Προς το περιεχόμενο

Τι φακό να πάρω για πορτρέτα;


meymigrou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους,

Έχω την Nikon D5200 με τον κλασικό 18-55mm φακό και ενδιαφέρομαι να αγοράσω έναν ακόμα. Η φωτογραφία είναι εντελώς κάτι χομπιστικό και θέλω να βγάζω καλύτερα πορτρέτα με ανθρώπους και να φαίνεται το background με όμορφο blur. Ένα καλό παράδειγμα φωτογραφιών που θέλω να βγάζω είναι αυτή η φωτογραφία. Τι φακό μου προτείνεται να αγοράσω; Παρακαλώ εξηγήστε μου απλοϊκά τα πράγματα καθώς είμαι ακόμα αρχάριος με τις DSLR.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θέλεις bokeh ... δηλαδή background out of focus . Ανοιχτό διάφραγμα , πιο ανοιχτό από του κιτ φακού που έχεις και μεγαλύτερη εστιακή απόσταση .  

Η φωτογραφία που έβαλες παράδειγμα, δεν έχει στοιχεία exif , με τι εστιακή απόσταση είναι βγαλμένη και ποιό φακό  . 

Βρες αντίστοιχες στο flickr που να έχουν . 

Πιο πιθανή επιλογή φακού, αυτός  .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπήκα να προτείνω τον 50mm 1.8g και είδα ότι με πρόλαβε ο Dr_73 :-) 

Μάλιστα είχα ανοίξει και ένα αντίστοιχο θέμα. Μετά από έναν χρόνο χρήσης τον προτείνω ανεπιφύλακτα, σε APS-C έχει το FoV 75mm (κοντά δηλαδή στο χρυσό 85άρι), οπότε από άποψη απόστασης γίνεται ιδανικός για πορτραίτα. Bokeh καταπληκτικό.

Για να καταλάβεις το (σταθερό) FoV μπορείς να παίξεις με τον 18-55 καρφωμένο στα 50mm. Πιθανόν να σε καλύπτει και ο best seller 35mm DX 1.8g επειδή σε κλειστούς χώρους είναι λιγότερο περιοριστικός. Εξαρτάται τι είδους πορτραίτα θες να παίρνεις και αν τον θες ξεκάθαρα μόνο για πορτραίτα.

Επεξ/σία από konnak
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, meymigrou είπε

Καλησπέρα σε όλους,