korakios Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 ακόμα δυστυχώς χλαπακιάζουν στη ΔΕΠΑ/fisikon αντί να το ρίξουν στα 0,80 2 λεπτά πριν, liopyr είπε @korakios Πήρα τηλ ΚΤΕΟ autovision, τους ρώτησα αν χρειάζεται πλέον βεβαίωση εγκαταστάτη, στην αρχή μου είπαν ναι, μετά τους είπα πως υπάρχει ΦΕΚ που το ακυρώνει, μίλησα με τεχνικό διευθυντή και μου επιβεβαίωσε πως δεν χρειάζεται πλέον. ναι και στην περιοχή μου θα το εφαρμόσουν απο τώρα , το γλύτωσα το συγχωροχάρτι 1
kaktos77 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 12 λεπτά πριν, korakios είπε ακόμα δυστυχώς χλαπακιάζουν στη ΔΕΠΑ/fisikon αντί να το ρίξουν στα 0,80 ναι και στην περιοχή μου θα το εφαρμόσουν απο τώρα , το γλύτωσα το συγχωροχάρτι Κλασσικά ανεβάζουν από το 1.20 στο 1.33 και μετά στο πάνε 1.23 και κάνουν και τους καλούς. Στην επόμενη θα πάει 1.13 και το καλοκαίρι μπορεί να φτάσει πάλι 1.02 που είχε το περασμένο. Απατεώνες... 1
alejsalonica Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Θεσσαλονίκη κάποιο ΚΤΕΟ που να μην το ζητάει για τα διπλού εννοώ ξέρουμε;
korakios Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2024 5 λεπτά πριν, alejsalonica είπε Θεσσαλονίκη κάποιο ΚΤΕΟ που να μην το ζητάει για τα διπλού εννοώ ξέρουμε; λογικά όλα πλέον έχεις ξαναβγάλει ?
alejsalonica Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2024 10 ώρες πριν, korakios είπε λογικά όλα πλέον έχεις ξαναβγάλει ? Ναι, από το 2016 το έχω. Έχω ζήσει 0,80€ εγώ…
korakios Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2024 23 λεπτά πριν, alejsalonica είπε Έχω ζήσει 0,80€ εγώ… εγώ ήμουν με τις ακριβές τιμές 0,83κάτι 😁 23 λεπτά πριν, alejsalonica είπε Ναι, από το 2016 το έχω. κοίτα σε autovision ΚΤΕΟ μιας και θα εφαρμόσουν απο τώρα το ΦΕΚ αλλιώς ΚΤΕΟ Πυλαίας με την αρχική βεβαίωση αλλά μπορεί και εκεί να μη χρειάζεται https://www.kteopylaias.gr/ 1
korakios Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2024 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2024 Για τις απαράδεκτες τιμές της ΔΕΠΑ/fisikon , άνοιξε ένα θέμα μέλος στο fb group https://www.openpetition.eu/gr/petition/online/meiose-tou-kostous-aeriokineses-cng-sten-ellada Καλό είναι όσοι δεν είστε στην ομάδα ή fb γενικότερα , να το υπογράψετε , δεν είναι κάτι δύσκολο ,βάζετε στοιχεία , μετά email και έρχεται email επιβεβαώσης Προσωπικά το παλεύω με ΡΑΕ , ξεκινά άλλο μέλος με υπουργείο , το ξεφτίλισαν και δε γίνετε να τους χαρίσουμε τα λεφτά (δεν ολοκλήρωσαν και το δίκτυο οι άχρηστοι ,ούτε σωστή συντήρηση κάνουν στα υπάρχοντα πρατήρια)
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2024 Καλημέρα Κατά την αγορα leon 1.4 tgi υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που πρέπει να προσέξω; Επίσης τι προγραμματισμένη συντήρηση έχει; πχ ιμαντες, μπουζι, κτλ Ευχαριστώ όλους!
draculias Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2024 7 minutes ago, μπαρμπαγιωργος said: Καλημέρα Κατά την αγορά leon 1.4 tgi υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που πρέπει να προσέξω; Επίσης τι προγραμματισμένη συντήρηση έχει; πχ ιμάντες, μπουζί, κτλ Ευχαριστώ όλους! Καλημέρα, από ότι έχω καταλάβει κι όπως έχουν γράψει άλλοι κάτοχοι εδώ, δεν έχουν καμία διαφορά στην συντήρηση πέρα από: - μπουζί ιριδίου αντί των κλασικών - έλεγχο και αντικατάσταση των δεξαμενών cng στην 20ετία Όσον αφορά ιμάντα (χρονισμού), στο δικό μου (Seat Arona tgi, φαντάζομαι το ίδιο και στο Leon) ο κατασκευαστής λέει αλλαγή στα... 180 χιλ. χλμ. Μου φαντάζει πολύ τραβηγμένο το νούμερο. Σύμφωνα με την δική μου εκτίμηση και του μηχανικού που το πηγαίνω τώρα (εκτός αντιπροσωπείας, αν και ο υπεύθυνος στην αντιπροσωπεία είχε την κι αυτός την ίδια άποψη), θα τον αλλάξω γύρω στα 120 χιλ. χλμ Τέλος και επειδή έγραψες "κατά την αγορά", υποθέτοντας ότι το ερευνάς ακόμα το θέμα (ή και όχι) να πω πως (αν τυχόν το έχεις ήδη λάβει υπόψη, απλά προσπέρνα το) βασικότερο κριτήριο αγοράς οχήματος cng είναι να σε εξυπηρετεί το δίκτυο πρατηρίων στις καθημερινές σου διαδρομές. υπό αυτές τις συνθήκες είναι η καλύτερη οικονομικά επιλογή. Αν μιλάς για καινούργιο. Για μεταχειρισμένο, εξονυχιστική έρευνα όπως θα έκανες σε οποιοδήποτε βενζινο/ντιζελοκίνητο
korakios Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2024 1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε Καλημέρα Κατά την αγορα leon 1.4 tgi υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που πρέπει να προσέξω; Επίσης τι προγραμματισμένη συντήρηση έχει; πχ ιμαντες, μπουζι, κτλ Ευχαριστώ όλους! ότι είπαν πιο πάνω σε κάποια 1.4 μετά τα 300-400χιλιάδες μπορεί να βγάλουν σφάλμα στον 4ο κύλινδρο απο όσο έχω διαβάσει και λύνεται με προγραμματισμό αλλά θα καίει λίγο παραπάνω (βέβαια είναι σαν να κάνεις stage1)
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2024 41 minutes ago, draculias said: Καλημέρα, από ότι έχω καταλάβει κι όπως έχουν γράψει άλλοι κάτοχοι εδώ, δεν έχουν καμία διαφορά στην συντήρηση πέρα από: - μπουζί ιριδίου αντί των κλασικών - έλεγχο και αντικατάσταση των δεξαμενών cng στην 20ετία Όσον αφορά ιμάντα (χρονισμού), στο δικό μου (Seat Arona tgi, φαντάζομαι το ίδιο και στο Leon) ο κατασκευαστής λέει αλλαγή στα... 180 χιλ. χλμ. Μου φαντάζει πολύ τραβηγμένο το νούμερο. Σύμφωνα με την δική μου εκτίμηση και του μηχανικού που το πηγαίνω τώρα (εκτός αντιπροσωπείας, αν και ο υπεύθυνος στην αντιπροσωπεία είχε την κι αυτός την ίδια άποψη), θα τον αλλάξω γύρω στα 120 χιλ. χλμ Τέλος και επειδή έγραψες "κατά την αγορά", υποθέτοντας ότι το ερευνάς ακόμα το θέμα (ή και όχι) να πω πως (αν τυχόν το έχεις ήδη λάβει υπόψη, απλά προσπέρνα το) βασικότερο κριτήριο αγοράς οχήματος cng είναι να σε εξυπηρετεί το δίκτυο πρατηρίων στις καθημερινές σου διαδρομές. υπό αυτές τις συνθήκες είναι η καλύτερη οικονομικά επιλογή. Αν μιλάς για καινούργιο. Για μεταχειρισμένο, εξονυχιστική έρευνα όπως θα έκανες σε οποιοδήποτε βενζινο/ντιζελοκίνητο εχω βρει αμαξι και θελω να παω να το δω. 8 minutes ago, korakios said: ότι είπαν πιο πάνω σε κάποια 1.4 μετά τα 300-400χιλιάδες μπορεί να βγάλουν σφάλμα στον 4ο κύλινδρο απο όσο έχω διαβάσει και λύνεται με προγραμματισμό αλλά θα καίει λίγο παραπάνω (βέβαια είναι σαν να κάνεις stage1) χμμμ οκ.... anything else? καποια συγκεκριμενη παθηση που εχουν που να την κοιταξω; ειτε cng ειτε σαν αυτοκινητα. πχ κοβουν βασεις μηχανης, η σινεμπλοκ ψαλιδια. το τουρμπο να ειναι ετσι και ετσι (μονο ατμοσφαιρα ειχα κατοχη μεχρι τωρα) θελω να βγαλω και ενα κοστολογιο για σερβις μετα την αγορα για αυτο ρωταω για συντηρηση. ιμαντες στις 150πχ, μπουζι καθε 60, βαλβολινες, φρενα, λαδια 15κ, πολλαπλασιαστες κτλ κτλ κτλ ευχαριστώ και πάλι
korakios Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2024 1 λεπτό πριν, μπαρμπαγιωργος είπε χμμμ οκ.... anything else? καποια συγκεκριμενη παθηση που εχουν που να την κοιταξω; ειτε cng ειτε σαν αυτοκινητα. πχ κοβουν βασεις μηχανης, η σινεμπλοκ ψαλιδια. το τουρμπο να ειναι ετσι και ετσι (μονο ατμοσφαιρα ειχα κατοχη μεχρι τωρα) δεν έχει αναφερθεί κάτι άλλο και το ίδιο μοτέρ έχουν ταξί με 600000+ χλμ 2 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε θελω να βγαλω και ενα κοστολογιο για σερβις μετα την αγορα για αυτο ρωταω για συντηρηση. ιμαντες στις 150πχ, μπουζι καθε 60, βαλβολινες, φρενα, λαδια 15κ, πολλαπλασιαστες κτλ κτλ κτλ πολλαπλασιαστές γιατί να αλλάξεις ? μπουζί μην αλλάζεις στα 60 αλλά πιο μπροστά αλλιώς παίζει να σου κάνει κοψίματα στα τελευταία τους 2
μπαρμπαγιωργος Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2024 cpw Ο κωδικος κινητηρα στο ιντερνετ δε βρισκω και πολλα. εχει κανεις φωτο το βιβλιο;
korakios Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2024 1 ώρα πριν, μπαρμπαγιωργος είπε cpw Ο κωδικος κινητηρα στο ιντερνετ δε βρισκω και πολλα. εχει κανεις φωτο το βιβλιο; ζήτα απο seat τη λίστα με service καθώς και κωδικούς ανταλλακτικών , λογικά θα πας απο εκεί να επαληθεύσεις και τα χλμ
liopyr Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2024 Στο citigo άλλαξα προληπτικά ιμάντα στις 160.000 και οπτικά τουλάχιστον ήταν ακόμα σε τέλεια κατάσταση. Ο καθένας ο,τι νομίζει καλύτερο ας κάνει, αλλά οι 180.000 και οι 200.000 που μπορεί να λέει ο κατασκευαστής μάλλον ισχύουν. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα