Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

σήμερα έκανα αγορά την συγκεκριμένη οθόνη του τίτλου. Με το που την έβαλα πάνω διαπίστωσα 2 bunches καμένα pixel (5-10 σε σύνολο - δε ξέρω να τα μετρήσω). Πήρα τηλέφωνο την Dell Greece και άνοιξαν case για την περίπτωσή μου, ωστόσο μ΄εφαγε η αγωνία τι θα γίνει;

Έχει κάποιος/α ανάλογη εμπειρία να με προετοιμάσει;

Ευχαριστώ

https://www.dropbox.com/sh/y5l2imxvucnun9m/AACHbu9MfpYg1YRFMOrxoyo0a?dl=0

Επεξ/σία από dkotanid
Δημοσ.

Καταρχάς δοκίμασε ελαφρώς να πιέσεις λίγο την οθόνη με ένα μαλακό πανί μήπως είναι κολλημένα. 

Από εκεί και πέρα μην φοβάσαι. Η Dell είναι νο1 σε support 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Προσοχή με τα death pixels! Όποιος τα κοιτάξει, πεθαίνει. 😛

(seferlis mode)

xa xa xa. Δε περίμενα από dell να ετοιμάσω την κηδεία μου! Μου την έφερε η άτιμη! 

Δημοσ.

Πάντως μεγάλη ταλαιπωρία με την Dell. Δεν είναι τόσο απλά και δε βγάζεις εύκολα άκρη. 100 mail 100 τηλέφωνα, απίστευτο!

Δημοσ.

Παλιότερα άλλαξα την οθόνη 2 φορές χωρίς κανένα πρόβλημα, 

είχα πάρει τηλέφωνο τους είπα τι παίζει με την οθόνη , μου ζήτησαν τους κωδικούς και την άλλη μέρα με μεταφορική είχα την νέα οθόνη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλε δε μπορεις να φανταστεις ταλαιπωρια.  Ανακριση ολοκληρη. Αποδειξη θελει με ειδικο σερβις ταγκ. Εμενα μου βγαλαν αποδειξη που αναγραφεται η οθονη κανονικα. Οχι δε μας κανει. Στέλνουν νεα απόδειξη - ιδία βεβαια με την προηγούμενη - ουτε αυτη κανει. Δεν ξερουμε αν το εγκρίνει η ντελλ και τετοιες απαντησεις. Απο Δευτερα καθε μερα θα ξερουμε σε 2 εργασιμες κτλ. Δε περναν ποτε οι δυο εργασιμες. Καθε μερα το εργο με τη μαρμοτα. 

Επεξ/σία από dkotanid
Δημοσ.

Ο διάλογος που είχα την πρώτη φορά

- Καλημέρα σας, έχω ένα πρόβλημα με την οθόνη βλέπω καμένο pixel

- DELL. Μπορείτε να μας πείτε τον κωδικό που υπάρχει στην οθόνη

- Ναι.

- DELL, δώστε μας τα στοιχεία σας, ταυτότητα, οδός κτλ

- ΟΚ

- DELL, αύριο θα έχετε την νέα οθόνη σας, σας ευχαριστούμε.

 

Την δεύτερη φορά που πήρα, ύστερα από κάτι μήνες, μιλήσαμε λίγο παραπάνω στο τηλέφωνο γιατί δεν έβλεπαν την οθόνη στην βάση τους, 

επειδή κατάλαβα τι έφταιγε (η οθόνη είχε έρθει κατευθείαν από Ολλανδία αν θυμάμαι καλά) ήθελαν τους κωδικούς από το κουτί.

Την επόμενη μέρα κλασσικά είχα την νέα οθόνη. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, dkotanid είπε

Φιλε δε μπορεις να φανταστεις ταλαιπωρια.  Ανακριση ολοκληρη. Αποδειξη θελει με ειδικο σερβις ταγκ. Εμενα μου βγαλαν αποδειξη που αναγραφεται η οθονη κανονικα. Οχι δε μας κανει. Στενουν νεα αποδειξη ιδια βεβαια με την αλλη ουτε αυτη κανει. Δενξερουμε αν το εγκρινη η ντελλ και τετοιες απαντησεις. Απο Δευτερα καθε μερα θα ξερουμε σε 2 εργασιμες κτλ. Δε περναν ποτε οι δυο εργασιμες. Καθε μερα το εργο με τη μερμοτα. 

Την Δευτέρα 10/9 αγόρασες την οθόνη.
Σήμερα είναι Τετάρτη 12/9 και αν διαβάσει κάποιος το παραπάνω που έγραψες θα νομίσει ότι σε ταλαιπωρούν κάνα μήνα τώρα.

Δεν χάλασε το σέρβις, αλλού είναι το πρόβλημα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι έχεις δίκαιο, όντως είμαι λίγο αυθόρμητος, αλλά περίμενα πιο μεγάλη αμεσότητα γιαύτο πήγα και σε Dell, γιατί είχα διαβάσει όλα αυτά τα καλά σχόλια, όπως παίρνεις ένα τηλέφωνο και με έναν αριθμό ξεμπλέκεις. Τέλος πάντων - είναι Τετάρτη - και θα γράψω το φινάλε.

  • Moderators
Δημοσ.
Στις 12/9/2018 στις 10:39 ΠΜ, dkotanid είπε

Φιλε δε μπορεις να φανταστεις ταλαιπωρια.  Ανακριση ολοκληρη. Αποδειξη θελει με ειδικο σερβις ταγκ. Εμενα μου βγαλαν αποδειξη που αναγραφεται η οθονη κανονικα. Οχι δε μας κανει. Στέλνουν νεα απόδειξη - ιδία βεβαια με την προηγούμενη - ουτε αυτη κανει. Δεν ξερουμε αν το εγκρίνει η ντελλ και τετοιες απαντησεις. Απο Δευτερα καθε μερα θα ξερουμε σε 2 εργασιμες κτλ. Δε περναν ποτε οι δυο εργασιμες. Καθε μερα το εργο με τη μαρμοτα. 

 Μιλάς με Dell η με το κατάστημα που αγόρασες?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...