Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι αποστολές headsets εικονικής πραγματικότητας (VR) σε παγκόσμιο επίπεδο το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς (Q2) σημείωσαν πτώση 33,7% από έτος σε έτος, σύμφωνα με έκθεση της IDC (International Data Corporation).

Τα δεδομένα του Worldwide Quarterly Augmented και Virtual Reality Headset Tracker της IDC δεν φαίνεται να είναι ανησυχητικά, με την εταιρεία ερευνών να υποστηρίζει ότι πρόκειται για μία προσωρινή κατάσταση, αφού εκτιμάει πως η αγορά VR πρόκειται να γνωρίσει καλύτερες μέρες με την άφιξη συσκευών όπως των Oculus Go και Vive Pro, αλλά και άλλων συσκευών από διαφορετικές μάρκες, αφού υπάρχει ανάγκη για μεγαλύτερη πιστότητα και ποιότητα.

Οι συσκευές του είδους χωρίς ενσωματωμένη οθόνη –όπως το Gear VR για παράδειγμα- τράβηξαν αναμφισβήτητα το ενδιαφέρον του κοινού και βοήθησαν στην αύξηση της δημοτικότητας της εικονικής πραγματικότητας τις πρώτες μέρες, καθώς ολόκληρη η αγορά υποστηρίχθηκε τεχνητά από μάρκες όπως οι Samsung, Alcatel και Google που προσέφεραν «screenless viewers» σε bundle με κινητά τους. Από τότε όμως η κατηγορία των "screenless viewers" έχει γνωρίζει σημαντική πτώση, και από 1 εκατομμύριο αποστολές headsets το δεύτερο τρίμηνο του 2017, φτάσαμε στις 409 χιλιάδες το δεύτερο τρίμηνο της φετινής χρονιάς. H συγκεκριμένη κατηγορία συσκευών είχε και τη μεγαλύτερη συμβολή στη συνολική μείωση των αποστολών στην αγορά των VR headsets.

Οι αποστολές των tethered VR headsets σημείωσαν πτώση 37,3% το 2ο τρίμηνο του έτος, κυρίως επειδή μεγάλοι εταιρείες του χώρου όπως οι Oculus και Sony δεν κατάφεραν να διατηρήσουν το «momentum» που καθορίστηκε κατά τη διάρκεια της περιόδου που μείωσαν τις τιμές το δεύτερο τρίμηνο του 2017 με αποτέλεσμα οι αποστολές να μην ξεπεράσουν τα 102.000 και 93.000 τεμάχια αντίστοιχα για το 2ο τρίμηνο της χρονιάς. Οι αποστολές του ηγέτη της κατηγορίας, Vive (HTC) , έφτασαν τις 111.000 (εξαιρουμένου του αυτόνομου Vive Focus) χάρη στην αυξανόμενη δημοτικότητα της συνδρομητικής υπηρεσίας Viveport καθώς και του λανσαρίσματος του «Pro».

Τα αυτόνομα VR headsets παρουσίασαν ανάπτυξη 417,7% κατά τη διάρκεια του τριμήνου, κυρίως λόγω της παγκόσμιας διαθεσιμότητας του Oculus Go/ Xiaomi Mi VR. Οι αποστολές έφτασαν σε αριθμός τις 212.000.

TechPowerUp


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Like 1
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Δύσκολα τα πράγματα, πιστεύω είμαστε σε οριακό σημείο. Αν δεν τραβήξουν και οι αυτόνομες εκδόσεις μπορεί να τα παρατήσουν οι εταιρείες...

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, dimtsef είπε

φούσκα

Φούσκα σε καμιά περίπτωση δεν είναι άπλα χρειάζεται και άλλο χρόνο για να εξελιχθεί η συγκεκριμένη τεχνολογία , αυτά που βλέπουμε σήμερα είναι τα πρώτα στάδια , έχει πολύ δουλειά ακόμη να γίνει για pure immersion .

  • Like 2
Δημοσ.

αλλη δουλεια δεν ειχα να φοραω αυτη τη μπακατελα στο κεφαλι μου για να παιζω παιχνιδια η να βλεπω ταινιες ,

στο καλο και να μας γραφει

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/9/2018 στις 6:31 ΜΜ, nikos5800 είπε

αλλη δουλεια δεν ειχα να φοραω αυτη τη μπακατελα στο κεφαλι μου για να παιζω παιχνιδια η να βλεπω ταινιες ,

στο καλο και να μας γραφει

Δεν νομιζω να εχεις παιξει η να εχεις ενα στοιχειωδες παθος για αυτο που παιζεις η βλεπεις. Αν δεν σου αρεσει μην το αγορασεις. 

Επεξ/σία από Laggispower
  • Like 4
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άλλο ένα παράδειγμα βιαστικής κίνησης σε ένα ανέτοιμο προϊόν... όχι τίποτα άλλο σαν ιδέα είναι καλή, αλλά η εκτέλεση είναι κάπως έτσι...

1.jpg                +_________________5540b83d2c7f2.jpg

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, SPANK είπε

Φούσκα σε καμιά περίπτωση δεν είναι άπλα χρειάζεται και άλλο χρόνο για να εξελιχθεί η συγκεκριμένη τεχνολογία , αυτά που βλέπουμε σήμερα είναι τα πρώτα στάδια , έχει πολύ δουλειά ακόμη να γίνει για pure immersion .

Το θέμα είναι ότι για να του δοθεί κι άλλος χρόνος και να επενδύσουν πρέπει να έχει πωλήσεις. Αν δεν έχει δύσκολα τα πράγματα...

  • Like 1
Δημοσ.

Παρόλο που τα δοκίμασα δεν με εντυπωσίασαν θεωρώ ότι θέλει αρκετή δουλειά μέχρι να φτάσει στον τελικό χρήστη θες από όγκο θες απο λειτουργικότητα θες να το συνδυάσεις και με εφαρμογές γραφείου για την ώρα είμαστε σε αναμονή στο θέμα αυτό. 

  • Like 1
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, SPANK είπε

Φούσκα σε καμιά περίπτωση δεν είναι άπλα χρειάζεται και άλλο χρόνο για να εξελιχθεί η συγκεκριμένη τεχνολογία , αυτά που βλέπουμε σήμερα είναι τα πρώτα στάδια , έχει πολύ δουλειά ακόμη να γίνει για pure immersion .

Δωστους αλλη μια ευκερια δεν εχουν δει VR p00rn

Δημοσ.

Κοιτάξτε την φωτογραφία με την κοπελιά που συνοδεύει το άρθρο. Η έκφραση του προσώπου της, όσο αυτό φαίνεται, δεν δείχνει ιδιαίτερη χαρά,διασκέδαση ή καλοπέραση...

Αυτό το πράγμα στο κεφάλι μόνο δυσφήμιση αποτελεί για το προϊόν, όσο καλό και αν είναι αυτό-που δεν είναι ακόμη.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, aris1986 είπε

Λετε να εχει την πορεια των 3d τηελορασεων;

Λίγο δύσκολο, το 3D όσο και να εξελιχθεί και να βελτιστοποιηθεί θα έχει βασικούς περιορισμούς... από την άλλη όταν τα vr φτάσουν σε μέγεθος γυαλιών και επιτεφθεί αυτονομία στην κίνηση, και αν αντέξουν μέχρι τότε, θα υπάρχει άνθηση στις πωλήσεις...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...