randomcat Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 1 λεπτό πριν, fredd0 είπε το ξανασφραγισμενο ειναι 80% γυφτια του υπαλληλου/διευθυντη καταστηματος, ολες οι αλυσιδες (και ΜΜ) πουλανε συνεχεια ex display με εκπτωση. Το factory seconds ειναι μαλλον μουφα, γιατι αν ηταν factory seconds θα ειχες θεμα με τους σειριακους. Θέμα με σειριακούς - δηλαδή; Το ότι όλα σχεδόν τα router του μοντέλου που είχα πάρει (TP-LINK TD-W9980) κατέληξαν να είναι από επιστροφή, σε τι μπορεί να οφείλεται;
fredd0 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 2 λεπτά πριν, randomcat είπε Θέμα με σειριακούς - δηλαδή; Το ότι όλα σχεδόν τα router του μοντέλου που είχα πάρει (TP-LINK TD-W9980) κατέληξαν να είναι από επιστροφή, σε τι μπορεί να οφείλεται; δε τα καλυπτει η ελληνικη αντιπροσωπια, μονο επισημους σειριακους 'ελληνικης' παρτιδας. κακη παρτιδα υποθετω. Πριν χρονια προοοοοοοο vdsl ειχα παρει ενα n300 απο το πλαισιο, ε to ειχα παει πισω 5 φορες, ολα ειχαν την 4η λαν θυρα νεκρη (ελειπαν τα contact). Κανονικα το πλαισιο (η to mm) το στελνε πισω και επαιρνε credit απο τον κατασκευαστη. Αν βαριεται ο υπαλληλος το ξαναβαζει στο ραφι να το πουλησει. Γιαυτο σου λεω ειναι θεμα υπαλληλου/διευθυντη καταστηματος οχι της καθε εταιρειας
randomcat Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 4 λεπτά πριν, fredd0 είπε δε τα καλυπτει η ελληνικη αντιπροσωπια, μονο επισημους σειριακους 'ελληνικης' παρτιδας. κακη παρτιδα υποθετω. Πριν χρονια προοοοοοοο vdsl ειχα παρει ενα n300 απο το πλαισιο, ε to ειχα παει πισω 5 φορες, ολα ειχαν την 4η λαν θυρα νεκρη (ελειπαν τα contact). Κανονικα το πλαισιο (η to mm) το στελνε πισω και επαιρνε credit απο τον κατασκευαστη. Αν βαριεται ο υπαλληλος το ξαναβαζει στο ραφι να το πουλησει. Γιαυτο σου λεω ειναι θεμα υπαλληλου/διευθυντη καταστηματος οχι της καθε εταιρειας Να τα καλύψει από ποια άποψη; Τα χρήματά μου δεν μου τα έδιναν πίσω και το router που τους επέστρεψα σίγουρα το έβαλαν πίσω στην θέση του. Αν το συγκεκριμένο περιστατικό είναι θέμα υπαλληλου/διευθυντη καταστήματος και όχι συνολικά της εταιρείας δεν το γνωρίζω, αλλά πιθανολογώ ότι είναι της εταιρείας επειδή υπάρχουν άλλες επιβεβαιωμένες κακές πρακτικές όλων των καταστημάτων της (ακόμα και του εξωτερικού) π.χ. οι ψεύτικες προσφορές και η άρνηση έκπτωσης σε εκθεσιακά προϊόντα. Δηλ. το σκεπτικό είναι οτι αφού έχουν όλα τους κοινές κακές πρακτικές, το πιθανότερο είναι να μοιράζονται και την προαναφερθείσα...
CheOnWeb Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 4 hours ago, Prof_Chaos said: Τα MM βρωμάνε απο το κεφάλι .......... Απο εκεί ξεκινάει το πρόβλημα. Κάποιοι γνωρίζουν καλά.. +1 Καλύτερα δεν θα μπορούσα να το γνωρίζω (είχα μια - και μοναδική- επαγγελματική συνεργασία κάποτε). Και στα Jumbo το ίδιο.
fredd0 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 3 λεπτά πριν, randomcat είπε Να τα καλύψει από ποια άποψη; Τα χρήματά μου δεν μου τα έδιναν πίσω και το router που τους επέστρεψα σίγουρα το έβαλαν πίσω στην θέση του. Αν το συγκεκριμένο περιστατικό είναι θέμα υπαλληλου/διευθυντη καταστήματος και όχι συνολικά της εταιρείας δεν το γνωρίζω, αλλά πιθανολογώ ότι είναι της εταιρείας επειδή υπάρχουν άλλες επιβεβαιωμένες κακές πρακτικές όλων των καταστημάτων της (ακόμα και του εξωτερικού) π.χ. οι ψεύτικες προσφορές και η άρνηση έκπτωσης σε εκθεσιακά προϊόντα. Δηλ. το σκεπτικό είναι οτι αφού έχουν όλα τους κοινές κακές πρακτικές, το πιθανότερο είναι να μοιράζονται και την προαναφερθείσα... η πολιτικη 'παρε πιστωτικο' ειναι περα για περα λαθος, και λαθος σου που δε πηγες στη γγ καταναλωτη να κανεις καταγγελια. Το προιον που πουλησαν ηταν ελλατωματικο/μεταχειρισμενο εν αγνοια σου εχεις αναφερετο δικαιωμα να παρεις τα μετρητα σου πισω/να αντιστραφει η χρεωση της καρτας σου. Δεν ειναι προβλημα σου το οτι η εταιρεια τη 'βολευει' να σου δωσει πιστωτικο. Πιστωτικο δικαιουται μονο αν επιστρεψεις προιον γιατι ξερωγω δε σου αρεσε το χρωμα. Που εκει σου κανει 'χαρη' να δεχτει την επιστροφη. για τα αλλα δεν εχω αποψη. Το αν ειναι υποχρεωμενοι να κανουν εκπτωση σε εκθεσιακο , απο οσο ξερω δεν ειναι, αλλα ειναι υποχρεωμενοι να σε ενημερωσουν οτι ειναι εκθεσιακο οταν το αγοραζεις. 2
KoreanW Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Μα και εγώ σαν πελάτης έχω τύχει ανάλογης αντιμετώπισης από προϊστάμενο του Saturn, οπότε καλά να λένε που έχουν ψωμί και τρώνε και τόσα χρόνια με αυτές τις συμπεριφορές δεν τους έχει πετύχει και κανένας στο δρόμο...
rolexakias2 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Εγώ παίδες έχω πάρει πολλά πράγματα από το MM εδώ στη Πάτρα από τηλεόραση μέχρι ηλεκτρική οδοντοβουρτσα και μπορεί να είμαι τυχερός αλλά δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα στην εξυπηρέτηση η στη ποιότητα των προϊόντων...
HellgastJohn Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Καλά κουράγια στους εργαζόμενους αν ισχύει. Δεν μπορώ όμως να πω ότι θα μου λείψει κάποιο από τα δύο σαν επιχείρηση.
Alexandros7474 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 9 ώρες πριν, prometheas είπε H δική μου εμπειρία είναι τελείως διαφορετική... Αλλά ο καθένας πράττει οπως νομίζει Παντως αν ψάξεις στα διαφορα φόρουμς δεν νομιζω να βρείς αλυσίδα ηλεκτρικων/ηλεκτρονικών που να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και για την οποία να μην πέφτει κράξιμο.... Αλήθεια είναι αυτό που γράφεις φίλε
nightwalker1990 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 11/9/2018 στις 3:26 ΜΜ, prometheas είπε Oυτε ο Κώτσος έχει σοβαρές προσφορές αλλά τα καταφέρνει μια χαρά Αλλοι είναι οι λόγοι που δεν πήγε καλά στην Ελλάδα η ΜΜ παρότι είχε από τα καλύτερα after sales support ο κωτσος σου δινει την δυνατοτητα μεσω Εθνικης Τραπεζας *Απο εκει παιρνει την εγκριση* Για αγορα προιοντων με καταναλωτικο δανειο.. Προπερσυ πηγα Media να δω το X προιον... Μου λενε δεν γινεται αγορες με δανειο μεσω τραπεζης... Πηγα στον φιλο μας τον κωτσο και τριβανε τα χερια τους, οχι τπτ αλλο.. πριν καν τελειωσουν οι δοσεις με παιρνανε τηλ να παω να δω οτι προιον θελω, μου κανανε προσφορες κλπ + οτι θα εγκρινοτανε το δανειο λογο οτι ειμουν καλοπληρωτης. Αυτα περι κωτσου
AntiCambeR Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Σε ποιές περιπτώσεις έχει ο καταναλωτής δικαίωμα επιστροφής χρημάτων; Υπάρχει διαφορά στο δικαίωμα αυτό ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής;(κάρτα ή μετρητά).
talibanakos Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 11/9/2018 στις 3:43 ΜΜ, opcorsa είπε οι πρωτευουσιανοι τι λετε Δε μιλαμε σοβαρα μαζι σου.
opcorsa Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 11 λεπτά πριν, talibanakos είπε Δε μιλαμε σοβαρα μαζι σου. τυπε πρωτευουσιανος?
talibanakos Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Μόλις τώρα, opcorsa είπε τυπε πρωτευουσιανος? Βερος.
opcorsa Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 11 λεπτά πριν, talibanakos είπε Βερος. εγγονος του Περικλη τυπε?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα