Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα ενδιαφερομαι για εισαγωγη αυτοκινουμενου συγκεκριμενα απο γερμανια.

Εχω ενημερωθει οτι θα απαγορευονται οι εισαγωγες diesel στο μελλον, γνωριζει κανενας για κατι τετοιο?

Το αυτοκινητο θα δηλωθει σε κατοικια εντος πολης οπου ''απαγορευονται'' θεωρητικα ( δεν ξερω αν παιζει ρολο για τον εκτελωνισμου του)...

Το μοντελο που ενδιαφερομαι ειναι αρκετα φθηνο σε diesel με παρα πολλες επιλογες, ενω με κινητηρες βενζινης να υπαρχουν 1-2 σε ολο το mobile.de.

Μπορει να γινει αλλαγη κινητηρα απo diesel σε βενζινη? ειναι νομιμο?

Υπαρχει περιπτωση να γινεται κανονικα ο εκτελωνισμος αλλα να μην βγαινουν πινακιδες οσο ειναι diesel ? 

Ευχαριστω για οποιαδηποτε βοηθεια!

Επεξ/σία από fanatilas
Δημοσ.

Εισαγωγη ντιζελ δεν απαγορευεται, τεχνολογια EURO 4 και παλιοτερη δεν επιτρεπεται να κυκλοφορει σε Αθηνα και Θεσσαλονικη. Λιγο που εψαξα, οσον αφορα το τελος ταξινομησης συμφερει η εισαγωγη EURO 5 +  EURO 6 τεχνολογιας, κατα προτιμηση με χαμηλους ρυπους. Στο μελλον θα απαγορευθουν και τα EURO 5 αλλα δεν υπαρχει τιποτα επισημο ακομα, μια συνεντευξη τυπου του δημαρχου της Αθηνας που μιλουσε για το 2025 και βλεπουμε.

Να φερεις ντιζελ απεξω, να πληρωσεις τελος ταξινομησης και καπακι να πληρωσεις τροπετο κινητηρα βενζινης και εργατικα ειναι χαζο κατα τη γνωμη μου. Παρτο απο Ελλαδα, πιο φθηνα θα ερθει.

Ο εκτελωνισμος ειναι το θεμα, που πρεπει να ρωτησεις τελωνειακο για να δεις ποσο θα πληρωσεις. Εκει θα δεις αν πραγματικα σε συμφερει.

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

Εισαγωγη ντιζελ δεν απαγορευεται, τεχνολογια EURO 4 και παλιοτερη δεν επιτρεπεται να κυκλοφορει σε Αθηνα και Θεσσαλονικη. Λιγο που εψαξα, οσον αφορα το τελος ταξινομησης συμφερει η εισαγωγη EURO 5 +  EURO 6 τεχνολογιας, κατα προτιμηση με χαμηλους ρυπους. Στο μελλον θα απαγορευθουν και τα EURO 5 αλλα δεν υπαρχει τιποτα επισημο ακομα, μια συνεντευξη τυπου του δημαρχου της Αθηνας που μιλουσε για το 2025 και βλεπουμε.

Να φερεις ντιζελ απεξω, να πληρωσεις τελος ταξινομησης και καπακι να πληρωσεις τροπετο κινητηρα βενζινης και εργατικα ειναι χαζο κατα τη γνωμη μου. Παρτο απο Ελλαδα, πιο φθηνα θα ερθει.

Ο εκτελωνισμος ειναι το θεμα, που πρεπει να ρωτησεις τελωνειακο για να δεις ποσο θα πληρωσεις. Εκει θα δεις αν πραγματικα σε συμφερει.

Σε ευχαριστω για την απαντηση, Ελλαδα δεν υπαρχουν τετοια μοντελα, επισης η διαφορα που πωλουνται τα diesel με βενζινης και οι περισσοτερες επιλογες που εχεις σε diesel μπορει να βγαλει και τα εξοδα της μετατροπης ή να αξιζει η οποια διαφορα!

Το θεμα ειναι αν δηλωνεις κατοικια σε Αθηνα ή Θεσσαλονικη, το αυτοκινουμενο ειναι σιγουρα κατω απο ΕURO 4( μοντελο του 95), θα προχωρησει ο εκτελωνισμος ή η εκδοση πινακιδων ή θα σε σταματησουν?

Δημοσ.

Δυστυχως δε μπορω να απαντησω στην ερωτηση σου, ειναι αρκετα ειδικη. Η λογικη λεει οτι μπορεις να το εκτελωνισεις, αλλα να το οδηγησεις δεν επιτρεπεται. Θα γινει η δουλεια φορτωμενο σε νταλικα υποθετω, σωστα;

 

Μια ματια που εριξα για οχηματα παλιας τεχνολογιας, προ EURO4, για το οποιο ενδιαφερεσαι, υπαρχει ποσοστο απομειωσης λογω ηλικιας και χιλιομετρων που δεν μπορει να υπερβαινει το 95%. Αρα υπολογιζεις το κοστος του οχηματος καινουριο προ φορων, x 0,05%. Εκει μπαινει το ποσοστο του τελους ταξινομησης που για παλια οχηματα μπορει να φτασει το 384%. Αν λοιπον το κοστος καινουριου χωρις φορου ηταν πανω απο 25.000, το τελος ταξινομησης μπορει να βγει στο 5χιλιαρο περιπου. Το αναφερω γιατι το κοστος ταξινομησης ειναι αρκετα υψηλο, παρολο που προκειται για αυτοκινητο του 95

Δημοσ.

Το δικο μου που το έχω από το 2003, το εκτελωνισα το 2016.Μοντέλο του 1998.

Στην Ελλάδα στοίχιζε σε

ευρώ, δραχμές τοτε βέβαια, 55.000 ευρώ.

Το τελωνείο ηταν 2.100 ευρώ.

Τώρα μοντέλο του 1995,αν δεν κόστιζε τοτε πάνω από 60.000 ευρώ, κάπου 20 εκατομμύρια δραχμές, κάνα 2χιλιαρο το τελωνείο τώρα.

Αν αξίζει τώρα να πάρεις τόσο παλιό αμαξι,Diesel,χωρίς να το ξέρεις άλλο θέμα.

Το δικο μου το είχα πάρει το 2003 με 41.000 χλμ απο την επίσημη αντιπροσωπεία του Μοναχου,προκάτοχός μια συνταξιουχα γερμανίδα.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, fanatilas είπε

Καλησπερα ενδιαφερομαι για εισαγωγη αυτοκινουμενου συγκεκριμενα απο γερμανια.

Εχω ενημερωθει οτι θα απαγορευονται οι εισαγωγες diesel στο μελλον, γνωριζει κανενας για κατι τετοιο?

Το αυτοκινητο θα δηλωθει σε κατοικια εντος πολης οπου ''απαγορευονται'' θεωρητικα ( δεν ξερω αν παιζει ρολο για τον εκτελωνισμου του)...

Το μοντελο που ενδιαφερομαι ειναι αρκετα φθηνο σε diesel με παρα πολλες επιλογες, ενω με κινητηρες βενζινης να υπαρχουν 1-2 σε ολο το mobile.de.

Μπορει να γινει αλλαγη κινητηρα απo diesel σε βενζινη? ειναι νομιμο?

Υπαρχει περιπτωση να γινεται κανονικα ο εκτελωνισμος αλλα να μην βγαινουν πινακιδες οσο ειναι diesel ? 

Ευχαριστω για οποιαδηποτε βοηθεια!

Τι αμαξι θα παρεις; Ετσι απο περιεργεια...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δε μπορείς να ταξινομήσεις πετρέλαιο με αντιρρυπαντική τεχνολογια παλαιότερη του euro V εντός Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Προφανωσ Και δε μπορείς και να το κυκλοφορήσεις... Το πιο πιθανό είναι να το φέρεις και να το κοιτάς ή να το δωσεις/ταξινομησεισ στην επαρχία που δεν απαγορεύονται 

Επεξ/σία από paylidis
Δημοσ.

το αυτοκινητο θα ειναι καποιο vw t3 ή t4

2 ώρες πριν, paylidis είπε

Δε μπορείς να ταξινομήσεις πετρέλαιο με αντιρρυπαντική τεχνολογια παλαιότερη του euro V εντός Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Προφανωσ Και δε μπορείς και να το κυκλοφορήσεις... Το πιο πιθανό είναι να το φέρεις και να το κοιτάς ή να το δωσεις/ταξινομησεισ στην επαρχία που δεν απαγορεύονται 

αρα μπορω να το φερω, να το κοιταω χωρις πινακιδες και οταν αλλαξω κινητηρα να γινει ταξινομηση λογικα??

Δημοσ.
5 ώρες πριν, fanatilas είπε

το αυτοκινητο θα ειναι καποιο vw t3 ή t4

αρα μπορω να το φερω, να το κοιταω χωρις πινακιδες και οταν αλλαξω κινητηρα να γινει ταξινομηση λογικα??

Δεν είναι τόσο απλό το θέμα. Για να κανείς αυτή τη μετατροπή από όσο ξέρω πρέπει πρώτα να έχεις ταξινομημένο το αμάξι και μετά να γίνει η μετατροπή ωστόσο μπορεί να υπάρχει ενδιάμεση οδός (δύσκολο). Καλύτερα βρες απευθείας ένα βενζινοκίνητο από εκεί. 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 9/9/2018 στις 11:46 ΜΜ, jmmys είπε

Το δικο μου που το έχω από το 2003, το εκτελωνισα το 2016.Μοντέλο του 1998.

Στην Ελλάδα στοίχιζε σε

ευρώ, δραχμές τοτε βέβαια, 55.000 ευρώ.

Το τελωνείο ηταν 2.100 ευρώ.

Τώρα μοντέλο του 1995,αν δεν κόστιζε τοτε πάνω από 60.000 ευρώ, κάπου 20 εκατομμύρια δραχμές, κάνα 2χιλιαρο το τελωνείο τώρα.

Αν αξίζει τώρα να πάρεις τόσο παλιό αμαξι,Diesel,χωρίς να το ξέρεις άλλο θέμα.

Το δικο μου το είχα πάρει το 2003 με 41.000 χλμ απο την επίσημη αντιπροσωπεία του Μοναχου,προκάτοχός μια συνταξιουχα γερμανίδα.

Μπορεις να δωσεις μερικες πληροφοριες της διαδικασιας εφοσον το φερεις μεσα στη χωρα;

Υποθετω ειχες ρωτησει πριν κανεις τη διαδικασια ποσο θα σου στοιχισει...

Η βασικη μου ερωτηση ειναι αν μπορεις να κανεις μονος σου την ολη διαδικασια ή πρεπει να απευθυνθεις σε εκτελωνιστη να το αναλαβει με την αντιστοιχει αμοιβη βεβαια, αλλα και την συντομευση της διαδικασιας.

Ειναι αρκετα προσφατη η εισαγωγη που εκανες και υποθετω δεν θα εχουν αλλαξει πολλα ως προς τη διαδικασια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα πάει με την άδεια του αυτοκινήτου στον εκτελώνιστη και μετα από 15 μέρες περίπου μου είπε την ακριβή τιμή.

Το αμάξι ήρθε απο Γερμανία με φορτηγο.

Αν έρθεις οδικώς,δηλώνεις στο τελωνείο εισόδου της Ελλάδας, ειτε Εύζωνοι, ειτε Προμαχώνα, είτε Ηγουμενίτσα ή Πάτρα αν έρθεις με καράβι ότι θα εκτελωνισεις το αμάξι και κανεις τη δήλωση άφιξης οχήματος,ΔΑΟ,παίρνεις το χαρτί και φεύγεις και πας σπίτι σου και το παρκάρεις εκεί.Αν το έχεις μόλις αγοράσει θα έχει το αμάξι τα λεγόμενα Zoll νούμερα, προσωρινές πινακίδες δηλαδή.Ζoll σημαίνει τελωνείο στα γερμανικά. Θεωρητικά μπορείς να κυκλοφορεις αλλά δεν επιτρέπεται εφόσων είσαι μόνιμος κάτοικος Ελλάδας.Το πρόστιμο είναι μεγαλο.Είναι ρίσκο οποτε αστο καλύτερα.

Εμένα όπως είπα ήρθε με φορτηγό με τις κανονικές γερμανικες πινακίδες,μιας και το αμάξι είναι στο όνομα μου απο το 2003.

Το ξεφόρτωσα και το πήγα σπίτι μου.

Μετα πήγα με την φορτωτική,ενα χαρτί είναι αυτό που δηλώνει την μεταφορά του αμαξιού και την άδεια του αυτοκινήτου στον τελωνειακό.Κανονικά πρεπει να πάει και το αμάξι να το δει,αλλά ο τελωνειακός ηταν γνωστός και δεν το πήγα.

Αν έχεις έρθει οδικώς αντί για την φορτωτική έχεις την ΔΑΟ.

Τα αφήνεις στον τελωνειακό και περιμένεις να σου τηλ.Όταν έχει ετοιμάσει όλα τα χαρτιά, πηγαίνεις τελωνείο πληρωνεις το τέλος ταξινόμησης, παίρνεις τα χαρτιά, πας πρωτα ΚΤΕΟ,μετα μηχανολογικό,αφήνεις εκεί την παλιά αδεια αυτοκινήτου και τις ξένες πινακίδες, παίρνεις τις νέες πινακίδες και την νέα άδεια κυκλοφοριας,αφού πρωτα έχεις πληρώσει τα τέλη κυκλοφοριας και εχεις τελειώσει.

Χωρίς τελωνειακο θα σου βγει η ψυχή,αστο.Είναι κομμένο ραμμένο το σύστημα που δεν μπορείς να τους αποφυγεις,αν και θεωρητικά γίνεται αλλά πρακτικά σχεδόν αδύνατο. 

 

 

Επεξ/σία από jmmys
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδία μια βοήθεια γιατί μου φαίνεται και οι εκτελωνιστές έχουν γίνει καρτέλ και με βάση τα στοιχεία που δίνονται σε πολλά site βγαίνει πολύ λιγότερα από ότι λένε οι διάφοροι εκτελωνιστές που επικοινώνησα. Αν κάποιος θέλει να εισάγει εάν αυτοκινούμενο τροχόσπιτο του 2007 αξίας 15 με 20 χιλιάδες ευρώ είναι δυνατόν να πληρώνει αλλά τόσα ως τέλη ταξινόμησης ; Δεν μιλάμε για τελευταίο μοντέλο μιλάμε για κάτι παλιό και όχι υπερπολυτέλειας. Οποίος μπορεί ξέρει κάτι ας ενημερώσει η ας πει εάν σοβαρό εκτελωνιστικό γραφείο να μάθουμε τι γίνετε.

Ευχαριστώ.

Επεξ/σία από cmvrgr
Δημοσ.
5 ώρες πριν, cmvrgr είπε

Παιδία μια βοήθεια γιατί μου φαίνεται και οι εκτελωνιστές έχουν γίνει καρτέλ και με βάση τα στοιχεία που δίνονται σε πολλά site βγαίνει πολύ λιγότερα από ότι λένε οι διάφοροι εκτελωνιστές που επικοινώνησα. Αν κάποιος θέλει να εισάγει εάν αυτοκινούμενο τροχόσπιτο του 2007 αξίας 15 με 20 χιλιάδες ευρώ είναι δυνατόν να πληρώνει αλλά τόσα ως τέλη ταξινόμησης ; Δεν μιλάμε για τελευταίο μοντέλο μιλάμε για κάτι παλιό και όχι υπερπολυτέλειας. Οποίος μπορεί ξέρει κάτι ας ενημερώσει η ας πει εάν σοβαρό εκτελωνιστικό γραφείο να μάθουμε τι γίνετε.

Ευχαριστώ.

Εαν είναι κανένα σαπάκι που βγάζει ότι και τα ελληνικά ταξί σε καυσαέριο δε μου φαίνεται παράλογο να σου ζητάει αλλά τόσα. 

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους, να ρωτήσω και εγώ κάτι σχετικό.

Ζω στο Λουξεμβούργο και ετοιμάζομαι για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα ενός BMW X2. Προβληματίζομαι για το τι ποσό θα πρέπει να πληρώσω όταν (και αν) με το καλό το φέρω στην Ελλάδα μετά από 3-4 χρόνια. Απ 'οσο το έχω ψάξει θα πρέπει να πληρώσω τέλη ταξινόμησης τα οποία είναι και το μεγάλο κόστος και...εκτελωνισμο? Πρέπει να εκτελωνιστεί το αυτοκίνητο μου για να το χρησιμοποιώ Ελλάδα μόνιμα?

Ευχαριστώ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...