dkotanid Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, σήμερα έκανα αγορά την συγκεκριμένη οθόνη του τίτλου. Με το που την έβαλα πάνω διαπίστωσα 2 bunches καμένα pixel (5-10 σε σύνολο - δε ξέρω να τα μετρήσω). Πήρα τηλέφωνο την Dell Greece και άνοιξαν case για την περίπτωσή μου, ωστόσο μ΄εφαγε η αγωνία τι θα γίνει; Έχει κάποιος/α ανάλογη εμπειρία να με προετοιμάσει; Ευχαριστώ https://www.dropbox.com/sh/y5l2imxvucnun9m/AACHbu9MfpYg1YRFMOrxoyo0a?dl=0 Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2018 από dkotanid
Acmilangr2 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Καταρχάς δοκίμασε ελαφρώς να πιέσεις λίγο την οθόνη με ένα μαλακό πανί μήπως είναι κολλημένα. Από εκεί και πέρα μην φοβάσαι. Η Dell είναι νο1 σε support
dkotanid Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Ευχαριστώ για την απάντηση. Εύχομαι να ανταποκριθεί σωστά η Dell. Να δούμε!
QuantumWanderer Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Προσοχή με τα death pixels! Όποιος τα κοιτάξει, πεθαίνει. 😛 (seferlis mode)
dkotanid Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 5 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε Προσοχή με τα death pixels! Όποιος τα κοιτάξει, πεθαίνει. 😛 (seferlis mode) xa xa xa. Δε περίμενα από dell να ετοιμάσω την κηδεία μου! Μου την έφερε η άτιμη!
QuantumWanderer Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Πέραν της πλάκας, δεν έχω ακούσει ξανά για περίπτωση με τόσα μαζεμένα.
dkotanid Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2018 Πάτα το λινκ και δες τα - δε μπορώ ακριβώς να πω πόσα είναι αλλά σίγουρα δεν είναι 1-2!!!
dkotanid Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Πάντως μεγάλη ταλαιπωρία με την Dell. Δεν είναι τόσο απλά και δε βγάζεις εύκολα άκρη. 100 mail 100 τηλέφωνα, απίστευτο!
coffeex Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Παλιότερα άλλαξα την οθόνη 2 φορές χωρίς κανένα πρόβλημα, είχα πάρει τηλέφωνο τους είπα τι παίζει με την οθόνη , μου ζήτησαν τους κωδικούς και την άλλη μέρα με μεταφορική είχα την νέα οθόνη.
dkotanid Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Φιλε δε μπορεις να φανταστεις ταλαιπωρια. Ανακριση ολοκληρη. Αποδειξη θελει με ειδικο σερβις ταγκ. Εμενα μου βγαλαν αποδειξη που αναγραφεται η οθονη κανονικα. Οχι δε μας κανει. Στέλνουν νεα απόδειξη - ιδία βεβαια με την προηγούμενη - ουτε αυτη κανει. Δεν ξερουμε αν το εγκρίνει η ντελλ και τετοιες απαντησεις. Απο Δευτερα καθε μερα θα ξερουμε σε 2 εργασιμες κτλ. Δε περναν ποτε οι δυο εργασιμες. Καθε μερα το εργο με τη μαρμοτα. Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου 2018 από dkotanid
coffeex Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Ο διάλογος που είχα την πρώτη φορά - Καλημέρα σας, έχω ένα πρόβλημα με την οθόνη βλέπω καμένο pixel - DELL. Μπορείτε να μας πείτε τον κωδικό που υπάρχει στην οθόνη - Ναι. - DELL, δώστε μας τα στοιχεία σας, ταυτότητα, οδός κτλ - ΟΚ - DELL, αύριο θα έχετε την νέα οθόνη σας, σας ευχαριστούμε. Την δεύτερη φορά που πήρα, ύστερα από κάτι μήνες, μιλήσαμε λίγο παραπάνω στο τηλέφωνο γιατί δεν έβλεπαν την οθόνη στην βάση τους, επειδή κατάλαβα τι έφταιγε (η οθόνη είχε έρθει κατευθείαν από Ολλανδία αν θυμάμαι καλά) ήθελαν τους κωδικούς από το κουτί. Την επόμενη μέρα κλασσικά είχα την νέα οθόνη.
dkotanid Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Μαλλον χαλασε το σερβις το παλαιο
dpolal Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 2 ώρες πριν, dkotanid είπε Φιλε δε μπορεις να φανταστεις ταλαιπωρια. Ανακριση ολοκληρη. Αποδειξη θελει με ειδικο σερβις ταγκ. Εμενα μου βγαλαν αποδειξη που αναγραφεται η οθονη κανονικα. Οχι δε μας κανει. Στενουν νεα αποδειξη ιδια βεβαια με την αλλη ουτε αυτη κανει. Δενξερουμε αν το εγκρινη η ντελλ και τετοιες απαντησεις. Απο Δευτερα καθε μερα θα ξερουμε σε 2 εργασιμες κτλ. Δε περναν ποτε οι δυο εργασιμες. Καθε μερα το εργο με τη μερμοτα. Την Δευτέρα 10/9 αγόρασες την οθόνη. Σήμερα είναι Τετάρτη 12/9 και αν διαβάσει κάποιος το παραπάνω που έγραψες θα νομίσει ότι σε ταλαιπωρούν κάνα μήνα τώρα. Δεν χάλασε το σέρβις, αλλού είναι το πρόβλημα. 1
dkotanid Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Μέλος Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Ναι έχεις δίκαιο, όντως είμαι λίγο αυθόρμητος, αλλά περίμενα πιο μεγάλη αμεσότητα γιαύτο πήγα και σε Dell, γιατί είχα διαβάσει όλα αυτά τα καλά σχόλια, όπως παίρνεις ένα τηλέφωνο και με έναν αριθμό ξεμπλέκεις. Τέλος πάντων - είναι Τετάρτη - και θα γράψω το φινάλε.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Moderators Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 12/9/2018 στις 10:39 ΠΜ, dkotanid είπε Φιλε δε μπορεις να φανταστεις ταλαιπωρια. Ανακριση ολοκληρη. Αποδειξη θελει με ειδικο σερβις ταγκ. Εμενα μου βγαλαν αποδειξη που αναγραφεται η οθονη κανονικα. Οχι δε μας κανει. Στέλνουν νεα απόδειξη - ιδία βεβαια με την προηγούμενη - ουτε αυτη κανει. Δεν ξερουμε αν το εγκρίνει η ντελλ και τετοιες απαντησεις. Απο Δευτερα καθε μερα θα ξερουμε σε 2 εργασιμες κτλ. Δε περναν ποτε οι δυο εργασιμες. Καθε μερα το εργο με τη μαρμοτα. Μιλάς με Dell η με το κατάστημα που αγόρασες?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα