Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με CNG / Φυσικό Αέριο


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 ώρες πριν, CaMp3on είπε

Αξίζει άραγε να θυσιάσεις την πρακτικότητα ( μεγάλο τεπόζιτο ) και ισως την μεγαλύτερη  αξία μεταπώλησης για τα παραπάνω άλογα ;

Τα άλογα αυξάνονται... το ντεπόζιτο όχι 😉😂

Για το ibiza έχω προσφορά για πρόγραμμα με ~136 άλογα από 90 αλλά δεν το σκέφτομαι ζεστά.

Το μεγάλο ντεποζιτο βενζίνης ναι, είναι ένα εξτρα γενικά # γι αυτό και το 2ο όχημα ήταν μεταχειρισμένο και 2018 μοντέλο όπως το 1ο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν πάει 136, 110 πάει, το 136 είναι για το TSI. Λάθος σου έταξαν. Θα το πάρεις στο χέρι με 136.

Το σκεφτόμουν κι εγώ αλλά στα 400ευρω που έφυγε η σκέψη για σχετικά μικρή διαφορά απόδοσης.

Επεξ/σία από Parolos4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Parolos4 είπε

Δεν πάει 136, 110 πάει, το 136 είναι για το TSI. Λάθος σου έταξαν. Θα το πάρεις στο χέρι με 136.

Το σκεφτόμουν κι εγώ αλλά στα 400ευρω που έφυγε η σκέψη για σχετικά μικρή διαφορά απόδοσης.

Το tsi συνάδερφου 999κ.εκ το πήγαν 156 

Τόσο είπε ο υπεύθυνος,μπορεί και λίγο παραπάνω... αλλά δεν το σκέφτομαι καθόλου,με 450€ βγάζω τα καύσιμα για μήνες.... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όποτε προτείνετε καλύτερα να δώσω βάση στο τέποζιτο και να πάω στα 110 ; Για Λεον ή γκολφ λέω . Τα υπόλοιπα είτε είναι πολύ μεγάλα (οκτάβια) είτε πολύ μικρα ( ιμπιζα - πάντα ) .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, CaMp3on είπε

Όποτε προτείνετε καλύτερα να δώσω βάση στο τέποζιτο και να πάω στα 110 ; Για Λεον ή γκολφ λέω .

εξαρτάται καθαρά στο αν υπάρχουν αρκετά πρατήρια εκεί που κινείσαι ή όχι

Αν πας σε 9λιτρο πάρε odb να αλλάζεις σε βενζίνη και να έχεις το αέριο καβάντζα σε περιοχές εκτός δικτύου χωρίς 24ωρα βενζινάδικα . Πάντως 100+χλμ θα τα έχεις σε αυτονομία

22 ώρες πριν, CaMp3on είπε

είτε πολύ μικρα ( ιμπιζα - πάντα ) .

το ibiza δεν το λες και μικρό σε σχέση με panda και αντίστοιχα του vag (up/citigo/mII)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, korakios είπε

εξαρτάται καθαρά στο αν υπάρχουν αρκετά πρατήρια εκεί που κινείσαι ή όχι

Αν πας σε 9λιτρο πάρε odb να αλλάζεις σε βενζίνη και να έχεις το αέριο καβάντζα σε περιοχές εκτός δικτύου χωρίς 24ωρα βενζινάδικα . Πάντως 100+χλμ θα τα έχεις σε αυτονομία

το ibiza δεν το λες και μικρό σε σχέση με panda και αντίστοιχα του vag (up/citigo/mII)

Αυτό με το odb γίνεται και σε arona;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμενα δεν αξιζει να ασχοληθεις με φυσικο αεριο ειδικα αν ειναι το μοναδικο αυτοκινητο.Αν ειναι δευτερο να πω οκ......Βρες κατι με υγραεριο η κανε εσυ μετατροπη.

Οταν καποτε ειχε 88 λεπτα ηταν κορυφη.Τωρα σε σχεση με το υγραεριο αντε να κερδισεις το μηνα 20-30 ευρω δεν αξιζει καν.

Ημουν στο cng group στο Facebook και απορω ειλικρινα με τους κατοχους αυτοκινητων με cng.Ποσταρανε συνεχεια προβληματα....

Περιπτωσεις οπως:
1:Μεγαλη αναμονη για να γεμισεις αμα πετυχεις κοσμο η ταξι μπορεις να φτασεις και την μιση ωρα αναμονη...
2:Πολλες φορες οι αντλιες χαλανε πας να βαλεις και τρως ακυρο.
3:Μπορεις να πας σε πρατηριο και να την κανουν σερβις οποτε τρως ακυρο γιατι πρεπει να πας σε αλλο που δεν ειναι κοντα.
4:Στην ηλιουπολη εχει 2 αντλιες και δουλευουν την 1 με μεγαλη ταλαιπωρια για τον κοσμο.
5:Το group vag σταματησε την παραγωγη οποτε στην  ουσια μπηκε και ταφοπλακα σε αυτο το καυσιμο.
6:Χαμηλες πιεσιες σε αντλιες και προβληματα με πληρωση πχ μου εβαλε  2 κιλα λιγοτερο.


 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, fabiawrc είπε

Οταν καποτε ειχε 88 λεπτα ηταν κορυφη.Τωρα σε σχεση με το υγραεριο αντε να κερδισεις το μηνα 20-30 ευρω δεν αξιζει καν.

Ημουν στο cng group στο Facebook και απορω ειλικρινα με τους κατοχους αυτοκινητων με cng.Ποσταρανε συνεχεια προβληματα....

Περιπτωσεις οπως:
1:Μεγαλη αναμονη για να γεμισεις αμα πετυχεις κοσμο η ταξι μπορεις να φτασεις και την μιση ωρα αναμονη...
2:Πολλες φορες οι αντλιες χαλανε πας να βαλεις και τρως ακυρο.
3:Μπορεις να πας σε πρατηριο και να την κανουν σερβις οποτε τρως ακυρο γιατι πρεπει να πας σε αλλο που δεν ειναι κοντα.
4:Στην ηλιουπολη εχει 2 αντλιες και δουλευουν την 1 με μεγαλη ταλαιπωρια για τον κοσμο.
5:Το group vag σταματησε την παραγωγη οποτε στην  ουσια μπηκε και ταφοπλακα σε αυτο το καυσιμο.
6:Χαμηλες πιεσιες σε αντλιες και προβληματα με πληρωση πχ μου εβαλε  2 κιλα λιγοτερο.

Σε λίγο κλείνω μήνα που το πήρα και έχω δώσει €75 σε γεμίσματα σε σύγκριση με €250-300 που έδινα σε βενζίνες. Οπότε ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

Επίσης είναι γεγονός πως στο γκρούπ θα γράψει κάποιος την αρνητική του εμπειρία, δεν θα μπει να γράψει πως όλα πάνε καλά. Άρα λογικό να φαίνεται μία προκατάληψη ως προς τα αρνητικά του CNG. Π.χ. στου Ρέντη δουλεύει 4 αντλίες ταυτόχρονα και δεν έχω περιμένει ποτέ πάνω από 5 λεπτά.

Αν βασιζόμασταν μόνο στα γκρούπ, δεν θα αγοράζαμε ποτέ αυτοκίνητο με αυτά που γράφονται για το εκάστοτε μοντέλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Narayan είπε

Σε λίγο κλείνω μήνα που το πήρα και έχω δώσει €75 σε γεμίσματα σε σύγκριση με €250-300 που έδινα σε βενζίνες. Οπότε ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

Επίσης είναι γεγονός πως στο γκρούπ θα γράψει κάποιος την αρνητική του εμπειρία, δεν θα μπει να γράψει πως όλα πάνε καλά. Άρα λογικό να φαίνεται μία προκατάληψη ως προς τα αρνητικά του CNG. Π.χ. στου Ρέντη δουλεύει 4 αντλίες ταυτόχρονα και δεν έχω περιμένει ποτέ πάνω από 5 λεπτά.

Αν βασιζόμασταν μόνο στα γκρούπ, δεν θα αγοράζαμε ποτέ αυτοκίνητο με αυτά που γράφονται για το εκάστοτε μοντέλο.

Πρώην κάτοχος ibiza cng.Η οικονομία ήταν δεδομένη. Αλλά:

1. Προσέξτε μη κλείσει το πρατήριο στην πόλη σας

2. Το γεγονός ότι έχουν σταματήσει να παράγονται τα cng ο στόλος μειώνεται συνεχώς.Αρα το περιθώριο κέρδους μειώνεται, άρα οι πιθανότητες να κλείσουν κι άλλα πρατήρια ορατός.

3. Προτίμησε μεταχειρισμένα με 40 αρι ντεπόζιτο, ή ένα panda cng. Είναι άλλη η ελευθερία να έχεις κανονικό ντεπόζιτο βενζίνης 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω το kamiq με cng δύο χρόνια ακριβώς, όντως τα πρατήρια είναι μεγάλο πρόβλημα, ειδικά αν βγεις εκτός Πρωτεύουσας, αλλά το κέρδος που έχω είναι απίστευτα μεγάλο. Πριν είχα ένα i10 και ήθελα 160 τον μήνα και τώρα μαξ 50-60 ανάλογα με τις αυξομειώσεις των τιμών και αν είναι καλοκαίρι με κλιματισμό συνέχεια κλπ. Ο μεγάλος μου φόβος όντως είναι μην κλείσουν τα εναπομείναντα πρατήρια, αλλά από την άλλη το βλέπω δύσκολο γιατί πρώτον υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες ταξί που θα εξακολουθήσουν να βάζουν αέριο για πολλά πολλά ακόμα χρόνια και δεύτερον αναρωτιέμαι ότι κάποιος ο οποίος επένδυσε (πχ Ηλιούπολη, Χαλάνδρι, Νέα Ιωνία ή Παλαιό Φάληρο, που πρόκειται να ανοίξει) δεν έχει λόγο να το κλείσει. 

Offtopic: Πάντως αν επέλεγα τώρα αυτοκίνητο θα κοίταζα το νέο duster με lpg, παρόλο που σε σύγκριση με τα VAG είναι της πλάκας από ποιότητα και φαίνεται από τα αστεράκια που παίρνει στο euroncap ή το Yaris Cross που τότε που έψαχνα είχε αναμονή 1.5 χρόνο για αυτό και το απέρριψα.

Επεξ/σία από kaktos77
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...