ο πωλητής αναλαμβάνει να στείλει το προϊόν για επισκευή. 

 

2 ώρες πριν, orck είπε

Φαντάζομαι καταλαβαίνεις και εσύ ότι δεν έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Άλλο πράγμα να την κάνεις παραγγελία από ένα μαγαζί τρύπα κάπου στην Αθήνα (και να ψάξεις να βρεις μαγαζί να έχει καλή τιμή και να είναι κοντά σου) να περιμένεις να την παραγγείλουν (γιατί τις περισσότερες φορές δεν τα έχουν διαθέσιμα) και να σε ειδοποιήσουν να πας να την παραλάβεις και άλλο πράγμα να μπεις στο μεγάλο κατάστημα που απλά πας στο ράφι και διαλέγεις.

Άλλη τιμή σου πουλάει το Λιντλ τα αγνά και εξαιρετικά προϊόντα του :) και άλλη τιμή ο παραγωγος.

Ε ναι ρε παιδια, η βιασύνη πρέπει να πληρωθεί, πως να το κανουμε δε γίνεται.

Μπαινεις σε ένα χώρο με τις συσκευές σου να τις χαϊδέψεις το iPhone XSMFGH, να παίξεις με το PS, με τα λαπτοπ, να χαζέψεις τις τηλεοράσεις, κανα γκομενακι άμα είναι μερακλής ο Δντης η οι merchandisers,  θα ακούσεις κ κανα τραγουδάκι, θα περπατήσεις κ αρκετά αν είναι από τα μεγάλα μαγαζιά, θα δεις κ την εξέλιξη των λευκών συσκευών περνώντας από εκεί, (όλα αυτά τα έχει πληρώσει το μαγαζί για να τα έχει μέσα, έτσι;) θα αλλαξεις κ μια κουβέντα με κανα άλλο γήινο όν..

Από την άλλη θα παραγγείλεις από την καρέκλα σου από ένα «μαγαζί» 2 τετραγωνικά με ένα pc κ αποθήκη, θα μιζέριασεις κ φαρδυκωλιασεις μπροστά σε μια οθόνη. Α και θα το έχεις σε 1-2 μέρες και αν παραγγείλεις Παρασκευή με το καλό θα παραλάβεις τη Δευτέρα κ να το νου σου ε; να μπορεί να σε βρει ο κούριερ.

Αρα τα 5 ευρώ ίσως και να μην είναι τόσα πολλά..έτσι δεν είναι;

Μολαταυτα το επόμενο κινητό μου (σύντομα) θα το πάρω μάλλον από Skroutz γιατί μόνο εκεί πουλάνε G6 ΑΝ βρω μαγαζί με δόσεις. Δεν το έχω δει από κοντά αλλά φοβάμαι μήπως είναι γκουμουτσα κ το μετανιώσω. Θα με βόλευε να το δω σε κάποιον retailer. Κ ας το έπαιρνα μετά από Skroutz. (Άρα ο retailer να μη βγάλει από κάπου τα σπασμένα;)

Προσωπικα ίσως να το έπαιρνα από τον retailer γιατί στο συγκεκριμένο μαγαζί ψωνίζω χρόνια κ έτσι μου κάνουν τα παιδια καλύτερες τιμές και δεν είναι πολύ μεγάλη η διαφορά από το Skroutz. Άσε που θα θα το ανοίξω σε 5 λεπτά κιόλας, κ θα χαζολόγησω με τους πωλητές να μου δείξουν και κανα κόλπο γιατί είμαι ο average joe και όχι ο γκουρού της τεχνολογίας. Θα δώσω και κανα 5 ευρώ θα μου περάσουν επαφές κ τα πάντα μέσα κ θα μπορώ να λειτουργήσω απευθείας. 

Το δεύτερο ενικό πρόσωπο γιατί μιλάω γενικά. Δεν απευθύνομαι προσωπικά στο φίλο που έχει την απορια. Πολλώ δε μάλλον δε κατηγορώ όσους ψωνίζουν από Skroutz. Το ίδιο κάνω αναλόγως τι με συμφέρει ΟΤΑΝ δε βιάζομαι. Υπάρχουν πολλών ειδών πελάτες. Το καλό είναι ότι υπάρχουν λύσεις για όλους.

 

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...